مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تامین ۹۸ درصد برق کاستاریکا از انرژی‌های پاک

[ad_1]

آمریکای جنوبی رکورد زد؛

تامین ۹۸ درصد برق کاستاریکا از انرژی‌های پاک

دانش > محیط زیست جهان - همشهری آنلاین:
کاستاریکا برق مورد نیاز خود در بیش از ۲۵۰ روز از سال گذشته را به وسیله انرژی پاک تامین کرد.

به گزارش مهر، انرژی‌های پاک ۹۸.۱ درصد الکتریسیته این کشور را تامین کردند. در این میان فقط تامین ۱.۹ درصد از انرژی مورد نیاز کشور با سوخت‌های فسیلی تامین شد. با ثبت این رکورد، کاستاریکا از بسیاری از کشورهای توسعه یافته که در حال به کارگیری فناوری‌های مختلف انرژی‌های پاک هستند، جلو زد.

این کشور با جمعیت ۴.۹ میلیون نفر بخش اعظم الکتریسیته خود را به وسیله تجهیزات عظیم برق آبی تامین می‌کند. در این کشور رودخانه‌های متعدد و باران‌های موسمی زیادی وجود دارد.

واحدهای تولید انرژی گرمایی زمین و توربین‌های بادی نیز از منابع اصلی تامین انرژی هستند. اما نیروی خورشیدی و زیست توده سهم کمی در سبد تامین انرژی کاستاریکا دارند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران اگر قادر به ترک سیگار نیستید، بهتر است پس از غذا خوردن چند ساعت صبر کنید و سپس سیگار تامین ۹۸ درصد برق کاستاریکا از انرژی‌های پاک



لینک منبع :تامین ۹۸ درصد برق کاستاریکا از انرژی‌های پاک

تامین ۹۸ درصد برق کاستاریکا از انرژی های پاک - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../تامین-۹۸-درصد-برق-کاستاریکا-از-انرژی-های-پاک‏ - ذخیره شده 2 ژانویه 2017 ... کاستاریکا برق مورد نیاز خود در بیش از ۲۵۰ روز از سال گذشته را به وسیله انرژی پاک تامین کرد. تامین ۹۸ درصد برق کاستاریکا از انرژی‌های پاک - اخبار - ویکی نگار www.wikinegar.com/.../تامین-۹۸-درصد-برق-کاستاریکا-از-انرژی‌های-پاک‏ 2 ژانویه 2017 ... به گزارش مهر، انرژی‌های پاک ۹۸.۱ درصد الکتریسیته این کشور را تامین کردند. در این میان فقط تامین ۱.۹ درصد از انرژی مورد نیاز کشور با سوخت‌های ... رکورد تامین ۹۸ درصد برق از انرژی های پاک | ویکی پی جی | پایگاه ... wikipg.ir/2017/01/03/رکورد-تامین-۹۸-درصد-برق-از-انرژی-های-پاک/‏ 3 ژانویه 2017 ... کاستاریکا کشوری واقع در آمریکای جنوبی ۹۸ درصد از انرژی مصرفی برق خود را از انرژی های پاک تامین می کند که این خود رکوردی در تولید و مصرف ... کاستاریکا الگو جهانی استفاده از انرژی های پاک - برق نیوز barghnews.com/.../کاستاریکا-الگو-جهانی-استفاده-از-انرژی-های-پاک‏ - ذخیره شده 5 ژانویه 2017 ... کشور کاستاریکا سومین کشور پاک دنیا در سال 2016، در حال نزدیک شدن به پله ... میلادی، توانست 98 درصد از برق خود را از انرژی های پاک تامین کند. تامین ۹۸ درصد برق کاستاریکا از انرژی های پاک | فرا پرس farapress.ir/.../تامین-۹۸-درصد-برق-کاستاریکا-از-انرژی-های-پاک/‏ - ذخیره شده 2 ژانویه 2017 ... به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یاهو نیوز، انرژی های پاک ۹۸.۱ درصد الکتریسیته این کشور را تامین کردند. در این میان فقط تامین ۱.۹ درصد از انرژی ... تامین ۹۸ درصد برق کاستاریکا از انرژی‌های پاک - مجله تفریحی نیوزس newzes.ir/news/135619‏ nتامین ۹۸ درصد برق کاستاریکا از انرژی‌های پاک\n \n دانش > فناوری - به گزارش مهر، کاستاریکا برق مورد نیاز خود در بیش از ۲۵۰ روز از سال گذشته را به وسیله انرژی ... شرکت تبادل گران پاک انرژی خزر fa.tpcaspian.com/‏ - ذخیره شده شرکت تبادل گران پاک انرژی خزر از زمان تاسیس تا به امروز، در سایه خط مشی های متفاوت و تا حدودی متعارض در چرخه ... تامین ۹۸ درصد برق کاستاریکا از انرژی های پاک. کاستاریکا الگو جهانی استفاده از انرژی های پاک | برق مگ barghmag.ir/کاستاریکا-الگو-جهانی-استفاده-از-انرژی/‏ - ذخیره شده خانه | انرژی های تجدیدپذیر | کاستاریکا الگو جهانی استفاده از انرژی های پاک ... بپوشاند، اما در بهترین حالت توانست ۹۸درصد از برق خود را از انرژی های پاک تولید کند. ... سال گذشته انرژی کشور کاستاریکا، فقط ۱٫۹ درصد با سوخت های فسیلی تامین شد. تامین ۹۸ درصد برق کاستاریکا از انرژی های تمیز - سرزه www.serze.com/تامین-درصد-کاستاریکا-انرژی-تمیز-2661403/‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2017 ... تامین ۹۸ درصد برق کاستاریکا از انرژی های پاک فناوری - به اعلان سرزه و به نقل از مهر،کاستاریکا برق مورد احتیاج خود در بیش از ۲۵۰ روز از سال ... تامین ۹۸ درصد برق کاستاریکا از انرژی‌های پاک - پورتال سیحو seiho.ir/search/?...تامین%20۹۸%20درصد%20برق%20کاستاریکا%20از%20انرژی‌ها...‏ - ذخیره شده تامین ۹۸ درصد برق کاستاریکا از انرژی‌های پاک. کاربر گرامی، شما وارد صفحه جستجو سایت شده اید و این صفحه با توجه به جستجو شما ایجاد شده و به معنای وجود مطلب ...