مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لازانیا رولی مرغ و اسفناج را حتما امتحان کنید

[ad_1]

وب سایت ایران کوک: لازانیا رولی مرغ و اسفناج روشی جدید برای پخت لازانیاست که خوردن آن را راحتتر می کند و به همین دلیل مناسب سرو در میهمانی هاست. این نوع لازانیا با سس سفید بشامل، طعمی بسیار لذیذ و خوشمزه دارد که با یکبار امتحان عاشق آن خواهید شد. بچه ها از طرفداران پر وپا قرص این غذا هستند.

مواد لازم:
  •     لازانیا 9 ورقه
  •     اسفناج 300 گرم
  •     کره آب شده 6 قاشق غذاخوری
  •     پیاز سفید 1 عدد کوچک
  •     سیر رنده شده 3 حبه
  •     آرد ساده 1/3 فنجان
  •     آب مرغ 1 فنجان
  •     شیر 1 فنجان
  •     پنیر موزارلا (پنیر پیتزا) 4 فنجان
  •     پنیر پارمزان رنده شده 1 و نیم فنجان
  •     نمک و فلفل سیاه به میزان دلخواه
  •     ریحان تازه و خرد شده 2 قاشق غذاخوری
  •     مرغ پخته و خرد شده 2 فنجان
  •     پنیر ریکوتا 2 فنجان

 

 لازانیا رولی مرغ و اسفناج

طرز تهیه:

 

ورقه های لازانیا را در ظرفی گود بصورت ضربدری روی هم قرار دهید. سپس روی آنها آب جوش بریزید، تا حدی که روی آن را بپوشاند. لازانیا را حدود 20 دقیقه در آب جوش قرار دهید تا کمی نرم شود اما له و چسبناک نشود. سپس لازانیا را آبکشی کنید و کنار بگذارید.


در این فاصله، اسفناج ها را در ماهیتابه بزرگی بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید. در ماهیتابه را بگذارید و اسفناج ها را حدود 2 دقیقه بپزید. سپس در آن را بردارید، کمی تفت دهید و مجددا در ماهیتابه را بگذارید. حدود 2-3 دقیقه دیگر اسفناج ها را بپزید تا کاملا جمع و پلاسیده شوند و آب آن ها کشیده شود. ماهیتابه را از روی حرارت بردارید و اسفناج ها را داخل آبکش بریزید تا آب اضافی اش خارج و خنک شود.

 

لازانیا رولی مرغ و اسفناج

ماهیتابه را مجددا روی حرارت قرار دهید و کره آب شده را داخل آن بریزید. پیاز و سیر خرد شده را به کره اضافه کنید و حدود 5 دقیقه تفت دهید. سپس آرد را داخل ماهیتابه بریزید و خوب هم بزنید تا ترکیبی غلیظ حاصل شود. کم کم آب مرغ و شیر را اضافه کنید و مدام هم بزنید.

سس را حرارت دهید تا به جوش بیاید و مدام هم بزنید تا ته نگیرد. وقتی سس غلیظ و یکدست شد حرارت را کم کنید. 2 فنجان پنیر موزارلا و نصف فنجان پنیر پارمزان را اضافه کنید و هم بزنید. سس سفید را با نمک و فلفل مزه دار کنید و برگ ریحان خرد شده را به آن اضافه کنید.

 

حرارت را تا حد امکان کم کنید تا سس گرم بماند. فر را روی 200 درجه سانتیگراد قرار دهید. آب اضافی اسفناج ها را بگیرید. می توانید با دست اسفناج ها را کمی فشار دهید تا مطمئن شوید آب آنها کاملا خارج شده است. اسفناج ها را داخل کاسه بزرگی بریزید. مرغ خرد شده، پنیر ریکوتا، 1 فنجان موزارلا، و نصف فنجان باقیمانده پنیر پارمزان را به اسفناج اضافه کنید و خوب ترکیب کنید.

 

لازانیا رولی مرغ و اسفناج

ترکیب مرغ و پنیر را بطور یک اندازه روی ورقه های لازانیا بریزید و بعد لازانیا را رول کنید. به همین ترتیب تمام ورقه های لازانیا را رول کنید. یک سینی فر مستطیلی آماده کنید و نصف سس سفید را کف آن بریزید. لازانیاهای رول شده را داخل ظرف بچینید. بدلخواه می توانید آن ها را افقی یا عمودی بچینید.

وقتی تمام لازانیاها را داخل ظرف قرار دادید باقیمانده سس سفید را روی آن بریزید. روی لازانیا را با 1 فنجان باقیمانده پنیر موزارلا بپوشانید.

لازانیا را حدود 30 دقیقه داخل فری که از قبل گرم شده قرار دهید تا پنیر روی آن برشته و طلایی شود. سپس ظرف را خارج کنید، روی لازانیا را با برگ ریحان تازه تزیین و بصورت گرم نوش جان کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه سوپ قارچ با مرغ و جوطرز تهیه ابتدا در ظرفی مقداری کره آب کرده و مرغ را در آن کمی تفت میدهیمپیاز را قطعه طرز تهیه کباب کوبیده مرغ طرز تهیه سینه مرغ را ٢ بار با پنجره ریز چرخ کنید سپس زعفران دم کشیده نمک و فلفل، پیاز روش غذا درست کردن با قارچ آکاغذا با قارچ و پنیر پیتزاغذا با قارچ و مرغغذا با قارچغذا با قارچ و کدوغذا با قارچ خاگینه، طرز تهیه خاگینه تبریزی آکاروش تهیه تخم مرغ ها را در یک ظرف بشکنید و با چنگال کمی بزنید شیر را اضافه کرده، بیکینگ نان شیرمال طرز تهیه نان شیرمال سبک و خوشمزه …نان شیرمال پودر خمیر مایه را با قاشق آب گرم و نصف قاشق شکر مخلوط کنید و دقیقه همبرگر مخصوص طرز تهیه همبرگر مخصوص و عالی …همبرگر مخصوص این دستور به جرات بهترین و کامل ترین دستور برای همبرگر میباشد با این طرز تهیه سوپ قارچ با مرغ و جو طرز تهیه ابتدا در ظرفی مقداری کره آب کرده و مرغ را در آن کمی تفت میدهیمپیاز را قطعه کرده و طرز تهیه کباب کوبیده مرغ طرز تهیه سینه مرغ را ٢ بار با پنجره ریز چرخ کنید سپس زعفران دم کشیده نمک و فلفل، پیاز رنده روش غذا درست کردن با قارچ آکا غذا با قارچ و پنیر پیتزاغذا با قارچ و مرغغذا با قارچغذا با قارچ و کدوغذا با قارچ صدفیغذا خاگینه، طرز تهیه خاگینه تبریزی آکا روش تهیه تخم مرغ ها را در یک ظرف بشکنید و با چنگال کمی بزنید شیر را اضافه کرده، بیکینگ پودر نان شیرمال طرز تهیه نان شیرمال سبک و خوشمزه خانگی ایران کوک نان شیرمال پودر خمیر مایه را با قاشق آب گرم و نصف قاشق شکر مخلوط کنید و دقیقه بگذارید همبرگر مخصوص طرز تهیه همبرگر مخصوص و عالی ایران کوک همبرگر مخصوص این دستور به جرات بهترین و کامل ترین دستور برای همبرگر میباشد با این



لینک منبع :لازانیا رولی مرغ و اسفناج را حتما امتحان کنید

لازانیا رولی مرغ و اسفناج را حتما امتحان کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/.../لازانیا-رولی-مرغ-و-اسفناج-را-حتما-امتحان-کنید‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... لازانیا رولی مرغ و اسفناج روشی جدید برای پخت لازانیاست که خوردن آن را راحتتر می کند و به همین دلیل مناسب سرو در میهمانی هاست. تصاویر برای لازانیا رولی مرغ و اسفناج را حتما امتحان کنید لازانیا رولی مرغ و اسفناج را حتما امتحان کنید - کمونه kamooneh.com/.../لازانیا-رولی-مرغ-و-اسفناج-را-حتما-امتحان-کنید‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... لازانیا رولی مرغ و اسفناج روشی جدید برای پخت لازانیاست که خوردن آن را راحتتر می کند و به همین دلیل مناسب سرو در میهمانی هاست. لازانیا رولی مرغ و اسفناج را حتما امتحان کنید | مجله اینترنتی ... berouztarin.ir/55731/لازانیا-رولی-مرغ-و-اسفناج-را-حتما-امتحا/‏ 8 ژانویه 2017 ... وب سایت ایران کوک: لازانیا رولی مرغ و اسفناج روشی جدید برای پخت لازانیاست که خوردن آن را راحتتر می کند و به همین دلیل مناسب سرو در میهمانی ... لازانیا رولی مرغ و اسفناج را حتما امتحان کنید | مجله راگا magazine.raganews.ir/304459/‏ 8 ژانویه 2017 ... وب سایت ایران کوک: لازانیا رولی مرغ و اسفناج روشی جدید برای پخت لازانیاست که خوردن آن را راحتتر می کند و به همین دلیل مناسب سرو در میهمانی ... لازانیا رولی مرغ و اسفناج را حتما امتحان کنید | محبوب ها mahboobha.ir/news/...597/لازانیا-رولی-مرغ-و-اسفناج-را-حتما-امتحان-کنید‏ 8 ژانویه 2017 ... لازانیا رولی مرغ و اسفناج روشی جدید برای پخت لازانیاست که خوردن آن را راحتتر می کند و به همین دلیل مناسب سرو در میهمانی هاست. لازانیا رولی مرغ و اسفناج را حتما امتحان کنید - هشدار نیوز - تی نیوز tnews.ir/news/ff0277593153.html‏ 8 ژانویه 2017 ... وب سایت ایران کوک: لازانیا رولی مرغ و اسفناج روشی جدید برای پخت لازانیاست ... طعمی بسیار لذیذ و خوشمزه دارد که با یکبار امتحان عاشق آن خواهید شد. لازانیا رولی مرغ و اسفناج را حتما امتحان کنید – تیتر خوان titrkhon.com/1395/10/19/لازانیا-رولی-مرغ-و-اسفناج-را-حتما-امتحا/‏ یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵. ارتباط با ما · صفحه اصلی · تیتر خوان سر تیتر خبر های روز ایران و جهان. نت خط. تیتر خوان. آخرین اخبار · پربیننده · ورزشی · سیاسی · اقتصادی ... تریبون - لازانیا رولی مرغ و اسفناج را حتما امتحان کنید 3bune.ir/post/.../لازانیا_رولی_مرغ_و_اسفناج_را_حتما_امتحان_کنید‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... سایت آشپزی: لازانیا نورد مرغ و اسفناج, یک راه جدید برای پخت و پز lasant به خوردن آن آسان تر کمک می کند و به همین دلیل مناسب عوارض در قالب یک ... آریسته - لازانیا رولی مرغ و اسفناج را حتما امتحان کنید aristeh.com/cooking/main.../3169-2017-01-24-18-03-37.html‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... لازانیا رولی مرغ و اسفناج را حتما امتحان کنید. ترکیب مرغ و پنیر را بطور یک اندازه روی ورقه های لازانیا بریزید و بعد لازانیا را رول کنید. به همین ...