مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کارمندان برای خاموش کردن گوشی حق قانونی یافتند

[ad_1]

 

کد مطلب: 431111

کارمندان برای خاموش کردن گوشی حق قانونی یافتند

بخش دانش و فناوری الف،14 دی95

شرکتهای فرانسوی از این پس باید این حق را برای کارمندانشان به رسمیت بشناسند که در تعطیلات آخر هفته اجباری به چک کردن گوشی‌شان نداشته باشند.

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱

 ایسنا، از اول ژانویه، قانون اشتغال جدیدی اجرا می شود که سازمانهایی با بیش از ۵۰ کارمند را وادار خواهد کرد حقوق کارمندان برای نادیده گرفتن گوشیهایشان در تعطیلات پایان هفته را مورد مذاکره قرار دهند.

استفاده بیش از حد از دستگاه‌های دیجیتالی عامل مشکلات متعدد از جمله بی‌خوابی و روابط خانوادگی شناخته شده است و به افزایش اضافه کاری بدون حقوق منجر شده است که طی آن کارمندان خارج از اداره کار می کنند.

این تدبیر از سوی وزیر کار فرانسه معرفی شد که پیش از این تحقیقاتی به درخواست وی انجام شده بود. تحقیقات مذکور نسبت به پیامدهای حجم انبوه اطلاعات دریافتی بر سلامت کارمندان هشدار داده بود.

طبق قانون جدید، شرکتها باید حق کارمندان برای خاموش کردن گوشی‌هایشان و کاهش دخالت کار در زندگی خصوصی‌شان را به رسمیت بشناسند.

اگر چنین توافقی حاصل نشود، شرکتها باید چارتری را منتشر کند که تقاضاها و حقوق کارمندان خارج از ساعات کار را مشخص می کند.

اتحادیه‌های کارگری در فرانسه مدتها خواستار چنین اقدامی بودند اما قانون جدیدی که حق جدید برای خاموش کردن گوشی را برای کارمندان قائل شده است، هیچ مجازاتی برای شرکتهایی که این حق را نادیده می گیرند، پیش بینی نکرده است.

روزنامه چپ گرای لیبراسیون این اقدام را مورد تمجید قرار داد و اعلام کرد این قانون ضروری بود زیرا کارمندان در فرانسه اغلب بر اساس تعهد به شرکتشان و قابل دسترس بودن مورد قضاوت قرار می گیرند.

بعضی از گروه‌های بزرگ مانند فولکس واگن و دایملر در آلمان یا شرکت هسته ای آروا و شرکت بیمه اکسا در فرانسه پیش از این اقداماتی را برای محدود کردن ارسال پیام به کارمندان در خارج از ساعات کار اتخاذ کرده بودند.

طبق تحقیقاتی که از سوی گروه Eleas منتشر شده است، بیش از یک سوم کارمندان فرانسوی هر روز از دستگاهشان برای انجام کار خارج از ساعات اداری استفاده می کنند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، حدود ۶۰ درصد از کارمندان موافق ساماندهی این وضعیت برای روشن شدن حقوقشان هستند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+خاموش کردن گوشی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پناهندگی دات کام مشاهده مبحث خاطرات و اخبار … سلام خسته نباشیدمن نمیدونستم وقتی به هر فایلی پیام بدم برای همه تکرار میشه ممنون آزادگان نیوز تحلیلی خبری فرهنگیصنفی …آیا مدانید آزادگان چه حق در شرکت خودکفایی دارند؟ میکائیل احمدزاده با عرض سلام و خوش تک شات اخبار داغ فناوریتک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎هاشهریور ۸٧ زیتونجملات بسیار زیباازدخترایرونی روی این جملات فکر کنیم دل تنها عضوی است عواقب تعیین سقف درآمد برای پزشکان تجربه …عواقب تعیین سقف درآمد برای پزشکان تجربه شکست ‌خورده محدودیت پرداخت در کشور تایلند صدای مردم مجله اینترنتی اسرارنامهرویدادهایی که برای ما و شما مساله هستند طبیعتا بیشتر از سبزوار و هر آنچه به اقشار رابطه جنسی و عشق پزشکان ایرانبرای داشتن یک زندگی جنسی عالی، فیزیوتراپ ها ۵ حرکت ورزشی را توصیه می کنند البته این اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز پناهندگی دات کام مشاهده مبحث خاطرات و اخبار …اسکان پناهنده در ایالات متحده اکتبر یک پناهنده ویتنامی آماده برای مهجرت به آمریکا آزادگان نیوز تحلیلی خبری فرهنگیصنفی شرکت مینو و سهام آیا مدانید آزادگان چه حق در شرکت خودکفایی دارند؟ میکائیل احمدزاده با عرض سلام و خوش پناهندگی دات کام مشاهده مبحث خاطرات و اخبار مهاجرت و سلام خسته نباشیدمن نمیدونستم وقتی به هر فایلی پیام بدم برای همه تکرار میشه ممنون میشم تک شات اخبار داغ فناوری تک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها شهریور ۸٧ زیتون زمزم سیاست ازخاطرات مفسرقرآن جناب هاشمی رفسنجانی درزمان حضرت امام خمینی که آیت الله عواقب تعیین سقف درآمد برای پزشکان تجربه شکست ‌خورده محدودیت عواقب تعیین سقف درآمد برای پزشکان تجربه شکست ‌خورده محدودیت پرداخت در کشور تایلند ماجرای صدای مردم مجله اینترنتی اسرارنامه رویدادهایی که برای ما و شما مساله هستند طبیعتا بیشتر از سبزوار و هر آنچه به اقشار مختلف این رابطه جنسی و عشق پزشکان ایران در برخی موارد به دلیل خطرات خاص، رابطه جنسی از سوی پزشک ممنوع می‌شود یکی از سوالاتی که برای ایران بدان کتاب درمانی برای تحلیل روانشناختی شخصیت های نمایشنامه ، باید نخست نگاهی گزیده وار به چیستی و چگونگی اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار



لینک منبع :کارمندان برای خاموش کردن گوشی حق قانونی یافتند

کارمندان برای خاموش کردن گوشی حق قانونی یافتند - ایسنا www.isna.ir/.../کارمندان-برای-خاموش-کردن-گوشی-حق-قانونی-یافتند‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2017 ... شرکتهای فرانسوی از این پس باید این حق را برای کارمندانشان به رسمیت بشناسند که در تعطیلات آخر هفته اجباری به چک کردن گوشی‌شان نداشته ... کارمندان برای خاموش کردن گوشی حق قانونی یافتند - عصر ایران www.asriran.com/.../کارمندان-برای-خاموش-کردن-گوشی-حق-قانونی-یافتند‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2017 ... طبق قانون جدید، شرکتها باید حق کارمندان برای خاموش کردن گوشی‌هایشان و کاهش دخالت کار در زندگی خصوصی‌شان را به رسمیت بشناسند. کارمندان برای خاموش کردن گوشی حق قانونی یافتند | Amir Mirhosseini ... https://www.linkedin.com/.../کارمندان-برای-خاموش-کردن-گوشی-حق-قانونی-یافتند-amir-mirhosseini‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2017 ... شرکتهای فرانسوی از این پس باید این حق را برای کارمندانشان به رسمیت بشناسند که در تعطیلات آخر هفته اجباری به چک کردن گوشی‌شان نداشته ... کارمندان برای خاموش کردن گوشی حق قانونی یافتند - الف | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30824195‏ 3 ژانویه 2017 ... کارمندان برای خاموش کردن گوشی حق قانونی یافتند. شرکتهای فرانسوی از این پس باید این حق را برای کارمندانشان به رسمیت بشناسند که در ... کارمندان برای خاموش کردن گوشی حق قانونی یافتند - روز روشن rozeroshan.ir/?p=4740‏ 3 ژانویه 2017 ... طبق قانون جدید، شرکتها باید حق کارمندان برای خاموش کردن گوشی‌هایشان و کاهش دخالت کار در زندگی خصوصی‌شان را به رسمیت بشناسند. لینک منبع. کارمندان برای خاموش کردن گوشی حق قانونی یافتند | سرویس خبری servicekhabari.com/351458‏ 3 ژانویه 2017 ... شرکت‌های فرانسوی از این پس باید این حق را برای کارمندانشان به رسمیت بشناسند که در تعطیلات آخر هفته اجباری به چک کردن گوشی‌شان نداشته ... کارمندان برای خاموش کردن گوشی حق قانونی یافتند - espeli.ir www.espeli.ir/.../کارمندان+برای+خاموش+کردن+گوشی+حق+قانونی+یافتند‏ به گزارش ایسنا، از اول ژانویه، قانون اشتغال جدیدی اجرا می شود که سازمانهایی با بیش از ۵۰ کارمند را وادار خواهد کرد حقوق کارمندان برای نادیده گرفتن گوشیهایشان در ... کارمندان برای خاموش کردن گوشی حق قانونی یافتند - پورتال سیحو seiho.ir/news/369596‏ اتحادیه‌های کارگری در فرانسه مدتها خواستار چنین اقدامی بودند اما قانون جدیدی که حق جدید برای خاموش کردن گوشی را برای کارمندان قائل شده است، هیچ مجازاتی برای ... اخبار پارسیک - کارمندان برای خاموش کردن گوشی حق قانونی یافتند news.parseek.com/Url/?id=13419981‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2017 ... شرکت‌های فرانسوی از این پس باید این حق را برای کارمندانشان به رسمیت بشناسند که در تعطیلات آخر هفته اجباری به چک کردن گوشی‌شان نداشته ... کارمندان برای خاموش کردن گوشی حق قانونی یافتند - Newis.ir newis.ir/کارمندان-برای-خاموش-کردن-گوشی-حق-قانون-2/‏ 3 ژانویه 2017 ... کارمندان برای خاموش کردن گوشی حق قانونی یافتند. طبق قانون جدید، شرکتها باید حق کارمندان برای خاموش کردن گوشی هایشان و کاهش دخالت کار در ...