مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اتوپایلوت تسلا در جاده برفی هم کار می‌کند

[ad_1]

فقط چند ماه از معرفی نرم‌افزار اتوپایلوت (رانندگی خودکار) 8.0 شرکت تسلا می‌گذرد و زمستان امسال، رانندگان این شانس را دارند تا ببیند این سیستم رانندگی بدون راننده در شرایط آب و هوایی سخت و باران و برف چگونه کار می‌کند.

ویدئویی که به‌تازگی منتشر شده،  یک خودروی بدون راننده تسلا را در مسیری با خطوط جاده‌ای پنهان‌شده و هوای تاریک نشان می دهد. با وجود اینکه سرعت این خودرو به حداکثر سرعت 48 کیلومتر می‌رسد اما عملکرد عالی این سیستم شرکت تسلا نشان می‌دهد که چگونه در هر شرایطی بدون عیب و نقص کار می‌کند.

سیستم اتوپایلوت تسلا بعد از ورود به بازار، محدودیت‌هایی نیز داشت اما کارایی بالایی از خود نشان داده است. در شرایط آب‌و‌هوایی سخت، سیستم اتوپایلوت با دریافت اطلاعات از سنسورها، جی‌پی‌اس، دوربین‌ها و رادارها توانست  خود را به سلامت به مقصد برسانند. البته به‌علت سرعت پایین خودرو، اگر هم اتفاق خاصی رخ می‌داد، سرنشین قطعا به سرعت می‌توانست کنترل خودرو را به دست گیرد و به همین سبب به احتمال زیاد اتفاق ناخوشایندی نمی‌افتاد.

نرم افزار اتوپایلوت 8.0 تسلا ماه سپتامبر سال 2016 به بازار عرضه شد که نقطه عطفی در صنعت تکنولوژی خودروسازی به حساب می‌آید. در ماه اکتبر، این شرکت سخت‌افزار پیشرفته‌تری برای خودروهای شرکت خود نیز معرفی کرد. این آپدیت شامل 12 سنسور فراصوت، 8 دوربین، رادار ارتقا‌یافته و کامپیوتر پردازنده اطلاعات قدرتمند‌تر بود. همه این قابلیت‌ها در ویدئویی که به‌تازگی منتشر شده به طور مفصل شرح داده شده‌اند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تک شات اخبار داغ فناوریسخت افزار یکی از مدیران ایسوس در ایران از راه اندازی خط تولید این شرکت در داخل کشور تک شات اخبار داغ فناوری تک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها



لینک منبع :اتوپایلوت تسلا در جاده برفی هم کار می‌کند

اتوپایلوت تسلا در جاده برفی هم کار می‌کند | ITIRAN www.itiran.com/اتوپایلوت-تسلا-برف‏ - ذخیره شده 2 ژانویه 2017 ... آزمایش‌هایی که روی سیستم اتوپایلوت تسلا در برف انجام شده است عملکرد عالی این سیستم را در برف نشان می‌دهد که بدون عیب و نقص کار می‌کند. تصاویر برای اتوپایلوت تسلا در جاده برفی هم کار می‌کند اتوپایلوت تسلا در جاده برفی هم کار می‌کند - دانش نیوز daneshnews.com/view/FA/280453.aspx‏ 2 ژانویه 2017 ... اتوپایلوت تسلا در جاده برفی هم کار می‌کند دوشنبه 13 دى 1395منبع : آی‌تی‌ایران فقط چند ماه از معرفی نرم‌افزار اتوپایلوت (رانندگی خودکار) 8.0 ... ویدانما : شبکه اجتماعی چند رسانه ای - اتو پایلوت خودروهای تسلا ► 1:09https://www.vidanama.com/23633/اتو-پایلوت-خودروهای-تسلا 12 نوامبر 2016 - 1 دقیقه ویدیوی تهیه شده توسط تسلا دیدی واقع گرایانه از امکانات و ویژگی های Autopilot در اختیار علاقمندان قرار می دهد. ... خود را تغییر می دهد و در نهایت با ... عملکرد اتوپایلوت تسلا در مسیرهای پوشیده از برف [تماشا کنید ... digiato.com/.../عملکرد-اتوپایلوت-تسلا-در-مسیرهای-پوشی/‏ - ذخیره شده 2 ژانویه 2017 ... به تازگی یک ویدیو از نحوه عملکرد واقعی این تکنولوژی منتشر شده که تسلا را در شب و در جاده ای برفی و بدون لاینی مشخص نشان می دهد و البته سرعت ... رانندگی خودکار | عباس منصوری - Abbas Mansouri abbasmansouri.com/tag/رانندگی-خودکار/‏ اتوپایلوت تسلا در جاده برفی هم کار می‌کند. فقط چند ماه از معرفی نرم‌افزار اتوپایلوت (رانندگی خودکار) ۸٫۰ شرکت تسلا می‌گذرد و زمستان امسال، رانندگان این شانس را ... بازار دیجیتال - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/3950/digital‏ - ذخیره شده 4 ژانویه 2017 ... اتوپایلوت تسلا در جاده برفی هم کار می کند ... ویدئویی که به تازگی منتشر شده، یک خودروی بدون راننده تسلا را در مسیری با خطوط جاده ای پنهان شده و ... مطالب - Page 57 of 90 - Useful training - اموزش مفید goodteach.ir/en/مطالب/page/57/‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2017 ... هرچند برنامه‌های رسمی این نمایشگاه از روز پنجم ژانویه آغاز می‌شود اما همچون سال گذشته برخی برنامه‌های این ... اتوپایلوت تسلا در جاده برفی هم کار می‌کند. گردآورنده خوراک | Page 177 | شرکت بین المللی رایمند نیک اندیشان ... bornalab.com/aggregator?page=176‏ - ذخیره شده مایکروسافت کلید‌های گم شده شما را پیدا می‌کند · اخبار دنیای ... اولین فستیوال نوآوری‌های صنعت مواد غذایی برگزار می‌شود ... اتوپایلوت تسلا در جاده برفی هم کار می‌کند. اعلام جزئیات نسل دوم نیسان لیف در CES 2017 - اخبار خودرو www.donyayekhodro.com/.../اعلام-جزئیات-نسل-دوم-نیسان-لیف-در-ces-2017/‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... اگرچه این سیستم به اندازه‌ی سیستم اتوپایلوت تسلا که حتی می‌تواند در جاده‌های برفی نیز حرکت کند نیست اما هنوز هم نقطه امید فروش بزرگی برای ... نیسان سال‌هاست که روی این سیستم کار می‌کند و در سال ۲۰۱۵ کانسپت Piloted Drive 1.0 را معرفی کرد. ... اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج – چالوس شنبه ها تا چهارشنبه ها.