مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه برندی جهانی شویم؟

[ad_1]

become global brand

برای هر مدیر کسب و کاری گسترش حوزه فعالیتش میتواند انگیزه ای قوی و افتخاری بزرگ باشد اما این حوزه چقدر میتواند گسترش یابد؟ آیا در برنامه ریزی های خود به جهانی شدن فکر میکنید؟

به گزارش آلامتو و به نقل از شنبه مگ؛ هر کسب‌وکاری که فعالیت خود را شروع می‌کند، هر چقدر هم که کوچک و محدود باشد، مطمئنا اهداف بلندپروازانه زیادی را پیش روی خود داشته و به دنبال تثبیت و بالا‌بردن نام تجاری خود است‌ اما این اهداف در صورتی امکان تحقق خواهند یافت که مطابق با راهکارهایی مناسب و کاربردی پیاده شوند.

هر کسب‌وکاری که فعالیت خود را شروع می‌کند، هر چقدر هم که کوچک و محدود باشد، مطمئنا اهداف بلندپروازانه زیادی را پیش روی خود داشته و به دنبال تثبیت و بالا‌بردن نام تجاری خود است‌ اما این اهداف در صورتی امکان تحقق خواهند یافت که مطابق با راهکارهایی مناسب و کاربردی پیاده شوند و تنها به‌صورت جملاتی پرطمطراق و زیبا ‌روی کاغذ باقی نمانند. برای رسیدن به این منظور نیز باید راهکارها و استراتژی‌های متناسب و کارآمدی را به اجرا درآورد تا بتوان از موقعیت یک کسب‌و‌کار کوچک، به جایگاه یک برند معروف دست یافت. در همین راستا نیز در این گزارش به معرفی چند راهکار عمده خواهیم پرداخت که کسب‌وکارهای کوچک را برای ورود به به بازارهای بزرگ جهانی آماده خواهند کرد.

وعده‌های خود را تنها ارائه ندهید، بلکه به آنها حیات ببخشید

اگرچه طراحی و ارائه شعارهای خلاقانه برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی بسیار ضروری است، اما اگر این شعارها در حد یک وعده باقی مانده و تحقق نیابند، به مرور زمان تأثیرگذاری خود را از دست خواهند داد. ناگفته پیداست که تمام شعارهای تبلیغاتی که با توجه به روحیات مخاطبان و نیازهای آنها انتخاب شده باشند، در همان وهله اول، مخاطبان را به سوی خود جلب خواهند کرد، اما اگر این شعارها تحقق نیابند، به وعده‌هایی دروغین تبدیل خواهند شد که به مرور زمان، عدم اعتماد مشتریان را به همراه خواهند داشت، بنابراین یکی از مهم‌ترین راهکارهایی که برای ماندگاری و رشد یک نام تجاری بسیار اهمیت دارد، تحقق وعده‌های آن است، چراکه جلب اعتماد مخاطبان است که می‌تواند یک کسب‌‌وکار کوچک را به مرور زمان به یک برند ماندگار تبدیل کند.

گذر از بازارهای محلی به بازارهای جهانی

اگر رؤیای جهانی‌شدن را در سر دارید، نباید کسب‌و‌کار خود را در همان سطح محلی نگه بدارید، اما عجله‌کردن در این راه نیز به ضرر شما تمام خواهد شد، زیرا برای پا گذاشتن به عرصه بازارهای بزرگ‌تر و یافتن مخاطبان جهانی، در درجه اول باید در بازار محلی خود تثبیت شوید، بعد از این مرحله است که باید به دنبال یافتن استراتژی‌های تازه‌تر باشید. به این معنا که راهکارهایی که جوابگوی مخاطبان محلی شما بود، دیگر کفاف حضور در بازارهای جهانی را نخواهد داد و شما باید به دنبال شناختن مخاطبان جهانی خود باشید که فرهنگ‌هایی مختلف دارند و در نتیجه باید روش‌های تبلیغاتی متفاوتی را در پیش بگیرید. در همین راستا باید اذعان کرد که ترجمه شعارهای تبلیغاتی در این مرحله کارساز نخواهد بود، بلکه مخاطبان جدید، علایق و خصوصیات جدیدی دارند و شما نیز مطابق با آنها باید به طراحی و ارائه برنامه‌های جدید بازاریابی خود بپردازید.

متخصصان بازاریابی را فراموش نکنید

گسترش یک نام تجاری در سطح بین‌المللی کار چندان راحتی نخواهد بود و نیاز به تخصص و مهارت‌هایی ویژه دارد، در همین راستا باید گفت بعد از حضور در بازارهای جهانی، ضروری‌ترین راهکار، استخدام تیم‌های بازاریابی موفق و کمک‌گرفتن از آژانس‌ها و کمپین های تبلیغاتی است؛ چراکه در این مرحله، کسب‌وکار شما نیاز به گسترش و شناخته‌شدن از سوی مخاطبان جهانی دارد و بنابراین داشتن یک تیم متخصص که تجربه زیادی در این کار دارد، می‌تواند کمک زیادی به روند رشد نام تجاری شما داشته باشد؛ ضمن اینکه فضای دیجیتال و گسترش رسانه‌های اجتماعی نیز به عنوان ابزاری قدرتمند در دست شما خواهند بود تا با کمک راهکارهایی که تیم متخصص انتخابی شما ارائه می‌دهند، حضوری بهینه‌تر و کارآمدتر در سطح جهانی داشته باشید.

لحن خاص کمپین‌های تبلیغاتی خود را بیابید

اگر با کمی دقت به برندهای مشهور جهان و فعالیت‌های تبلیغاتی آنها نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که تمام آن فعالیت‌های بازاریابی، در عین اینکه متفاوت از هم بوده و تکراری نیستند، لحن خاصی را در شعارها، تصاویر، ویدئوها و دیگر راهکارهای بازاریابی خود دارند که به صورتی غیرمستقیم ذهن مخاطب را با آن نام تجاری مرتبط می‌کنند؛ بنابراین برای جهانی‌شدن یک برند، یافتن آن لحن خاص ضروری محسوب می‌شود و رسیدن به این لحن نیز در گرو حرکت درست و همه‌جانبه فعالیت‌های بازاریابی آن است؛ به این معنا که اگر یک کسب‌وکار کوچک در فضای محلی خود به‌درستی تثبیت شود و بعدها نیز بتواند با کمک گرفتن از تیم‌های متخصص، جایگاه خود را در سطح جهانی بیابد، خواه‌نا‌خواه، لحن و صدای خاص خود را پیدا خواهد کرد و مخاطبان جهانی می‌توانند صدای آن را در بین دیگر برندهای رقیب به خوبی تشخیص بدهند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه برندی جهانی شویم؟ راهکارهایی برای پیشرفت …چگونه برندی جهانی شویم؟برای هر مدیر کسب و کاری گسترش حوزه فعالیتش میتواند انگیزه ای چگونه یک برند موفق شویم؟ چگونه یک برند موفق شویم؟ ایجاد شخصیت برندی نیرومند را در سطحی جهانی به چگونه یک برند موفق شویم چگونه یک برند موفق شویم شود، ایجاد شخصیت برندی لیگ برتر جام جهانی چگونه فردی دانا باشیم؟ پرتال پارسه گردچگونهفردیدانااز این تعاریف متوجه می‌شویم که خردمند چگونه می جدید، اقتصاد جهانی و رویه چگونه لاغر شویم؟ چگونه لاغر شویم برای لاغر شدن کاهش ورزن چه بخوریم تا لاغر شویم راههای لاغر شدن دختر چگونه بهایی شویم دم جنبانکچگونه بهایی شویم مرکز جهانی بهایی در این ۴۰ راهنمائیم کنید چگونه می توانم به چگونه حامله شویم تخمک گذاری چگونه حامله شویم چگونه حامله کنیم حامله کردن دخترحامله شدن دخترتست برای پولدار شدن چگونه فکر کنیم؟ از دیدن آنها شادمان می شویم چگونه سفری مقرون پرسپولیس لیگ برتر جام جهانی دکتر برند چگونه استارباکس جهانی شدچگونه استارباکس جهانی و به این شکل استارباکس برندی تلقی می شه که طرفدار ایجاد شغل چگونه یک برند موفق شویم چگونهشویماین روزها برند در بازارهای جهانی به چگونه یک برند موفق شویم برندی نیرومند جام نیوز خواب یک زن سعودی درباره ظهور امام زمان عج جام نیوز اخبار رسانه‌های برون مرزی و داخلی نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج نقاشی عناصر آمیخته ی خدمات؛ خدمات عناصر آمیخته ی بازاریابی در مدل توسعه یافته آمیخته بازاریابی، هستند عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایران همه چیز درباره کت و شلوار جنجالی نخست وزیر هندوستان کت کت و شلوار گران قیمت نخستی وزیر هندوستان اگر نام نخست‌وزیر هندوستان را فراموش کردید نگران دنیای کامپیوتر و ارتباطات صفحه نخست صفحه کلید خورشیدی لاجیتک برای شما مهر مهم‌ترین ویژگی این محصول عدم نیاز به باتری راهنمای مقایسه بین لپ تاپ های تولیدی شرکت های مختلف راهنمای مقایسه بین لپ تاپ های تولیدی شرکت های مختلف کدام شرکت لپ تاپ های بهتری می سازد؟ روغن موتور را جدی بگیرید پدال، مجله خودرو و حمل و نقل آموزشروغنموتورراجدی اگر می‌خواهید بدانید کدام روغن موتور برای خودرو شما مناسب است، بهتر است نگاهی به در موتور قیمت مدل مانتو های میلیونی بازیگران ایرانی در جشن حافظ عکس سبک زندگی مدل لباس بازیگران زن ایرانی در جشن حافظ از زیباترین و جدیدترین مدل مانتو های ایرانی با سبک طراحی مدل مانتو بسیار شیک برای سال جدید تصاویر مدل مانتو بسیار شیک رنگ سال اگر به جای مدل مانتو های فاخر و کار شده که در کارهای اغلب طراحان



لینک منبع :چگونه برندی جهانی شویم؟

چگونه برندی جهانی شویم؟ راهکارهایی برای پیشرفت و موفقیت کسب و ... www.alamto.com/become-global-brand.html‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... چگونه برندی جهانی شویم؟:برای هر مدیر کسب و کاری گسترش حوزه فعالیتش میتواند انگیزه ای قوی و افتخاری بزرگ باشد اما این حوزه چقدر میتواند ... چگونه برندی جهانی شویم؟ - پایگاه اینترنتی مهر 24 www.mehr-24.com/search/چگونه%20برندی%20جهانی%20شویم؟‏ 9 ژانویه 2017 ... چگونه برندی جهانی شویم؟ کاربر گرامی شما وارد صفحه جستجو سامانه پایگاه اینترنتی مهر 24 شده اید، با توجه به اهمیت محتوای خبری سایت لازم به ... چگونه به برند شرکتمان اعتبار بین‌المللی ببخشیم و در رسانه‌های جهانی ... https://www.linkedin.com/.../چگونه-به-برند-شرکتمان-اعتبار-بینالمللی-ببخشیم-و-در-kasiri-مجید-کثیرى‏ - ذخیره شده 3 فوریه 2016 ... چگونه به برند شرکتمان اعتبار بین‌المللی ببخشیم و در رسانه‌های جهانی دیده شویم؟ ... از طرفی بخش قابل‌توجهی از اقتصاد ایران مبتنی بر بخش خصوصی است که متاسفانه این گنج غنی از دید رسانه‌های جهانی مغفول مانده است و شرکت‌های این بخش .... با رسانه‌ها بوده است تا صدای رساتری برای ایران و برندهای ایرانی فراهم کند. چگونه مانع تقلب برند و تجارت سود آور آن شویم!؟ - ایانا www.iana.ir/fa/.../چگونه-مانع-تقلب-برند-و-تجارت-سود-آور-آن-شویم‏ - ذخیره شده وضعیت برند‌های ایرانی در بازار افغانستان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ بازار افغانستان یک بازار در حال رشد است. براساس گزارش بانک جهانی، افغانستان رتبه ۱۶۴ ... چگونه یک برند موفق شویم - آفتاب www.aftabir.com/articles/.../چگونه-یک-برند-موفق-شویم‏ - ذخیره شده 15 سپتامبر 2012 ... این روزها برند در بازارهای جهانی به یکی از بازیگران اصلی کسب و کار بدل شده ... روابط نیرومند با مشتریان، برندهای نیرومند را تقویت می‌کند ولی ... دنیای علی‌بابا؛ چگونه یک شرکت چینی، تجارت جهـانی را متحول کرد ... https://www.digikala.com/mag/.../دنیای-علی‌بابا-بخش-چهاردهم/‏ - ذخیره شده 3 آوریل 2017 ... دنیای علی‌بابا؛ چگونه یک شرکت چینی، تجارت جهـانی را متحول کرد (بخش چهاردهم/ پایانی) ... خانواده هستند از آن زمان تا الآن توانسته‌اند برندهایی ملی تولید کنند. .... از وحشت موقعیت موجود فلج شویم، آرام ماندیم و به‌دنبال فرصت گشتیم. به جای برند بازی، برند سازی کنیم/ اقتصاد مقاومتی یعنی برند سازی ... ebcl.ir/fa-news-216-114.html‏ - ذخیره شده حالا فکر کنید ما از امروز عضو فعال سازمان تجارت جهانی شویم، چه اتفاقی می .... بر اساس این که چگونه برندها ارزش گذاری می شوند، برند کشورها هم قیمت گذاری می شود. چگونه یک واسطه گر یا کارگزار خوب و حرفه ای شویم https://chegane.com/چگونه-یک-واسطه-گر-یا...و...شویم/1279‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱ رأی 4 روز پیش ... چگونه یک واسطه گر یا کارگزار خوب و حرفه ای شویم ... مردم ممکن است چندان مناسب نباشد، اما بطور حرفه ای و در سطوح جهانی یکی از شغل های بسیار مهم ... سعی کنید در ابتدا به سراغ کسب و کارهای کوچکتر بروید تا برندهای بزرگ و معروف ... چگونه یک برند اصل و یا یک محصول برند را از غیر برند تشخیص دهیم https://www.irantimer.com/Fa/ArticleShow/25/Brand.aspx‏ - ذخیره شده در ابتدا چگونه یک برند با اصالت را از برندهای غیر اصیل تشخیص دهیم. ... هر چه تعداد یافته های مرتبط بیشتر باشد نشان دهنده استقبال جهانی از این مدل ساعت میباشد. چگونه در یک مسابقه 100 مایلی دوچرخه سواری کوهستان موفق شویم ... crosscycle.ir/چگونه-در-یک-مسابقه-100-مایلی-دوچرخه-سواری/‏ - ذخیره شده چگونه در یک مسابقه 100 مایلی دوچرخه سواری کوهستان موفق شویم؟ ... در تهران فعالیت خود را با عرضه و فروش انواع دوچرخه , از شناخته شده ترین برندهای جهانی آغاز کرد.