مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انتشار تصاویر لو رفته از طراحی جدید ویندوز 10

[ad_1]

وب سایت کلیک: طبق تصاویر منتشر شده در برخی از سایت های معتبر نشانه هایی دیده می شود که ویندوز ۱۰ در آینده دستخوش تغییرات ظاهری خواهد شد.

 

 انتشار تصاویر لو رفته از طراحی جدید ویندوز ۱۰

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا بخش های مختلف واسط کاربری ویندوز ۱۰ را طی یک بروز رسانی که در اواخر امسال عرضه خواهد شد، تغییر دهد. این غول نرم افزاری دنیا از انیمیشن ها و عناصر بصری مات Aero Glass که مربوط به دوره ویندوز ویستا و ویندوز ۷ است، بیشتر استفاده خواهد کرد. نام این پروژه Neon است.

 

وب سایت MSPowerUser تصاویری بدست آورده که این تصاویر متعلق به ایده های مفهومی است که مایکروسافت در حال حاضر مشغول کار بر روی آن ها می باشد. البته سال گذشته نیز وب سایت WindowsCentral تصاویری متعلق به پروژه Neon در سایت خود قرار داده بود. این ایده ها شامل محوکردن نوار اسکرول مربوط به اپلیکیشن ها و نرم افزارها است.

ظاهرا مایکروسافت در حال معرفی بخش جدیدی به نام Acrylic برای تمام قسمت های ظاهری ویندوز ۱۰ است که به عنوان روشی برای توسعه دهندگان عمل خواهد کرد تا بتوانند ظاهر اپلیکیشن های خود را هر چه بیشتر سفارشی کنند. علاوه بر این پروژه Neon تلاش های مایکروسافت در زمینه مباحث سه بعدی و HoloLens نیز ادامه دارد که در جاهایی که شما با ماوس با آن قسمت ها کار می کنید، تغییرات جزئی در عناصر واسط کاربری آن بخش ها به وجود می آورد.

 انتشار تصاویر لو رفته از طراحی جدید ویندوز ۱۰

 به نظر نمی رسد که نوسازی های بزرگی در طراحی ویندوز ۱۰ اتفاق بیفتد و اکثر تغییرات، جز تغییرات جزئی خواهند بود که به وضوح در طراحی ویندوز ۱۰ بهبود به وجود خواهند آورد. احتمالا مایکروسافت طی کنفرانس Build developers که در ماه می برگزار خواهد شد با جزئیات در مورد این تغییرات ظاهری توضیح خواهد داد. (دقیقا ۱ ماه پس از ارائه Windows 10 Creators Update برای کاربران).

 

هم چنین مایکروسافت قصد دارد بروز رسانی بزرگ دیگری برای ویندوز ۱۰ ارائه دهد. این بروز رسانی شامل تغییرات ظاهری و هم چنین پشتیانی از تراشه های ARM است که تمام اپلیکیشن های ویندوز ۱۰ را اجرا خواهد کرد. این آپدیت در اواخر امسال ارائه خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لاله اسکندری و همسرش دو روز بعد از ازدواج تصاویر …لاله اسکندری و همسرش دو روز بعد از ازدواج تصاویر دیدنیاخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت علل خیانت های زناشویی حراج لباس های جالب و بامزه جدید جدیدترین اخبار روز در خبرنیوزسال شامل …فروردین در حالی که شما کارهای عقب افتاده‌ای را که قبلاً از انجام دادنشان طفره رفته عکس خنده دار، عکس طنز، عکسهای خنده دار و بامزه، تصاویر عکس لو رفته از هدیه تهرانی در حمام – مجله مراحم عکس درخواست پراید از خانوما – مجله عکس زن، عکس زنان، تصاویر زنان، عکس های حیرت انگیز از …عکس های جشن تولد هیجان انگیز پیرزن قرنی عکس های از پل ارتباطی عجیب این زن و شوهر عکس شعر زیبای گیلکی رعنا ترجمهآزاد شو از بند خویش زنجیر را باور نکن اکنون زمان زندگیست تاخیر را باور نکن حرف از روشهای سنتی برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مووجلوگیریازریزشموبهترین عامل در بهداشت و سلامت مو در درجه اول تغذیه سالم و جریان گردش خون در پوست سر می تصاویر جالب زایمان یک زن با هیپنوتیزم در ایرانعکس آقای قالیباف هم بعله مجموعه آهنگ زنگ موبایل سری عکس زن سارکوزی در آغوش پورتال پرشین ویهم اکنون در پرشین وی به یاد درگذشتگان نامدار دنیا در سال تصاویر سلاخی وحشیانه تک شات اخبار داغ فناوریتک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها لاله اسکندری و همسرش دو روز بعد از ازدواج تصاویر دیدنی لاله اسکندری و همسرش دو روز بعد از ازدواج تصاویر دیدنی اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی گوشی موبایلگوشی سامسونگگوشی نوکیاگوشی سونیگوشی سونی اریکسونگوشی گوشی ال جیتبلتتبلت جدید جدیدترین اخبار روز در خبرنیوزسال شامل خبر فروردین در حالی که شما کارهای عقب افتاده‌ای را که قبلاً از انجام دادنشان طفره رفته‌اید را عکس خنده دار، عکس طنز، عکسهای خنده دار و بامزه، تصاویر خنده عکس لو رفته از هدیه تهرانی در حمام – مجله مراحم عکس درخواست پراید از خانوما – مجله مراحم عکس زن، عکس زنان، تصاویر زنان، عکس های حیرت انگیز از زنان قبل عکس زنان معروف قبل و بعد از آرایشعکس های بازیگران زن معروف هالیوود قبل و بعد آرایشعکس های شعر زیبای گیلکی رعنا ترجمه آزاد شو از بند خویش زنجیر را باور نکن اکنون زمان زندگیست تاخیر را باور نکن حرف از هیاهو کم بزن روشهای سنتی برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو وجلوگیریاز بهترین عامل در بهداشت و سلامت مو در درجه اول تغذیه سالم و جریان گردش خون در پوست سر می باشد تصاویر جالب زایمان یک زن با هیپنوتیزم در ایران عکس آقای قالیباف هم بعله مجموعه آهنگ زنگ موبایل سری عکس زن سارکوزی در آغوش اوباما پورتال پرشین وی هم اکنون در پرشین وی به یاد درگذشتگان نامدار دنیا در سال تصاویر سلاخی وحشیانه همسر و



لینک منبع :انتشار تصاویر لو رفته از طراحی جدید ویندوز 10

تصاویر برای انتشار تصاویر لو رفته از طراحی جدید ویندوز 10 انتشار تصاویر لو رفته از طراحی جدید ویندوز ۱۰ - کلیک click.ir/1395/10/18/microsoft-windows-10-project-neon-design/‏ - ذخیره شده انتشار تصاویر لو رفته از طراحی جدید ویندوز ۱۰. ۱۸ دی, ۱۳۹۵. |. ۰ دیدگاه. windows 10. طبق تصاویر منتشر شده در برخی از سایت های معتبر نشانه هایی دیده می شود که ... انتشار تصاویر لو رفته از طراحی جدید ویندوز 10 - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../انتشار-تصاویر-لو-رفته-از-طراحی-جدید-ویندوز-10/‏ 7 ژانویه 2017 ... انتشار تصاویر لو رفته از طراحی جدید ویندوز 10. طبق تصاویر منتشر شده در برخی از سایت های معتبر نشانه هایی دیده می شود که ویندوز ۱۰ در آینده ... انتشار تصاویر لو رفته از طراحی جدید ویندوز ۱۰ khabarooz.com/post/125671‏ - ذخیره شده انتشار تصاویر لو رفته از طراحی جدید ویندوز ۱۰. طبق تصاویر منتشر ... (دقیقا ۱ ماه پس از ارائه Windows 10 Creators Update برای کاربران). هم چنین مایکروسافت ... انتشار تصاویر لو رفته از طراحی جدید ویندوز 10 - برترین ها | خبر ... khabarfarsi.com/u/31128339‏ 7 ژانویه 2017 ... انتشار تصاویر لو رفته از طراحی جدید ویندوز 10. وب سایت کلیک: طبق تصاویر منتشر شده در برخی از سایت های معتبر نشانه هایی دیده می شود که ... انتشار تصاویر لو رفته از طراحی جدید ویندوز 10 - مفیدستان mofidestan.ir/انتشار-تصاویر-لو-رفته-از-طراحی-جدید-وین/‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا بخش های مختلف واسط کاربری ویندوز ۱۰ را طی یک بروز رسانی که در اواخر امسال عرضه خواهد شد، تغییر دهد. این غول ... تصاویر لو رفته جدید ویندوز 10 | شبکه www.shabakeh-mag.com/news/world/364‏ - ذخیره شده 11 مارس 2015 ... اما باز هم تصاویر جدیدترین پیش‌نمایش ویندوز 10 نسخه 10022 روی وب انتشار یافت. این دومین باری است که این تصاویر به صورت غیررسمی و توسط ... انتشار تصاویر لو رفته از طراحی جدید ویندوز ۱۰ | برنا | دانلود و ... https://bornaict.ir/.../انتشار-تصاویر-لو-رفته-از-طراحی-جدید-وین/‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... انتشار تصاویر لو رفته از طراحی جدید ویندوز ۱۰ | برنا | دانلود و بررسی ... (دقیقا ۱ ماه پس از ارائه Windows 10 Creators Update برای کاربران). عکس‌های لو رفته از ویندوز 10 جدید را ببینید - Digikala https://www.digikala.com/.../عکس‌های-لو-رفته-از-ویندوز-10/‏ - ذخیره شده 6 فوریه 2017 ... از هفته‌ی گذشته با خبرها و شایعاتی از نسخه‌ی جدید سیستم عامل ویندوز روبه‌رو شدیم. گفته می‌شود مایکروسافت در حال ساخت یک نسخه‌ جدید از ویندوز ... تصاویر لو رفته از دسکتاپ و محیط بیلد 10568 ویندوز 10 - سینکیت www.syncit.ir/news/.../windows-10-desktop-build-10568-screenshots-leaked/‏ - ذخیره شده 15 سپتامبر 2015 ... امروز شاهد انتشار تصاویری از دسکتاپ بیلد 10568 ویندوز 10 بودیم. ... لو رفته، تنها چند روز پس از اینکه مایکروسافت بطور رسمی بیلد جدید ۱۰۵۶۵ ...