مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بزرگداشت دهمین سالگرد معرفی آیفون با صفحه‌ای در وبسایت اپل

[ad_1]

اپل از شب گذشته به مناسبت دهمین سالگرد رونمایی از آیفون که مصادف با ۹ ژانویه یا ۲۰ دی ماه است، صفحه‌ای را به این موضوع اختصاص داده است.

استیو جابز ۹ ژانویه سال ۲۰۰۷ اولین نسل از گوشی هوشمند آیفون را رونمایی کرد. کمپانی اپل برای گرامیداشت دهمین الگرد رونمایی از آیفون توسط استیو جابز، از شب گذشته صفحه‌ای را برای این موضوع اختصاص داده است.

در این صفحه با اشاره به اینکه ۹ ژانویه مصادف با رونمایی اولین نسخه‌ی آیفون است، تصاویری از استیو جابز، موسس کمپانی اپل که این گوشی هوشمند را برای اولین بار رونمایی کرد، قرار گرفته است. در این صفحه‌، کارکنان اپل نیز یادبودهایی را در رابطه با اولین نسل آیفون نوشته‌اند که اشاره‌ی آن‌ها به ساخت آیفون و تبدیل رویا به واقعیت است.

فیل شیلر، مدیر ارشد بازاریابی اپل در این رابطه چنین اظهار نظر کرده است:

بسیار حیرت انگیز است که می‌بینیم از اولین آیفون رونمایی شده تا آیفون ۷ پلاس، همه با استاندارهایی همراه شده‌اند که سایر محصولات موجود در بازار با آیفون‌های اپل مقایسه می‌شوند.

شیلر پس از اشاره به لیست بلندبالایی از قابلیت‌های آیفون به این نکته اشاره کرده که هنوز اپل در ابتدای کار قرار دارد.

آخرین جمله‌ی شیلر مبنی بر اینکه اپل در مسیر تولید آیفون هنوز در ابتدای راه قرار داردرا می‌توان به منزله‌ی وجود سورپرایزهایی خواند که این کمپانی برای آیفون ۲۰۱۷ در نظر گرفته است.

تاکنون شایعات مختلفی در رابطه با آیفون ۸ یا همان آیفونی که قرار است اپل امسال راهی بازار کند، منتشر شده است. از جمله‌ی ویژگی‌های منتسب به نسل جدید آیفون باید به بهره‌گیری از OLED با لبه‌های خمیده، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در کنار بدنه‌ی شیشه‌ای به جای استفاده از آلومینیوم اشاره کرد. حتی اشاره‌هایی نیز به واقعیت افزوده و امکان پشتیبانی از این مفهوم در آیفون جدید اپل به میان آمده است.

تیم کوک نیز در این رابطه گفته:

آیفون در دهه‌ی اپل عمر خود استارنداردهایی را در حوزه‌ی موبایل تعریف کرده و این هنوز آغاز کار ما است. بهترین در راه است.

نظر شما در مورد نسل بعدی آیفون اپل چیست؟


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران تقریبا تمام جهان منتظر آمدن ترامپ هستند در این میان پوتین از همه مشتاق تر است تا با عصر ایران  سفر به صراخیه، ونیز گمشده ایران عکس مهیج ترین سلفی های گرفته شده در سال عکس دور زدن



لینک منبع :بزرگداشت دهمین سالگرد معرفی آیفون با صفحه‌ای در وبسایت اپل

بزرگداشت دهمین سالگرد معرفی آیفون با صفحه‌ای در وبسایت اپل - زومیت www.zoomit.ir/2017/.../apple-celebrates-iphone-10th-anniversary/‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... اپل به مناسبت دهمین سالگرد رونمایی از آیفون در 9 ژانویه سال 2007، صفحه ای را برای گرامیداشت این موضوع در وب سایتش اختصاص داده است. بزرگداشت دهمین سالگرد معرفی آیفون با صفحه‌ای در وبسایت اپل www.hamgorooh.com/بزرگداشت-دهمین-سالگرد-معرفی-آیفون-با-صفحه‌ای-در-وبسایت-اپل/‏ 9 ژانویه 2017 ... استیو جابز ۹ ژانویه سال ۲۰۰۷ اولین نسل از گوشی هوشمند آیفون را رونمایی کرد. کمپانی اپل برای گرامیداشت دهمین الگرد رونمایی از آیفون توسط ... بزرگداشت دهمین سالگرد معرفی آیفون با صفحه‌ای در وبسایت اپل seiho.ir/news/377649‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... اپل از شب گذشته به مناسبت دهمین سالگرد رونمایی از آیفون که مصادف با ۹ ژانویه یا ۲۰ دی ماه است، ص. بزرگداشت دهمین سالگرد معرفی آیفون با صفحه‌ای در وبسایت اپل ... i-sel.ir/blog/بزرگداشت-دهمین-سالگرد-معرفی-آیفون-با-ص/‏ 9 ژانویه 2017 ... بزرگداشت دهمین سالگرد معرفی آیفون با صفحه ای در وبسایت اپل ... کمپانی اپل برای گرامیداشت دهمین الگرد رونمایی از آیفون توسط استیو جابز، از ... بزرگداشت دهمین سالگرد معرفی آیفون با صفحه ای در وبسایت اپل ... khubkhan.ir/.../بزرگداشت-دهمین-سالگرد-معرفی-آیفون-با-صفحه-ای-در-وبسایت-اپل‏ - ذخیره شده اپل همیشه برای نام‌گذاری آیفون‌های جدید از روند خاصی پیروی می‌کند. آیا ممکن است این شرکت به دلیل دهمین سالگرد معرفی آیفون، روند نام‌گذاری را… بزرگداشت دهمین سالگرد معرفی آیفون با صفحه‌ای در وبسایت اپل ... web-idea.ir/طراح.../بزرگداشت-دهمین-سالگرد-معرفی-آیفون-با-ص‏ - ذخیره شده همزمان با رونمایی از مدل جدید کمری در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷، معرفی این خودرو نشان از برنامه‌ریزی دقیق تویوتا برای فتح همزمان بازار سدان‌های خانوادگی و جام‌های ... بزرگداشت دهمین سالگرد معرفی آیفون با صفحه‌ای در وبسایت اپل 3bune.ir/.../بزرگداشت_دهمین_سالگرد_معرفی_آیفون_با_صفحه_ای_در_وبسایت_اپل‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... زومیت نوشت: اپل از شب گذشته به مناسبت دهمین سالگرد رونمایی از آیفون که مصادف با ۹ ژانویه یا ۲۰ دی ماه است، صفحه‌ای را به این موضوع اختصاص داده ... بزرگداشت دهمین سالگرد معرفی آیفون با صفحه‌ای در وبسایت اپل ... bornaict.ir/tag/بزرگداشت-دهمین-سالگرد-معرفی-آیفون-با-ص/‏ 11 ژانویه 2017 ... خبرگزاری رسمی مسابقات ناسکار امریکا، روز گذشته خبر ورود نسخه‌ی جدیدی از کمری به این رقابت‌ها را منتشر کرد. همزمان با رونمایی از مدل جدید کمری ... بزرگداشت دهمین سالگرد معرفی آیفون با صفحه‌ای در وبسایت اپل www.imanual.ir/?aid=18143‏ - ذخیره شده آخرین اخبار مربوط به محصولات اپل، آیفون، آیپد، آیمک، مک بوک، آیفون ۶، آیفون ۷، شایعات محصولات اپل در این سایت گردآوری شده است. به مناسبت دهمین سالگرد معرفی آیفون تیم کوک وعده بهترین ها را می دهد ... digiato.com/.../اپل-و-انتشار-بیانیه-به-مناسبت-دهمین-سال/‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... به مناسبت دهمین سالگرد معرفی آیفون تیم کوک وعده بهترین ها را می دهد ... از آیفون به جهانیان نشان داد صفحه نمایش لمسی برای تعامل با تلفن های ... علاوه بر این بد نیست اشاره کنیم که انتظار می رود اپل امسال برای بزرگداشت نخستین دهه، یک آیفون مجهز به ویژگی های .... تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.