مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایسوس از لپ تاپ چرخشی جدیدش رونمایی کرد

[ad_1]

 

ایسوس از لپ تاپ چرخشی جدیدش رونمایی کرد

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۹

 

ایسوس در CES 2017 از یک کروم بوک جدید رونمایی کرده است که صفحه نمایش آن قابلیت چرخش 360 درجه دارد.

به گزارش ستاره ها؛ چند سال از معرفی اولین کروم‌بوک توسط ایسر می‌گذرد و به نظر می‌رسد امروزه بازار این نوت‌بوک‌ها رونق خوبی گرفته است. اگر علاقه‌مند به کروم‌بوک باشید می‌توانید انواع مختلفی از این رایانه شخصی را از سازنده‌های مختلف و با قیمت‌ها و مشخصات سخت‌افزاری متفاوت در بازار پیدا کنید.  

 

 ایسوس از Chromebook Flip جدیدش رونمایی کرد

ایسوس نیز، که یکی از بازیگران پررنگ در عرصه نوت‌بوک‌هاست، به حدی که نوت‌بوک‌هایی با قیمت 149 دلار نیز عرضه می‌کند، با معرفی کروم‌بوک جدید قدرتمندش در CES امسال قصد دارد در این بازار نیز خودی نشان دهد.

 

 ایسوس از Chromebook Flip جدیدش رونمایی کرد

Chromebook Flip C302CA به صفحه‌ نمایش 12.5 اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی مجهز است که از لمس چندگانه توسط کاربر نیز پشتیبانی می‌کند. ویژگی جالب این کروم‌بوک آن است که می‌توان صفحه نمایشش را 360 درجه چرخاند و حتی مانند تبلت از آن استفاده کرد.

کروم‌بوک جدید ایسوس در دو نسخه با پردازنده‌های m3 و m7 اینتل عرضه می‌شود. رم این محصول نیز 4 و 8 گیگابایت است و برای حافظه داخلی بین 32، 64 و 128 گیگابایت حق انتخاب دارید.

وزن کروم‌بوک فلیپ کمی کمتر از 1.2 کیلوگرم است و تنها 13.7 میلی‌متر ضخامت دارد. باتری این محصول 39 وات‌ساعتی است و ایسوس ادعا کرده که با هر بار شارژ می‌توانید 10 ساعت از نوت‌بوکتان استفاده کنید.

دو درگاه USB Type-C به همراه یک درگاه microSD برای این کروم‌بوک تعبیه شده است. قیمت نسخه مجهز به پردازنده m3 با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی 499 دلار است و سایر نسخه‌های دستگاه طبیعتا قیمت بالاتری دارند.

مرجع : وب سایت جی اس ام

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بررسی تلویزیون جدید سه بعدی سونی و اعلام …دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ لپ تاپ جدید سری ال‌ جی با عمر باتری ۲۴ ساعت و وزن کم معرفی بررسی تلویزیون جدید سه بعدی سونی و اعلام قیمت آن در دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ لپ تاپ جدید سری ال‌ جی با عمر باتری ۲۴ ساعت و وزن کم معرفی خواهد شد



لینک منبع :ایسوس از لپ تاپ چرخشی جدیدش رونمایی کرد

ایسوس از لپ تاپ چرخشی جدیدش رونمایی کرد - برترین ها www.bartarinha.ir/.../ایسوس-از-لپ-تاپ-چرخشی-جدیدش-رونمایی-کرد‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... ایسوس در CES 2017 از یک کروم بوک جدید رونمایی کرده است که صفحه نمایش آن قابلیت چرخش 360 درجه دارد. تصاویر برای ایسوس از لپ تاپ چرخشی جدیدش رونمایی کرد ایسوس از لپ تاپ چرخشی جدیدش رونمایی کرد - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../ایسوس-از-لپ-تاپ-چرخشی-جدیدش-رونمایی-کرد‏ 8 ژانویه 2017 ... ایسوس در CES 2017 از یک کروم بوک جدید رونمایی کرده است که صفحه نمایش آن قابلیت چرخش 360 درجه دارد. ایسوس از لپ تاپ چرخشی جدیدش رونمایی کرد - گلابی ها golabiha.com/ایسوس-از-لپ-تاپ-چرخشی-جدیدش-رونمایی-کرد/‏ - ذخیره شده ایسوس از لپ تاپ چرخشی جدیدش رونمایی کرد. تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۹. ایسوس در CES 2017 از یک کروم بوک جدید رونمایی کرده است که صفحه ... ایسوس از لپ تاپ چرخشی جدیدش رونمایی کرد khabarooz.com/post/126185‏ - ذخیره شده ایسوس در ces 2017 از یک کروم بوک جدید رونمایی کرده است که صفحه نمایش آن قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد. اجتماعی » ایسوس از لپ تاپ چرخشی جدیدش رونمایی کرد - اخبار - پیچک www.khabar.pichak.net/.../ایسوس_از_لپ_تاپ_چرخشی_جدیدش_رونمایی_کرد‏ p>کروم‌بوک جدید ایسوس در دو نسخه با پردازنده‌های m3 و m7 اینتل عر. ایسوس از لپ تاپ چرخشی جدیدش رونمایی کرد - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31136987/redirect/bartarinha.ir‏ 8 ژانویه 2017 ... ایسوس از لپ تاپ چرخشی جدیدش رونمایی کرد. وب سایت جی اس ام - امین بهره مند: ایسوس در CES 2017 از یک کروم بوک جدید رونمایی کرده است که صفحه ... ایسوس از لپ تاپ چرخشی جدیدش رونمایی کرد : ایسوس در ces 20 ... parsipoo.ir/news/.../ایسوس-از-لپ-تاپ-چرخشی-جدیدش-رونمایی-کرد/‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... ایسوس در ces 2017 از یک کروم بوک جدید رونمایی کرده است که صفحه نمایش آن قابلیت چ. بررسی تمام لپ تاپ های معرفی شده در CES 2017 - کلیک click.ir/1395/10/17/reviewing-all-laptops-in-ces-2017/‏ - ذخیره شده 6 ژانویه 2017 ... لپ تاپ جدید ال جی: ال جی از لپ تاپ جدید خود رونمایی کرد که این ... آخرین ورژن کروم بوک ایسوس: ایسوس امروز در CES 2017 از آخرین مدل ... این دستگاه با USB-C ارائه می شود، این دستگاه دارای قابلیت چرخش حول محور بدنه را نیز دارد. ایسوس از لپ تاپ چرخشی جدیدش رونمایی کرد / ایسوس در CES 2017 از ... wwwkhabar.ir/11311179‏ ایسوس در CES 2017 از یک کروم بوک جدید رونمایی کرده است که صفحه نمایش آن قابلیت چرخش 360 درجه دارد.