مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لپ‌تاپی که جان صاحبش را نجات داد

[ad_1]

در تیراندازی روز جمعه در فرودگاه بین المللی Fort Lauderdale فلوریدا ، یک مسافر بعد از اصابت گلوله به کوله پشتی‌اش ، به طرز معجزه آسایی نجات یافت.

این مرد که Steve Frappier  نام دارد در مصاحبه ای با CNN گفت: « کوله پشتی‌ام جانم را نجات داد. هنگام تیراندازی، مثل بقیه مردم من هم روی زمین دراز کشیدم اما یک گلوله به کوله‌ام اصابت کرد و بعدا متوجه شدم که لپ تاپم که داخل کوله بود، جلوی ضربه گلوله را گرفته است. من کوله ام را برای انجام تحقیقات تحویل FBI دادم».

مظنون این تیراندازی، Esteban Santiago 26 ساله که در روز جمعه هفته گذشته به سمت مسافران فرودگاه Fort Lauderdale آتش گشود و باعث کشته شدن 5 نفر و زخمی شدن بسیاری دیگر شد، فعلا در بازداشت پلیس به سر می‌برد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …وسایل خلاقانه و گاهی اوقات مسخره‌ای را ببینید که جاسوسان از آن‌ها استفاده می‌کردند اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب ظالمان چینی سگی را زنده زنده داخل دیگ جوشاندند به گزارش باشگاه خبرنگاران، این روزها که در



لینک منبع :لپ‌تاپی که جان صاحبش را نجات داد

لپ‌تاپی که جان صاحبش را نجات داد | ITIRAN www.itiran.com/لپ‌تاپ‌ناجی‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... این مرد که Steve Frappier نام دارد در مصاحبه ای با CNN گفت: « کوله پشتی‌ام جانم را نجات داد. هنگام تیراندازی، مثل بقیه مردم من هم روی زمین دراز کشیدم ... تصاویر برای لپ‌تاپی که جان صاحبش را نجات داد لپ‌تاپی که جان صاحبش را نجات داد - Hendevaneh.com hendevaneh.com/لپ‌تاپی-که-جان-صاحبش-را-نجات-داد/‏ لپ‌تاپی که جان صاحبش را نجات داد. به گزارش آی تابناک : در تیراندازی روز جمعه در فرودگاه بین المللی Fort Lauderdale فلوریدا ، یک مسافر بعد از اصابت گلوله به ... لپ‌تاپی که جان صاحبش را نجات داد - دانش نیوز daneshnews.com/view/FA/289306.aspx‏ 8 ژانویه 2017 ... این مرد که steve frappier نام دارد در مصاحبه ایی با cnn گفت: « کول. لپ‌تاپی که جان صاحبش را نجات داد یکشنبه 19 دى 1395منبع : آی‌تی‌ایران موبایلی که جان صاحبش را نجات داد +عکس - راه دانا www.dana.ir/news/.../موبایلی-که-جان-صاحبش-را-نجات-داد--عکس‏ - ذخیره شده 3 ژوئن 2016 ... موبایلی که جان صاحبش را نجات داد +عکس : یک رزمنده ارتش عراق درمیدان نبرد فلوجه جان خود را مدیون گوشی موبایلش شد. شبکه اطلاع رسانی راه دانا. جی نیوز - لپ‌تاپی که جان صاحبش را نجات داد! jnews.jamaran.ir/news/id/1982656‏ 8 ژانویه 2017 ... لپ‌تاپی که جان صاحبش را نجات داد! گردآوری جی نیوز : یک مسافر بعد از اصابت گلوله به کوله پشتی‌اش به طرز معجزه آسایی نجات یافت. این مرد که ... لپ‌تاپی که جان صاحبش را نجات داد - مفیدستان mofidestan.ir/لپ‌تاپی-که-جان-صاحبش-را-نجات-داد/‏ 9 ژانویه 2017 ... در تیراندازی روز جمعه در فرودگاه بین المللی Fort Lauderdale فلوریدا ، یک مسافر بعد از اصابت گلوله به کوله پشتی‌اش ، به طرز معجزه آسایی نجات ... لپ‌تاپی که جان صاحبش را نجات داد - اخبار روز tasna.ir/1395/10/19/لپ‌تاپی-که-جان-صاحبش-را-نجات-داد.html‏ داد نجات را صاحبش جان که لپ‌تاپی. ... این مرد که Steve Frappier نام دارد در مصاحبه ایی با CNN گفت: « کوله پشتی‌ام جانم را نجات داد. هنگام تیراندازی، مثل بقیه مردم من ... لپ‌تاپی که جان صاحبش را نجات داد :: جستجو - صفحه نخست rasane241.com/search/لپ‌تاپی+که+جان+صاحبش+را+نجات+داد‏ - ذخیره شده لپ‌تاپی که جان صاحبش را نجات داد لپ‌تاپی که جان صاحبش را نجات داد به گزارش راه دانشجو : در تیراندازی روز در فرودگاه بینالمللی fort lauderdale فلوریدا ، یک مسافر ... لپ تاپی که جان یک مرد را نجات داد | بولتن | خبروان khabarone.ir/news/5774670/لپ-تاپی-که-جان-یک-مرد-را-نجات-داد‏ 8 ژانویه 2017 ... فردی ادعا می‌کند که لپ تاپ مک بوک پرو جانش را از اصابت گلوله نجات داده ... لپ تاپی که جان یک مرد را نجات داد ... لپ‌تاپی که جان صاحبش را نجات داد!