مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رفت و برگشت با صفحه کلید

[ad_1]

در این میان گاهی کاربران حرفه‌ای برای انجام برخی کارهای خاص یا تکراری به میانبرهای صفحه‌کلیدی مسلط می‌شوند و ضمن استفاده از ماوس، این میانبرهای صفحه‌کلیدی را نیز به‌کار می‌گیرند و به کارهای خود سرعت بیشتری می‌بخشند. به‌عنوان مثال ممکن است مشاهده کنید که یک کاربر حرفه‌ای برای باز کردن پنجره ویندوز اکسپلورر از کلید Win+E کمک می‌گیرد یا برای رفتن به تنظیمات اتصالات شبکه عبارت ncpa.cpl را تایپ می‌کند. میانبرهای صفحه‌کلید زیادند و ممکن است هر برنامه نیز برای خودش میانبرهای اختصاصی فراوانی داشته باشد، اما در این میان گاهی ممکن است ماوس در دسترس نباشد و وقتی ماوسی در کار نباشد تنها چیزی که در اختیار شما قرار دارد همان صفحه‌کلید است و تنها کاری که می‌توان انجام داد استفاده از میانبرهای صفحه‌کلید یا پیمایش گزینه‌ها با استفاده از صفحه‌کلید است. در این ترفند قصد داریم میانبرهایی را برای پیمایش سریع و ساده با استفاده از صفحه‌کلید در ویندوز آموزش دهیم تا ضمن آشنایی با میانبر مربوط به حرکت میان گزینه‌های موجود، با حرکت برگشتی (بازگشت به گزینه قبلی)، انتخاب، اجرا و تغییر نام نیز آشنا شوید.

حرکت میان گزینه‌ها: اولین میانبری که برای کار کردن با صفحه‌کلید بدون ماوس باید مورد استفاده قرار دهید کلید تب (Tab) است. هر بار فشار این کلید موجب جابه‌جایی میان گزینه‌ها و بخش‌های مختلف موجود در صفحه یا برنامه موردنظر شما می‌شود که در ادامه ‌باید پس از قرارگیری روی گزینه موردنظر، با استفاده از دیگر کلیدهای صفحه‌کلید، عملکرد دلخواهتان را اجرا کنید.

حرکت بازگشتی: اگر بعد از چند مرتبه فشار کلید Tab بالاخره به گزینه موردنظر رسیدید، اما اشتباهی یک بار دیگر کلید تب را فشار دادید و متوجه شدید باید دوباره آن‌قدر کلید Tab را فشار دهید تا به همان گزینه برسید نگران نباشید. در این شرایط به‌جای تکرار فشار روی کلید Tab کافی است کلید Shift+Tab را فشار دهید تا حرکت رو به عقب داشته باشید! پس اگر از روی گزینه موردنظرتان عبور کردید کافی است یک بار این کلید را فشار دهید تا به عقب بازگردید.

انتخاب: اگر می‌خواهید پوشه، عکس یا هر گزینه دیگری را به حالت انتخاب درآورید باید از کلید فاصله مجازی Space کمک بگیرید. پس از قرارگیری روی گزینه دلخواه این کلید را فشار دهید تا موضوع موردنظر به حالت انتخاب درآید. این کلید عملکردی همچون یک مرتبه کلیک چپ ماوس را به‌همراه دارد.

اجرا: اجرای برنامه انتخاب شده، ورود به پوشه، تائید عملیات Save و در حالت کلی عملیات دوبار کلیک توسط ماوس یا یک‌بار کلیک روی گزینه‌های اجرایی توسط کلید اینتر (Enter) انجام می‌شود. کافی است پس از قرارگیری روی گزینه موردنظر کلید اینتر را فشار دهید تا عملیات کلیک یا دوبار کلیک ماوس روی آن اجرا شود.

تغییر نام: یکی از رایج‌ترین کارها پس از انتخاب پوشه‌ها و عکس‌ها تغییر نام است. برای تغییر نام پس از قرارگیری روی گزینه دلخواه و فشار کلید فاصله مجازی برای انتخاب گزینه موردنظر، کلید F2 را فشار دهید تا قابلیت تغییر نام فعال شود.

ضمیمه کلیک جام‌جم


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران امام جمعه تهران دعوای رسانه‌ای مسئولان به مصلحت نظام نیستقوه قضاییه با سرعت و دقت ^ داستان های سکسی با محارم صفحه سکس با مامانم اسم من کامرانه پدرم ارتشی بود و در مهران خدمت میکرد برادر بزرگم محصل ^ داستان های سکسی با محارم صفحه من امید هستم سالم و با پدر و مادر و برادر کوچیکم زندگی میکنم ماجرا از جایی شروع شد ارانیکو اولین سرویس بازرگانی الکترونیکی در ایرانارانیکو اولین سرویس تجارت و بازرگانی الکترونیکی در ایران با سرویس‌های استعلام کلید محافظ جان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادکلیدمحافظجانکلید محافظ جان که با واژه‌نامه ۱ یا واژه‌نامه ۲ نیز شناخته می‌شود، نوعی کلید فیزیوتراپی کتاب تفکر و مهارت های آن با رویکرد شناختی نویسنده ابراهیم برزکار آدرس تهیه کتاب مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی نیازمندیهای تجارت ایران درج اگهی و تبلیغات …نیازمندیهای تجارت ایران درج اگهی و تبلیغات اینترنتی ویژه تجارت ایران و طلایی نقره ای ویژه مسی و رونالدو در یک تیم ؟ تقابل ستاره های لالیگا با ویژه ترکیب بهترین بازیکنان سال ۲۰۱۶ فیفا لو رفت عکس کریس رونالدو نگذارید دیبالا ^ داستان های سکسی با محارم صفحه سکس با مامانم اسم من کامرانه پدرم ارتشی بود و در مهران خدمت میکرد برادر بزرگم محصل بود و سرش ^ داستان های سکسی با محارم صفحه خیلی عاشق پستونها و کون مادرزنم هستم یه روز رفته بودیم خونشون بچه ها طبقه بالا بودن منم کلید محافظ جان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد کلیدمحافظجان کلید محافظ جان که با واژه‌نامه ۱ یا واژه‌نامه ۲ نیز شناخته می‌شود، نوعی کلید است که عصر ایران این گزارش تصاویری دارد که برای اولین بار منتشر می‌شوند و با اجازه، از دست دخترها گرفته شده ویژه مسی و رونالدو در یک تیم ؟ تقابل ستاره های لالیگا با ویژه ترکیب بهترین بازیکنان سال ۲۰۱۶ فیفا لو رفت عکس کریس رونالدو نگذارید دیبالا به ارانیکو اولین سرویس بازرگانی الکترونیکی در ایران ارانیکو اولین سرویس تجارت و بازرگانی الکترونیکی در ایران با سرویس‌های استعلام قیمت آشنایی با انواع دماسنج ها و طرز کار آنها انواع دماسنج ها و طرز کار آنها تاریخچه نخستین وسیله واقعی علمی را برای اندازه فیزیوتراپی پزشکی مبتنی بر شواهد تعریف و اصول بیش از سال است که دو واقعیت مبنای امر پایگاه اطلاع رسانی مهندس محمد اسماعیل سعیدی صفحه اصلی پایگاه اطلاع رسانی محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم شریف تبریز ، آذرشهر ، اسکو اصول کاربرد و نگهداری الکتروشوک پرستاران توانمند ایران اتاق عمل اصول کار با الکتروشوک با مطالعه این مطلب روش استفاده از دستگاه الکتروشوک را بطور اصولی تویتا یاریس با صفحه نمایش ساخت کلبه با صفحه نئوپان صوت قرآن همراه با صفحه بستر با صفحه های دوار تصویر با صفحه کاملا قرمز حرکت مایل شکم با صفحه آشنایی با صفحه کلاچ ماشین ساختمان سازی با صفحه



لینک منبع :رفت و برگشت با صفحه کلید

رفت و برگشت با صفحه کلید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../رفت-و-برگشت-با-صفحه-کلید‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... تصویر رفت و برگشت با صفحه کلید. در این میان گاهی کاربران حرفه‌ای برای انجام برخی کارهای خاص یا تکراری به میانبرهای صفحه‌کلیدی مسلط ... رفت و برگشت با صفحه کلید 50o50.ir/pc1/4072-رفت-و-برگشت-با-صفحه-کلید.html‏ - ذخیره شده رفت و برگشت با صفحه کلید. در این میان گاهی کاربران حرفه‌ای برای انجام برخی کارهای خاص یا تکراری به میانبرهای صفحه‌کلیدی مسلط می‌شوند و ضمن استفاده از ... رفت و برگشت با صفحه کلید - جام جم آنلاین 77.104.65.15/click/.../رفت-و-برگشت-با-صفحه-کلید‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... تصویر رفت و برگشت با صفحه کلید. در این میان گاهی کاربران حرفه‌ای برای انجام برخی کارهای خاص یا تکراری به میانبرهای صفحه‌کلیدی مسلط ... Btitr - رفت و برگشت با صفحه کلید www.btitr.com/.../رفت-و-برگشت-با-صفحه-کلید‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... حرکت میان گزینه ها: اولین میانبری که برای کار کردن با صفحه کلید بدون ماوس باید مورد استفاده قرار دهید کلید تب (Tab) است. هر بار فشار این ... رفت و برگشت با صفحه کلید - مفیدستان mofidestan.ir/رفت-و-برگشت-با-صفحه-کلید/‏ 9 ژانویه 2017 ... در این میان گاهی کاربران حرفه‌ای برای انجام برخی کارهای خاص یا تکراری به میانبرهای صفحه‌کلیدی مسلط می‌شوند و ضمن استفاده از ماوس، این ... معرفی 40 میانبر صفحه کلید ویندوز که باید بدانید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../معرفی-40-میانبر-صفحه-کلید-ویندوز-که-باید-بدانید‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2016 ... برای سرعت بخشیدن به کار با کامپیوتر کافی است چند میانبر اصلی را بدانید تا ... به این ترتیب صدها نوع میانبر صفحه کلید های به طور کلی به وجود آمده و حتی .... می توان به صفحه خانگی بازگشت در حالی که کلید back برای به عقب ... که دست شما به اشتباه هنگام تایپ روی برخی کلیدها رفت آن حروف تایپ نشود و ... رفت و برگشت در خانه‌های جدول با استفاده از صفحه کلید؟ - پرسش و ... msoffice.qanet.ir/.../رفت-و-برگشت-در-خانه-های-جدول-با-استفاده-از-صفحه-کلید؟‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2013 ... چطور می‌شه توسط صفحه کلید به سرعت در خانه‌های جدول حرکت کرد؟ میان‌برهای صفحه‌کلید Chrome - Google Chrome راهنما https://support.google.com/chrome/answer/157179?hl=fa‏ - ذخیره شده - مشابه با استفاده از میان‌برهای صفحه‌کلید آشنا شوید و کاربر حرفه‌ای Chrome شوید. Windows و Linux ... باز کردن نوار پیدا کردن برای جستجوی صفحه کنونی, Ctrl + f یا F3. رفتن به مورد ... نمایش سابقه مرور, کلیک راست روی برگشت برگشت یا بعدی بعدی ... این صفحه کلید هوشمند احساسات شما را تشخیص می‌دهد - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/16/post-14204/‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... 14 اسفند 1395 ... با Keymochi آشنا شوید؛ صفحه کلید هوشمندی که احساسات شما را تشخیص می دهد. اندازه قلم + –. رفت و برگشت با صفحه کلید - جام ... بیش از 200 نوع از کلید های میانبر - بیتوته www.beytoote.com/computer/tarfand.../more-key-cutoff.html‏ - ذخیره شده - مشابه Ctrl+BackSpace موقع ویرایش متن همان کار BackSpace را انجام می دهد با این تفاوت که به جای پاک کردن ... Alt+Left Arrow معادل Back در مرور گر ویندوز. Alt+Number ترکیب کلید Alt به همراه زدن یک عدد از قسمت سمت راست صفحه کلید در حالت ویرایش یک ...