مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه بفهمیم یک زن مارا دوست دارد؟

[ad_1]

۸ نشانه که ثابت می‌کند یک زن عاشق یک مرد است؛

عشق زن به مرد

اگر میخواهید علائم علاقه یک زن نسبت به خودتان را متوجه شوید بهتر است این مقاله را با دقت بخوانید.

جواب رد شنیدن از طـرف یـک زن بـرای مـردان اصـلاً مسئله‌ی خوشایندی نیست. هیچ چیـز بـه انـدازه‌ی این‌که زن رویاهایتان تقاضای ازدواج شمـا را نـپـذیـرد، برای‌تـان گـران تـمـام نمی‌شود. پـیـش خـود تـصـور می‌کردید که او به شما علاقه‌مند است ولی احتمالاً برداشت‌تان از علائم علاقمندی او اشتباه بوده است.

از نقطه نظر مردان، زنان هنگام ابراز علایق رومانتیک خود به صورتی زیرکانه و پیچیده عمل می‌کنند(مگر در مواقع خاص) و بیشتر آن‌ها جواب‌های ضـد و نقیضی می‌دهند چون خودشان مطمئن نیستند که چـه چیزی در سرشان می‌گذرد.

بنابراین آنچه که اغلب آقایان به دنبالش هستند، یک سری علائم و نشانه‌هایی اسـت که به‌وسیله‌ی آن‌ها متوجه علاقمندی حقیقی طرف مقابل‌شان شوند.

در زیر برخـی از نشانه‌های کـه می‌تواند نـشانه‌ی علاقمندی یک زن باشد را می‌خوانیم:

۱. همیشه همراه و همگام با شما است

ناگهان متوجه می‌شوید که او همه جا حضور دارد. او “به طور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می‌شود، یا در راهروی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم می‌زند، یا “تصادفی” به شما برخورد می‌کند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می‌دهد.

آنچه که او انجام می‌دهد تلاش برای جلب توجه شما است، و بـرای این اسـت که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما “قدم اول” را بردارید. مسئله اینـجا اسـت کــه بـسـیـاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی‌توجه هستند و به همین دلیـل بسیاری از فرصت‌ها را از دست می‌دهند. توجه کنید مردان مستقیم عمل می‌کنند، زنان غیرمستقیم.

بنابرایـن اگر زنـی مکررا” شروع به قـرار گـرفـتـن سـر راه شـما نـمود، احتمال اینکه او این کار را عمدا” انـجام می‌دهد زیاد است.

۲. حرکاتی مخصوص انجام می‌دهد

یک جمله‌ی قدیمی می‌گوید: “جسم دروغ نمی‌گوید.” طبیعت بشر را طوری برنامه‌ریزی کرده که هنـگام ابـراز عـلاقه بی‌اخـتیـار شـروع بـه انـجام یـک سـری حرکات جسمانی مشخص می‌کند. این اعمال غیرشفاهـی از گـشاد شـدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن متغیر است.

در اینجا برخی از علائم زبان جسمانی را مشاهده می‌کنید:

  • اشاره نمودن در جهت شما با پاها یا شانه‌ها
  • خم شدن به طرف شما هنگام صحبت
  • بازی کردن با مو و دست کشیدن لای موها
  • نوازش کردن جواهرات (مانند گوشواره) و لمس نمودن دسته عینک
  • چشم برنداشتن از شما هنگام صحبت و گفت‌وگو
  • تقلید از حرکات شما ( مثلاً اگر دست خود را روی میز بگذارید او هم همین کار را می‌کند.)
  • لبخند زدن هنگامی‌که شما او را برانداز می‌کنید.

اگر برخی از این علائم را هنگام حضور طرف مقابل مشاهده کردید، تقریبا” می‌توانید مطمئن شوید که او چراغ سبزی برای شروع یک رابطه‌ی خوب که شاید هم به ازدواج منجر شود را به شما نشان می‌دهد.

مقاله مرتبط: چگونه زبان بدن زنان را بخوانیم؟

۳. هیچ‌گاه برای شما سرش شلوغ نیست

این اصلی‌ترین قانون بازی عشق است. اگر زنی به برقراری رابـطـه و ازدواج شما علاقه داشته باشد، همیشه خودش را در دسترس قرار می‌دهد. یـعنـی او یـک شـمـاره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد. در اسرع وقت به تلفـن یا ایـمیـل شـما جواب خواهد داد. دعوت شما را برای با هم بودن خواهد پذیرفت – و اگر در روزی که شما تعیـین کرده‌اید وقت نداشت، چیزی شبیـه این خواهد گفت: “خوب، این پنج‌شنبه نمی‌تونم، اما اگر اشکال نداره بیندازیم برای پنجشنبه دیگه، باشه؟ “

شـمـا هـرگـز از یـک زن عـلاقـمـند چـنین جملاتی را نخواهید شنید: ” الان واقـعـاً سـرم شلوغه”، یا “بذار بینم وقت دارم”، یا “نمی‌دونم بتونم بیام یا نه”

۴. در مورد شما کنجکاو است

زنی که به شما علاقمند است دوست دارد همه چیزتان را بداند تا بتواند در این مـورد با دوستان دیگرش (عموما دخترهای دیگر) صحبت کند. او درمورد خانواده، پیشینه، سلیقه غذایی، موسیقی، فیلم و مسائل گوناگون شما پرسش خواهد کرد. انگیزه‌ی اصلی او این اسـت کـه عـلایـق شما را بشناسد تا بتواند با شما علایق مشــتـرک پیدا کند و پـیـوسـتـگـی بیشتری ایجاد کند- اگر از قایق سواری خوش‌تان نمی‌آید، او نیز ناگهان از این کار متنفر می‌شود.

۵. وضعیت مالی شما را می‌سنجد

زن علاقمند دوست دارد منابع و بنیه‌ی مالی همسر آینده‌ی خود را مورد سنجش قرار دهد. سؤالاتی مانند: “کجا زندگی می‌کنی؟”، “چه ماشینی داری؟” و “شغلت چیه؟” می‌تواند نشانه‌ی علاقمندی وی باشد. اگر پاسخ این سؤالات مطابق با “استانداردهای” او باشــد، علائم بعدی ظاهر خواهند شد وگرنه او در غباری از مه فرو خواهد رفت.

۶. در مورد آینده صحبت می‌کند

یک زن علاقمند همیشه دوست دارد در مورد نقشه‌های آینده و کارهایی که می‌توانید با هم انجام دهید اشتیاق نشـان دهد. درواقع او اغلب چیزی شـبـیـه ایـن می‌گوید: “وای… تـو هـم از بـولیـنگ خوشت میاد؟ باید یه بار با هم بریم بازی کنیم.” اگر او چنین عمل کرد، شک نکنید که دوست دارد از وی بخواهید با شما بیرون برود.

۷. بی‌قراری و بی‌تابی می‌کند

اگر او واقعا” علاقمند باشد، همانند یک گربه دور و بر شما دستپاچه و بیقرار خواهد بود، بخصوص هنگامی‌که شما نتوانید متوجه علائم اشتیاق او شوید. البته ممکن است که ذاتا” یک شخص خجالتی نرمال باشد – اگر او فقط پیش شما بی‌قراری می‌کند، احتمالاً در سرش فکر ازدواج دارد.

۸. نسبت به زنان دیگر، حسادت می‌ورزد

یک زن سعی می‌کند از مـرد مـورد علاقه‌ی خود همانند یک عقاب مراقبت کرده و او را با چنگ و دندان حفظ کند. بنابراین اگر در حـال جوک گفـتن بـرای زنـان دیـگر متـوجـه حرص خوردن و جلز و ولز کردن او شـدیـد، بـدانـید کـه او انـتظار دارد برایش بیشتر از یک دوست باشید.

نشانه‌های فوق ممکن است لزوما” دلیل بر علاقـمـندی یک زن نـبـاشد. چـون بـرخـی از زنان کلا” با دیگران حالتی دوستانه دارند. اما اگر تـعـداد زیـادی از ایـن عـلائم را در فـردی مشاهده کردید می‌توانید به خود امیدواری دهید و به دلتان صابون بزنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه بفهمیم که یک مرد مارا دوست دارد؟چگونه بفهمیم که یک مرد مارا دوست دارد؟عشق موضوع پیچیده‌ای است فهمیدن اینکه مردی به چگونه عشق یکطرفه را فراموش کنیم؟ نشانه عشق یک …جملات ساده برای یک رابطه عاشقانه قوی نشانه عشق مرد به زن دوستی دختر و پسر از نظر آیا براستی زمان وجود دارد؟ آیابراستیزمانآیا براستی زمان وجود دارد؟ نوشته شده توسط سمیر الله وردی در تاریخ ۱۳۹۴۰۳۱۳روانپزشکروان درمانگرروانکاواضطراب‌ عبارت‌ است‌ از یک‌ احساس‌ ناراحت‌کننده‌ و مبهم‌ ترس‌ ، وحشت ‌، یا خطر با کدام آیه قرآن درباره حجاب است؟ شهر سوالسلام، یک مورد که برای بنده جای سوال دارد این است که چرا هرجایی از اینطور بحث ها می شود شهریور ۸٧ زیتونجملات بسیار زیباازدخترایرونی روی این جملات فکر کنیم دل تنها عضوی است کشتار شصت و هفت ساندیس خورکشتار شصت و هفت چرا اعدام مجرمین سیاسی فاجعه ای خونین اعدام ها باید محکوم شود آنها گنجور صائب تبریزی دیوان اشعار گزیدهٔ غزلیات …منصور محمدزاده نوشته مصرع آب دریا در مذاق ماهی دریا خوش است یک ضرب المثل مشهور هنر برخورد با آدم‌های غیرمنطقی یک پزشکآیا شما کار و حرفه‌ای دارید که لازمه آن سر و کله زدن با طیف وسیعی از ارباب رجوع و مردم به سایت وکالت خوش آمدید طلاق علل و راهکارهاسلام فکر میکنم خانم ها اول باید خودخواهی و بی اخلاقی را کنار بگذارند تا دوام زندگی چگونه بفهمیم که یک مرد مارا دوست دارد؟ چگونه بفهمیم که یک مرد مارا دوست دارد؟عشق موضوع پیچیده‌ای است فهمیدن اینکه مردی به شما چگونه عشق یکطرفه را فراموش کنیم؟ نشانه عشق یک طرفه چگونه عشق یکطرفه را فراموش کنیم؟هرکسی در طول زندگیش حداقل یکبار عاشق خواهد شد و اگر عشقی آیا براستی زمان وجود دارد؟ آیابراستی آیا براستی زمان وجود دارد؟ نوشته شده توسط سمیر الله وردی در تاریخ ۱۳۹۴۰۳۱۳ روانپزشکروان درمانگرروانکاو اضطراب‌ عبارت‌ است‌ از یک‌ احساس‌ ناراحت‌کننده‌ و مبهم‌ ترس‌ ، وحشت ‌، یا خطر با منشای به سایت وکالت خوش آمدید طلاق علل و راهکارها سلام فکر میکنم خانم ها اول باید خودخواهی و بی اخلاقی را کنار بگذارند تا دوام زندگی بیشتر بیشه بافران بافران بافران اِخ دهی است از بخش حومه ٔ شهرستان نائین که در هزارگزی جنوب خاور نایین متصل به کدام آیه قرآن درباره حجاب است؟ شهر سوال سلام، یک مورد که برای بنده جای سوال دارد این است که چرا هرجایی از اینطور بحث ها می شود برخی شهریور ۸٧ زیتون زمزم سیاست ازخاطرات مفسرقرآن جناب هاشمی رفسنجانی درزمان حضرت امام خمینی که آیت الله کشتار شصت و هفت ساندیس خور کشتار شصت و هفت چرا اعدام مجرمین سیاسی فاجعه ای خونین اعدام ها باید محکوم شود آنها بیگناه هنر برخورد با آدم‌های غیرمنطقی یک پزشک آیا شما کار و حرفه‌ای دارید که لازمه آن سر و کله زدن با طیف وسیعی از ارباب رجوع و مردم است؟



لینک منبع :چگونه بفهمیم یک زن مارا دوست دارد؟

چگونه بفهمیم یک زن دوستمان دارد . - کلوب www.cloob.com/c/tribonazadclub/947359‏ - ذخیره شده - مشابه 1 سپتامبر 2008 ... چگونه بفهمیم یک زن دوستمان دارد . ... او در مورد شما کنجکاو است زنی که به شما علاقمند است دوست دارد همه چیزتان را بداند ( تا بتواند در این مـورد با دوستان ... نشانه های علاقه مندی یک دختر به شما - میهن فال www.mihanfal.com/نشانه-های-علاقه-مندی-یک-دختر-به-شما.html‏ - ذخیره شده - مشابه ... بفهمیم یک زن به یک مرد علاقمند شده است, چطور بفهمیم که یک نفر واقعا ما را دوست دارد, چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش می آید یا نه, چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد, ... چگونه بفهمیم یک زن مارا دوست دارد؟ علائم علاقه دختر به پسر - آلامتو www.alamto.com/8-signs-woman-loves-man.html‏ - ذخیره شده - مشابه 3 ژانویه 2017 ... چگونه بفهمیم یک زن مارا دوست دارد؟:اگر میخواهید علائم علاقه یک زن نسبت به خودتان را متوجه شوید بهتر است این مقاله را با دقت بخوانید. جواب رد ... چگونه بفهمیم که یک نفر واقعا ما را دوست دارد - آفتاب www.aftabir.com/.../چگونه-بفهمیم-که-یک-نفر-واقعا-ما-را-دوست-دارد‏ - ذخیره شده - مشابه 5 ژانویه 2013 ... به زبان آوردن کلمه دوستت دارم واقعا" کار ساده ای است اما ثابت کردن آن در عمل کار چندان ساده ای نیست . اگر می خواهید متوجه شوید که فرد مورد نظرتان ... چگونه بفهمیم فردی ما را برای رابطه جنسی دوست دارد؟ - دانش پلاس daneshplus.ir/...زناشوئی/.../427-چگونه-بفهمیم-فردی-ما-را-برای-رابطه-جنسی-دوست-دارد؟.html‏ - ذخیره شده - مشابه چگونه بفهمیم فردی ما را برای رابطه جنسی دوست دارد؟ ... اگر مردی فقط به قسمت جسمی و فیزیکی یک رابطه علاقه داشته باشد، مسئولیت یک رابطه واقعی را قبول نخواهد کرد. ... باشد که می‌خواهد با هر تعداد زنی که می‌تواند، تا می‌تواند رابطه‌جنسی برقرار کند. عشق ایرانیان - چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد parsilovers.blogfa.com/tag/چگونه-بفهمیم-دختری-دوستمان-دارد‏ - ذخیره شده - مشابه عشق ایرانیان - چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد - عشق خود را در اینجا بیابید. ... او در مورد آینده صحبت می کند یک زن علاقمند همیشه دوست دارد در مورد نقشه های آینده و ... چطور بفهمید دختری به شما علاقه دارد « روانشناسی - یک دوست دات کام www.1doost.com/Post-2263.htm‏ - ذخیره شده - مشابه 18 آگوست 2010 ... شـنیدن جواب رد از طـرف یـک زن بـرای مـردان اصـلا` مسئله خوشایندی نمی باشد. ... یک زن علاقمند همیشه دوست دارد در مورد نقشه های آینده و کارهایی که میتوانید با هم انجام ... کاش عکس این مسئله هم بود ، یعنی چطور بفهمیم پسری به ما علاقه دارد. از کجا بفهمیم فردی دوستمان دارد یا نه - تنظیم خانواده www.tanzimekhanevadeh.com/.../1607-از-کجا-بفهمیم-فردی-دوستمان-دارد-یا-نه‏ - ذخیره شده - مشابه از کجا بفهمیم فردی دوستمان دارد یا نه. ... دوست داشتن. یک زن در هر مرحله‌ای که باشد، از صحبت‌های مقدماتی گرفته تا دوران نامزدی، همواره کنجکاو است تا بداند طرف مقابل تا ... عاشقانه - از کجا بفهمیم دختری دوستمان دارد www.alieshgh7.blogfa.com/category/56‏ - ذخیره شده - مشابه عاشقانه - از کجا بفهمیم دختری دوستمان دارد - از همه ی مطالب دیدن نمایی. ... او در مورد آینده صحبت می کند یک زن علاقمند همیشه دوست دارد در مورد نقشه های آینده و کارهایی که ... کلیک کنی می کشم - چگونه بفهمیم یک زن دوستمان دارد ... www.pk-shiton.blogfa.com/post-35.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه چگونه بفهمیم یک زن دوستمان دارد ... شـنیدن جواب ... یک زن علاقمند همیشه دوست دارد در مورد نقشه های آینده و کارهایی که میتوانید با هم انجام دهید اشتیاق نشـان مـی دهد. درواقع او ...