مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تاثیرات مصرف ریتالین بر بدن

[ad_1]
به گزارش شفاف، با اشاره به استفاده از ریتالین در درمان بیش فعالی کودکان، اظهار کرد: ۷۵ تا ۸۰ درصد بچه‌های بیش فعال به این دارو جواب می‌دهند.
وی تصریح کرد: همچنین ریتالین در برخی موارد از جمله حمله خواب، افسردگی مقاوم به درمان و نیز در برخی موارد خاص از جمله ضایعه مغزی ناشی از ضربه‌های مغزی و برخی موارد چاقی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

این روانپزشک با تاکید بر استفاده از ریتالین با نسخه و تجویز پزشک، اظهار کرد: ریتالین نیز مانند بسیاری از داروهای شیمیایی دارای عوارضی است که بی‌خوابی تنها یکی از عوارض آن به شمار می‌رود.

 

امیریان تصریح کرد: کابوس شبانه، سرگیجه، بی‌اشتهایی، تحریک‌پذیری و دندان‌قروچه از دیگر عوارض این دارو به شمار می‌رود و به همین علت توصیه می‌شود تا افراد به طور جد از مصرف خودسرانه این دارو اجتناب کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: این دارو همچنین می‌تواند عوارض نادری مانند تیک‌ یا جنون را نیز در فرد ایجاد کند که این عوارض موقت بوده و با قطع دارو متوقف می‌شود.

 

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: مصرف ریتالین در دزهای بالا همچنین می‌تواند موجب هذیان‌گویی‌ یا بدگمانی فرد شده و اختلالات و هیجانات شدیدی را در او ایجاد کند.

 

امیریان خاطر نشان کرد: مصرف بیش از حد این دارو همچنین می‌تواند موجب افزایش فشار خون، پردمایی، روانپریشی وحتی گاهی موجب مرگ فرد شود.

 

به گزارش شفاف،این روانپزشک در پایان در خصوص مصرف خودسرانه ریتالین هشدار داد و اظهار کرد: این دارو باید حتما تحت نظر پزشک و با تجویز پزشک مصرف شود.

 

منبع: دکترسلام

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

همه چیز در مورد ریتالین، داروی کودکان بیش فعالوالدینی که کودکان بیش فعال با یا بدون نقص توجه دارند، عموما در مورد مصرف داروها به داروسازی پزشکان ایران با نزدیک شدن به شبهای امتحان خوردن دارو برای برخی از دانشجوها و دانش آموزان تبدیل به مصرف دارو در بارداری، تاثیر دارو بر حاملگی، عوارض …مصرف دارو در بارداریمصرف دارو در بارداریمصرف داروها در دوران بارداریمصرف دارو در همه آنچه که شما باید در مورد اتوموکستین ……آشنایی با داروهادکتر شما احتمالا دارو را در یک دوز پایین شروع می کند و دوز دارو را پس از حداقل روز مهمترین علت پیدایش بیماری های قلبی، قلب، …سرکه های تقلبی ؛ ترشیجات بیماری زا دستگاهی مخصوص بیماران قلبی آنچه که باید از حمله معرفی انواع مواد مخدر طبیب جانتریاک دراین مقاله قصد داریم به صورت گذرا و با نگاهی اجمالی یکی از قدیمی‌ترین و شایع طبیب جانجنون شیشه همچنانکه در مقاله شیشه چیست و درمان آن چگونه است اشاره کردیم ختلال کم توجهی بیش فعالی در کودکان … مسئول محتوای سایت های دیگر نیست شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت بیش فعالیچهارده مقاله ی بررسی ، شناخت و درمان …مقالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه اول میگنا بیش فعالی چیست تعریف اختلالی است که در آن پرتحرکی ، بی توجهی و رفتارهای ناگهانی بیشتر و شدیدتر از همه چیز در مورد ریتالین، داروی کودکان بیش فعال والدینی که کودکان بیش فعال با یا بدون نقص توجه دارند، عموما در مورد مصرف داروها به خصوص داروسازی پزشکان ایران استاد گروه داروسازی بالینی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفتاستفاده نادرست مصرف دارو در بارداری، تاثیر دارو بر حاملگی، عوارض دارو در بارداری مصرف دارو در بارداریمصرف دارو در بارداریمصرف داروها در دوران بارداریمصرف دارو در اوایل همه آنچه که شما باید در مورد اتوموکستین بدانید … آشنایی با داروها اتوموکستین نام تجاری دارویی است که برای درمان نقص توجه اختلال بیش فعالی تایید مهمترین علت پیدایش بیماری های قلبی، قلب، سکته قلبی، حمله قلبی وسیله که نمی شویید، اما باید بشویید هشدار از مصرف بیش از حد ویتامین خوداری کنید سندرم معرفی انواع مواد مخدر طبیب جان تریاک دراین مقاله قصد داریم به صورت گذرا و با نگاهی اجمالی یکی از قدیمی‌ترین و شایع ترین طبیب جان جنون شیشه همچنانکه در مقاله شیشه چیست و درمان آن چگونه است اشاره کردیم ختلال کم توجهی بیش فعالی در کودکان چیست ؟ پزشکان مسئول محتوای سایت های دیگر نیست شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت پزشکان بیش فعالیچهارده مقاله ی بررسی ، شناخت و درمان مشاور مقالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه اول عوارض مصرف ریتالین مصرف ریتالین نحوه مصرف ریتالین



لینک منبع :تاثیرات مصرف ریتالین بر بدن

تاثیرات مصرف ریتالین بر بدن - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/.../تاثیرات-مصرف-ریتالین-بر-بدن‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... داروی ریتالین تا چه حد برای سلامتی افراد مصرف کننده مضر است این دارو چه عوارض جانبی دارد غالبا برای رفع حمله خواب و افسردگی مقاوم به درمان از ... میگنا - تاریخچه ریتالین (اثرات و عوارض مصرف آن) www.migna.ir/vdcfjtdy.w6de1agiiw.html‏ - ذخیره شده - مشابه همچنین ریتالین به عنوان دارویی با اثر سریع در درمان افسردگی کاربرد دارد. ... میگناirاستفاده محدود و کنترل شده ریتالین باعث عادت کردن بدن مصرف کننده به دوزهای ... .: Porseman.org :. - قرص شب امتحان (تاریخچه ریتالین) - پرسمان porseman.org/showarticle.aspx?id=718‏ - ذخیره شده - مشابه همچنین ریتالین به عنوان دارویی با اثر سریع در درمان افسردگی کاربرد دارد. ... استفاده محدود و کنترل شده ریتالین باعث عادت کردن بدن مصرف کننده به دوزهای پایین و در ... ریتالین: خوب، بد، زشت! - کلینیک مغز و اعصاب clinicbrain.com/article/Ritalin-Good-Bad-Ugly‏ - ذخیره شده - مشابه اثر قرص ریتالین معمولا در عرض 20 الی 30 دقیقه بعد از مصرف شروع می شود و ... ولی با خارج شدن دارو از بدن (معمولا در عرض کمتر از 4 ساعت) بی اشتهایی ناشی از آن هم ... تاثیرات مصرف ریتالین بر بدن - جوان ایرانی www.javaneirani.com/سلامت/اخبار.../685442-تاثیرات-مصرف-ریتالین‏ 9 ژانویه 2017 ... تاثیرات مصرف ریتالین بر بدن - با اشاره به استفاده از ریتالین در درمان بیش ... این روانپزشک با تاکید بر استفاده از ریتالین با نسخه و تجویز ... تاثیرات مصرف ریتالین - اکتیو مایند - باشگاه مصرف‌کنندگان - داروی ... www.active-mind.ir/fa/magazine/.../تاثیرات-مصرف-ریتالین‏ - ذخیره شده - مشابه با مصرف مداوم، بدن به قرص مقاومت پیدا کرده و نیازمند داروی بیشتری می‌شود. مصرف ریتالین در کسانی که به آن وابسته شده‌اند گاهی به 20 عدد در روز هم می‌رسد این افراد ... قرص ریتالین و ضررهای آن | اسپادان سلامت eshealth.ir/قرص-ریتالین-،ضررها-و-فواید،آیا-قرص-ریت/‏ - ذخیره شده - مشابه 19 دسامبر 2012 ... در حالی که عوارض مصرف خودسرانه این قرص ها می تواند در حد مواد دیگر نظیر کوکایین و آمفتامین باشد.مدت اثر این دارو 6-4 ساعت است. پزشک خانواده - ریتالین برای بهبود تمرکز drkarimi.blogfa.com/post/48/ریتالین-برای-بهبود-تمرکز-‏ - ذخیره شده - مشابه از آنجا که قرص ریتالین خواصی شبیه آمفتامین دارد، دانشجویان به دلیل تأثیر آن در ... در سال‌های اخیر مصرف این دارو در کشور ما نیز رو به افزایش گذاشته است که عدم آگاهی از آثار و ویژگی‌های این قرص می‌تواند نگران‌کننده باشد. ... لرزش دست و لرزیدن بدن. مصرف ریتالین و تاثیرات آن بر بدن | drpeik دکتر پیک | Pulse ... https://www.linkedin.com/.../مصرف-ریتالین-و-تاثیرات-آن-بر-بدن-drpeik-دکتر-پیک‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... مصرف داروی ریتالین, در درمان بیش فعالی کودکان, اظهار کرد: ۷۵ تا ۸۰ درصد بچه‌های بیش فعال به این دارو جواب می‌دهند. همچنین ریتالین در برخی موارد از ... تاثیرات مصرف ریتالین بر بدن - khabarooz khabarooz.com/post/129931‏ - ذخیره شده داروی ریتالین تا چه حد برای سلامتی افراد مصرف کننده مضر است این دارو چه عوارض جانبی دارد غالبا برای رفع حمله خواب و افسردگی مقاوم به درمان از این دارو استفاده می ...