مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی صدفی های بزرگ

[ad_1]

وب سایت سوران: تقریبا همه در درست کردن سالاد ماکارونی، اشتراکات زیادی داریم و همیشه به همین شکل قدیمی اش آن را درست می کینم. اما در این مطلب طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی هی صدفی بزرگ را به شما آموزش می دهیم، که از نظر ظاهر کلی با بقیه متفاوت است.

مواد لازم:


  • پاستای صدفی بزرگ یک بسته
  • خیار شور 250 گرم
  • کالباس 250 گرم
  • فلفل دلمه ای یک عدد بزرگ
  • نخود فرنگی پخته یک و نیم فنجان
  • ذرت یک  فنجان
  • سس مایونز 2 ق غ
  • ماست چکیده یک ق غ
  • آبلیمو/نمک/فلفل به میزان لازم

 

طرز تهیه سالاد ماکارونی (ماکارونی صدفی)

طرز تهیه:

1-پاستای صدفی رو مثل ماکارونی آبکش میکنیم.

2-میگذاریم تا کامل آبش برود. خیارشور و کالباس را به صورت ریز خرد کرده. به همراه فلفل نگینی شده و نخود و ذرت و سس مایونز و نمک و آبلیمو و ماست ترکیب میکنیم.


3-از مواد بدست آمده قاشق قاشق داخل پاستاها ریخته و داخل آنها را پر میکنیم.

4-روی ظرف را سلفون کشیده و در داخل یخچال میگذاریم تا حسابی خنک شود.


نکته:

 

ترکیبات داخل سالاد ماکارونی کاملا سلیقه ایه و می توان مواد دلخواه مانند انواع حبوبات و تخم مرغ و کلم و.... را اضافه و یا هر کدام از مواد ذکر شده را حذف کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ماکارونی طرز تهیه ماکارونی دمی ایرانی با گوشت چرخ …ماکارونی دمی ایرانی طرز تهیه داخل قابلمه ای را از آب پر کنید و مقداری نمک و روغن ماکارونی پاستا لازانیا ایران کوکآموزش آشپزی ایران کوک طرز تهیه انواع ماکارونی با سویا،پخت ماکارونی،ماکارونی با گوشت آموزش آشپزی جذاب آموزش آشپزیپخت کیکغذای رژیمیانواع غذاغذا با مرغمرباترشیجاتانواع دسر ته چین مرغ غذاهای رژیمی،آشپزی رژیمی،رژیم لاغری،انواع غذای …رژیم غذایی لاغریرژیم غذایی لاغریغذای رژیمیآشپزی با مرغ رژیم لاغری غذاهای رژیمی آشپزی سالم پزشکان ایران واقعا تهیه این دست پیچ‌های لبنانی کلاسیک، راحت است زمان تهیه یک ساعت و ۱۵ دقیقهغذا با قارچ آکا یتیمچه بادمجان چنگل قلیه نام محلی یا قلیه جغندر طرز تهیه سیب زمینی تنوری با تخم مرغ آشپزی لذت بخش با سرآشپز و زیتون سیاهپنه با سس ساور کریم با قارچ طعم لطیف پاستارو با این سس تجربه کنید این سس که در حقیقت طب ایرانی درمان دیابت با سرکهدر طب سنتی سرکه معادل انسولین است سرکه خاصیت ذوب کنندگی دارد و مانند داروی جرم گیر چند نکته مهم در پخت و پز کدبانوی دیجیتالیچندنکتهمهمدرپختویژگی‌های تخم مرغ سالم ما چگونه می‌‎توانیم تخم مرغ‌های سالم را از تخم مرغ‌های ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی پوستپوستمواد غذایی درمان کننده ی آکنه میوه ها و سبزیجات ، سیب ، طالبی ، شهد گیاهی ، توت ، کنگر ماکارونی طرز تهیه ماکارونی دمی ایرانی با گوشت چرخ کرده ماکارونی دمی ایرانی طرز تهیه داخل قابلمه ای را از آب پر کنید و مقداری نمک و روغن بریزید و ماکارونی پاستا لازانیا ایران کوک آموزش آشپزی ایران کوک طرز تهیه انواع ماکارونی با سویا،پخت ماکارونی،ماکارونی با گوشت چرخ آموزش آشپزی جذاب آموزش آشپزیپخت کیکغذای رژیمیانواع غذاغذا با مرغمرباترشیجاتانواع دسر ته چین مرغ غذاهای رژیمی،آشپزی رژیمی،رژیم لاغری،انواع غذای رژیمیغذا با مرغ رژیم غذایی لاغریرژیم غذایی لاغریغذای رژیمیآشپزی با مرغ رژیم لاغری غذاهای رژیمیانواع غذا آشپزی سالم پزشکان ایران واقعا تهیه این دست پیچ‌های لبنانی کلاسیک، راحت است زمان تهیه یک ساعت و ۱۵ دقیقه غذا با قارچ آکا یتیمچه بادمجان چنگل قلیه نام محلی یا قلیه جغندر طرز تهیه سیب زمینی تنوری با تخم مرغ طرز طب ایرانی درمان دیابت با سرکه در طب سنتی سرکه معادل انسولین است سرکه خاصیت ذوب کنندگی دارد و مانند داروی جرم گیر چانته و آشپزی لذت بخش با سرآشپز و زیتون سیاه هلیم گندم سلام دوستان امروز با آموزش هلیم گندم اومدم خدمتتون باید بگم که خیلی خیلی آسونه و چند نکته مهم در پخت و پز کدبانوی دیجیتالی چندنکتهمهم ویژگی‌های تخم مرغ سالم ما چگونه می‌‎توانیم تخم مرغ‌های سالم را از تخم مرغ‌های غیرسالم ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی پوست پوست مواد غذایی درمان کننده ی آکنه میوه ها و سبزیجات ، سیب ، طالبی ، شهد گیاهی ، توت ، کنگر فرنگی



لینک منبع :طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی صدفی های بزرگ

تصاویر برای طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی صدفی های بزرگ طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی صدفی های بزرگ - برترین ها www.bartarinha.ir/.../طرز-تهیه-سالاد-ماکارونی-با-ماکارونی-صدفی-های-بزرگ‏ - ذخیره شده 4 ژانویه 2017 ... تقریبا همه در درست کردن سالاد ماکارونی، اشتراکات زیادی داریم و همیشه به همین شکل قدیمی اش آن را درست می کینم. اما در این مطلب طرز تهیه سالاد ... طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی صدفی های بزرگ - کمونه kamooneh.com/.../طرز-تهیه-سالاد-ماکارونی-با-ماکارونی-صدفی-های-بزرگ‏ - ذخیره شده 5 ژانویه 2017 ... تقریبا همه در درست کردن سالاد ماکارونی، اشتراکات زیادی داریم و همیشه به همین شکل قدیمی اش آن را درست می کینم. اما در این مطلب طرز تهیه سالاد ... طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی صدفی های بزرگ و عکس سالاد ... - خانه wikimatn.ir/طرز-تهیه-سالاد-ماکارونی-با-ماکارونی-صد/‏ - ذخیره شده 22 مارس 2017 ... این غذا خوشمزه و پرطرفدار می باشد و طرز تهیه آسانی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا طرز تهیه طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی صدفی های بزرگ و ... طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی صدفی های بزرگ - مفیدستان mofidestan.ir/طرز-تهیه-سالاد-ماکارونی-با-ماکارونی-صد/‏ - ذخیره شده 4 ژانویه 2017 ... اما در این مطلب طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی هی صدفی بزرگ را به شما آموزش می دهیم، که از نظر ظاهر کلی با بقیه متفاوت است. مواد لازم: پاستای ... طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی صدفی های بزرگ +عکس - نیک ... www.niksalehi.com/.../طرز-تهیه-سالاد-ماکارونی-با-ماکارونی-صد.html‏ - ذخیره شده طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی هی صدفی بزرگ را در ادامه ببینید : طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی صدفی های بزرگ - پسند psand.ir/طرز-تهیه-سالاد-ماکارونی-با-ماکارونی-صد/‏ - ذخیره شده 12 فوریه 2017 ... وب سایت سوران: تقریبا همه در درست کردن سالاد ماکارونی، اشتراکات زیادی داریم و همیشه به همین شکل قدیمی اش آن را درست می کینم. اما در این مطلب طرز ... طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی صدفی های بزرگ khabarland.com/.../طرز-تهیه-سالاد-ماکارونی-با-ماکارونی-صدفی-های-بزرگ‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی صدفی های بزرگ تقریبا همه در درست کردن سالاد ماکارونی، اشتراکات زیادی داریم و همیشه به همین شکل قدیمی اش آن ... طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی صدفی های بزرگ - برترین ها | خبر ... khabarfarsi.com/u/30897164‏ 4 ژانویه 2017 ... اما در این مطلب طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی هی صدفی بزرگ را به ... تکه های سبزیجات تازه و ارگانیک (هویج، تربچه، خیار و فلفل) طرز تهیه ... سالاد ماکارونی در ماکارونی صدفی بزرگ تصویری - آشپز 123 ashpaz123.ir/search/?q=سالاد+ماکارونی...ماکارونی+صدفی+بزرگ...‏ - ذخیره شده طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی صدفی های بزرگ ... در این مطلب به ماکارونی های صدفی بزرگ نیاز داریم که داخل آنها را با مواد خوشمزه پُر کنیم و درون فر قرار دهیم. همین ...