مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عناوین پرطرفدار پلی‌استیشن استور در سال ۲۰۱۶ مشخص شدند

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، در آماری شاید عجیب که سونی امروز منتشر کرده، بازی محبوب استودیوی سایانیکس، Rocket League بیشترین دانلود را در پلی‌استیشن استور داشته است. این استودیو که همچنان به پشتیبانی این بازی با ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های متعدد ادامه داده به نظر می‌رسد با بازی Rocket League دوران بسیار خوبی را سپری می‌کند. بازی Rocket League در ابتدا برای کاربران پلی‌استیشن پلاس رایگان اعلام شد و بعد از استقبال بسیار زیاد کاربران از این بازی توانست به فروش قابل‌قبولی دست یابد. این بازی در حالی جزو بیشترین دانلودهای پلی‌استیشن استور در سال ۲۰۱۶ بوده که زمان عرضه‌ی آن به دو سال قبل، یعنی سال ۲۰۱۵ برمی‌گردد.
البته در لیست سونی، دیگر بازی‌های قدیمی نیز دیده می‌شوند. به‌ عنوان مثال می‌توان به بازی Grand Theft Auto V اشاره کرد که در سال ۲۰۱۴ برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد و در رده‌ی ششم قرار گرفته است. علاوه بر بازی استودیوی راک‌استار، بازی‌ Battlefield 4 که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده نیز در رتبه‌ی هشتم جای گرفته است. در رتبه‌ی بعد از بازی Battlefield، بازی جنجالی No Man’s Sky قرار گرفته که باوجود نظرات منفی منتقدان و حتی کاربران بازی، به نظر می‌رسد در روزهای اولیه‌ی انتشار توانسته به فروش خوبی دست یابد.

یکی دیگر از مواردی که لازم است در مورد این لیست به آن اشاره کنیم قرار گرفتن تنها دو بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 در این لیست است. بازی Uncharted 4: A Thief’s End در رتبه‌ی ۱۸ قرار گرفته و بازی The Last of Us نیز بعد از آن در رتبه‌ی ۱۹ قرار گرفته است. شاید انتظارها از بازی آنچارتد با توجه به این که بیشترین نمرات را از منتقدان در سال ۲۰۱۶ دریافت کرده بالاتر بوده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عناوین پرطرفدار پلی‌استیشن استور در سال مشخص شدند عناوین پرطرفدار پلی‌استیشن استور در سال ۲۰۱۶ مشخص شدند



لینک منبع :عناوین پرطرفدار پلی‌استیشن استور در سال ۲۰۱۶ مشخص شدند

عناوین پرطرفدار پلی‌استیشن استور در سال ۲۰۱۶ مشخص شدند - جام جم jamejamonline.ir/.../عناوین-پرطرفدار-پلی‌استیشن-استور-در-سال-۲۰۱۶-مشخص-شدند‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... در سال ۲۰۱۶ بازی‌های متعددی برای پلی‌‌استیشن 4 سونی عرضه شدند؛ از بازی‌های شوتینگ نظیر Overwatch و Battlefield 1 گرفته تا بازی‌های ... عناوین پرطرفدار پلی‌استیشن استور در سال ۲۰۱۶ مشخص شدند – الکامپ ... elecomptimes.com/.../عناوین-پرطرفدار-پلی‌استیشن-استور-در-س/‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... در سال ۲۰۱۶ بازی‌های متعددی برای پلی‌‌استیشن ۴ سونی عرضه شدند؛ از بازی‌های شوتینگ نظیر Overwatch و Battlefield 1 گرفته تا بازی‌های ... عناوین پرطرفدار پلی‌استیشن استور در سال ۲۰۱۶ مشخص شدند newzes.ir/search/?...عناوین%20پرطرفدار%20پلی‌استیشن%20استور%20در%20سال%20۲۰۱۶...‏ در سال ۲۰۱۶ بازی‌های متعددی برای پلی‌‌استیشن 4 سونی عرضه شدند؛ از بازی‌های شوتینگ نظیر Overwatch و Battlefield 1 گرفته تا بازی‌های نقش‌آفرینی همچون Dark ... تلویزیون خود را با آمازون و راکو هوشمند کنید - جام جم آنلاین 188.75.89.4/click/.../تلویزیون-خود-را-با-آمازون-و-راکو-هوشمند-کنید‏ 8 ژانویه 2017 ... به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، اگر در چند سال گذشته قصد خرید .... تصویر عناوین پرطرفدار پلی‌استیشن استور در سال ۲۰۱۶ مشخص شدند ... پرفروش ترین بازی های پلی استیشن استور در سال 2016؛ راکت لیگ ... i-sel.ir/blog/پرفروش-ترین-بازی-های-پلی-استیشن-استور-د/‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... بالاخره تاریخ شروع فصل چهارم رقابت‌های Rocket League مشخص شده است. ... عناوین پرطرفدار پلی‌استیشن استور در سال ۲۰۱۶ مشخص شدند ... در سال ... لیست بیشترین عناوین دانلود شده iOS در سال ۲۰۱۶ - دیجیتال سلام hi01.ir/لیست-بیشترین-عناوین-دانلود-شده-ios-در-سال/‏ - ذخیره شده 11 دسامبر 2016 ... چندی پیش اپل لیست برترین های اپ استور سال ۲۰۱۶ را منتشر کرد. حالا این ... 14) عناوین پرطرفدار پلی‌استیشن استور در سال ۲۰۱۶ مشخص شدند. تیم دیجی شو، نویسنده در دیجی شو | صفحه 11 از 36 digisho.ir/author/ahmad/page/11/‏ تخفیفات این هفته فروشگاه پلی استیشن مشخص شد. ... همان طور که می دانید، سونی و پلی استیشن هر هفته تعدادی از عناوین خود، اعم از بازی ... wifi alliance اعتقاد دارد که wifi بسیار سریع ممکن است تا سال آینده روی گوشی ... خصوصا بخش چند نفره این بازی که به شدت پرطرفدار است. .... مقایسه ویدیویی سرعت برترین گوشی های سال ۲۰۱۶ ... baby-bird-w700 – دورنگار | اخبار فناوری doornegar.com/1395/10/روزیاتو-۱۵-باور-رایج-و.../baby-bird-w700/‏ عناوین پرطرفدار پلی‌استیشن استور در سال ۲۰۱۶ مشخص شدند. در سال ۲۰۱۶ بازی‌های متعددی برای پلی‌‌استیشن ۴ سونی عرضه شدند؛ از بازی‌های شوتینگ نظیر … لیست بیشترین دانلودهای بازار پلی استیشن منتشر شد - بازدید https://buzdid.ir/.../لیست-بیشترین-دانلودهای-بازار-پلی-استیشن-منتشر-شد?...‏ - ذخیره شده واقعا سال ۲۰۱۶ سال خیلی خوبی برای بازی ها و بازی بازان بود. با این حال، با وجود انتشار این .... عناوین پرطرفدار پلی استیشن استور در سال ۲۰۱۶ مشخص شدند. تک شات. اپلیکیشن PlayStation Live Events Viewer از دسترس خارج خواهد شد ... vista.ir/cdn/32465189‏ 8 ژانویه 2017 ... اپلیکیشن PlayStation Live Events Viewer چند سال پیش به عنوان ابزاری برای ... عناوین پرطرفدار پلی‌استیشن استور در سال ۲۰۱۶ مشخص شدند.