مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

GeniCan، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله‌ها به‌روز می‌کند!

[ad_1]

مسلما در هنگام نوشتن لیست خرید هفتگی خود اگر موادی که در این مدت تمام کرده‌اید را بدانید، کار شما بسیار راحت‌تر می‌شود. اگر از موجودی محصولات موجود در خانه اطلاعی نداشته باشید برای تنظیم لیست خرید خود دچار مشکل خواهید شد، البته با تهیه دستگاه GeniCan که به سطل زباله شما متصل می‌شود قادر به رفع این مشکل هستید.

genican-barcode-scanner-for-garbage-cans-02

این گجت که به لبه سطل زباله متصل می‌شود انرژی خود را از طریق باتری تامین کرده و همچنین قادر به اتصال به شبکه ارتباطی بی‌سیم (WIFi) است. هر بار که شما وسیله‌ای را درون سطل زباله خود می‌اندازید، این دستگاه بارکد آن را اسکن کرده و به‌صورت خودکار آن را به لیست خرید شما اضافه می‌کند. GeniCan قادر است تا برخی لوازم که به‌طور منظم مصرف می‌شوند مانند کاغذ توالت یا شیر را بدون دخالت کاربر به‌صورت خودکار از سایت آمازون خریداری کند.

دستگاه GeniCan

این دستگاه تمامی وسایلی که دور می‌اندازید را به لیست خرید شما اضافه نمی‌کند، برای مثال محصولاتی که فاقد بارکد هستند را کاربر می‌تواند با فرمان صوتی دستگاه GeniCan را فعال کرده تا آن را به لیست خرید اضافه کند. علاوه‌بر ویژگی‌های ذکر شده این دستگاه قادر به اشتراک‌گذاری لیست خرید تهیه شده میان تمامی اعضای خانواده است. این گجت که با سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگار است با قیمت 150 دلار پیش‌ فروش می‌شود و در اواخر پاییز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دستگاه GeniCan


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله‌ها به‌روز می‌کند ، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله‌ها به‌روز می‌کند



لینک منبع :GeniCan، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله‌ها به‌روز می‌کند!

GeniCan، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله‌ها به‌روز می‌کند! itresan.com/153709/genican-gadget/.html‏ - ذخیره شده با تهیه دستگاه GeniCan که به سطل زباله شما متصل می‌شود دیگر برای تهیه لیست خرید دچار مشکل نمی شوید و نیازی نیست موجود خانه را چک کنید. GeniCan، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله ها به روز می ... tnews.ir/آی-تی-رسان/572077685897.html‏ - ذخیره شده مسلما در هنگام نوشتن لیست خرید هفتگی خود اگر موادی که در این مدت تمام کرده‌اید را بدانید، کار شما بسیار راحت‌تر می‌شود. اگر از موجودی محصولات موجود در خانه اطلاعی ... GeniCan، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله‌ها به‌روز می‌کند! pix.parik.ir/news/147541‏ - ذخیره شده n مسلما در هنگام نوشتن لیست خرید هفتگی خود اگر موادی که در این مدت تمام کرده‌اید را بدانید، کار شما بسیار راحت‌تر می‌شود. اگر از موجودی محصولات موجود در خانه اطلاعی ... GeniCan، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله ها به روز می ... parsipoo.ir/news/148390740035093/genican-‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... GeniCan، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله ها به روز می کند. مسلما در هنگام نوشتن لیست خرید هفتگی خود اگر موادی که در این مدت تمام ... CES 2017 - خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه | شرکت نت www.netwebco.ir/category/ces-2017/‏ - ذخیره شده نوآوری‌های ال‌جی در فناوری و طراحی، که این هفته در در نمایشگاه CES به نمایش درآمد توانست ..... GeniCan، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله‌ها به‌روز می‌کند! 65 - خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه | شرکت نت www.netwebco.ir/category/گوناگون/page/65/‏ - ذخیره شده GeniCan، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله‌ها به‌روز می‌کند! ... با تهیه دستگاه GeniCan که به سطل زباله شما متصل می‌شود قادر به رفع این مشکل هستید. گذری بر شهر زیبا و توریستی متل قو - مفیدستان mofidestan.ir/گذری-بر-شهر-زیبا-و-توریستی-متل-قو/‏ از امتیازهایی که می توان به متل قو یا سلمان شهر داد این است که در مجاورت آب های زیبا و نا محدود ... GeniCan، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله‌ها به‌روز می‌کند! هواوی آنر 6X با قیمت 199 دلار عرضه می‌شود spinews.ir/.../80333-هواوی-آنر-6x-با-قیمت-199-دلار-عرضه-می-شود.html‏ 12 ژانویه 2017 ... ویلچر Whill با امکان عبور آسان از سطوح ناهموار را بشناسید · GeniCan، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله‌ها به‌روز می‌کند! خبر. دی ۲۰ام ... رونمایی از سطل زباله هوشمند GeniCan در نمایشگاه CES 2017 — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/رونمایی-از-سطل-زباله-هوشمند-genican-در-نمایشگ/‏ 4 ژانویه 2017 ... سطل زباله هوشمند GeniCan می‌تواند بارکد زباله‌ها را اسکن کرده و موارد مورد ... ۱۸) این سطل زباله هوشمند نیازهای خرید خانه را اطلاع رسانی می کند - دیجیاتو ..... ۷۶) GeniCan، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله‌ها به‌روز می‌کند! ساخت یک لیزر که درون سلول زنده جای می‌گیرد! | بلاگ آی تی blogit.ir/1394/05/ساخت-یک-لیزر-که-درون-سلول-زنده-جای-می‌گ/‏ 29 جولای 2015 ... دو فیزیکدان نوری در دانشکده پزشکی هاروارد به نام‌های سوک هیون یون و ... GeniCan، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله‌ها به‌روز می‌کند!