مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شخصیت شناسی از روی حلقه ازدواج

[ad_1]
شخصیت شناسی از روی حلقه ازدواج

خبرگزاری آریا -
حلقه ای با الماس گرد

شما فردی سنتی هستید. احتمالا مادر بزرگ شما هم یکی از این مدل انگشترها را در دستان اش داشته است. خصوصیت اصلی شما کلاسیک بودن است. به دنبال مد نیستید و ترجیح می دهید آنچه به دلتان می نشیند و هیچگاه از مد نمی افتد را انتخاب کنید، به همین دلیل در عکس های قدیمی همیشه زیبا به نظر می رسید.

2. حلقه ای با الماس مربع شکل

زیباپسند
شخصیت افراد از روی طرح حلقه ازدواج
حلقه ای با الماس مربع شکل

شما فردی آرام، خوشگذران، آزاد و رها هستید. به ظرافت و جزییات اهمیت زیادی می دهید و تنها آن کاری را که به شما احساس خوبی می دهد، انجام می دهید.

3. حلقه چند الماسه

منحصر بفرد
شخصیت شناسی از روی حلقه ازدواج
حلقه چند الماسه

شما به دنبال چیزهای منحصر بفرد هستید، چیزهایی که لنگه آن هیچ کجای دیگر پیدا نمی شود. تلاش و کوشش زیاد شما را خسته نمی کند زیرا می دانید که ننتیجه آن ارزشمند است و آنطوری خواهد بود که شما دوست دارید. عاشق خانواده و دوستانتان هستید اما گاهی رفتارهایی از خود نشان می دهید که کمی غیر عادی و غیر قابل پیش بینی است.

4. حلقه پهن

جسور
شخصیت افراد از روی طرح حلقه ازدواج
حلقه پهن

شما تعهدی به پیروی از سنت ها در خود احساس نمی کنید، همیشه راه خود را می روید و شیوه زندگی خاص خود را دارید. به دنبال آخرین مدها نیستید و هر چه نظرتان را به خود جلب کند، بدون هیچ بهانه ای قبول می کنید.

5. حلقه رنگین 3 الماسه

تنوع طلب
شخصیت شناسی از روی حلقه ازدواج
حلقه رنگین 3 الماسه

شما به دنبال سادگی های سبک کلاسیک هستید اما دوست دارید کمی هم به آن تنوع دهید. از آنجا که عاشق مد هستید، دوستان زیادی برای مشورت در این زمینه به شما رجوع می کنند. کمد لباس شما در حال انفجار است زیرا نمی توانید در مقابل لباس هایی که تازه به بازار آمده اند، مقاومت کنید.

6. حلقه ای با الماس بزرگ مربعی شکل

با اعتماد به نفس
شخصیت افراد از روی طرح حلقه ازدواج
حلقه ای با الماس بزرگ مربعی شکل

شما فردی با اعتماد به نفس و مغرور هستید. الماس بزرگی که روی حلقه تان است علاقه شما به سبک هالیوودی قدیم را نشان می دهد. روابط اجتماعی بالایی دارید و عاشق میهمانی رفتن هستید.

7. حلقه گود

ساده گرا
شخصیت شناسی از روی حلقه ازدواج
حلقه گود

شما ترجیح می دهید مسئولیت کارهای ساده را به عهده بگیرید. می توان شما را یک مینیمالیست واقعی خواند. در انتخاب هایتان سعی می کنید چیزهایی را برگزینید که همیشگی هستند و هیچگاه از مد نمی افتند.

8. حلقه پرنسسی

گرم و مهربان
شخصیت افراد از روی طرح حلقه ازدواج
حلقه پرنسسی

شما فرد رمانتیکی هستید و از چیزهای لطیف، ظریف و زنانه لذت می برید. از طبیعت و هر آنچه از او دریافت می کنید، نهایت لذت را می برید. احتمالا همیشه یک گلدان گل روی میز خانه تان وجود دارد.

منبع:برترین ها




[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خانواده از منظر دین و روان‏شناسی معرفتخانواده از منظر دین و روان‏شناسی علی‏احمد پناهی چکیده این مقاله با هدف تبیین سایت تخصصی بانواندرباره مسائل جنسی نکاتی مفید استفاده مداوم از آنتی بیوتیک ها خطر ابتلا به عفونت های دنیای مجازی من خصوصیات افراد از روی ماه تولددنیای مجازی من خصوصیات افراد از روی ماه تولد اخبار تکان‌دهنده از جلسات عرفان حلقه محمد علی طاهریاخبار تکان‌دهنده از جلسات عرفان حلقه محمد علی طاهریسایت فروش عطر و عطر فروشی یار ،مطالب جالب و عکس …عطر فروشی ، پخش و فروش عطر در ایران ، سایت فروش عطر ، آدرس عطر یار ، آدرس نمایندگی عطر عوامل فرار دختران از خانه معرفتعوامل فرار دختران از خانه محمد عباسى مقدّمه به اعتقاد بسیارى از صاحب نظران، با توجه پایگاه اطلاع رسانی آثار حضرت آیت الله مصباح یزدی …مقتضای آرا و نظریاتی از‌این‌قبیل که جامعه وجود، وحدت، و شخصیت حقیقی و مستقل از افراد روانشناسی بالینی هنر رفتار با افراد دشوارمقدمه اداره موقعیتهای دشوار، بخشی از زندگی روزانه ماست همه ما هرروز با افراد دشوار شانزدهمین‌ حرف‌ الفبای‌ زبان‌ انگلیسی‌ خانواده از منظر دین و روان‏شناسی معرفت خانواده از منظر دین و روان‏شناسی علی‏احمد پناهی چکیده این مقاله با هدف تبیین جایگاه دنیای مجازی من خصوصیات افراد از روی ماه تولد دنیای مجازی من خصوصیات افراد از روی ماه تولد اخبار تکان‌دهنده از جلسات عرفان حلقه محمد علی طاهری یکی از دانشجویان شرکت کننده در کلاس‌های عرفان کیهانی که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با عوامل فرار دختران از خانه معرفت عوامل فرار دختران از خانه محمد عباسى مقدّمه به اعتقاد بسیارى از صاحب نظران، با توجه به روانشناسی بالینی هنر رفتار با افراد دشوار مقدمه اداره موقعیتهای دشوار، بخشی از زندگی روزانه ماست همه ما هرروز با افراد دشوار سر و کار شانزدهمین‌ حرف‌ الفبای‌ زبان‌ انگلیسی‌ تکنیک سلامتی درمانهای عرفانی هاله های انرژی چاکراها بهترین زمان برای این مراقبه شبها قبل از خواب است و باید بلافاصله بعد از انجام آن به خواب بروید خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع سوء استفاده های جنسی از زنان در محیط های کاری ایران مطالعات جامعه شناسی یکی از عادتهای بدی که هر یک از افراد جامعه به نوعی با آن درگیرندمقاله زیر به این نوع رفتار شخصیت شناسی از روی باسن شخصیت شناسی از روی گروه خونی شخصیت شناسی از روی تاریخ تولد تست شخصیت شناسی از روی رنگ شخصیت شناسی از روی امضا شخصیت شناسی از روی نقاشی شخصیت شناسی از روی دست خط شخصیت شناسی از روی میوه



لینک منبع :شخصیت شناسی از روی حلقه ازدواج

تصاویر برای شخصیت شناسی از روی حلقه ازدواج شخصیت شناسی از روی حلقه ازدواج - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../شخصیت-شناسی-از-روی-حلقه-ازدواج‏ - ذخیره شده - مشابه 5 نوامبر 2015 ... آیا می دانید که حتی از مدل حلقه ازدواج هم می توان به شخصیت افراد پی برد؟ اگر می خواهید از روی طرح حلقه ازدواج شخصیت افراد را تشخیص دهید، با ما همراه ... شخصیت شناسی از روی حلقه ازدواج - نمناک namnak.com/شخصیت-شناسی-از-روی-حلقه-ازدواج.p9132‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۹ - ۱۳۰ نقد در این بخش شما را با شخصیت شناسی از روی حلقه ازدواج آشنا خواهیم کرد. حلقه ی ازدواج هایی را که در این بخش می بینید اعدادی در کنارشان حک شده است که با توجه به آنها ... شخصیت شناسی از روی حلقه ازدواج - بیتوته www.beytoote.com/.../test/personality4-wedding-ring.html‏ - ذخیره شده کلاسیک. شخصیت شناسی از روی حلقه ازدواج. حلقه ای با الماس گرد. شما فردی سنتی هستید. احتمالا مادر بزرگ شما هم یکی از این مدل انگشترها را در دستان اش داشته است. حلقه ازدواج تان درباره شما چه می گوید؟ - بیتوته www.beytoote.com/psychology/test/tell3-wedding-ring.html‏ - ذخیره شده - مشابه حلقه ازدواج تان درباره شما چه می گوید مدل حلقه ازدواج ,انتخاب حلقه, روانشناسی ... شخصیت شناسی چه رنگی دوست دارید ... اگر در انتخاب حلقه دو دل هستید و نمی دانید چه نوع طراحی با شخصیت تان همخوان است، با راهنمایی های ما سلیقه خود را بهتر خواهید شناخت. شخصیت شناسی از روی حلقه ازدواج « خودشناسی - یک دوست دات کام www.1doost.com/Post-13476.htm‏ - ذخیره شده 17 جولای 2013 ... مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد از روی حلقه ازدواج افراد می توان به شخصیت درونی آنها پی برد. شخصیت شناسی شما از روی حلقه نامزدی دلخواه +عکس - پرشین وی www.persianv.com/modeha/264917.php‏ - ذخیره شده - مشابه 25 ا کتبر 2014 ... حلقه نامزدی بیضی شکل شخصیت شناسی شما از روی حلقه نامزدی دلخواه سبک شما: در یک کلمه (نه سه کلمه): چیزی ماورای عالی رابطه شما: […] شخصیت ... شخصیت شناسی از روی حلقه ازدواج - جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز ... www.momtaznews.com/شخصیت-شناسی-از-روی-حلقه-ازدواج/‏ - ذخیره شده 16 جولای 2015 ... به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ اشخاص هنگام انتخاب حلقه و یا هر نوع انگشتری تمایل دارند تا گزینه‌ای را انتخاب کنند که بیشتر از ... تست روانشناسی ،آزمون روانشناسی،سوالات روانشناسی ،تست خودشناسی ... rouzegar.com/psychology/test‏ - ذخیره شده - مشابه تست شخصیت شناسی یونگ + تست شخصیت شناسی ازدواج mbti. دسته بندی :تست ... ادامه مطلب شخصیت شناسی افراد از روی مدل حلقه ازدواج . . . برچسب ها : حلقه ازدواج ... شخصیت شناسی افراد از روی مدل حلقه ازدواج rouzegar.com/psychology/personality-of-the-model-wedding-ring‏ - ذخیره شده در این مطلب از سایت روزگار نوعی متفاوت از شخصیت شناسی را برای شما در نظر گرفته ایم که از روی مدل حلقه ازدواج افراد قابل شناسایی است. با ما در این مطلب همراه ...