مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با دستگاه برش لیزری زیرلیوانی چوبی با طرح شبکه ای بسازید

[ad_1]

وسایلی مثل زیرلیوانی را می‌شود با هر روشی ساخت؛ از بافتنی گرفته تا برش لیزری. در این ساختنی به شما یاد می‌دهیم چطور با فناوری برش لیزری زیرلیوانی چوبی با شکل دلخواه تان بسازید. نکته جالب ردباره ساخت این زیرلیوانی این است که طراحیش با یک ربات انجام می‌شود! می‌توانید طرح شبکه را فقط با ارسال ایمیل به یک ربات گرافیکی طراحی کنید و سپس آن را به شکل دلخواه تان در بیاورید! با ساختنی همراه باشید.

زیرلیوانی چوبی با طرح شبکه ای بسازید
زیرلیوانی چوبی با طرح شبکه ای بسازید

ساخت زیرلیوانی چوبی با این روش چند مرحله ساده دارد:

  • ساخت الگوی شبکه ای ورونی
  • بریدن الگو به شکل دلخواه و اضافه کردن فریم به دور آن
  • تبدیل کردن طرح به گرافیک برداری و تنظیم اندازه آن

همه این کارها را ربات برایتان انجام می‌دهد! سپس می‌توانید فایل آماده را به دستگاه برش لیزری ارسال کنید و هر چندتا زیرلیوانی چوبی که می‌خواهید بسازید. برای آشنایی با این ربات گرافیکی جالب هم به این لینک سر بزنید.

گام اول: الگوی ورونی را بسازید

الگوی شبکه ای ورونی را بسازید
الگوی شبکه ای ورونی را بسازید

برای ساخت این الگو از ربات Wilmor استفاده می‌کنیم. Wilmor یک ربات گرافیکی ویرایشگر مبتنی بر هوش مصنوعی است که الگوی ورونی را فقط با ارسال یک ایمیل آماده می‌کند. برای ساخت الگوی ورونی ۱۰۰ نقطه روی این لینک کلیک کنید.

تعداد نقطاط الگو تراکم طرح شبکه ای را مشخص می‌کند. می‌توانید این تعداد را مطابق نیازتان تغییر بدهید.

گام دوم: الگو را به شکل دلخواه تان ببرید

به الگو شکل بدهید و به آن فریم اضافه کنید
به الگو شکل بدهید و به آن فریم اضافه کنید

بعد از اینکه ربات الگو را برایتان فرستاد، باید آن را به شکل دلخواه ببرید و یک فریم دورش قرار بدهید.

برای اینکار هم می‌توانید از ربات کمک بگیرید. کافی است به انتهاب درخواست تان عبارت ….Cut with the shape of را اضافه کنید (جای خالی را با معادل انگلیسی شکل مورد نظرتان پر کنید).

برای اضافه کردن فریم هم از درخواست Add a black border frame استفاده کنید.

اگر می‌خواهید زیرلیوانی چوبی تان دقیقاً شبیه تصویر بشود، باید از درخواست Make a voronoi pattern through 100 points. Cut with the shape of a fish and Add a thin black border .frame around it استفاده کنید (یا می‌توانید روی این لینک کلیک کنید).

اگر می‌خواهید خطوط را ضخیم تر کنید، درخواست Thicken by 5 pixels (یا هر مقدار دیگر) را برای ربات ارسال کنید. در این صورت درخواست تان به صورت زیر خواهید بود:

.Make a voronoi pattern through 100 points. Cut with the shape of a fish and Add a thin black border frame around it. Thicken by 2 pixels

گام سوم: خروجی وکتور را آماده کنید

فایل وکتور را بسازید
فایل وکتور را بسازید

برای تبدیل کردن طرح به گرافیک برداری یا وکتور کردن آن هم می‌توانید از ربات Wilmor کمک بگیرید. می‌توانید فرمت (SVG یا DXF) و اندازه فایل خروجی را هم در درخواست مشخص کنید. درخواست وکتور کردن طرح به یکی از دو صورت زیر خواهد بود:

Vectorize smooth hi res SVG and resize to 300 by 200 mm

Vectorize smooth hi res DXF and resize to 300 by 200 mm

این پیام را برای ربات بفرستید و تصویری که در مراحل قبل آماده کرده اید را به ایمیل ایمیل کنید. برای سهولت بیشتر می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

گام چهارم: زیرلیوانی چوبی را ببرید

حالا می‌توانید فایلی که ربات برایتان می‌فرستد را با دستگاه برش لیزری ببرید. سپس زیرلیوانی چوبی را سنباده بکشید و اگر می‌خواهید آن را رنگ کنید یا بهش روغن جلا بزنید. طرح‌هایی که با استفاده از ربات Wilmor ساخته اید را با کاربران ساختنی به اشتراک بگذارید.

خلاصه مطلب

عنوان مطلب

با دستگاه برش لیزری زیرلیوانی چوبی با طرح شبکه ای بسازید

توضیح کوتاه

طراحی این زیرلیوانی‌ها با یک ربات مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته می‌شود!

نویسنده

عاطفه اسدزاده

در ساختنی بخوانید :


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

با دستگاه برش لیزری زیرلیوانی چوبی با طرح شبکه ای بسازید با دستگاه برش لیزری زیرلیوانی چوبی با طرح شبکه ای بسازید



لینک منبع :با دستگاه برش لیزری زیرلیوانی چوبی با طرح شبکه ای بسازید

تصاویر برای با دستگاه برش لیزری زیرلیوانی چوبی با طرح شبکه ای بسازید با دستگاه برش لیزری زیرلیوانی چوبی با طرح شبکه ای بسازید ... saakhtani.ir/archive/1395/10/51564‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... در این پست ساخت زیرلیوانی چوبی با دستگاه برش لیزری را یاد می گیرید. طراحی این زیرلیوانی با کمک یک ربات گرافیکی و از طریق ایمیل انجام ... طرح دستگاه لیزر | طرح دستگاه برش لیزری | دانلود طرح دستگاه لیزر rtc24.com/designs‏ - ذخیره شده برای دانلود رایگان طرح آماده برش لیزر، طرح آماده دستگاه لیزر، طرح رایگان برش لیزر ، طرح های آماده دستگاه لیزر، طرح آماده برای دستگاه حکاکی و ... طرح دستگاه برش لیزری - اسب چوبی. دانلود طرح ... طرح لیزر رایگان - شبکه اجتماعی. دانلود طرح .... طرح لیزر رایگان - زیر لیوانی 4 ..... ساخت جا شمعی چوبی با دستگاه برش و حکاکی لیزری. با دستگاه برش لیزری زیرلیوانی چوبی با طرح شبکه ای بسازید ... newslist.ir/news/sci-tech/.../با-دستگاه-برش-لیزری-زیرلیوانی-چوبی-با‏ 7 ژانویه 2017 ... نکته جالب ردباره ساخت این زیرلیوانی این است که طراحیش با یک ربات انجام می‌شود! می‌توانید طرح شبکه را فقط با … نوشته با دستگاه برش لیزری ... با دستگاه برش لیزری جعبه گل رز آکریلیک بزرگ و شیک بسازید ... iranmg.blogsky.com/1396/02/16/post-14092/‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... قطعات این جعبه با دستگاه برش لیزری بریده می‌شوند. اما اگر دستگاه برش ... در ساختنی بخوانید : آباژور چوبی شیک و بادوام با طرح مارپیچ بسازید . پازل خرگوشی بسیار جالب با چوب بسازید آموزش ساخت+تصاویر - مجله ... iranmg.blogsky.com/1396/02/06/post-4907/‏ - ذخیره شده 26 آوریل 2017 ... عینکتون رو بزنید و با استفاده از اره مویی، طبق الگو، چوب را برش دهید. ... ای زیبا با چوب تصاویر ای با چوب آموزش ساخت با مواد طبیعی بسیار زیبا بسازید تصاویر آموزش ... آموزش ساخت با پرینتر سه با قطعات دستگاه پلیر لیزر حرارتی بسازید ... ساخت کاردستی با چوب کبریت با طرح ها وایده های جدید + تصاویر . طرح برش لیزری گیتار 2 - 11gig.ir downloaddd.11gig.ir/product/46741‏ - ذخیره شده معرفی و دانلود فایل طرح برش لیزری گیتار 2 با موضوع سایر محصولات ... 26 ژانویه .... با دستگاه برش لیزری زیرلیوانی چوبی با طرح شبکه ای بسازید ... 7 ژانویه ... طرح برش لیزری گیتار 1 - 11gig.ir downloaddd.11gig.ir/product/46735‏ - ذخیره شده بعدی قالب فلزی خمش و برش چند مرحله ای (progressive die) شماره 1 . طرح برش لیزری ..... با دستگاه برش لیزری زیرلیوانی چوبی با طرح شبکه ای بسازید ... 7 ژانویه ... آباژور - رزبلاگ heidaric60.rozblog.com/tag/آباژور‏ - ذخیره شده L:35*27. جنس پایه, چوب. ... وکتور گل رز بصورت وایر فریم برای اباژور بالبینگ - طرح های لیزری . .... دستگاه برش لیزری زیرلیوانی چوبی با طرح شبکه ای بسازید. حک استیل مات - ای نیازمندی www.eniazmandi.com/search/2/?stext=حک+استیل+مات‏ نیوچاپ با دراختیار داشتن دانش به روز و تجربه در ساخت انواع پلاک و مارک فلزی این امکان را ... دستگاه اسپکتروفوتومتر از کمپانی حک امریکا در مدل های زیر موجود میباشد. ... کتیبه گیفت تولید انواع زیر لیوانی چوبی تبلیغاتی. ... ایده و طرح از شما ... برش لیزر وCNC بانازلترین قیمت،بالاترین کیفیت آی دی کانال لیزر کاران ایران ...