مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ادعای اختلال اینترنت در کشور تکذیب شد

[ad_1]
پایگاه خبری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات: همزمان با پخش شایعاتی پیرامون ایجاد اختلال در شبکه اینترنت کشور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیحاتی ارایه کرد.

محمدرضا فرنقی‌زاد رییس  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجامی شایعاتی مبنی بر اختلال در شبکه اینترنت کشور مطرح شده که این شایعات قویا تکذیب می شود.

وی با بیان اینکه هیچگونه اختلالی در شبکه اینترنت کشور وجود ندارد، افزود: لیکن به دلیل هجوم کاربران برای دریافت اخبار، شبکه اینترنت درحالت اشباع است و ممکن است این امر در برخی مناطق کندی های را ایجاد کرده باشد.

فرنقی زاد تصریح کرد: احتمال کندی در منطقه جماران وجود دارد و اپراتورهای تلفن همراه درحال ارسال آنتن های سیار برای رفع مشکل هستند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مهمترین اخبار ایران و جهان عکس مهران مدیری در کنار همسر و فرزندانش عکس یادگاری خانم مجری با برادر بابا نوئلش عکسبا اینترنت ۱۲۸ یوتیوب فارسی تماشا کنید – …بااینترنت۱۲۸یوتیوبیوتیوب کلیپ توهین‌آمیز را پاک نمی‌کند یوتیوب اعلام کرده که کلیپی که در آن به پیامبر اینترنت رایگان نیازی نیست سایت سرشماری را …روز گذشته سرشماری الکترونیکی نفوس و مسکن در کل کشور آغاز شد و قرار بر این شد که افرادی خبرگزاری فارس صفحه اصلی علیرضا زاکانی رئیس جمهور میزان سرمایه‌گذاری برخی وزرا در خارج کشور را اعلام کند شَراگیم در رهگذار باد… در بزرگترین اعتراض مدنی میلیونی ، قانونی و شبانه در ایران و در سه شنبه شب ۳۰ تیر ماه الف جزئیاتی تلخ از خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در …جزئیاتی تلخ از خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت‌آبادحمله تند حسن عباسی به رسانه‌هاشرق نوشت حسن عباسی در سخنرانی جدیدی که فایل صوتی آن دیروز منتشر شده؛ اما مشخص نیست ویکی‌لیکس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…تاریخچه اولین بار که ویکی‌لیکس در دسامبر سال ۲۰۰۶ در اینترنت قرار گرفت، باعث زنان در سه ماه اول بارداری از قرارگرفتن درمعرض اشعه …زناندرسهماهاولبارداریاین خبر در تاریخ ۱۹م دیماه ۱۳۹۴ بە نقل از منبع ذکر شده، در پرتال خبری ممتاز نیوز منتشر بولتن نیوز یک کارشناس بانکی در گفتگو با بولتن نیوز مطرح کرد؛ مهمترین اخبار ایران و جهان عکس مهران مدیری در کنار همسر و فرزندانش عکس یادگاری خانم مجری با برادر بابا نوئلش عکس با اینترنت ۱۲۸ یوتیوب فارسی تماشا کنید – جدیدترین اخبار ایران بااینترنت۱۲۸ یوتیوب کلیپ توهین‌آمیز را پاک نمی‌کند یوتیوب اعلام کرده که کلیپی که در آن به پیامبر اسلام اینترنت رایگان نیازی نیست سایت سرشماری را اصلاح کنید روز گذشته سرشماری الکترونیکی نفوس و مسکن در کل کشور آغاز شد و قرار بر این شد که افرادی که خبرگزاری فارس صفحه اصلی منتظری در واکنش به اظهارات رئیس جمهور انسان در سخنرانی گاهی حرفی می‌زند که تبعاتش را نمی ویکی‌لیکس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد تاریخچه اولین بار که ویکی‌لیکس در دسامبر سال ۲۰۰۶ در اینترنت قرار گرفت، باعث برانگیختن شَراگیم » در رهگذار باد… در بزرگترین اعتراض مدنی میلیونی ، قانونی و شبانه در ایران و در سه شنبه شب ۳۰ تیر ماه ۱۳۸۸ به الف جزئیاتی تلخ از خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت‌آباد جزئیاتی تلخ از خودکشی همزمان دو دختر نوجوان در جنت‌آباد تغییر جنسیت در ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد تغییرجنسیتدر تغییر جنسیت در ایران مجاز است از میانهٔ دهه ۱۳۶۰ فتوای سید روح‌الله خمینی که عمل جراحی حمله تند حسن عباسی به رسانه‌ها شرق نوشت حسن عباسی در سخنرانی جدیدی که فایل صوتی آن دیروز منتشر شده؛ اما مشخص نیست محل



لینک منبع :ادعای اختلال اینترنت در کشور تکذیب شد

ادعای اختلال اینترنت در کشور تکذیب شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../ادعای-اختلال-اینترنت-در-کشور-تکذیب-شد‏ 8 ژانویه 2017 ... همزمان با پخش شایعاتی پیرامون ایجاد اختلال در شبکه اینترنت کشور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ... تکذیب ادعای اختلال اینترنت در کشور - انتخاب www.entekhab.ir/fa/.../تکذیب-ادعای-اختلال-اینترنت-در-کشور‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... همزمان با پخش شایعاتی پیرامون ایجاد اختلال در شبکه اینترنت کشور، ... بر اختلال در شبکه اینترنت کشور مطرح شده که این شایعات قویا تکذیب می ... ادعای اختلال اینترنت در کشور تکذیب شد - شما نیوز shomanews.com/.../ادعای-اختلال-اینترنت-در-کشور-تکذیب-شد‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... همزمان با پخش شایعاتی پیرامون ایجاد اختلال در شبکه اینترنت کشور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ... تکذیب ادعای اختلال اینترنت در کشور - روزپلاس roozplus.com/fa/news/21868/تکذیب-ادعای-اختلال-اینترنت-در-کشور‏ 8 ژانویه 2017 ... همزمان با پخش شایعاتی پیرامون ایجاد اختلال در شبکه اینترنت کشور، ... بر اختلال در شبکه اینترنت کشور مطرح شده که این شایعات قویا تکذیب می ... تکذیب ادعای اختلال اینترنت در کشور | خبرنامه دانشجویان ایران iusnews.ir/fa/news-details/.../تکذیب-ادعای-اختلال-اینترنت-در-کشور/‏ 9 ژانویه 2017 ... همزمان با پخش شایعاتی پیرامون ایجاد اختلال در شبکه اینترنت کشور، ... بر اختلال در شبکه اینترنت کشور مطرح شده که این شایعات قویا تکذیب می ... ادعای اختلال اینترنت در کشور تکذیب شد - تدبیر و امید | دمادم https://damadam.ir/.../ادعای-اختلال-اینترنت-در-کشور-تکذیب-شد/6971829‏ - ذخیره شده همزمان با پخش شایعاتی پیرامون ایجاد اختلال در شبکه اینترنت کشور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیحاتی ارایه ... تکذیب ادعای اختلال اینترنت در کشور - سامانه جستجو و تحلیل خبر 8tag.ir/news/9980355430834722432-3462913377363523430‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... تکذیب ادعای اختلال اینترنت در کشور. ... شایعاتی مبنی بر اختلال در شبکه اینترنت کشور مطرح شده که این شایعات قویا تکذیب می شود. ادعای اختلال اینترنت در کشور تکذیب شد | همزمان با پخش شایعاتی - قطره www.ghatreh.com/news/nn35473375/ادعای-اختلال-اینترنت-کشور-تکذیب‏ 8 ژانویه 2017 ... همزمان با پخش شایعاتی پیرامون ایجاد اختلال در شبکه اینترنت کشور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارØ. ادعای اختلال اینترنت در کشور تکذیب شد | اخبار شمال - اخبار گلستان ... news.shomalgardi.com/.../ادعای-اختلال-اینترنت-در-کشور-تکذیب-شد/‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... همزمان با پخش شایعاتی پیرامون ایجاد اختلال در شبکه اینترنت کشور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ... ادعای اختلال اینترنت در کشور تکذیب شد | بلاغ نیوز | خبروان khabarone.ir/news/5776752/ادعای-اختلال-اینترنت-در-کشور-تکذیب-شد‏ 9 ژانویه 2017 ... همزمان با پخش شایعاتی پیرامون ایجاد اختلال در شبکه اینترنت کشور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ...