مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

Red Hat به‌روزرسانی جدید سیستم ابری خود را عرضه کرد

[ad_1]

شرکت Red Hat از بزرگترین توسعه‌دهندگان فناوری متن‌باز سیستم جدید خود را با نام Red Hat CloudForms ۴.۲ معرفی کرد تا این محصول به عنوان آخرین نسخه از پلتفرم مدیریت خدمات ابری چندگانه باز شرکت مذکور در اختیار سازمان‌ها قرار بگیرد.

به گزارش همکاران‌سیستم، به‌روزرسانی جدید پیشرفت‌های فراوانی را برای قابلیت‌های پلتفرم کنونی در نظر گرفته است که خدمات آن از طریق سرویس‌های پردازش ابری عمومی، سرویس‌های پردازش ابری اختصاصی و فضاهای مخصوص کانتینرهای نرم‌افزاری ارایه می‌شود.

این سیستم جدید می‌تواند با سرویس‌های مشابه از جمله Azure مایکروسافت و Cloud گوگل سازگاری بیشتر داشته باشد و همچنین خدمات ویژه متناسب با سرویس EC۲ آمازون ارایه دهد. سرویس جدید همچنین به کاربران سازمانی امکان می‌دهد تا بتوانند سیستم CloudForms را مبتنی بر خدمات پردازش ابری آمازون (AWS) مورد استفاده قرار دهند.

علاوه بر موارد یاد شده، سیستم جدید می‌تواند به‌روزرسانی ویژه برای خدمات OpenStack هم ارایه دهد تا مدیریت سرویس‌های ابری آسان‌تر شود و مدیریت سیستم‌های ذخیره‌ساز اطلاعات مبتنی بر فضای OpenStack با آسانی بیشتر صورت گیرد. 

نسخه CloudForms ۴.۲ قابلیت‌های جدیدتری را نیز در بخش خدمات استرداد شامل می‌شود و سرویس‌های خود را مبتنی بر پلتفرم Red Hat OpenShift Container ارایه می‌کند


موارد موضوعی مرتبط


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

به‌روزرسانی جدید سیستم ابری خود را عرضه کرد به‌روزرسانی جدید سیستم ابری خود را عرضه کرد



لینک منبع :Red Hat به‌روزرسانی جدید سیستم ابری خود را عرضه کرد

Red Hat به‌روزرسانی جدید سیستم ابری خود را عرضه کرد | ITIRAN www.itiran.com/آپدیت-ردهت‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... کمپانی ردهت سیستم جدید خود را با نام Red Hat CloudForms ۴.۲ معرفی کرد تا این محصول به عنوان آخرین نسخه از پلتفرم مدیریت خدمات ابری چندگانه ... Red Hat به‌روزرسانی جدید سیستم ابری خود را عرضه کرد - دانش نیوز www.daneshnews.com/view/FA/289307.aspx‏ 8 ژانویه 2017 ... یکشنبه 19 دى 1395 شرکت red hat از بزرگترین توسعه‌دهندگان فناوری متن‌باز سیستم جدید خود را با نام red hat cloudforms ۴.۲ معرفی کرد تا این ... Red Hat به‌روزرسانی جدید سیستم ابری خود را عرضه کرد – وبلاگ ... deytodeyshopping.sitegrams.com/.../red-hat-به‌روزرسانی-جدید-سیستم-ابری-خود-را-ع/‏ 8 ژانویه 2017 ... Red Hat به‌روزرسانی جدید سیستم ابری خود را عرضه کرد. شرکت Red Hat از بزرگترین توسعه‌دهندگان فناوری متن‌باز سیستم جدید خود را با نام Red ... Red Hat به‌روزرسانی جدید سیستم ابری خود را عرضه کرد - اخبار روز tasna.ir/.../red-hat-به‌روزرسانی-جدید-سیستم-ابری-خود-را-عرضه-کرد.html‏ کرد عرضه را خود ابری سیستم جدید به‌روزرسانی Hat Red. اخبار پارسیک - Red Hat به‌روزرسانی جدید سیستم ابری خود را عرضه کرد news.parseek.com/Url/?id=13443577‏ 8 ژانویه 2017 ... شرکت Red Hat از بزرگترین توسعه‌دهندگان فناوری متن‌باز سیستم جدید خود را با نام Red Hat CloudForms ۴.۲ معرفی کرد تا این محصول به عنوان ... Red Hat به‌روزرسانی جدید سیستم ابری خود را عرضه کرد ww.khoneyabi.ir/.../Red_Hat_به‌روزرسانی_جدید_سیستم_ابری_خود_را_عرضه_کرد‏ 8 ژانویه 2017 ... شرکت Red Hat از بزرگترین توسعه‌دهندگان فناوری متن‌باز سیستم جدید خود را با نام Red Hat CloudForms ۴.۲ معرفی کرد تا این محصول به عنوان ... | Red Hat به‌روزرسانی جدید سیستم ابری خود را عرضه کرد www.lastitnews.ir/?aid=18052‏ - ذخیره شده Red Hat به‌روزرسانی جدید سیستم ابری خود را عرضه کرد. کمپانی اپل معمولاً در نمایشگاه های CES حضور پیدا نمی کند و غرفه یا رویدادی ندارد، اما امسال وضعیت کمی ... Red Hat به‌روزرسانی جدید سیستم ابری خود را عرضه کرد - اول خبر avvalkhabar.ir/.../Red_Hat_به‌روزرسانی_جدید_سیستم_ابری_خود_را_عرضه_کرد‏ 8 ژانویه 2017 ... شرکت Red Hat از بزرگترین توسعه‌دهندگان فناوری متن‌باز سیستم جدید خود را با نام Red Hat CloudForms ۴.۲ معرفی کرد تا این محصول به عنوان ... Red Hat به‌روزرسانی جدید سیستم ابری خود را عرضه کرد - Iran News irannews.shafaqna.com/FA/IR/1376610‏ شرکت Red Hat از بزرگترین توسعه‌دهندگان فناوری متن‌باز سیستم جدید خود را با نام Red Hat CloudForms ۴.۲ معرفی کرد تا این محصول به عنوان آخرین نسخه از ... www.digitcrom.com - شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات راه آفتاب sunwayict.com/portfolio/www.digitcrom.com/default.aspx‏ - ذخیره شده مرکز دیجیت کروم با نام تجاری DigitCrom از سال 1381 فعالیت های خود را در زمینه فناوری اطلاعات ... Red Hat به‌روزرسانی جدید سیستم ابری خود را عرضه کرد.