مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عملکرد اسنپدراگون 430 در نوکیا 6

[ad_1]

HMD Global به‌عنوان یک کمپانی مستقل، صبح دیروز به یکباره اولین گوشی هوشمند با برند نوکیا و مبتنی بر سیستم عامل اندروید را رونمایی کرد. این گوشی هوشمند نوکیا ۶ نام دارد  که اخیرا شایعات بسیاری در رابطه با آن منتشر شده بود.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این گوشی هوشمند با مشخصات فنی مربوط به یک محصول پایین رده راهی بازار شده است. HMD Global در نوکیا ۶ از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۰ استفاده کرده است، در حالی که گزینه‌های دیگری نظیر اسنپدراگون ۶۵۲ یا ۶۲۵ در کنار تراشه‌ی جدید اسنپدراگون ۶۵۳ نیز برای استفاده وجود داشت. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این گوشی هوشمند در کشور چین عرضه خواهد شد و هنوز اطلاعاتی در رابطه با اینکه آیا شاهد عرضه آن در کشور‌های دیگر نیز خواهیم بود، ارائه نشده است. اما اسنپدراگون ۴۳۰ چه تراشه‌ای است و عملکرد آن در این گوشی هوشمند چگونه خواهد بود؟

اسنپدراگون ۴۳۰ یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای است که مبتنی بر لیتوگرافی ۲۸ نانومتری تولید شده و در آن از وجود هشت هسته‌ی پردازشی Cortex-A53 با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۵ بهره گرفته شده است. این تراشه از OpenGL Es 3.1+ در کنار تمام استانداردهای مخابراتی پشتیبانی می‌کند. از نظر مشخصات فنی، نوکیا ۶ را باید شبیه به گوشی‌های هوشمندی نظیر ردمی ۳ اس شیائومی و کی ۶ لنوو بدانیم.

بر اساس اطلاعات موجود، اسنپدراگون ۴۳۰ در بنچمارک گیک‌بنچ امتیاز ۶۳۰ در حالت تک‌هسته‌ای و ۲۷۴۲ در حالت چندهسته‌ای به دست آورده است. در مورد عملکرد پردازنده‌ی گرافیکی نیز این تراشه در بنچمارک GFXBench Manhattan off-Screen موفق شده است امتیاز ۷.۱ کسب کند.

اسنپدراگون ۴۳۰ به‌راحتی قادر است از پس وظایف پردازشی معمول گوشی در کنار اجرای شماری از بازی‌ها برآید، حال آنکه اجرای بازی‌هایی با گرافیک سنگین و بازی‌های سه‌بعدی برای این تراشه کمی سخت خواهد بود.

پیش از این اخباری در رابطه با عرضه ۷ گوشی هوشمند با برند نوکیا منتشر شده بود که با رونمایی از اولین محصول، باید در انتظار گوشی‌های هوشمند بعدی نوکیا تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی باشیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رده‌بندی کامل پردازنده‌های موبایل کدام‌یک قوی‌تر است؟…رده‌بندی کامل پردازنده‌های موبایل کدام‌یک قوی‌تر است؟ شهریور ۲۵ام ۱۳۹۴ محمد کسب امتیاز ۶۳۷۱۹ توسط وان پلاس در تست انتوتو …وان پلاس ۲ در تستی جدید توانسته با کسب امتیاز ۶۳۷۱۹ شیائومی می نوت پرو را از صدر جدول نظرات کاربران در مورد گوشی …ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد در حال ارسال اطلاعاتمقایسه سامسونگ گلکسی اس۶ با اچ‌تی‌سی وان ام۹ظاهر و طراحی اگر سه نسل از گوشی‌های پرچمدار وان را در کنار هم قرار دهیم، شباهت این بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار؛ اردیبهشت ۹۵ …راهنمای خرید گوشی هوشمند پرچمدار شامل آیفون اس پلاس آیفون اس گلکسی نوت گلکسی اس بررسی تبلت اکسپریا زد ۴ سونی …اولین چیزی که در تبلت اکسپریا زد ۴ سونی توجه مان را جلب می کند، طراحی ساده و ارگونومی نظرات کاربران در مورد گوشی …ببینید من در عمل مقایسه نکردم ولی تا دلتون بخواد هم ویدیو های مقایسه رو دیدم هم توی تک شات اخبار داغ فناوریتک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها رده‌بندی کامل پردازنده‌های موبایل کدام‌یک قوی‌تر است؟ گوشی‌‌ها و تبلت‌های تازه‌ای هرساله به‌بازار عرضه می‌شوند و هریک، ادعا دارد که نسبت به کسب امتیاز ۶۳۷۱۹ توسط وان پلاس در تست انتوتو موبایل بنا به گزارش آکاایران زمانی که نسخه ی وان پلاس امتیاز ۵۱۴۶۰ را در بنچمارک انتوتو کسب نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل مایکروسافت مقایسه سامسونگ گلکسی اس۶ با اچ‌تی‌سی وان ام۹ ظاهر و طراحی اگر سه نسل از گوشی‌های پرچمدار وان را در کنار هم قرار دهیم، شباهت این مدل‌ها بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار؛ اردیبهشت ۹۵ زومیت راهنمای خرید گوشی هوشمند پرچمدار شامل آیفون اس پلاس آیفون اس گلکسی نوت گلکسی اس اج پلاس بررسی تبلت اکسپریا زد ۴ سونی تبلت اولین چیزی که در تبلت اکسپریا زد ۴ سونی توجه مان را جلب می کند، طراحی ساده و ارگونومی مناسب نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل ببینید من در عمل مقایسه نکردم ولی تا دلتون بخواد هم ویدیو های مقایسه رو دیدم هم توی ایندرنت تک شات اخبار داغ فناوری ویدیو ویدیو مقایسه شیائومی و سامسونگ گلکسی در ثانیه به زبان فارسی در این ویدیوی



لینک منبع :عملکرد اسنپدراگون 430 در نوکیا 6

عملکرد اسنپدراگون 430 در نوکیا 6 - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/8/.../snapdragon-430-soc-nokia-6-perform/‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... HMD Global از اولین گوشی هوشمند اندرویدی خود با برند نوکیا با عنوان نوکیا 6 رونمایی کرد که در آن از تراشه اسنپدراگون 430 استفاده شده است. عملکرد اسنپدراگون 430 در نوکیا 6 - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../عملکرد-اسنپدراگون-430-در-نوکیا-6/‏ 10 ژانویه 2017 ... عملکرد اسنپدراگون 430 در نوکیا 6. HMD Global به‌عنوان یک کمپانی مستقل، صبح دیروز به یکباره اولین گوشی هوشمند با برند نوکیا و مبتنی بر ... عملکرد اسنپدراگون 430 در نوکیا 6 — وبلاگ - اطلاعات و ارتباطات آیسل i-sel.ir/blog/عملکرد-اسنپدراگون-430-در-نوکیا-6/‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... ۸ ژانویه ۲۰۱۷ ... در حالی که نوکیا ۶ از حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی قابل توجهی برخوردار است، اما تعبیه شدن هر یک از پردازنده‌های مذکور به جای ... عملکرد اسنپدراگون 430 در نوکیا 6 - تی نیوز tnews.ir/news/d42677730758.html‏ 9 ژانویه 2017 ... HMD Global دیروز، ۱۹ دی ماه به یکباره اولین گوشی هوشمند خود را با برند نوکیا رونمایی کرد که از اسنپدراگون ۴۳۵ بهره می برد. عملکرد اسنپدراگون 430 در نوکیا 6 - ایمان نیوز www.imannews.com/sci-tech/.../عملکرد-اسنپدراگون-430-در-نوکیا-6‏ 10 ژانویه 2017 ... عملکرد اسنپدراگون 430 در نوکیا 6. HMD Global دیروز، ۱۹ دی ماه به یکباره اولین گوشی هوشمند خود را با برند نوکیا رونمایی کرد که از اسنپدراگون ... بررسی عملکرد پردازشی و گرافیکی نوکیا 6 با تراشه اسنپدراگون 430 www.techbook.ir/.../بررسی-عملکرد-پردازشی-و-گرافیکی-نوکیا-6-با-تراشه-اسنپدراگون-430‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... شرکت HMD روز گذشته بدون هیچ سروصدایی از اولین گوشی خود با برند نوکیا رونمایی کرد. گوشی نوکیا 6 با حافظه رم قابل‌توجه و پردازنده ... عملکرد چیپ پردازشی اسنپدراگون 430 در گوشی نوکیا 6 ... - دیجی رو digiro.ir/how-well-does-the-snapdragon-430-soc-in-the-nokia-6-perform/‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... در حالی که نوکیا 6 از حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی قابل توجهی برخوردار است، اما تعبیه شدن هر یک از پردازنده‌های مذکور به جای اسنپدراگون 430 مطمئناً ... عملکرد چیپ پردازشی اسنپدراگون 430 در گوشی نوکیا 6 چگونه است ... www.mehranfo.com/.../3902-عملکرد-چیپ-پردازشی-اسنپدراگون-430-در-گوشی-نوکیا-6-چگونه-است؟.html‏ - ذخیره شده کمپانی HMD Global صبح امروز گوشی نوکیا 6 را بدون هیاهو و در سکوت خبری عرضه کرد. هیچ پوستری برای مراسم عرضه این محصول منتشر نشد و تا صبح امروز حساب ... عملکرد اسنپدراگون 430 در نوکیا 6 - پورتال سیحو seiho.ir/news/377973‏ HMD Global به‌عنوان یک کمپانی مستقل، صبح دیروز به یکباره اولین گوشی هوشمند با برند نوکیا و مبتنی. عملکرد چیپ پردازشی اسنپدراگون 430 در گوشی نوکیا 6 چگونه است؟ www.dakeit.com/عملکرد-چیپ-پردازشی-اسنپدراگون-۴۳۰-در-گ/‏ - ذخیره شده کمپانی HMD Global صبح امروز گوشی نوکیا ۶ را بدون هیاهو و در سکوت خبری عرضه کرد. هیچ پوستری برای مراسم عرضه این محصول منتشر نشدو تا صبح امروز حساب ...