مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک برگزار شد

[ad_1]

فینوتک با حضور معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی علی کرمانشاه، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک سید ابوطالب نجفی، ولی‌الله فاطمی عضو هیات مدیره بانک ملی و مدیران ارشد بانکی و اعضای هیات مدیره بانک آینده رونمایی شد.

در این مراسم عضو هیات مدیره شرکت ارتباط فردا اعلام کرد: «بانکداری باز ضرورتی است که با اجرای آن همه برنده هستند.»

احمد مرآت‌نیا گفت:« اگر روزی در مورد ضرورت اجرایی شدن ویا نشدن بانکداری الکترونیکی درکشور صحبت می‌کردیم امروز در مورد ضرورت اجرای بانکداری باز و پیاده‌سازی آن در کشور و در بانک‌ها صحبت می کنیم.»

او ادامه داد:« بانکداری باز فرصت نوآوری ایجاد می‌کند یک پلت‌فرم است که طبق آن تقسیم کارت مناسبی صورت می‌گیرد و هر کدام از شرکت‌های بزرگ و فعالان بازار کار خود را پیش می‌برند.»

حامد قنادپور مدیرعامل شرکت ارتباط فردا به عنوان متولی اصلی فینوتک در ابتدای این مراسم گفت:« بانکداری باز مفهومی است که قادر است فضای بهتری در سبک زندگی انسان‌ها ایجاد کند. هم‌اکنون شرایطی فراهم شده است که کسب وکارها وسازمان‌های بزرگ و بانک‌ها از سوی دیگر از آن بهره برند.»

او گفت:« هم‌اکنون فینوتک با زیرساخت بانک آینده فعالیت می‌کند اما این امکان وجود دارد تا این خدمات و این بستر در اختیار همه بانک‌ها قرار داده شود. از سویی با استفاده از فینوتک و بهره بردن از آن دیگر شرکت‌ها نباید نگران امنیت باشند  چرا که فینوتک بالاترین سطح استانداردهای امنیتی را پوشش می‌دهد.»

فینوتک یک واسط برنامه‌نویسی امن و باز است که کسب و کارها می‌توانند از طریق آن سرویس‌های مورد نیاز خود را دریافت کنند و سرویس‌های مورد نیاز مشتریان خود را در اختیار آنان قرار دهند.

 

معاون توسعه کسب و کار فینوتک هنگام معرفی محصول این محصول اعلام کرد:« هم‌اکنون فینوتک ۱۲ سرویس در اختیار مشتریان و متقاضیان خود قرار می‌دهد و مشتریان به سادگی می‌توانند از آن سرویس‌ها با مراجعه به سایت فینوتک از آنها مطلع شوند و از آن استفاده کنند. این سرویس‌ها در اصل برای کسب و کارهای آنلاین ارزش افزوده ایجاد می‌کند.»

مهسا خمیسی گفت:« کسب و کارها بسته به جنس فعالیت و ماهیت فعالیتشان می‌توانند از API بازی که در اختیارشان گذاشته می‌شود بهره خود را ببرند.»

سرویس‌های فینوتک بیشتر بر بستر پرداخت متمرکز است و شرایطی را فراهم می‌کند تا هر کدام از کسب و کارهای آنلاین و یا سازمان‌های بزرگ بتوانند به صورت درون برنامه‌ای بدون اینکه لازم باشد صفحه بانک به صورت مجزا باز شود دستور پرداخت و یا انتقال وجه به صورت دوره‌ای و یا یکباره را صادر کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نحوه عضویت در سامانه بانکداری اینترنتی جدید …بانک ملی ایران با هدف ارائه کامل‌ترین مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و سیویلیکا، مقالات علمی کنفرانس و ژورنالبانک جامع مقالات تمام متن کنفرانس و همایش های ایران در زمینه علوم فیزیکی و مهندسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تازه‌های نشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر کتاب ژئو شیمی سطحی و کاربرد آن در اکتشاف فناوری و اطلاعات یکصداسال رو به پایان است و تمام توجه ما به سال جدید میلادی و حضور گوشی های هوشمند پرچمدار همایش های تاریخی و گردشگری همایش ها ، کنفرانس ها …کنفرانس بین المللی ایران تا آبان ماه محورهای همایش • چشم انداز انرژی سایت بانک صادرات خدمات اینترنتی بانک …سایت خدمات بانک صادرات ایراناستخدام بانک صادرات خانه بانک صادرات پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانکآخرین تحلیلها و گزارشها از مهمترین اتفاقات روز بانکی ایران و جهان را به صورت آنلاین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و …جزییات ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک اعلام شد علی دیواندری، رییس پژوهشکده همایش های معماری و عمران همایش ها ، کنفرانس ها و …سـومیـن همــایش بین المللی مهندسی سـازه ایـران تا اسفند ماه بانک پاسارگاد سامانه پیوند بانک مرکزی، در سایت بانک پاسارگاد راه اندازی شد دی به گزارش روابط فناوری و اطلاعات یکصدا اچ تی سی اوشن نوت ، یکی از اعضای خانواده معرفی نشده گوشی های اوشن کمپانی تایوانی نحوه عضویت در سامانه بانکداری اینترنتی جدید بانک ملی بانک ملی ایران با هدف ارائه کامل‌ترین مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و سیویلیکا، مقالات علمی کنفرانس و ژورنال بانک جامع مقالات تمام متن کنفرانس و همایش های ایران در زمینه علوم فیزیکی و مهندسی، علوم دانشگاه صنعتی امیرکبیر امیرکبیر در جمع دانشگاه برتر آسیا در چهارمین دوره رتبه بندی دانشگاههای آسیایی که همایش های تاریخی و گردشگری همایش ها ، کنفرانس ها و سمینار ها چهارمین همایش گرامیداشت قیام ۲۹ بهمن مردم و مولفه های ماندگاری انقلاب اسلامی اسفند ماه پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک آخرین تحلیلها و گزارشها از مهمترین اتفاقات روز بانکی ایران و جهان را به صورت آنلاین در سایت بانک صادرات خدمات اینترنتی بانک صادرات سایت خدمات بانک صادرات ایراناستخدام بانک صادرات خانه بانک صادراتخدمات پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات جزییات ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک اعلام شد علی دیواندری، رییس پژوهشکده پولی و بانک پاسارگاد سامانه پیوند بانک مرکزی، در سایت بانک پاسارگاد راه اندازی شد دی به گزارش روابط عمومی همایش های معماری و عمران همایش ها ، کنفرانس ها و سمینار ها سـومیـن همــایش بین المللی مهندسی سـازه ایـران تا اسفند ماه محورهای همایش



لینک منبع :ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک برگزار شد

ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت conf.mbri.ac.ir/ebps6/‏ - ذخیره شده ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت. ... در مدل پیشنهادی و همچنین به دلیل وجود نظارت و کنترل مرجع رسمی بر حجم پول الکترونیکی خلق شده، همواره ... رییس پژوهشکده پولی و بانکی conf.mbri.ac.ir/ebps6/Default.aspx?PageName=News&ID...‏ - ذخیره شده برگزاری ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت هفته آینده ... می‌شوند؛ افزود: همایش رخدادی است که بازیگران بانکداری و ICT کنار هم جمع شده و نقشه ... برگزاری ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک - خبرگزاری میزان www.mizanonline.ir/.../برگزاری-ششمین-همایش-سالانه-بانکداری-الکترونیک‏ - ذخیره شده 27 دسامبر 2016 ... برگزاری ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک ... نیز در حاشیه ششمین همایش بانکداری الکترونیک برگزار خواهد شد و از ابعاد مختلف به مسائلی ... ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت - خودپرداز ... atmiran.com/ebps6/‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در روزهای سیزدهم و ... علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی برگزار خواهد شد. ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک برگزار شد | ITIRAN itiran.com/ششمین-همیش-بانکداری-الکترونیک‏ - ذخیره شده 4 ژانویه 2017 ... ششمین همیش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در سالن برج میلاد تهران برگزار شد. برگزاری ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت ... adinehno.com/economy/153‏ 27 دسامبر 2016 ... برگزاری ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت هفته ... افزود: همایش رخدادی است که بازیگران بانکداری و ICT کنار هم جمع شده و ... برگزاری ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های ... - ایبِنا ibena.ir/Default.aspx?...برگزاری-ششمین-همایش-سالانه-بانکداری-الکترونیک...‏ - ذخیره شده برگزاری ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت هفته آینده ... در محور نقش و جایگاه شبکه بانکی به موضوعاتی پرداخته خواهد شد که از جمله آنها نقش ... ایسنا - ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت www.isna.ir/.../ششمین-همایش-سالانه-بانکداری-الکترونیک-و-نظام-های-پرداخت‏ - ذخیره شده 2 ژانویه 2017 ... ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با حضور ... اطلاعات و ولی الله سیف،رئیس کل بانک مرکزی در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار ... danakhabar.com/.../ششمین-همایش-سالانه-بانکداری-الکترونیک-و-نظام‌های-پرداخت-برگزار-می‌شود‏ - ذخیره شده 27 دسامبر 2016 ... ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار می‌شود ... در حاشیه ششمین همایش بانکداری الکترونیک برگزار خواهد شد و از ابعاد ... برگزاری ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت click.ir/1395/10/.../sixth-conference-of-electronic-banking-in-iran/‏ - ذخیره شده 2 ژانویه 2017 ... ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت امروز برگزار شد. به گزارش کلیک، در این همایش که ۱۳ دی‌ماه در برج میلاد آغاز به کار کرد، ...