مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تعیین طول عمر با آزمایش خون!

[ad_1]

 

کد مطلب: 433201

تعیین طول عمر با آزمایش خون!

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۱

دانشمندان دانشگاه بوستون مدعی شدند موفق به کشف یک آزمایش خون سرنوشت ساز شده‌اند که می‌تواند طول عمر افراد را پیش‌بینی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، این پژوهش که در مجله Aging Cell به چاپ رسیده است، از داده‌های نشانگر زیستی جمع آوری شده از 5000 نمونه خون استفاده کرده و آن را با تحولات سلامت اهداکنندگان طی هشت سال بعدی عمر مقایسه کرده و مورد بررسی قرار داده است.

آنها در این پژوهش موفق به شناسایی الگوهایی شدند که هم شامل ویژگی‌های خوب بودند و هم بد.

محققان دانشگاه بوستون دریافتند که این افراد به طور خاص دارای شانس ابتلا به بیماری‌های مربوط به سن مانند سرطان، بیماری‌های قلبی و دیابت هستند.

در کل، محققان 26 امضای مختلف از این نشانگرهای پیش‌بینی کننده سلامت در آینده را ایجاد کردند.

این آزمایش به این دلیل سرنوشت ساز است که بیماران قادر به شناسایی خطرات سلامت در مراحل اولیه و مهمتر از آن تغییر رویه برای تغییر نتیجه در آینده هستند.

این آزمایش ها تفاوت در چگونگی پیر شدن افراد را به تصویر کشیده و نقش موثری در پیش‌بینی پیری سالم، تغییرات در عملکرد شناختی و فیزیکی، بقا و بیماری‌های مربوط به سن مانند بیماری‌های قلبی، سکته مغزی، دیابت نوع 2 و سرطان دارند.

این محققان افزودند: راه‌های زیادی در حال حاضر برای پیش‌بینی بیماری‌های خاص مانند بیماری‌های قلبی وجود دارد اما این آزمایش خون یک اقدام نوآورانه و جدید است.

آنها در این پژوهش نشان دادند که الگوهای خاصی از گروهی از این نشانگرهای زیستی می‌تواند نشان دهد که چگونه یک فرد در آینده می‌تواند روند پیری سالم و بی خطری داشته باشد.

محققان همچنین موفق شدند تا احتمال ابتلای فرد به سندرم‌ها و بیماری مربوط به سن را نشان دهند.

دانشمندان دانشگاه بوستون تصریح کردند که برای اثبات نتایج به دست آمده هنوز هم نیازمند انجام مطالعات بیشتر بر روی گروه‌های بزرگتری از مردم هستیم.

 

کلمات کلیدی : محققان +طول عمر + آزمایش خون

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

راهنمای تفسیر نتایج آزمایش خونگلبول های قرمز و سفید خون آزمایش کامل خون، همان آزمایش معروفی است که تعداد سلول‌های راهنمای تفسیر آزمایش خون آکاآزمایش خون برای پیش بینی خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب پیشگیری از وارد شدن آسیب آشنایی با کلیه آزمایش هاای قبل از ازداواج مرجع کامل آشنایی با کلیه آزمایش هاای قبل از ازداواج برای آغاز یک زندگی سالم، مسلماً چیزی جز علائم هشدار دهنده سرطان پروستاتآزمایش چیست؟ گشتگ به نقل از یاشار حقی کمپین اطلاع رسانی پیشگری سرطان سرطان پروستات شایع ترین تعیین درجه واریکوسل و روشهای درمانبهداشت و سلامتمردانگفتگو پیرامون واریکوسل چیست و درجات آن چگونه تعیین میشوند؟ منتشر شده در انتظار علوم و صنایع غذایی آزمایش های کیفی و کمی شیرآزمایش های کیفی و کمی شیر نمونه گیری از شیر نمونه ایی که برای آزمایش انتخاب می شود تعیین جنسیت کودک سرزمین پاکانبا وجود تکراری بودن جمله مهم نیست بچه پسر باشه یا دختر، مهم اینه که سالم باشه در سال بدون نیاز به آزمایش از بارداری خود باخبر شویدبدون نیاز به آزمایش از بارداری خود باخبر شوید آزمایش های دوران بارداری آزمایش سرطان خون لوکمی علل نشانه ها و درمان …سرطان خون علل و نشانه ها و روشهای درمانی انواع سرطان خون دارو برای سرطان خون اطلاعات تعیین مقدار کلراید در آب آشامیدنی سایت بهداشت …تعیین مقدار کلراید در آب آشامیدنی تعیین مقدار کلراید در آب آشامیدنی معمولا نمک های ✕ راهنمای تفسیر نتایج آزمایش خون گلبول های قرمز و سفید خون آزمایش کامل خون، همان آزمایش معروفی است که تعداد سلول‌های اصلی راهنمای تفسیر آزمایش خون آکا آزمایش خون برای پیش بینی خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب پیشگیری از وارد شدن آسیب به مغز آشنایی با کلیه آزمایش هاای قبل از ازداواج مرجع کامل اطلاعات آشنایی با کلیه آزمایش هاای قبل از ازداواج برای آغاز یک زندگی سالم، مسلماً چیزی جز سلامت و علائم هشدار دهنده سرطان پروستاتآزمایش چیست؟ اخبار علمی وپژوهشی آزمایشگاه آسیب شناسی وتشخیص پزشکی بهار علوم و صنایع غذایی آزمایش های کیفی و کمی شیر آزمایش های کیفی و کمی شیر نمونه گیری از شیر نمونه ایی که برای آزمایش انتخاب می شود ، باید تعیین درجه واریکوسل و روشهای درمان … مردان گفتگو پیرامون واریکوسل چیست و درجات آن چگونه تعیین میشوند؟ منتشر شده در انتظار تایید روش های خانگی و آزمایشگاهی تعیین جنسیت روش تعیین جنسیت با نظریه دکتر همتی رژیم برای داشتن نوزاد پسر هر زمان تصمیم به اقدام داشتید تعیین جنسیت کودک سرزمین پاکان انواع مطالب خواندنی با وجود تکراری بودن جمله «مهم نیست بچه پسر باشه یا دختر، مهم اینه که بدون نیاز به آزمایش از بارداری خود باخبر شوید آزمایش بارداری خونآزمایش بارداریآزمایش غربالگری در بارداریآزمایش بارداری بتاآزمایش سرطان خون لوکمی علل نشانه ها و درمان مردمان سرطان خون علل و نشانه ها و روشهای درمانی انواع سرطان خون دارو برای سرطان خون اطلاعات پزشکی و طول عمر با عزت



لینک منبع :تعیین طول عمر با آزمایش خون!

پیش‌بینی طول عمر با آزمایش خون! - ایسنا www.isna.ir/news/.../پیش-بینی-طول-عمر-با-آزمایش-خون‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... دانشمندان دانشگاه بوستون مدعی شدند موفق به کشف یک آزمایش خون سرنوشت ساز شده‌اند که می‌تواند طول عمر افراد را پیش‌بینی کند. به گزارش ایسنا و ... تعیین طول عمر با آزمایش خون! - سلامت - زندگی سالم - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../تعیین-طول-عمر-با-آزمایش-خون!‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... دانشمندان دانشگاه بوستون مدعی شدند موفق به کشف یک آزمایش خون سرنوشت ساز شده‌اند که می‌تواند طول عمر افراد را پیش‌بینی کند. تعیین طول عمر با آزمایش خون! - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../تعیین-طول-عمر-با-آزمایش-خون‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... دانشمندان دانشگاه بوستون مدعی شدند موفق به کشف یک آزمایش خون سرنوشت ساز شده‌اند که می‌تواند طول عمر افراد را پیش‌بینی کند. تعیین طول عمر با آزمایش خون! | پایگاه خبری تحلیلی حامی خبر hamikhabar.ir/?p=22668‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... تعیین طول عمر با آزمایش خون! دانشمندان دانشگاه بوستون مدعی شدند موفق به کشف یک آزمایش خون سرنوشت ساز شده‌اند که می‌تواند طول عمر افراد را ... پایگاه خبری تحلیلی عبارت:تعیین طول عمر با آزمایش خون! www.ebaarat.ir/content/news/23007/تعیین-طول-عمر-با-آزمایش-خون-‏ 9 ژانویه 2017 ... دانشمندان دانشگاه بوستون مدعی شدند موفق به کشف یک آزمایش خون سرنوشت ساز شده‌اند که می‌تواند طول عمر افراد را پیش‌بینی کند. ​تعیین طول عمر با آزمایش خون! - آریانا همراه arianahamrah.ir/اخبار/تعیین-طول-عمر-با-آزمایش-خون‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... دانشمندان دانشگاه بوستون مدعی شدند موفق به کشف یک آزمایش خون سرنوشت ساز شده‌اند که می‌تواند طول عمر افراد را پیش‌بینی کند. تعیین طول عمر با آزمایش خون! - آفتاب نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31174198‏ 9 ژانویه 2017 ... تعیین طول عمر با آزمایش خون! دانشمندان دانشگاه بوستون مدعی شدند موفق به کشف یک آزمایش خون سرنوشت ساز شده اند که می تواند طول عمر افراد را ... تعیین طول عمر با آزمایش خون! - اخبار روز ایران و جهان www.sarpoosh.com/.../medical-research951000917.html‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... دانشگاه بوستون مدعی شدند موفق به کشف یک آزمایش خون سرنوشت ساز شده‌اند که می‌تواند طول عمر افراد. با این آزمایش خون میفهمید چقدر عمر میکنید ! - نمناک namnak.com/آزمایش-خون-تعیین-طول-عمر.p42419‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - نقد 10 ژانویه 2017 ... آزمایش خون و تعیین طول عمر انسان و تست تعیین طول عمر و آزمایش تعیین ... محققان با کشف آزمایش خونی به نام آزمایش سرنوشت ساز میگویند با این ... دیابت - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/دیابت‏ - ذخیره شده - مشابه تشخیص و همچنین غربالگری دیابت با انجام آزمایش قند خون میسر است. ..... حدود نیمی از بیماران دیابتی در طول عمر خود علایم صدمه کلیوی را نشان می‌دهند. بیماری ... نفروپاتی مراحلی دارد که برای غربالگری، تشخیص و تعیین پروگنوز بیماری کاربرد دارد.