مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وال استریت ژورنال: lg دیگر موبایل ماژولار نمی سازد

[ad_1]
وال استریت ژورنال: lg دیگر موبایل ماژولار نمی سازد

خبرگزاری آریا - اگرچه در روزهای گذشته این خبر را شنیده بودیم ولی اینک تاکید وال استریت ژورنال، آن را یک گام دیگر به حقیقت نزدیک تر می کند و روزنامه مذکور گزارش می دهد که شرکت ال جی رویکرد توسعه موبایل های ماژولار را کنار گذاشته است.
اگر به خاطر داشته باشید ویژگی ماژول پذیری G5، سال گذشته این پرچمدار کره ای را از سایر موبایل های رده بالا متمایز کرده بود ولی اکنون LG قید ماژول هایی که «دوستان» نام داشتند را زده است.
روزنامه مورد اشاره خبر می دهد که یکی از سخنگویان ال جی، خود عنوان نموده که کاربران به طراحی ماژولار علاقمند نیستند. اکنون شرکت ال جی تصمیم دارد کاربردپذیری و همچنین بُعد طراحی G6 را متمایز تر کند. این در حالیست که وال استریت ژورنال می نویسد که ال جی، در آینده ای بسیار نزدیک G6 را عرضه خواهد کرد.
ساعت 19:30 روز گذشته، کنفرانس خبری LG در لاس وگاس در حاشیه CES 2017 برگزار شد و کره ای ها بر خلاف سال پیش کلامی در خصوص پرچمدار بعدی خود سخن نگفتند. با این حال به نظر می رسد ال جی می خواهد پرچمدار جدیدش را امسال کمی زودتر، و در کنگره جهانی موبایل معرفی کند؛ آن هم زمانی که به نظر می رسد کهکشانی سامسونگ با تاخیر وارد میدان شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

وال استریت ژورنال دیگر موبایل ماژولار نمی سازد وال استریت ژورنال دیگر موبایل ماژولار نمی سازد



لینک منبع :وال استریت ژورنال: lg دیگر موبایل ماژولار نمی سازد

وال استریت ژورنال: LG دیگر موبایل ماژولار نمی سازد - دیجیاتو digiato.com/.../وال-استریت-ژورنال-lg-دیگر-موبایل-ماژولا/‏ - ذخیره شده 5 ژانویه 2017 ... اگرچه در روزهای گذشته این خبر را شنیده بودیم ولی اینک تاکید وال استریت ژورنال، آن را یک گام دیگر به حقیقت نزدیک تر می کند و روزنامه مذکور ... خبرگزاری آریا - وال استریت ژورنال: lg دیگر موبایل ماژولار نمی سازد www.aryanews.com/.../وال-استریت-ژورنال-lg-دیگر-موبایل-ماژولار-نمی-سازد‏ 5 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - اگرچه در روزهای گذشته این خبر را شنیده بودیم ولی اینک تاکید وال استریت ژورنال، آن را یک گام دیگر به حقیقت نزدیک تر می کند و ... تصاویر برای وال استریت ژورنال: lg دیگر موبایل ماژولار نمی سازد تریبون - وال استریت ژورنال: LG دیگر موبایل ماژولار نمی سازد 3bune.ir/.../وال_استریت_ژورنال__LG_دیگر_موبایل_ماژولار_نمی_سازد‏ - ذخیره شده 4 ژانویه 2017 ... اما در روزهای اخیر, من این خبر را شنیده بودیم اما در حال حاضر تمرکز در وال استریت ژورنال ، آن را یک گام نزدیک تر به حقیقت نزدیک تر و با اشاره به ... وال استریت ژورنال: LG دیگر موبایل ماژولار نمی سازد — وبلاگ - اطلاعات ... i-sel.ir/blog/وال-استریت-ژورنال-lg-دیگر-موبایل-ماژولا/‏ 5 ژانویه 2017 ... اگرچه در روزهای گذشته این خبر را شنیده بودیم ولی اینک تاکید وال استریت ژورنال، آن را یک گام دیگر به حقیقت نزدیک تر می کند و روزنامه مذکور ... وال استریت ژورنال LG دیگر موبایل ماژولار نمی سازد ionet.ir/post/144049‏ - ذخیره شده (ویدئو اختصاصی); » با 7 دانشگاه برتر اقتصادهای نوظهور آشنا شوید; » اپلیکیشن تلگرام ویندوز موبایل با رابط کاربری کاملا جدید و نوتیفیکیشن های تعاملی به ... وال استریت ژورنال اپل هیچگاه تا به این حد سامسونگ را تحت فشار قرار ... khubkhan.ir/.../وال-استریت-ژورنال-اپل-هیچگاه-تا-به-این-حد-سامسونگ-را-تحت-فشار-قرار-نداده-است‏ - ذخیره شده وال استریت ژورنال: آیفون به مناسبت دهمین سالگرد تولدش به نمایشگر OLED خمیده مجهز می شود. سه شنبه 10 ... وال استریت ژورنال: LG دیگر موبایل ماژولار نمی سازد. وال استریت ژورنال: lg دیگر موبایل ماژولار نمی سازد | اگرچه - قطره mobilestan.loger.ir/.../وال-استریت-ژورنال-lg-دیگر-موبایل-ماژولار-نمی-سازد-اگرچه-قطره‏ - ذخیره شده 5 ژانویه 2017 ... وال استریت ژورنال: lg دیگر موبایل ماژولار نمی سازد ... را شنیده بودیم ولی اینک تاکید وال استریت ژورنال، آن را یک گام دیگر به حقیقت نزدیک تر می ... LG G6 Archives | دورنگر | اخبار فناوری doornegar.com/tag/lg-g6/‏ - ذخیره شده ال جی ممکن است از بازار چین خارج شود؛ جی ۶ در این کشور عرضه نمی شود. 1 هفته ago زندگی ..... وال استریت ژورنال: LG دیگر موبایل ماژولار نمی سازد. دی ۱۶, ۱۳۹۵ زندگی ... خاصیت جینسینگ - مفیدستان mofidestan.ir/خاصیت-جینسینگ/‏ از این رو استفاده از جنسینگ به این افراد توصیه نمی شود. علاوه بر این موارد، مصرف جنسینگ همراه .... وال استریت ژورنال: lg دیگر موبایل ماژولار نمی سازد · ۱۶ دی, ۱۳۹۵ 0.