مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ برای گلکسی اس 8 ایرپاد می‌سازد! +عکس

[ad_1]

شرکت سامسونگ هدفون‌های بدون سیم The Gear iconx خود را چندی قبل روانه بازار کرد. البته در این شکی نیست که سامسونگ بیشتر ایده‌های خود را از رقیب بزرگش یعنی اپل دریافت می کند اما اینبار سامسونگ از ایرپادهای بلوتوث اپل تقلید نکرده است این محصول را معرفی کرده است.

به گزارش صبحانه، طبق گزارش‌ها سامسونگ قرار است نسل جدید هدست‌های بلوتوثی بدون سیم خود را همراه با گوشی بعدی یعنی Galaxy S8  به بازار معرفی کند. هنوز مشخص نیست که زمان معرفی این محصولات، آیا ایرپادها به صورت جداگانه به فروش می‌رسند(مانند ایرپاد‌های اپل) و یا همراه با پکیج دستگاه گوشی هوشمند عرضه می‌شوند.
سامسونگ برای گلکسی اس 8 ایرپاد می‌سازد! +عکس
هنوز مشخص نیست که این هدفون‌ها، نسل دوم هدست‌های بلوتوثی این شرکت یعنی Iconx است و یا اینکه با طرح جدید و به صورت محصولی منحصر به فرد ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که هدست‌های Iconx، هم فیتنس ترکر هستند و هم با حافظه داخلی برای پخش موسیقی ارائه شدند.
سامسونگ برای گلکسی اس 8 ایرپاد می‌سازد! +عکس
گوشی گلکسی اس 8 ظاهرا مانند موتو زد و آیفون 7 قرار است بدون خروجی 3.5 میلی‌متری هدفون عرضه شود که کاربران در این صورت برای اتصال هدفون به گوشی دو گزینه دارند، یا باید از مبدل‌های یو اس بی و یا از هدفون‌های بدون سیم استفاده کنند.

ایرپاد‌های اپل که همراه با گوشی آیفون 7 معرفی شدند و با وجود موج انتقاد‌ها به خاطر حذف خروجی هدفون، هیجان و شوق زیادی میان علاقه‌مندان ایجاد کردند. احتمالا سامسونگ نیز علاقه دارد به همین شیوه گلکسی اس 8 خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

سامسونگ به دلیل عرضه یک محصول کاملا جدید، مطمئنا ابزار‌های جانبی متفاوتی نیز معرفی خواهد کرد و Iconx شاید تبدیل به محصولی شود که توان رقابت با قابلیت‌های جالب ایرپاد‌ها را نداشته باشد و یا اینکه سامسونگ هدفونی خلاقانه ارائه دهد و بازار را متحول کند به هر حال باید منتظر بود و دید.

سامسونگ برای گلکسی اس 8 ایرپاد می‌سازد! +عکس
منبع :‌ آی‌تی‌ایران

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور الف فناوریدر این مطلب قصد داریم گوشی قدرتمند گلکسی را در مقابل پرچمدار جدید سونی یعنی پاساژ یاران مرکز کامپیوتر و موبایل غرب تهرانبیش از یک میلیون سیم‌کارت یک طرفه شد در جست‌وجوی جایگزینی برای تلگرام گزارش تصویری تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک میباشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع دیدنی های ایتالیا، مناطق دیدنی ایتالیاعاشقانه های ترامپ برای اسرائیل از پالم بیچ شاهزاده ماها در پیشگاه پادشاه تاکسینپایگاه خبری الف طبق آمار بانک مرکزی و طبق مرکز آمار درصد در ماه گذشته رشد داشته‌ایم آنوقت عده ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه الف فناوری در این مطلب قصد داریم گوشی قدرتمند گلکسی را در مقابل پرچمدار جدید سونی یعنی قرار دهیم پاساژ یاران مرکز کامپیوتر و موبایل غرب تهران بیش از یک میلیون سیم‌کارت یک طرفه شد در جست‌وجوی جایگزینی برای تلگرام گزارش تصویری ایتنا تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک میباشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع دیدنی های ایتالیا، مناطق دیدنی ایتالیا دیدنی های ایتالیاایتالیامناطق دیدنی ایتالیاجاذبه های گردشگری ایتالیامراکز گردشگری پایگاه خبری الف خبر جنجال برانگیز حمایت وزیر صنعت از تخلف شرکت ال جی، منجر به واکنش های متعددی شد و پس از



لینک منبع :سامسونگ برای گلکسی اس 8 ایرپاد می‌سازد! +عکس

سامسونگ برای گلکسی اس 8 ایرپاد می‌سازد! | ITIRAN itiran.com/ایرپاد-برای-گلکسی-اس-8‏ - ذخیره شده 2 ژانویه 2017 ... سامسونگ هم ظاهرا تصمیم گرفته تا جک هدفون را در گلکسی اس 8 حذف کند و برای پرچمدار جدید خود یک هدفون بسازد. تصاویر برای سامسونگ برای گلکسی اس 8 ایرپاد می‌سازد! +عکس سامسونگ برای گلکسی اس 8، ایرپاد می سازد! +عکس - تهران پرس | خبر ... khabarfarsi.com/u/30769279‏ 2 ژانویه 2017 ... سامسونگ برای گلکسی اس 8، ایرپاد می سازد! +عکس. شرکت سامسونگ هدفون های بدون سیم The Gear iconx خود را چندی قبل روانه بازار کرد. البته در ... تصویر جدید لورفته از گلکسی اس ۸ | اتاق خبر 24 otaghkhabar24.ir/news/75224‏ - ذخیره شده 8 دسامبر 2016 ... پرچم‌دار 2017 سامسونگ بدون جک هدفون، چهره‌ای متفاوت به خود می‌گیرد تا با ... گلکسی اس 8 اولین گوشی کمپانی کره‌ای خواهد بود که دکمه سنتی و ... تصاویر شماتیک گلکسی اس 8 فاش شد - iTabnak itabnak.ir/fa/news/6170/تصاویر-شماتیک-گلکسی-اس-8-فاش-شد‏ - ذخیره شده 1 فوریه 2017 ... به گزارش آی تابناک :تاکنون تصاویر رندر زیادی از گلکسی اس 8 منتشر شده است که در شمار زیادی از این تصاویر می‌توان ... به نظر می‌رسد سامسونگ قصد ندارد جک هدفون ۳. ۵ میلی‌متری را حذف کند، اما می‌خواهد مانند ایرپاد اپل، هدفون‌ بی‌سیم تولید و همراه با گلکسی اس 8 روانه بازار کند. .... سامسونگ خودروی خودران می سازد ... قابلیت گلکسی اس ۸ سامسونگ که آیفون فاقد آن است + عکس - شاپ یار ... shopyar24.ir/.../قابلیت-گلکسی-اس-8-سامسونگ-که-آیفون-فاقد/‏ - ذخیره شده 4 روز پیش ... 6) قابلیت گلکسی اس 8 سامسونگ که آیفون فاقد آن است + عکس. خبرگزاری آریا .... 42) سامسونگ برای گلکسی اس 8 ایرپاد می‌سازد! +عکس - صبحانه ... سامسونگ گلکسی S8 همراه با هدفون وایرلس شبیه به ایرپاد عرضه خواهد شد tech.vitrino.com/.../سامسونگ-گلکسی-s8-همراه-با-هدفون-وایرلس-ش/‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... به نظر می رسد که پرچمدار آینده ی سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 را هدفون وایرلس همراهی خواهد کرد. هدفون های وایرلسی شبیه به آیپادهای اپل که همراه با ... سامسونگ هدفون بی‌سیم مانند اپل برای گلکسی اس ۸ می‌سازد - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/617810/ict/hardware‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... هنوز معلوم نیست سامسونگ هدفون مذکور را در بسته گلکسی اس 8 بیرون دهد با به‌صورت جداگانه آن را بفروشد اما در حال حاضر هدفون بی‌سیم اختصاصی ... سامسونگ، گلکسی اس ۸ را با هدفون بی سیم عرضه می کند - دیجیتال سلام hi01.ir/سامسونگ،-گلکسی-اس-۸-را-با-هدفون-بی-سیم-ع/‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... 2) سامسونگ گلکسی اس 8 را با هدفون بی سیم جدیدی عرضه می‌کند - زومیت ..... 71) سامسونگ برای گلکسی اس ۸، ایرپاد می‌سازد! +عکس. 2 ژانویه 2017 . آخرین اخبار مهم ایران و جهان | نتایج جستجو بدنبال : سامسونگ - ویستا vista.ir/tag/سامسونگ‏ نتایج جستجو بدنبال : سامسونگ ... سری Galaxy A رونمایی کرد / تک‌شات · 10/13 - سامسونگ برای گلکسی اس 8 ایرپاد ... 10/11 -سامسونگ هدفون بی‌سیم مانند اپل برای گلکسی اس 8 می‌سازد / ایتنا ..... "شجاع دل" هالیوود 60 ساله شد / از کسب اسکار تا فعالیت های بشر دوستانه + عکس - "مل گیبسون" بازیگر و کارگردان سینمای هالیوود امروز 3 ...