مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چرا پسران باید ختنه شوند؟

[ad_1]

به گزارش جام جم ، کودکانی که ختنه می‌شوند احتمال عفونت ادراری در آنها نسبت به کودکانی که ختنه نمی‌شوند 15 برابر کمتر است. تحقیقات نشان داده با انجام ختنه احتمال ابتلا به سرطان آلت تناسلی در سنین بالا به مراتب کمتر می‌شود.

ضمن آن که این جراحی ساده و سرپایی، احتمال انتقال عفونت‌هایی که بعد از ازدواج ممکن است از طریق رابطه زناشویی ایجاد شود را کاهش می‌دهد.

همچنین احتمال انتقال عفونت ایدز نیز به این ترتیب کمتر می‌شود. بنابراین باتوجه به این که عفونت ادراری در کودکان زیر شش ماه بیشتر است، توصیه می‌شود ختنه در سنین پایین انجام شود.

پسرانی که ختنه نشده باشند چهار تا هشت برابر پسرانی که ختنه شده‌اند، دچار عفونت ادراری می‌شوند. با ختنه کردن بموقع آنها را از این بیماری مصون بدارید.

متخصصان نوزادان به خانواده‌ها توصیه می‌کنند نوزادان پسر را روز اول تولد ختنه کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

علت ختنه کردن پسران چیست؟ جدید گهرعلتختنهکردنپسرانچیست؟علت ختنه کردن پسرانختنهختنه کردن پسرانچرا کودک را ختنه می کنند؟فواید ختنه کرن چرا پسرها علیرغم دوست داشتن پا پیش نمیذارندچرا پسرها علیرغم دوست داشتن پا پیش نمیذارند چرا پسرها علیرغم دوست داشتن پا پیش فایده ختنه از نظر پزشکان باید نوزاد هنگام ختنه سلامت کامل داشته باشد و حداقل یک بار بعد از تولد ادرار کرده باشد ختنه زنان و دختران …اخبار اجتماعیداستان تلخ ختنه دختر ختنه زنان ختنه دختران ختنه کردن زنان بریدن آلت تناسلیخبرگزاری هرانا چگونه ختنه مردان به زنان آسیب …افزایش آگاهی عمومی از درد شدید ختنه توسط مادران یهودی به رشد تردید و صرف نظر کردن علل و چگونگی پیدایش و تداوم ختنه زنانعلل و چگونگی پیدایش و تداوم ختنه زنان علل و چگونگی پیدایش و تداوم ختنه زنانختنه کردن دختران در کشورهای آفریقایی ؛ کابوس زنان …ختنه دختران کابوس آفریقاست بیش از ۷۹ درصد دختران در کشور هاى آفریقایى قربانی ختنه می دختران وحشت زده ای که برای مراسم ختنه شدن آماده می شوند به گزارش عکاس زیگفرید قبیله کنیا با رسم وحشتناک خود دختران را همیشه مصیبت زده و چرا برخی زنها از سنین تا سالگی به خیانت و … روزی طلبان را در کسب روزی یکسان گردانید ۱ فراموش و به یاد آوری حقی٢ آسودگى تب ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادتببا این وجود، موارد بسیاری هستند که در تغییر دمای بدن نقش دارند؛ و باید هنگام اندازه علت ختنه کردن پسران چیست؟ · جدید گهر علتختنهکردنپسرانچیست؟ علت ختنه کردن پسرانختنهختنه کردن پسرانچرا کودک را ختنه می کنند؟فواید ختنه کرندلایل ختنه خبرگزاری هرانا چگونه ختنه مردان به زنان آسیب می‌رساند چگونه ختنه مردان به زنان آسیب می‌رساند؟ دکتر رونالد گلدمن چرا پسرها علیرغم دوست داشتن پا پیش نمیذارند چرا پسرها علیرغم دوست داشتن پا پیش نمیذارند چرا پسرها علیرغم دوست داشتن پا پیش نمیذارند فایده ختنه از نظر پزشکان باید نوزاد هنگام ختنه سلامت کامل داشته باشد و حداقل یک بار بعد از تولد ادرار کرده باشد و یک ختنه زنان و دختران … اخبار اجتماعی داستان تلخ ختنه دختر ختنه زنان ختنه دختران ختنه کردن زنان بریدن آلت تناسلی تب ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد تب با این وجود، موارد بسیاری هستند که در تغییر دمای بدن نقش دارند؛ و باید هنگام اندازه‌گیری دختران وحشت زده ای که برای مراسم ختنه شدن آماده می شوند به گزارش عکاس زیگفرید قبیله کنیا با رسم وحشتناک خود دختران را همیشه مصیبت زده و وحشت ختنه کردن دختران در کشورهای آفریقایی ؛ کابوس زنان آفریقا ختنه دختران کابوس آفریقاست بیش از ۷۹ درصد دختران در کشور هاى آفریقایى قربانی ختنه می شوند علل و چگونگی پیدایش و تداوم ختنه زنان علل و چگونگی پیدایش و تداوم ختنه زنان علل و چگونگی پیدایش و تداوم ختنه زنان



لینک منبع :چرا پسران باید ختنه شوند؟

تصاویر برای چرا پسران باید ختنه شوند؟ چرا پسران باید ختنه شوند؟ - جام جم jamejamonline.ir/sara/.../چرا-پسران-باید-ختنه-شوند؟‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... ختنه کردن پسران، جدای از جنبه‌های دینی و مذهبی در حفظ سلامت سیستم ادراری و تناسلی آنها نیز موثر است. تصویر چرا پسران باید ختنه شوند؟ ختنه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ختنه‏ - ذخیره شده - مشابه خَتنه یا پَربرش به بریدن همه یا بخشی از پیش پوست از آلت مردی اشاره دارد. سنت یا ..... همه نوزادان پسر، براساس آئین یهود، در روز هشتم تولد باید ختنه شوند. در اسلام زمان ... علت ختنه کردن پسران چیست؟ · جدید 96 -گهر gahar.ir/علت-ختنه-کردن-پسران-چیست؟/‏ - ذخیره شده - مشابه علت ختنه کردن پسران,ختنه,ختنه کردن پسران,چرا کودک را ختنه می کنند؟,فواید ختنه کرن ... در صورت مشاهده ترشحات سیتوزنگ در محل بریدن ختنه ، مادر باید محل را با آب و ... می کند که نقایص و بیماری‌هایی که در آنها نباید ختنه انجام شود، شناسایی شوند. چرا پسران باید ختنه شوند؟ - مجله ونوس - دانشنامه فرزند https://mag.farzand.net/article/11198/چرا-پسران-باید-ختنه-شوند؟/‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... ختنه کردن پسران، جدای از جنبه‌های دینی و مذهبی در حفظ سلامت سیستم ادراری و تناسلی آنها نیز موثر است.کودکانی که ختنه می‌شوند احتمال عفونت ... چرا پسران باید ختنه شوند؟ - کودک و نوجوان - خانواده - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/203088/چرا-پسران-باید-ختنه-شوند-‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... چرا پسران باید ختنه شوند؟ سلامت نیوز: ختنه کردن پسران، جدای از جنبه‌های دینی و مذهبی در حفظ سلامت سیستم ادراری و تناسلی آنها نیز موثر است. چرا پسرها باید ختنه شوند؟ | زیباشهر zibashahr.com/1395.11/6933.html‏ - ذخیره شده 20 ژانویه 2017 ... علت و فواید ختنه کردن پسران چیست؟ و چرا پسرها باید ختنه شوند؟ ختنه کردن پسران ، جدای از جنبه‌های دینی و مذهبی در حفظ سلامت سیستم ادراری و ... چرا ختنه میکنیم؟ | پرسمان قرآن www.porsemanequran.com/node/23315‏ - ذخیره شده - مشابه اگر ختنه لازم است چرا خدا طراحی بدن انسان را ختنه شده نیافریده است؟ ... و تشکر به خاطر ارتباطتان با مرکز؛ در ابتدا باید اشاره شود که ختنه نه تنها یک رسم معمول در ... روایاتی وارد شده که ائمه آن را جزء سنت هم نمی دانند و تنها بر ختنه پسران تاکید می کنند. چرا باید نوزادان پسر ختنه شوند؟ - سه نشانه www.3neshaneh.com/news/single/19370‏ - ذخیره شده ختنه(circumcision) شایعترین عمل جراحی است که روی نوزادان پسر انجام می‌شود. در طی این عمل ، پوست ختنه‌گاه (هم لایه بیرونی و هم لایه درونی پوست) برداشته می‌شود تا ... 5 فایده ختنه از نظر پزشکان - تبیان article.tebyan.net/236329/5-فایده-ختنه-از-نظر-پزشکان‏ - ذخیره شده 3 فوریه 2013 ... یکی از دغدغه‌های والدین نوزاد پسر، ختنه او و زمان انجام این کار است. والدینی که کودکشان قرار ... چرا باید کودک را ختنه کنیم؟ دلایل مختلفی برای ختنه ...