مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیگیری و حل مشکل «کلش‌آف‌کلنز»

[ad_1]

وزیر ارتباطات در خصوص اخرین وضعیت بازی پرطرفدار "کلش‌آف‌کلنز" اظهار کرد: تا جایی که اطلاع داریم مشکل این بازی برطرف شده و اکنون در دسترس کاربران قرار دارد.

به گزارش صبحانه، محمود واعظی عصر امروز در حاشیه همایش «محتوا، اقدامات و دست‌آوردها» در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا درباره سرنوشت برخی گیم‌ها مانند کلش‌آف‌کلنز اظهار کرد: از دادستان محترم خواهش کرده‌ایم در این خصوص جلسه‌ای تشکیل دهد که این موضوع مورد قبول ایشان قرار گرفته و این جلسه ظرف این هفته یا هفته آینده تشکیل و درباره این موضوع بحث می‌شود.

وی همچنین از پیگیری یکی از اعضای شورای عالی فضای مجازی در این خصوص خبر داد و افزود: این عضو در جلسات شورای عالی خواستار آن شدند که با توجه به مشکلات ایجادشده برای مردم و اعتراضاتی که در این خصوص صورت گرفته، موضوع بار دیگر بررسی شود.

وزیر ارتباطات در بخش دیگری از اظهارات خود به بحث تولید و توزیع محتوا نیز اشاره کرد و گفت: از هر فعالیتی که به تولید محتوای بومی و فاخر منجر شود، حمایت خواهیم کرد. این حمایت‌ها می‌تواند به اشکال مختلف صورت گیرد. به عنوان مثال ما می‌توانیم دیتاسنترهای لازم را در اختیار این شرکت‌ها قرار دهیم یا در صورتی که شرکتی موفق به ایجاد شبکه اجتماعی بومی شود، برای این شرکت امتیازهایی مانند مجوز تبلیغات، امکان پرداخت بانکی یا ورود به فعالیت‌های دولت الکترونیک که موجب درآمدزایی می‌شود را در نظر خواهیم گرفت.

واعظی همچنین اظهار کرد: راهکار دیگر که شاید بتوان آنرا کمترین حمایت به شمار آورد، امکان بهره‌گیری از وام وجوه اداره‌شده به شمار می‌رود که بر این اساس تا کنون بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان در اختیار ۳۰۰ شرکت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در بودجه سال ۱۳۹۶ نیز رقمی به این منظور اختصاص داده شده، خاطرنشان کرد: این وام‌ها در قالب وام‌های کم‌بهره و با بازپرداخت ۲ تا ۳ ساله هستند.

وزیر ارتباطات ادامه داد: البته این حمایت، اقدام چندان زیادی محسوب نمی‌شود و از نظر ما حمایت خوب آن است که برای این شرکت‌ها بستری فراهم شود تا بتوانند فعالیت‌های خود را رونق بخشند. اکنون نیز در قالب شبکه ملی اطلاعات در افزایش پهنای باند کشور شرایط برای قدرت بخشیدن به این کسب‌وکارها فراهم شده است.

واعظی همچنین اظهار کرد: نکته دیگر آنکه ما می‌توانیم این شرکت‌ها را به یکدیگر ارتباط دهیم چرا که تا زمانی که این شرکت‌ها به شکل یک کنسرسیوم درنیایند نمی‌توانند اقدام چندان موفقی صورت دهند.

وی با بیان اینکه تا کنون نیز ۱۲۰ هزار نرم افزار بومی نوشته شده و استارتاپ‌های زیادی در کشور فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: بر همین اساس سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار شغل ایجاد شده است.

واعظی در بخش دیگری از اظهارات خود به بحث ارتباطات بین‌المللی ایران پرداخت و عنوان کرد: اکنون با گسترش تعاملات بین‌المللی، هم وزارت ارتباطات و هم شرکت‌های فعال در این حوزه قدرت مانور بیشتری پیدا کرده‌اند.

وی افزود: در گذشته شرکت‌های بزرگ اصلا جواب ما را هم نمی‌دادند اما اکنون شرایط به گونه‌ای تغییر کرده که شرکت‌های فعال در این حوزه در بالاترین سطوح به دنبال ایران هستند که این موضوع باعث می‌شود ما از نظر کیفیت و قیمت، قدرت انتخاب بیشتری داشته باشیم.

وزیر ارتباطات همچنین گفت: با توجه به تعاملات صورت‌گرفته در حوزه ماهواره نیز شاهد تحولاتی بوده‌ایم و اکنون به عنوان قطب ماهواره سنجش از راه دور شده و در آینده صاحب ماهواره بومی سنجش از راه دور خواهیم بود. اکنون نیز مذاکراتی را در خصوص ماهواره بومی مخابراتی با چند کشور انجام داده‌ایم.

ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اختلال ورود به بازی های سوپرسل آیا کلش اف کلنز …اخبار کلش اف کلنزدر چند روز گذشته دسترسی به بازی کلش آف کلنز با مشکل مواجه و سپس رفع شد بنیاد ملی بازی کلش اف کلنز…بزرگترین رسانه کلش اف کلنز پارسی زبانان آخرین اخبار و جدیدترین مپ ها و چیدمان ها دانلود بازی کلش اف کلنز برای …کلش اف کلنز در کنار شماست تا قبیله خود را رهبری نمایید تا پیروز میدان باشید خرید جمخرید جم کلشخرید جم کلش اف کلنزخرید جم …خرید جم کلش اف کلنز و خرید جم کلش رویال های جمخرید جمخرید جم کلشخرید جم کلش اف دانلود بازی آنلاین جنگ قبیله ها – آپـدیـت جدید بازی محبوب کـلـش آف کـلـنـز مخصوص آندروید جدیدترین و دانلود کلش بوت ربات کلش آف کلنز موبایلنرم افزار آندرویدربات کلش آف کلنز نسخه های و نسخه جدید ربات کلش آف کلنز در دو نسخه رایگان و معامله با بازی کلش آف کلنز آکابرای جماعتی که ساعاتی از روز را به این بازی اختصاص می دهند اکانت، مرحله لِوِل و الف شکایت از نهادهای دولتی پاسخ سوالات …تخلفاتی که شرکت های خدماتی و پیمانکاران خصوصی که توسط سازمانها و ادارات دولتی که دانلود گیم سنتر گوگل … – جدیدترین و آخرین نسخه برنامه گوگل پلی گیمز اندروید فایل های نصبی اندرویدینا دانلود گیم سنتر برنامه اندرویدسلام من مدت هاست دنبال سیو کردن اکانت گوگل در کلش اف کلنز میگردم من با برنامه بلو اختلال ورود به بازی های سوپرسل آیا کلش اف کلنز فیلتر شده اخبار کلش اف کلنز در چند روز گذشته دسترسی به بازی کلش آف کلنز با مشکل مواجه و سپس رفع شد بنیاد ملی بازی های کلش اف کلنزآموزشویدیودانلوداستراتژیچیدماناخبار بزرگترین رسانه کلش اف کلنز پارسی زبانان آخرین اخبار و جدیدترین مپ ها و چیدمان ها آموزش دانلود بازی کلش اف کلنز برای اندروید کلش اف کلنز در کنار شماست تا قبیله خود را رهبری نمایید تا پیروز میدان باشید یک خرید جمخرید جم کلشخرید جم کلش اف کلنزخرید جم کلش رویال خرید جم کلش اف کلنز و خرید جم کلش رویال های جمخرید جمخرید جم کلشخرید جم کلش اف کلنزخرید دانلود بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید – آپـدیـت جدید بازی محبوب کـلـش آف کـلـنـز مخصوص آندروید جدیدترین و آخرین دانلود کلش بوت ربات کلش آف کلنز … نرم افزار آندروید ربات کلش آف کلنز نسخه های و نسخه جدید ربات کلش آف کلنز در دو نسخه رایگان و کرک شده معامله با بازی کلش آف کلنز آکا برای جماعتی که ساعاتی از روز را به این بازی اختصاص می دهند اکانت، مرحله لِوِل و الماسجِم الف شکایت از نهادهای دولتی پاسخ سوالات بینندگان تخلفاتی که شرکت های خدماتی و پیمانکاران خصوصی که توسط سازمانها و ادارات دولتی که اجرای دانلود گیم سنتر گوگل اندروید – جدیدترین و آخرین نسخه برنامه گوگل پلی گیمز اندروید فایل های نصبی مختلف اندرویدینا دانلود گیم سنتر اندروید برنامه اندروید سلام من مدت هاست دنبال سیو کردن اکانت گوگل در کلش اف کلنز میگردم من با برنامه بلو استکس حل مشکل بیس حل مشکل الشاشة السوداء حل مشکل باز نشدن ماذ حل مشکل الزوجیه حل مشکل زیرنویس فارسی حل مشکل القرص الوندز حل مشکل تغیر ای بی الجهاز حل مشکل رایت پروتکت



لینک منبع :پیگیری و حل مشکل «کلش‌آف‌کلنز»

پیگیری و حل مشکل «کلش‌آف‌کلنز» - ایسنا www.isna.ir/news/.../پیگیری-و-حل-مشکل-کلش-آف-کلنز‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... وزیر ارتباطات در خصوص اخرین وضعیت بازی پرطرفدار "کلش‌آف‌کلنز" اظهار کرد: تا جایی که اطلاع داریم مشکل این بازی برطرف شده و اکنون در دسترس ... پیگیری و حل مشکل "کلش‌آف‌کلنز" | روزگاران roozegaran.com/1395/.../پیگیری-و-حل-مشکل-کلش‌آف‌کلنز/‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... محمود واعظی عصر امروز در حاشیه همایش «محتوا، اقدامات و دست‌آوردها» در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا درباره سرنوشت برخی گیم‌ها مانند ... وزیر ارتباطات: پیگیری و حل مشکل "کلش‌آف‌کلنز" - آریانا همراه arianahamrah.ir/اخبار/وزیر-ارتباطات-پیگیری-و-حل-مشکل-کلشآفکلنز‏ وزیر ارتباطات: پیگیری و حل مشکل "کلش‌آف‌کلنز". 20 دی 1395; نویسنده: SuperUser Account; تعداد نمایش ها: 0; 0 نظرات. وزیر ارتباطات در خصوص اخرین وضعیت ... پیگیری و حل مشکل "کلش‌آف‌کلنز" : آخرین اخبار telegrambot.najiblog.ir/.../+پیگیری+و+حل+مشکل+%22کلش‌آف‌کلنز%22‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... پیگیری و حل مشکل "کلش‌آف‌کلنز" وزیر ارتباطات درباره بازی پرطرفدار " کلش‌آف‌کلنز" گفت : تا جایی که اطلاع داریم مشکل این بازی برطرف شده و ... پیگیری و حل مشکل "کلش‌آف‌کلنز" وزیر ارتباطات در...- کانال آکابانو akabanoo.com/post/201701101232361184.html‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... پیگیری و حل مشکل "کلش‌آف‌کلنز" وزیر ارتباطات درباره بازی پرطرفدار " کلش‌آف‌کلنز" گفت : تا جایی که اطلاع داریم مشکل این بازی برطرف شده و ... رفع فیلتر کلش آف کلنز وقت ۶ وزیر را گرفت - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1179110‏ - ذخیره شده 28 فوریه 2017 ... خانه / سایت خوان / رفع فیلتر کلش‌آف‌کلنز وقت ۶ وزیر را گرفت ... آف کلنز" خبر داد و گفت: برای رفع فیلتر این بازی ۶ وزیر مشغول پیگیری بودند. ... صالحی امیری در ادامه با یادآوری مشکلات متعددی که استارت‌اپ‌ها در حوزه فرهنگ و هنر ... پیگیری و حل مشکل 'کلش‌آف‌کلنز' وزیر ارتباطات در خصوص بازی ... bamdad.net/shortnews/پیگیری-و-حل-مشکل-کلش‌آف‌کلنز-وزیر-ا‏ 10 ژانویه 2017 ... پیگیری و حل مشکل 'کلش‌آف‌کلنز' وزیر ارتباطات در خصوص بازی 'کلش‌آف‌کلنز' گفت: تا جایی که اطلاع داریم مشکل این بازی برطرف شده و اکنون در ... چند خبر کوتاه پیگیری و حل مشکل 'کلش‌آف‌کلنز' وزیر ارتباطات - بامداد bamdad.net/shortnews/چند-خبر-کوتاه-پیگیری-و-حل-مشکل-کلش‌آف‏ 10 ژانویه 2017 ... چند خبر کوتاه پیگیری و حل مشکل 'کلش‌آف‌کلنز' وزیر ارتباطات: تا جایی که اطلاع داریم مشکل این بازی برطرف شده و اکنون در دسترس کاربران قرار ... پیگیری و حل مشکل \\\"کلش‌آف‌کلنز\\\" iruniha.xyz/search/?...پیگیری...حل+مشکل+%5C%5C%5C%26amp%3Bamp%3Bquot%3Bکلش‌آف‌کلنز%5C...‏ - ذخیره شده پیگیری و حل مشکل \\\\\\"کلش‌آف‌کلنز\\\\\\&quot ;. کاربر گرامی، شما وارد صفحه جستجو سایت شده اید و این صفحه با توجه به ... واعظی: کلش اف کلنز فیلتر نیست - KingsOfPersia kingsofpersia.com/clash-of-clans-got-filtered/‏ - ذخیره شده تصمیم‌گیرندگان بر این باورند از آنجا که اکثر کاربران بازی کلش‌آف‌کلنز از بین ... که میتوانید از این لینک دانلود کنید و فعلا به صورت موقت مشکل را حل کنید ... در حال پیگیری این مشکل هستند و باز هم متذکر شدند که مشکل از طرف سوپرسل نیست و ...