مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مصرف زنجبیل برای چه افرادی ممنوع است

[ad_1]

، زنجبیل یکی از ادویه هایی است که از دیرباز مورد استفاده افراد بوده است و خواص بسیاری برای آن شمرده شده است.استفاده از این ادویه به ویژه برای بیماری های مربوط به دستگاه گوارش بسیار موثر خواهد بود.اما در شرایطی خاص استفاده از آن به هیچ وجه توصیه نمی شود.در این مطلب قصد داریم شما را با شرایطی آشنا نماییم که استفاده از زنجبیل در آن ها توصیه نمی شود.


اختلالات خونی: زنجبیل سبب افزایش و تحریک جریان خون می شود. این ادویه برای  افراد مبتلا به چاقی، دیابت، یا بیماری عروق محیطی مفید است. در پی اختلالات خونی ژنتیکی، لخته شدن خون کاهش می یابد، به این معنی که حتی کوچک ترین مصدومیت می تواند به مرگ منجرشود. در این مورد، از مصرف زنجبیل باید اجتناب شود، زیرا باعث خونریزی می شود.

مصرف داروهای خاص: کسانی که  دارو برای فشار خون بالا یا دیابت مصرف می کنند باید از مصرف  زنجبیل بپرهیزند زیرا زنجبیل تداخل دارویی ایجاد می کند.

 

افراد کم وزن: در صورتی که قصد افزایش وزن دارید از مصرف زنجبیل یا مکمل های زنجبیل اجتناب کنید. فیبر بالا و خاصیت این ادویه در بالا بردن pH و همچنین اثر آن در تحریک آنزیم های گوارشی، باعث سوخت چربی می شود که ممکن است به کاهش وزن ، بی نظمی قاعدگی، ریزش مو و توده عضلانی ضعیف منجر شود.

 

بارداری: زنجبیل در دوران بارداری ممکن است به انقباضات و درد زایمان زودرس منجر شود. بنابراین باید  از مصرف آن به ویژه در سه ماهه آخر بارداری اجتناب شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن ، چه باید کردبرای بالا بردن سیستم ایمنی بدن ، چه باید کرد ؟ ، سیستم ایمنی بدن ، بالا بردن ایمنی بدن رژیم آش آبغوره و زنجبیلمقاله انتخابیتمام کشورهای دنیا تحت استعمار انگلیس است انگلیس ازطریق دکل های مخابراتی امواجی را به مواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانامروزه مصرف ملین ها برای کاهش وزن، به یک روش لاغری در سراسر جهان تبدیل شده است که برای کنترل غریزه شهوت در سنّ نوجوانی یا جوانی چه …برای کنترل غریزه شهوت در سنّ نوجوانی یا جوانی چه باید کرد؟روش هایی برای درمان حالت تهوع در دوران بارداریدویدن برای خانم های باردار مجاز است یا خیر؟ دویدن برای بچه هیچ ضرری نمی تواند داشته امگا چیست و چه خواصی دارد؟ وقتی مکمل امگا بیش از مقدار مورد نیاز مصرف می‌شود، چون یک نوع اسید چرب است، با اسید مهرطب حرف آخر در مورد مصرف چای…۱۳ پاسخ برای حرف آخر در مورد مصرف چای… توسط مجید احمدیان در آبان ۱۴ ۱۳۹۰ پاسخ ماده طبیعی برای افزایش میل جنسی زنجبیل زنجفیل یا زنجبیل ریزوم نوعی ریشه گیاهی است که به صورت متورم و گره‌دار استمکمل های غذایی برای چاق شدن، مکمل،‌مکمل غذایی، …دوست محترم ما با مصرف هر گونه مکملی بدون توصیه ی پزشک مخالفیمبهتر است با رژیم غذایی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …یک مطالعه جدید تایید می کند برای فرد مبتلا به بیماری پارکینسون، تقریبا هر ورزشی می برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن ، چه باید کرد برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن ، چه باید کرد ؟ ، سیستم ایمنی بدن ، بالا بردن ایمنی بدن برای رژیم آش آبغوره و زنجبیلمقاله انتخابی تمام کشورهای دنیا تحت استعمار انگلیس است انگلیس ازطریق دکل های مخابراتی امواجی را به سطح مواد دارویی طبیعی پزشکان ایران امروزه مصرف ملین ها برای کاهش وزن، به یک روش لاغری در سراسر جهان تبدیل شده است که بسیاری از برای کنترل غریزه شهوت در سنّ نوجوانی یا جوانی چه باید کرد برای کنترل غریزه شهوت در سنّ نوجوانی یا جوانی چه باید کرد؟ روش هایی برای درمان حالت تهوع در دوران بارداری دویدن برای خانم های باردار مجاز است یا خیر؟ دویدن برای بچه هیچ ضرری نمی تواند داشته باشد مهرطب » » حرف آخر در مورد مصرف چای… ۱۳ پاسخ برای حرف آخر در مورد مصرف چای… توسط مجید احمدیان در آبان ۱۴ ۱۳۹۰ پاسخ امگا چیست و چه خواصی دارد؟ امگا دقیقاً چیست؟ امگا یکی از اسیدهای چرب ضروری است که در ساختمان برخی چربی‌ها وجود دارد ماده طبیعی برای افزایش میل جنسی زنجبیل زنجفیل یا زنجبیل ریزوم نوعی ریشه گیاهی است که به صورت متورم و گره‌دار است مکمل های غذایی برای چاق شدن، مکمل،‌مکمل غذایی، مکمل رژیم دوست محترم ما با مصرف هر گونه مکملی بدون توصیه ی پزشک مخالفیمبهتر است با رژیم غذایی مناسب



لینک منبع :مصرف زنجبیل برای چه افرادی ممنوع است

مصرف زنجبیل برای چه افرادی ممنوع است - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/201224_مصرف-زنجبیل-برای-چه-افرادی-ممنوع-است.html/‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... زنجبیل یکی از ادویه هایی است که از دیرباز مورد استفاده افراد بوده است و خواص بسیاری برای آن شمرده شده است.استفاده از این ادویه به ویژه برای ... مصرف زنجبیل برای چه افرادی ممنوع است www.fardanews.com/.../مصرف-زنجبیل-برای-چه-افرادی-ممنوع-است‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2017 ... زنجبیل یکی از ادویه هایی است که از دیرباز مورد استفاده افراد بوده است و خواص بسیاری برای آن شمرده شده است.استفاده از این ادویه به ویژه برای ... مصرف زنجبیل برای چه افرادی ممنوع است - آخرین اخبار - اخبار - خط امید ... www.khateomid.ir/news/.../مصرف-زنجبیل-برای-چه-افرادی-ممنوع-است.html‏ 3 ژانویه 2017 ... مصرف زنجبیل برای چه افرادی ممنوع است. زنجبیل یکی از ادویه هایی است که از دیرباز مورد استفاده افراد بوده است و خواص بسیاری برای آن شمرده شده ... مصرف زنجبیل برای چه افرادی ممنوع است - khabarooz khabarooz.com/post/298812‏ - ذخیره شده 25 فوریه 2017 ... زنجبیل یکی از ادویه هایی است که از دیرباز مورد استفاده افراد بوده است و خواص بسیاری برای آن شمرده شده است.استفاده از این ادویه به ویژه برای ... خدمت - مصرف زنجبیل برای چه افرادی ممنوع است؟ khedmat.ir/vdcipyaq.t1aup2bcct.html‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2017 ... زنجبیل یکی از ادویه‌هایی است که از دیرباز مورد استفاده افراد بوده است و خواص بسیاری برای آن شمرده شده است. استفاده از این ادویه، به‌ویژه برای ... خواص جادویی زنجبیل را بشناسید/ زنجبیل برای چه افرادی ممنوع است؟ 8tag.ir/news/4402003585932050354-14771549158550933947‏ - ذخیره شده 8 آوریل 2017 ... خواص جادویی زنجبیل را بشناسید/ زنجبیل برای چه افرادی ممنوع است؟ ... به اعتقاد درمانگران گیاه درمانی و طب سنتی مصرف برگ های زنجبیل در ... خواص جادویی زنجبیل را بشناسید/ زنجبیل برای چه افرادی ممنوع است ... https://7world7.com/.../خواص-جادویی-زنجبیل-را-بشناسید-زنجبیل-ب/‏ - ذخیره شده 8 آوریل 2017 ... دارویی است که خواص متنوع درمانی آن، این گیاه را به یکی از پرمصرف ... تحقیقات صورت گرفته، مصرف زنجبیل توسط مبتلایان به سرطان در یک دوره ... مصرف زنجبیل برای چه افرادی ممنوع است زنجبیل یکی از ادویه هایی است ... https://www.hammihan.com/post/13570007‏ - ذخیره شده مصرف زنجبیل برای چه افرادی ممنوع است زنجبیل یکی از ادویه هایی است که از دیرباز مورد استفاده افراد بوده است و خواص بسیاری برای آن شمرده شده است. مصرف زنجبیل برای چه افرادی ممنوع است - مرکز تخصصی طب سنتی ایران www.tebeiran.ir/2016/12/30/مصرف-زنجبیل-برای-چه-افرادی-ممنوع-است/‏ 30 دسامبر 2016 ... زنجبیل یکی از ادویه هایی است که از دیرباز مورد استفاده افراد بوده است و خواص بسیاری برای آن شمرده شده است.استفاده از این ادویه به ویژه برای ... چای سبز برای چه کسانی مضر است؟ - نمناک namnak.com/چای-سبز.p22014‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۲ - ۶۰ نقد چای سبز و مضرات چای سبز و افرادی که نباید چای سبز بنوشند و ضرر چای سبز برای دیابتی ها و چه ... کشورهای دنیا مصرف می شود اما همین نوشیدنی پرخاصیت برای برخی افراد مضر و خطرناک است. ... چای سبز برای چه کسی مضر و ممنوع است ... و در کنار ترک چای، مصرف جوشانده های سنتی مانند گل گاوزبان، زعفران و دارچین توصیه می شود.