مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آمازون 45 هزار کارمند روبات دارد

[ad_1]

شرکت آمازون، بزرگ‌ترین شرکت صنعت تجارت الکترونیک، اعلام کرده است که 45 هزار روبات کارگر در انبارهای خود دارد. بنا بر اعلام آمازون، این تعداد در مقایسه با سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است. آمازون، شرکت روبات‌سازی Kiva Systems را در سال 2012 به مبلغ 775 میلیون دلار خریداری کرد. روبات‌های Kiva، مراحل جمع‌آوری و بسته‌بندی را در انبارهای بزرگ آمازون به عهده دارند. این روبات های 16 اینچی با وزن 145 کیلوگرم می‌توانند با سرعت 5 مایل در ساعت بدوند و هم‌زمان محصولاتی تا وزن 317 کیلوگرم را حمل کنند.

Phil Hardin ، مدیر سرمایه‌گذاری آمازون، زمانی که شرکت Kiva خریداری شد گفت: «ما از خرید Kiva راضی هستیم، این خرید فرصتی استثنائی برای شرکت آمازون خلق کرده تا شغل‌ها و امکانات انبارهایمان را بهتر مدیریت کنیم و میزان بهره‌وری را افزایش دهیم».

آمازون همچنین از دیگر انواع روبات‌ها در انبارهای خود استفاده می‌کند؛ از جمله دست‌های روباتیک بزرگی که پالت‌های عظیم را جا‌به‌جا می‌کند.

طبق گزارش‌ها، این شرکت هر سال 15هزار روبات را وارد سیستم خود کرده است. در پایان سال 2014 آمازون اعلام کرد که 15 هزار روبات در 10 انبار مهم این شرکت دارد. در سال 2015 این رقم به 30 هزار عدد افزایش پیدا کرد و حالا آمازون اعلام کرده که 45 هزار ربات در اختیار دارد.

ماه آوریل سال گذشته، Brian Olsavsky ، مدیر مالی ارشد آمازون در کنفرانس مربوط به روبات‌ها اعلام کرد: «ما تغییر کرده‌ایم و همینطور شیوه اتوماسیون‌ها نیز تغییر کرده است. روبات‌هایی که ما در انبارهای مختلف داریم باهم متفاوت هستند. بسیاری از آنها روبات کامل هستند و برخی از آنها نیمه‌روباتیک هستند».

این مطلب را از دست ندهید: همه‌چیز درباره آمازون

در خارج از انبارها، آمازون به دیگر جنبه‌های اتوماسیون در تجارت نیز پرداخته است. دسامبر سال گذشته، این شرکت اعلام کرد که اولین سفارش خود را در انگلستان با استفاده از پهپاد روباتیک به دست مشتری رسانده است. همینطور پتنت  دریافت کسب اجازه برای پرواز پهپادهای پستچی از صنایع هوایی کشورهای محتلف را نیز ثبت کرده است که در آینده به اجرا در خواهد امد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز پول نیوز دلایل عدم استقبال مردم از کارت اعتباری خرید کالای داخلی را بررسی کرداخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی عصر ایران ظاهرا کمیته حقیقت یاب که معلوم نیست اعضایش کدام نفرات هستند وظیفه دارد که اتفاقات درس‌هایی از دیجی‌کالا و درآمد روزانه میلیارد و محتوای خبر اشاره ایی بود فناوری اطلاعات و ارتباطات اطلاعات پایه بررسی سرنوشت مولکولی مواد غذایی بعد از خورده شدن در بدن انسان و نیازهای اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیمدانلود فیلم فیلم دانلود دانلود رایگان فیلم دانلود راهنمای حل جدول تب جدول متقاطع آ آباد کننده عامر آباد و برقرار دایر پول نیوز پول نیوز دلایل عدم استقبال مردم از کارت اعتباری خرید کالای داخلی را بررسی کرد درس‌هایی از دیجی‌کالا و درآمد روزانه میلیارد و میلیون محتوای خبر اشاره ایی بود به اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری عصر ایران ظاهرا کمیته حقیقت یاب که معلوم نیست اعضایش کدام نفرات هستند وظیفه دارد که اتفاقات سالیان فناوری اطلاعات و ارتباطات اطلاعات پایه بررسی سرنوشت مولکولی مواد غذایی بعد از خورده شدن در بدن انسان و نیازهای کمی و اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار گوناگون دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم دانلود فیلم فیلم دانلود دانلود رایگان فیلم دانلود راهنمای حل جدول تب جدول متقاطع



لینک منبع :آمازون 45 هزار کارمند روبات دارد

آمازون 45 هزار کارمند روبات دارد | ITIRAN itiran.com/روبات-ها-در-آمازون‏ - ذخیره شده 4 ژانویه 2017 ... آمازون 45 هزار کارمند روبات دارد که این روبات‌ها می‌توانند با سرعت 8 کیلومتر در ساعت بدوند و هم‌زمان محصولاتی تا وزن 317 کیلوگرم را حمل کنند. PressReader - Byte: 2017-01-11 - آمازون وکارمندان روباتش www.pressreader.com/iran/byte/20170111/281500750938617‏ 11 ژانویه 2017 ... شرکت آمازون 45 هزار کارمند روبات دارد ... در پایان سال 2014 آمازون اعالم کرد که 15 هزار روبات در 10 انبار مهم این شرکت دارد. یک ـی از ش ـرکت هایی ک ـه ن ... [PDF] آمازون و کارمندان روباتش khorasannews.com/.../pdfpagefile_19445_3_636196701381863817.pdf‏ 11 ژانویه 2017 ... جزئیـات مهمـی دربـاره ایـن آپدیـت وجـود دارد کـه مـا از آن بیخبریـم، امـا طبـﻖ. از مایکروسـافت انتظـار ... آمازون 45 هزار کار مند روبات دارد. شــرکت آمــازون، ... کارمندان آمازون - پدیده تبار padidehtabar.com/fa/news/3925/کارمندان-آمازون‏ - ذخیره شده 15 فوریه 2017 ... هزاران کارمند روبات آمازون. شرکت آمازون، بزرگ‌ترین شرکت صنعت تجارت الکترونیک، اعلام کرده است که 45 هزار روبات کارگر در انبار‌های خود دارد. آمازون از ۴۵ هزار روبات در انبار خود استفاده می کند - دیجی فیدر digifeeder.com/67265/آمازون-از-۴۵-هزار-روبات-در-انب/‏ آمازون از 45 هزار روبات در انبار خود استفاده می کند انبار شرکت آمازون ... این شرکت در ساخت روبات های خودکار حمل و نقل و بسته بندی مهارت دارد که در انبارهای ... برچسب‌ها: استفاده از روبات در کارخانهانبار شرکت آمازونشرکت Amazonکارمندان شرکت ... Page 251 - دروپال 8 فارسی با تاریخ شمسی | دروپال 8 فارسی با ... drupal-8.ir/?page=250‏ - ذخیره شده آمازون 45 هزار کارمند روبات دارد ... آمازون همچنین از دیگر انواع روبات‌ها در انبارهای خود استفاده می‌کند؛ از جمله دست‌های روباتیک بزرگی که پالت‌های عظیم را جا‌به‌جا می‌کند. فروشگاه آمازون از 45 هزار روبات در انبار خود استفاده می کند! | یاس دانلود www.yasdl.com/.../فروشگاه-آمازون-از-45-هزار-روبات-در-انبار‏ - ذخیره شده 6 ژانویه 2017 ... گفته می شود در انبار شرکت آمازون هم اکنون بیش از ۴۵ هزار روبات در ۲۰ انبار آن مورد استفاده قرار می دهد. ... این شرکت در ساخت روبات های خودکار حمل و نقل و بسته بندی مهارت دارد که در ... دو کارمند گوگل در تیم مهندسی فیس‌بوک - برسام. آمازون بزرگترین مرکز لجستیک هوایی می‌سازد - وبلاگ فناوری اطلاعات ... https://blog.datiran.com/آمازون-بزرگترین-مرکز-لجستیک-هوایی-می‌/‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... شرکت آمازون در حال ساخت بزرگترین مرکز خدمات لجستیک داخلی و حمل و نقل در دنیا است و طبق اخبار منتشر شده از ... آمازون 45 هزار کارمند روبات دارد. قانون اروپا برای روباتها - وبلاگ فناوری اطلاعات داتیران https://blog.datiran.com/قانون-اروپا-برای-روباتها/‏ در این طرح پیشنهادی آمده است که طراحان، تولید‌کنندگان و اپراتورهای روبات‌ها به طور کلی باید از “قوانین روباتیک” آیزاک آسیموف ... آمازون 45 هزار کارمند روبات دارد. آمازون، اطلاعات دقیقی در مورد بزرگترین فروشگاه دنیا - مالتینا malltina.com/amazon‏ - ذخیره شده آمازون با 500 میلیون محصول و 310 میلیون مشتری فعال، بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیاست. شرکتی با 340 هزار کارمند انسان و 45 هزار کارمند روبات، دارای 8 امین برند ...