مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

«خونه زندگی» و اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین

[ad_1]
«خونه زندگی» و اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین

خبرگزاری آریا - شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه ـ 30 خرداد ماه، در برنامه «خونه زندگی»، به موضوع «روابط همسران؛ اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین» خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری آریا، صمیمت بین زوجین یکی از بزرگترین عوامل تعیین کیفیت ازدواج است. در همین ارتباط، برنامه «خونه زندگی» که کاری از گروه خانواده این شبکه رادیویی است روز یکشنبه با حضور دکتر حمیدرضا بابا مرادی، روان شناس به سوالات شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش در خصوص اینکه «اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین» پاسخ می دهد.
این برنامه از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، گزارش مردمی و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده، اتاق صورتی، نکات خانه داری، معرفی کتاب، گلخانه و تماس های مردمی تشکیل شده است.
گفتنی است، برنامه «خونه زندگی»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته در قالب یک نمایش رادیویی از ساعت 10:30 به مدت 80 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خونه زندگی و اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین «خونه زندگی» و اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین



لینک منبع :«خونه زندگی» و اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین

«خونه زندگی» و اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../خونه-زندگی-و-اهمیت-صمیمیت-در-رابطه-زوجین‏ - ذخیره شده 18 ژوئن 2016 ... شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه 30 خرداد ماه، در برنامه «خونه زندگی»، به موضوع « روابط همسران؛ اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین» خواهد پرداخت. تصاویر برای «خونه زندگی» و اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین «خونه زندگی» و اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین - رادیو سلامت radiosalamat.ir/NewsDetails/?m=074107&n=7832‏ - ذخیره شده 18 ژوئن 2016 ... شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه ۳۰ خرداد ماه، در برنامه «خونه زندگی»، به موضوع « روابط همسران؛ اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین» خواهد پرداخت. به گزارش ... خبرگزاری آریا - «خونه زندگی» و اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین www.aryanews.com/News/.../«خونه-زندگی»-و-اهمیت-صمیمیت-در-رابطه-زوجین‏ 2 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه 30 خرداد ماه، در برنامه «خونه زندگی» ، به موضوع «روابط همسران؛ اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین» خواهد ... اهمیت روابط جنسی در زندگی زناشویی - پارسی طب fa.parsiteb.com/اهمیت-روابط-جنسی-در-زندگی-زناشویی/‏ - ذخیره شده - مشابه خانه / دانستنیهای جنسی و زناشویی / اهمیت روابط جنسی در زندگی زناشویی ... بدون وجود صمیمیت فیزیکی، چه چیز می تواند شما دو نفر را همچنان نزدیک به هم نگه دارد؟ ... مانع سلامت روانی زوجین و امتناع ورزیدن هر یک نسبت به برقراری رابطه جنسی با دیگری ... سروش | فواید صمیمیت در رابطه زوجین www.soroush.tv/news/view/fwayd-smymyt-dr-rabth-zwjyn‏ 19 ژوئن 2016 ... شبکه رادیویی سلامت امروز یکشنبه 30 خرداد در برنامه «خونه زندگی» به موضوع «اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین» خواهد پرداخت. برنامه «خونه زندگی» که ... اهمیت رابطة جنسی در زندگی زناشویی - نیک صالحی www.niksalehi.com/public/226257.html‏ - ذخیره شده 31 ژانویه 2015 ... وجود و پایداری یک «رابطة‌جنسی رضایت‌بخش» تنها، نشانه‌ای از یک رابطة عاشقانه نیست، بلکه عامل مهمی در ایجاد رابطه‌ای صمیمی، رضایت‌بخش و ماندگار ... 8 بعد مهم «هرم صمیمیت زوجین» در گفت وگوی شفقنا زندگی با دکتر ... shafaqna.com/.../88174-8-بعد-مهم-هرم-صمیمیت-زوجین-در-گفت-وگوی-شفقنا-زندگی-با-دکتر-سید-بیوک-محمدی?...‏ - ذخیره شده 26 سپتامبر 2014 ... 8 بعد مهم «هرم صمیمیت زوجین» در گفت وگوی شفقنا زندگی با دکتر سید بیوک محمدی ... دکتر محمدی با این مقدمه درباره اهمیت رابطه، به تعریف صمیمیت در الگوی عشق و .... مقولاتی مثل در اختیار داشتن منابع، تقسیم کار در خانه و نوع ... نقش رابطه جنسی در تداوم ازدواج - بیتوته www.beytoote.com/.../active-role-continuation-marriage.html‏ - ذخیره شده - مشابه تحقیقات نشان داده است که صمیمیت جنسی با صمیمیت عاطفی در ارتباط است ... در حالی که به راحتی می‌توان با آموزش جنسی زوجین جوان که در آغاز راه زندگی هستند از ... حد و حدود رابطه جنسی در زندگی مشترک را بدانید - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/.../know2-limits2-marriage.html‏ - ذخیره شده - مشابه رابطه زناشویی تعداد دفعات رابطه جنسی رابطه جنسی ارگاسم,میزان روابط ... زیادی در روز کار کنی تا بتوانی از پس اجاره خانه و هزینه‌های زندگی برآیی. ... در سنین بالاتر نه‌تنها به حفظ کیفیت زندگی و سلامت روان و حفظ صمیمیت زوج کمک ... از سوی دیگر این مدت زمان صرف شده نیست که اهمیت دارد بلکه میزان رضایت زوجین از رابطه مهم است.