مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نوکیا و ثبت علامت تجاری «ویکی» به عنوان دستیار صوتی اختصاصی اش

[ad_1]
نوکیا و ثبت علامت تجاری «ویکی» به عنوان دستیار صوتی اختصاصی اش

خبرگزاری آریا - در حالی که صبح روز گذشته در مورد معرفی و عرضه موبایل اندرویدی جدیدی از سوی نوکیا خبر دادیم که برای فروش در کشور چین و انحصار وب سایت JD.com تدارک دیده شده، حالا به نظر می رسد فنلاندی ها ورای تلفن هوشمند، برنامه های دیگری نیز در سر دارند.
ساعاتی پیش نام جدیدی توسط نوکیا در سامانه اینترنتی برند تجاری اتحادیه اروپا به ثبت رسیده که ار توسعه احتمالی یک دستیار صوتی هوشمند به اسم «ویکی» حکایت دارد.
توضیحات این برند در مورد «نرم افزاری برای مدیریت و نظارت بر موبایل و دستیارهای فعال وب و دانش دیجیتال و جمع آوری و ترکیب آنها در یک پیام مستقل و رابطی صوت-محور» سخن می گوید.
viki-w600
این طور که شواهد نشان می دهد، احتمالاً ویکی جدیدترین دستیار صوتی هوشمندی خواهد بود که به زودی به عرصه رقابتی سیری، الکسا، کورتانا، بیکسبی و غیره قدم می گذارد.
گفتنی است نوکیا همانند سامسونگ با درج دستیار صوتی اختصاصی اش به جنگ گوگل خواهد رفت و بدون شک در آینده بیشتر در موردش خواهیم شنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نوکیا و ثبت علامت تجاری ویکی به عنوان دستیار صوتی اختصاصی اش نوکیا و ثبت علامت تجاری «ویکی» به عنوان دستیار صوتی اختصاصی اش



لینک منبع :نوکیا و ثبت علامت تجاری «ویکی» به عنوان دستیار صوتی اختصاصی اش

نوکیا و ثبت علامت تجاری «ویکی» به عنوان دستیار صوتی ... - دیجیاتو digiato.com/.../دستیار-صوتی-هوشمند-نوکیا-ویکی-ثبت-شد/‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... نوکیا و ثبت علامت تجاری «ویکی» به عنوان دستیار صوتی ... گفتنی است نوکیا همانند سامسونگ با درج دستیار صوتی اختصاصی اش به جنگ گوگل ... نوکیا و ثبت علامت تجاری «ویکی» به عنوان دستیار صوتی اختصاصی ... khabarooz.com/post/128894‏ - ذخیره شده در حالی که صبح روز گذشته در مورد معرفی و عرضه موبایل اندرویدی جدیدی از سوی نوکیا خبر دادیم که برای فروش در کشور چین و انحصار وب سایت JD.com تدارک دیده ... نوکیا و ثبت علامت تجاری «ویکی» به عنوان دستیار صوتی اختصاصی ... www.aryanews.com/.../نوکیا-و-ثبت-علامت-تجاری-«ویکی»-به-عنوان-دستیار-صوتی-اختصاصی-اش‏ 9 ژانویه 2017 ... نوکیا و ثبت علامت تجاری «ویکی» به عنوان دستیار صوتی اختصاصی اش. خبرگزاری آریا - در حالی که صبح روز گذشته در مورد معرفی و عرضه موبایل ... نوکیا و ثبت علامت تجاری ویکی به عنوان دستیار صوتی اختصاصی ... khubkhan.ir/.../نوکیا-و-ثبت-علامت-تجاری-ویکی-به-عنوان-دستیار-صوتی-اختصاصی-اش‏ - ذخیره شده نتایج جستجو: نوکیا و ثبت علامت تجاری ویکی به عنوان دستیار صوتی اختصاصی اش. ... گوگل در حال توسعه شخصیتی برای دستیار صوتی اش است. دوشنبه 21 ... نوکیا و ثبت علامت تجاری «ویکی» به عنوان دستیار صوتی اختصاصی ... i-sel.ir/blog/نوکیا-و-ثبت-علامت-تجاری-ویکی-به-عنوان/‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... نوکیا و ثبت علامت تجاری «ویکی» به عنوان دستیار صوتی اختصاصی اش. نوشته حسین آدینه ۷ دقیقه پیش. کپی شد. ۰. در حالی که صبح روز گذشته ... تریبون - نوکیا و ثبت علامت تجاری «ویکی» به عنوان دستیار صوتی ... 3bune.ir/.../نوکیا_و_ثبت_علامت_تجاری_«ویکی»_به_عنوان_دستیار_صوتی_اختصاصی_اش‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... نوکیا و ثبت علامت تجاری «ویکی» به عنوان دستیار صوتی ... گفتنی است نوکیا همانند سامسونگ با درج دستیار صوتی اختصاصی اش به جنگ گوگل ... اخبار دستیار صوتی - صفحه نوزدهم - قطره www.ghatreh.com/news/tag/22108-دستیار%20صوتی/18/20‏ - ذخیره شده 362 -. سامسونگ رسماً دستیار صوتی بیکسبی را برای گلکسی اس 8 تأیید کرد ... 373 -. نوکیا و ثبت علامت تجاری «ویکی» به عنوان دستیار صوتی اختصاصی اش نوکیا در حال توسعه دستیار صوتی هوشمند viki است - بازدید https://buzdid.ir/.../نوکیا-در-حال-توسعه-دستیار-صوتی-هوشمند-viki-است?...‏ - ذخیره شده براساس اطلاعات ارائه شده، نوکیا حتی نام تجاری ویکی را نیز برای این دستیار ... اپل از سال ۲۰۱۱ از سیری به عنوان یک دستیار صوتی در گوشی های هوشمندش استفاده می کند. ... نوکیا و ثبت علامت تجاری «ویکی» به عنوان دستیار صوتی اختصاصی اش. عنوان | ترکیه: مفاد صادرات تسلیحاتی به عربستان فوق سری است www.onvan.com/.../ترکیه-مفاد-صادرات-تسلیحاتی-به-عربستان/‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... ترکیه: مفاد صادرات تسلیحاتی به عربستان فوق سری است. ... و ثبت علامت تجاری «ویکی» به عنوان دستیار صوتی اختصاصی اش ... فیلم و صوت. نوکیا با دستیار صوتی ویکی قصد دارد بازار را فتح کند | دیجیتال سلام hi01.ir/نوکیا-با-دستیار-صوتی-ویکی-قصد-دارد-بازا/‏ - ذخیره شده آیا نوکیا می‌تواند با دستیار صوتی ویکی دوباره به اوج بازگردد؟!نوشته نوکیا با ..... و از همان جا فتح کردن اش عقده ای شد برایم که باید بزودی آن را به دست می آوردم . ..... نوکیا و ثبت علامت تجاری «ویکی» به عنوان دستیار صوتی اختصاصی ... اینتل در ...