مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایسوس از سبک ترین لپ تاپ جهان رونمایی کرد

[ad_1]

وب سایت کلیک: شرکت ایسوس با نمایش لپ تاپ ۱۴ اینچی جدید خود در نمایشگاه CES 2017 رکورد سبک ترین لپ تاپ جهان را به نام خود ثبت کرد.

 

 ایسوس از سبک ترین لپ تاپ جهان رونمایی کرد

در کنار تعداد زیادی از لپ تاپ های که در نمایشگاه CES 2017 امسال معرفی گردید، شرکت ایسوس از نوت بوک تجاری زیبای ۱۴ اینچی خود رونمایی کرد که ادعا می کند با داشتن  ۱٫۰۴ کیلوگرم ۲٫۳ پوند سبک ترین لپ تاپ حال حاضر جهان محسوب می شود. این محصول حتی از لپ تاپ  لنوو ۲۰۱۷ ThinkPad X1 Carbon با ۱٫۱۳ کیلوگرم (۲٫۵ پوند) وزن و صفحه نمایش ۱۴ اینچی که یکی از لپ تاپ های محبوب در این دوره محسوب می شود، سبک تر است.

اما چه چیزی  AsusPro B9440 را از یک لپ تاپ معمولی متمایز می کند؟ پاسخ چیزی نیست جز این که چارچوب این لپ تاپ از آلیاژ منیزیم تشکیل شده است. با این کار علاوه بر سبک تر شدن این لپ تاپ، دوام و طول عمر آن نیز بیشتر خواهد شد.(مطمئنا این همان چیزی است که شما از هر لپ تاپی انتظار دارید.) این لپ تاپ دارای صفحه کلیدی است که در برابر ریخته شدن چیزی از قیبل مایعات بر روی آن مقاوم است که این اطمینان را به وجود می آورد که در صورت ریخته شدن چیز اندکی بر روی صفجه کلید عملکردش تحت تاثیر قرار نمی گیرد. در واقع شرکت ایسوس می تواند از این مسئله به عنوان ایده ای مناسب و یک نقطه قوت در تجارت خود استفاده کند و زمانی که در مقابل رقیبان خود قرار می گیرد با غرور به رقبای خود زل زده و در حالی که مستقیما فنجان قهوه را بر روی کیبورد خود می ریزد از سلطه و قدرت خود در این حوزه لذت ببرد.

اگرچه AsusPro B9440 واقعا لپ تاپی توانا و ظریفی است اما از آن جایی که برند "تجاری” بودن را با خود به همراه دارد از لحاظ نوع طراحی بدنه انتظار بیشتری از آن می رفت. ( البته این بدان معنا نیست که این لپ تاپ ظاهری نامناسب دارد. فقط می توان گفت که ظاهر آن چندان خیرکننده و چشم گیر نیست.) از لحاظ مشخصات سخت افزاری این دستگاه دارای دو مدل رم ۸ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت LPDDR3 است.

 

حافظه آن نیز مدل M.2 SSD با ظرفیت حداکثر ۵۱۲ گیگابایت می باشد. هم چنین در این لپ تاپ از یک صفحه نمایش تمام HD استفاده شده است و سنسور اثرانگشت نیز به منظور حفظ فایل های فوق سری تجاری کاربران در آن تعبیه شده است. در مجموع می توان گفت که این لپ تاپ از لحاظ تئوری محصول مناسبی به نظر می رسد ولی باید دید که در عمل چگونه امتحان خود را پس خواهد داد.

AsusPro B9440 با قیمت پایه ۹۹۹ دلار از ماه می امسال برای فروش عرضه خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ…بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت علل خیانت های زناشویی حراج لباس های جالب و بامزه بهترین لپ‌تاپ‌های بازار با قیمت کمتر از ۲ میلیون …بهترین لپ‌تاپ‌های بازار با قیمت کمتر از میلیون تومان شامل و لنوو بهترین لپ تاپ‌های بازار با قیمت ۲ تا ۴ میلیون …راهنمای خرید بهترین لپ تاپ با قیمت تا میلیون تومان شامل مک بوک ایر و و هواوی از گوشی رده پایین رونمایی کرد موبایلشرکت هواوی با برگزاری مراسمی در کشور چین از گوشی هوشمند جدید خود با نام رونمایی ایسوس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادایسوسایسوس نوع سهامی عام بنا نهاده ۲ آوریل ۱۹۸۹ دفتر مرکزی تایپه، تایوان محدودهٔ بهترین مپ های کلش آف کلنز تاون هال ۹ گجت نیوزدر این قسمت بهترین مپ های تاون هال ۹ را معرفی خواهیم کرد باز هم مپ ها را در ۴ سبک، یعنی برترین مپ های کلش آف کلنز برای وار گجت نیوزبه توجه به استقبال گجت نیوزی های عزیز از مقاله برترین چیدمان های کلش آف کلنز و در پی تک شات اخبار داغ فناوریلپ تاپ ال جی جدیدترین لپ تاپ های سری را معرفی کرد لپ تاپ های امروزی در مقایسه با لپ دانلود موبوگرام برای کامپیوتردانلودموبوگرامبرایورژن جدید بلاگ ریدر بزرگ ترین آرشیو نایاب ترین مطالب ۲ ۵۱۱۴۰ بار دیده شدهخبری یافت نشد خبری یافت نشد آخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت علل خیانت های زناشویی حراج لباس های جالب و بامزه کودکان بهترین لپ‌تاپ‌های بازار با قیمت کمتر از ۲ میلیون تومان بهترین لپ‌تاپ‌های بازار با قیمت کمتر از میلیون تومان شامل و لنوو ایسر هواوی از گوشی رده پایین رونمایی کرد موبایل شرکت هواوی با برگزاری مراسمی در کشور چین از گوشی هوشمند جدید خود با نام رونمایی کرداین دنیای فناوری پوشش جامع زومیت از هایلایت ۱۵۸ از معرفی گلکسی سری نسخه تا حمایت بنیاد گیتس برای پیشگیری از ابتلا به ایسوس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد ایسوس ایسوس نوع سهامی عام بنا نهاده ۲ آوریل ۱۹۸۹ دفتر مرکزی تایپه، تایوان محدودهٔ فعالیت بهترین مپ های کلش آف کلنز تاون هال ۹ گجت نیوز در این قسمت بهترین مپ های تاون هال ۹ را معرفی خواهیم کرد باز هم مپ ها را در ۴ سبک، یعنی تک شات اخبار داغ فناوری لپ تاپ ال جی جدیدترین لپ تاپ های سری را معرفی کرد لپ تاپ های امروزی در مقایسه با لپ تاپ برترین مپ های کلش آف کلنز برای وار گجت نیوز به توجه به استقبال گجت نیوزی های عزیز از مقاله برترین چیدمان های کلش آف کلنز و در پی درخواست دانلود موبوگرام برای کامپیوتر دانلودموبوگرام ورژن جدید بلاگ ریدر بزرگ ترین آرشیو نایاب ترین مطالب ۲ ۵۱۱۴۰ بار دیده شده خبری یافت نشد خبری یافت نشد آخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا



لینک منبع :ایسوس از سبک ترین لپ تاپ جهان رونمایی کرد

ایسوس از سبک ترین لپ تاپ جهان رونمایی کرد - برترین ها www.bartarinha.ir/.../ایسوس-از-سبک-ترین-لپ-تاپ-جهان-رونمایی-کرد‏ - ذخیره شده 5 ژانویه 2017 ... شرکت ایسوس با نمایش لپ تاپ ۱۴ اینچی جدید خود در نمایشگاه CES 2017 رکورد سبک ترین لپ تاپ جهان را به نام خود ثبت کرد. ایسوس از سبک ترین لپ تاپ جهان رونمایی کرد - کلیک www.shahrekhabar.com/science/148360152075983‏ 5 ژانویه 2017 ... شرکت ایسوس با نمایش لپ تاپ ۱۴ اینچی جدید خود در نمایشگاه CES 2017 رکورد سبک ترین لپ تاپ جهان را به نام خود ثبت کرد. - کلیک. سبک ترین لپ تاپ 14 اینچی جهان در نمایشگاه Ces 2017 www.yjc.ir/.../سبک-ترین-لپ-تاپ-14-اینچی-جهان-در-نمایشگاه-ces-2017‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... سبکترین لپ تاپ کلاس تجاری و اندازه 14 اینچی جهان با وزنی حدود یک کیلوگرم ... و یکی از نازک‌ترین لپ تاپ‌های 14 اینچی کلاس تجاری جهان رونمایی کرد. ... شرکت ASUS با رونمایی از AsusPro B9440 در نمایشگاه ces 2017 به نوعی ... شرکت ایسوس از سبک‌ترین لپ‌تاپ مجهز به سیستم‌عامل ویندوز 10 ... www.gooyait.com/.../asus-launches-the-worlds-lightest-windows-10-laptop.html‏ - ذخیره شده 4 ژانویه 2017 ... شرکت ایسوس به‌تازگی، از لپ‌تاپ Pro B9440 رونمایی کرده که طراحی آن، ... ایسوس از سبک‌ترین لپ‌تاپ مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ رونمایی کرد. ایسوس از سبک ترین لپ تاپ جهان رونمایی کرد - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30974146‏ 5 ژانویه 2017 ... ایسوس از سبک ترین لپ تاپ جهان رونمایی کرد. وب سایت کلیک: شرکت ایسوس با نمایش لپ تاپ 14 اینچی جدید خود در نمایشگاه CES 2017 رکورد ... اجتماعی » ایسوس از سبک ترین لپ تاپ جهان رونمایی کرد - اخبار - پیچک www.khabar.pichak.net/.../ایسوس_از_سبک_ترین_لپ_تاپ_جهان_رونمایی_کرد‏ 5 ژانویه 2017 ... وب سایت کلیک: شرکت ایسوس با نمایش لپ تاپ 14 اینچی جدید خود در نمایشگاه CES 2017 رکورد سبک ترین لپ تاپ جهان را به نام خود ثبت کرد. ایسوس سبک وزن ترین لپ‌تاپ تجاری 14 اینچ دنیا را معرفی کرد - مجله ... iranmg.blogsky.com/1396/02/16/post-14437/‏ - ذخیره شده 17 ساعت قبل ... ایسوس از سبک وزن ترین لپ تاپ تجاری 14 اینچ رونمایی کرد. ... ایسوس سبک‌ترین لپ‌تاپ تجاری ۱۴ اینچ دنیا را در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرد. ایسوس از سبک ترین لپ تاپ جهان رونمایی کرد | پورتال خبری گزارش روز reportday.ir/ایسوس-از-سبک-ترین-لپ-تاپ-جهان-رونمایی-کر/‏ 5 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - شرکت ایسوس با نمایش لپ تاپ 14 اینچی جدید خود در نمایشگاه CES 2017 رکورد سبک ترین لپ تاپ جهان را به نام خود ثبت کرد. ایسوس از سبک ترین لپ تاپ جهان رونمایی کرد-برترینها|ایران ان پی irannp.com/.../in_bartarinha.irr5.lfar5.lnewsr5.l455629r5.lایسوس-از-سبک-ترین-لپ-تاپ-جهان-رونمایی-کرد_ts1_ایسوس-از-سبک-ترین-لپ-تاپ-...‏ ... نقشه جالب متروی شهرهای مختلف جهان; » 9 انتقام وحشتناک در طول تاریخ که جهان را شوکه کرد; » را ه اندازی ... ایسوس از سبک ترین لپ تاپ جهان رونمایی کرد-برترینها ... ایسوس سبک وزن ترین لپ تاپ تجاری ۱۴ اینچ دنیا را معرفی کرد khabarooz.com/post/111706‏ - ذخیره شده ایسوس سبک ترین لپ‌تاپ تجاری 14 اینچی دنیا را در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرد. بدنه این لپ‌تاپ از آلیاژ منیزیم ساخته شده و صفحه نمایش آن هم حاشیه بسیار کمی ...