مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ربات با شخصیت هم از راه رسید

[ad_1]

در میان انبوه ربات هایی که در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۷ عرضه شده اند، ربات Olly به علت ویژگی های خاص خود شهرت قابل توجهی کسب کرده است.

 این ربات اولین ربات باشخصیت جهان نام گرفته، زیرا به گونه ای رفتار می کند که انگار تفاوت افراد با یکدیگر و ویژگی های شخصیتی آنها را درک می کند و حس متقابلی را در مورد خود در کاربران به وجود می آورد.

این ربات وقتی متوجه حضور افراد می شود به سمت آنها می آید و می تواند با دریافت فرامین صوتی به امور خانه رسیدگی کرده و لوازم مختلف را روشن و خاموش کرده یا با آنها کار کند.

این ربات قابلیت جستجوی اطلاعات و افزایش درک و هوش خود را دارد و می تواند از طریق ترموستات های هوشمند دمای منزل را به میل شما کم وزیاد کند.

Emotech شرکت سازنده ربات Olly می گوید این ربات با درک تفاوت های ساکنان یک خانه با یکدیگر و شخصیت های متفاوت آنها می تواند دمای اتاق های مختلف محل حضور هر یک از آنها را بر اساس روحیات و تمایلات آنها تنظیم کند یا بعد از گذشت مدت زمانی با استفاده از توانایی خودآموزی و هوش مصنوعی نوع موسیقی که هر یک از ساکنان خانه تمایل به شنیدنش را دارند حدس بزند و بر همین اساس فایل های موسیقی را انتخاب و پخش کند.

هنوز زمان عرضه نهایی این ربات مشخص نشده، اما گفته می شود قیمت نهایی آن بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار خواهد بود.



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران این گزارش تصاویری دارد که برای اولین بار منتشر می‌شوند و با اجازه، از دست دخترها کسب و کار با سرمایه کوچک – پولساز نت آموزش جامع …خواندنی های مفیدسرخط ویژه تفکر قالبی مانع کسب درامد کسب درآمد از راه تعمیر ماشین لباسشویی بازاریابی ابراهیم مالک اشتر بعد از مختار با مصعب بن زبیر …ناگفته‌ای دربارهٔ ابراهیم بن مالک اشتر حیف شد بعد از این همه ایثار و شجاعت و ˙ بیوگرافی شخصیتهای تیکننام وانگ جینری محل تولد چین قد سانتی متر وزن کیلوگرم سن سال تیکن پارسینهباید با آرامش، همکاری و هماهنگی قوا از مشکلات عبور کرد؛ واکنش رئیس جمهور به میگنا آشنایی با رشته مهندسی رباتیکرشته فنی مهندسی رباتیک یکی از رشته های میان رسته ای جدید در ایران میباشد ،جدید بودنش پول نیوز جراحی اقتصادی نامی بود که برای قانون هدفمندی یارانه ها گذاشته شد؛ جراحی که قرار بود استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق اینترنت، …استعلاموپرداختخوبه که شما بعد از دو هفته رفتید و دیدید هنوز خلافی رو حذف نکردند من سال ۸۹ ماشینم رو جلوگیری از بارداری با آی یو دی، آی یو دی چیست، عوارض …چرا بعضی زنان از آی‌یودی می‌ترسند؟ آگاهی از آی یو دی جلوگیری از بارداری با آی یو دی دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیمدانلود سریال دانلود رایگان و مستقیم سریال دانلود سریال با لینک عصر ایران این گزارش تصاویری دارد که برای اولین بار منتشر می‌شوند و با اجازه، از دست دخترها گرفته شده ·˙ بیوگرافی شخصیتهای تیکن نام آنجل فرشته محل تولد نامعلوم قد به اراده او تغییر می کند وزن به اراده او تغییر کسب و کار با سرمایه کوچک – پولساز نت آموزش جامع کسب درآمد از خواندنی های مفید سرخط ویژه تفکر قالبی مانع کسب درامد کسب درآمد از راه تعمیر ماشین لباسشویی بازاریابی شبکه ای ابراهیم مالک اشتر بعد از مختار با مصعب بن زبیر بیعت کرد ناگفته‌ای دربارهٔ ابراهیم بن مالک اشتر حیف شد بعد از این همه ایثار و شجاعت و مردانگی به پارسینه باید با آرامش، همکاری و هماهنگی قوا از مشکلات عبور کرد؛ واکنش رئیس جمهور به میگنا آشنایی با رشته مهندسی رباتیک رشته فنی مهندسی رباتیک یکی از رشته های میان رسته ای جدید در ایران میباشد ،جدید بودنش پول نیوز این کارشناس اقتصادی معتقد است هدفمندی یارانه ها در مدتی که اجرا شد نتوانست به اهداف تعیین جلوگیری از بارداری با آی یو دی، آی یو دی چیست، عوارض آی یو دی چرا بعضی زنان از آی‌یودی می‌ترسند؟ آگاهی از آی یو دی جلوگیری از بارداری با آی یو دی، آی یو دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم دانلود سریال دانلود رایگان و مستقیم سریال دانلود سریال با لینک مستقیم و دیدن روی تو هم از بامداد شب رحلت هم از بستر



لینک منبع :ربات با شخصیت هم از راه رسید

ربات با شخصیت هم از راه رسید - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../ربات-با-شخصیت-هم-از-راه-رسید‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... در میان انبوه ربات هایی که در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۷ عرضه شده اند، ربات Olly به علت ویژگی های خاص خود شهرت قابل توجهی کسب کرده است. تصاویر برای ربات با شخصیت هم از راه رسید عصر نمایشگاه - ربات با شخصیت هم از راه رسید asrenamayeshgah.com/News/.../ربات-با-شخصیت-هم-از-راه-رسید‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... ربات با شخصیت هم از راه رسید. عصر نمایشگاه- در میان انبوه ربات هایی که در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۷ عرضه شده اند، ربات Olly به علت ویژگی های خاص ... عصر نمایشگاه - ربات با شخصیت هم از راه رسید www.asrenamayeshgah.com/.../ربات-با-شخصیت-هم-از-راه-رسید‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ لاس وگاس ؛. ربات با شخصیت هم از راه رسید. عصر نمایشگاه- در میان انبوه ربات هایی که در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۷ عرضه شده ... ربات با شخصیت هم از راه رسید - سرپوش سایت خبری شامل اخبار www.sarpoosh.com/digital-news/gadgets/gadgets951000819.html‏ 7 ژانویه 2017 ... ربات با شخصیت هم از راه رسید. اخبار دیجیتال,خبرهای دیجیتال,گجت,ربات. در میان انبوه ربات هایی که در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۷ عرضه شده اند، ربات ... ربات با شخصیت هم از راه رسید - خبرکو www.khabarku.ir/News/8183/ربات-با-شخصیت-هم-از-راه-رسید‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... به گزارش دیار آذربایجان ، این ربات اولین ربات باشخصیت جهان نام گرفته، زیرا به گونه ای رفتار می کند که انگار تفاوت افراد با یکدیگر و ویژگی ... ربات با شخصیت هم از راه رسید! - نکته آنلاین nokteonline.com/fa/news/47593/ربات-با-شخصیت-هم-از-راه-رسید‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... این ربات اولین ربات باشخصیت جهان نام گرفته، زیرا به گونه ای رفتار می کند که انگار تفاوت افراد با یکدیگر و ویژگی های شخصیتی آنها را درک ... میلوژی: MILOGY milogy.com/‏ - ذخیره شده - مشابه میلوژی مجموعه‌ای از کارهای کوچک و عملیه که بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و علایق ... یاد بگیرن و بر اساس همین آموخته قدم‌های دقیق‌تری برای رسیدن به موفقیت بردارند. ... به همین دلیل میلوژی هم با راه اندازی ربات تلگرام و ایجاد ارتباط و سرویس دهی روی این ... الف - ربات شیشه شور هم از راه رسید +تصاویر alef.ir/vdchq6nxv23nmqd.tft2.html?358770‏ - ذخیره شده 2 ژوئن 2016 ... ... هر فردی دشوار است. از این رو نیاز به ابزار هایی که این کار را برای ما با ... ... ربات شیشه شور هم از راه رسید +تصاویر ... اولین ربات باشخصیت دنیا. ربات آفتاب پرست هم از راه رسید - بیتوته www.beytoote.com/news/scientific-news/tnews90276.html‏ - ذخیره شده ربات آفتاب پرست هم از راه رسید ... اخبارعلمی ,خبرهای علمی,ربات آفتاب پرست. دانشمندان دانشگاه ام آی تی، موفق به ساخت پوست رباتیک با استفاده از چاپگرهای سه ...