مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پرداخت موبایلی روی اپل جواب نمی‌دهد

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تسنیم، محسن قادری صبح امروز سه شنبه و در دومین روز از ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت اظهار داشت: تغییرات استراتژی ها در صنعت پرداخت اجتناب ناپذیر است و باعث کاهش هزینه ها و افزایش درآمدها می شود.

مدیرعامل شرکت شاپرک با اشاره به اینکه در 6-7 سال پیش یک رقابت ناسالم در حوزه کارمزدها در صنعت پرداخت اتفاق افتاده بود دو دلیل برای آن ذکر کرد و افزود: جبران عقب ماندگی از بانکداری الکترونیک که زیرساخت اساسی شبکه پرداخت است، یکی از این دلایل محسوب می شود.

وی دومین دلیل را مشکل اساسی در جذب منابع ذکر کرد و گفت: در حال حاضر این مشکل به جایی رسیده که تمام خدمات گیرندگان، کارمزد از شرکت های پرداخت می خواهند.

مدیرعامل شرکت شاپرک خاطرنشان کرد: درخواست هایی از همه بازیگران صنعت پرداخت و بانک ها دارم مبنی بر اینکه همه با هم این قطاری که از ریل خارج شده را به ریل بازگردانیم وگرنه عایدی جز افزایش هزینه ها نخواهیم داشت.

قادری افزود: طبق آمارهای رسمی نسبت ارزش تراکنش های شاپرک به نقدینگی حدود 11 درصد و نسبت اسکناس و مسکوک به نقدینگی به کمتر از دو درصد رسیده است. وی 4 فاکتور تاثیرگذار در صنعت پرداخت را ترکیب جمعیت، رگولاتوری، توزیع ثروت و فناوری اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت شاپرک با تاکید بر اینکه تاکنون در زمینه کیف پول کاری نکرده ایم اما این در حالی است که تراکنش های خرد در حال از بین بردن سیستم هاست، گفت: 85 درصد تراکنش های ما زیر 50 هزار تومان یا معادل 50 هزار است که همه برای شارژ نیست بنابراین باید یک ساماندهی بر روی تراکنش های خُرد صورت گیرد.

قادری با اشاره به روند طراحی و راه اندازی سامانه جامع اطلاعات پذیرندگان و تشریح فاز اول و دوم آن، به عملیات پرداخت های موبایلی در کشور اشاره و یکی از مشکلات اساسی استفاده خدمات پرداخت را مربوط به دارندگان دستگاههای تلفن همراه ذکر کرد و افزود: مشکل این است که نمی توانیم موبایل اپل را در این بخش مورد استفاده قرار دهیم زیرا خدمات آنها افقی نیست و عمودی است در عین حال افزایش امنیت امکانپذیر نیست و سرورهای این شرکت در خارج از ایران قرار دارد اما گوشی های اندروید دارای قابلیت استفاده در این زمینه هستند.

مدیرعامل شرکت شاپرک گفت: 40 میلیون گوشی هوشمند در ایران وجود دارد و انتظار می رود که روند استفاده از این گوشی ها بیشتر شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پایگاه خبری بانکداری الکترونیکپایگاه خبری بانکداری الکترونیک در حوزه انتشار اخبار بانکداری الکترونیک، پرداخت تک شات اخبار داغ فناوریتک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎هاعباس‌جدیدیساعته طلب شهرداری از مردم را وصول …عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران گفت چک های شهرداری را به من بدهید طی ساعت خبرگزاری تسنیم اقتصادی‚Œسرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس اقتصادی را در خبرگزاری تسنیم دنبال کنید نظرات کاربران در مورد … نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد تبلت موبایل سامسونگ مودم جیبی سیم کارت خور بخریم یا …قبل از دانشگاه کاری که قبل از سالگی باید انجام دهید خانم ها در چه رشته هایی موفق نظرات کاربران در مورد گوشی …برای راهنمایی دوستان اطلاعاتی که دارم رو به اشتراک می گذارم ظاهراً نسخه های متعدد پایگاه خبری الف شاید تنها خدا و برخی دلسوزان واقعی کشور می توانند به مردم کمتر برخوردار یا فقیر در این واریز یارانه خبر فارسیواریزیارانهواریز یارانه ها تا به حال چقدر برای دولت آب خورده است؟ ♥ به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در حوزه انتشار اخبار بانکداری الکترونیک، پرداخت الکترونیک کلیه حقوق این سایت متعلق به روزنامه دنیای اقتصاد بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع خبرگزاری تسنیم اقتصادی سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس اقتصادی را در خبرگزاری تسنیم دنبال کنید تک شات اخبار داغ فناوری تک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها نظرات کاربران در مورد تبلت نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد تبلت موبایل سامسونگ گلکسی تب مودم جیبی سیم کارت خور بخریم یا نخریم؟ می‌دانم خنده‌دار است اما من همچنان حتی در سال ۲۰۱۴ با موضوع «همراه داشتن یک اینترنت درست نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل برای راهنمایی دوستان اطلاعاتی که دارم رو به اشتراک می گذارم ظاهراً نسخه های متعدد آخرین اخبار آخرین و جدیدترین اخبار شهرخبر آخریناخبار ایجاد هلدینگ چهارقلوی بیمه‌ پرداخت خسارت قطار هفتخوان در مرحله نهایی مدیرعامل بیمه ایران برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات کلید فیوز از آنجا که کلید فیوزهای مینیاتوری به عنوان یکی از قطع کننده های مدار امروزه در بیشتر خانه ها



لینک منبع :پرداخت موبایلی روی اپل جواب نمی‌دهد

خبرگزاری تسنیم - پرداخت موبایلی روی اپل جواب نمی‌دهد https://www.tasnimnews.com/.../پرداخت-موبایلی-روی-اپل-جواب-نمی-دهد‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2017 ... مدیرعامل شاپرک یکی از مشکلات اساسی استفاده خدمات پرداخت را مربوط به دارندگان دستگاههای تلفن همراه ذکر کرد و گفت: مشکل این است که نمی ... پرداخت موبایلی با اپل در ایران جواب نمی دهد www.eghtesadnews.com/.../157929-پرداخت-موبایلی-با-اپل-در-ایران-جواب-نمی-دهد‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... پرداخت موبایلی روی موبایل اپل انجام نمی‌شود زیرا خدمات آنها افقی نیست و عمودی است در عین حال افزایش امنیت امکان‌پذیر نیست و سرورهای این شرکت ... عصر اعتبار - پرداخت موبایلی روی اپل جواب نمی‌دهد www.asretebar.com/News/.../پرداخت-موبایلی-روی-اپل-جواب-نمی-دهد‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2017 ... پرداخت موبایلی روی اپل جواب نمی‌دهد. عصر اعتبار- مدیرعامل شاپرک یکی از مشکلات اساسی استفاده خدمات پرداخت را مربوط به دارندگان دستگاههای ... بالاترین: پرداخت موبایلی روی اپل جواب نمی‌دهد https://www.balatarin.com/permlink/2017/1/3/4392174‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2017 ... مدیرعامل شاپرک یکی از مشکلات اساسی استفاده خدمات پرداخت را مربوط به دارندگان دستگاههای تلفن همراه ذکر کرد و گفت: مشکل این است که نمی ... پرداخت موبایلی روی اپل جواب نمی‌دهد | تسنیم | خبروان khabarone.ir/news/5673343/پرداخت-موبایلی-روی-اپل-جواب-نمی‌دهد‏ 3 ژانویه 2017 ... پرداخت موبایلی روی اپل جواب نمی‌دهد. مدیرعامل شاپرک یکی از مشکلات اساسی استفاده خدمات پرداخت را مربوط به دارندگان دستگاههای تلفن همراه ذکر ... پرداخت موبایلی روی اپل جواب نمی‌دهد | جام‌جم | خبروان khabarone.ir/news/5736694/پرداخت-موبایلی-روی-اپل-جواب-نمی‌دهد‏ 7 ژانویه 2017 ... پرداخت موبایلی روی اپل جواب نمی‌دهد. مدیرعامل شاپرک یکی از مشکلات اساسی استفاده خدمات پرداخت را مربوط به دارندگان دستگاههای تلفن همراه ذکر ... مدیرعامل شاپرک: پرداخت موبایلی روی اپل جواب نمی‌دهد | تازه های گوشی و ... www.zoomlink.ir/.../136892_مدیرعامل-شاپرک-پرداخت-موبایلی-روی-اپل-جواب-نمی-دهد‏ - ذخیره شده 4 ژانویه 2017 ... مدیرعامل شاپرک یکی از مشکلات اساسی استفاده خدمات پرداخت را مربوط به دارندگان دستگاههای تلفن همراه ذکر کرد و گفت: مشکل این است که نمی ... پرداخت موبایلی روی اپل جواب نمی‌دهد - نیوز پارسی newsparsi.com/پرداخت-موبایلی-روی-اپل-جواب-نمی-دهد-3084-592351.html‏ - ذخیره شده 2 آوریل 2017 ... پرداخت موبایلی روی اپل جواب نمی‌دهد. هم رسان: مدیرعامل شاپرک یکی از مشکلات اساسی استفاده خدمات پرداخت را مربوط به دارندگان دستگاه های تلفن همراه ... جام‌جم آنلاین - پرداخت موبایلی روی اپل جواب نمی‌دهد - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/news/.../پرداخت-موبایلی-روی-اپل-جواب-نمی-دهد‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... پرداخت موبایلی روی اپل جواب نمی‌دهد. مدیرعامل شاپرک یکی از مشکلات اساسی استفاده خدمات پرداخت را مربوط به دارندگان دستگاههای تلفن همراه ذکر ... ایتناک | پرداخت موبایلی روی اپل جواب نمی‌دهد itnak.ir/news/36210/پرداخت-موبایلی-روی-اپل-جواب-نمی‌دهد/آموزش‏ - ذخیره شده