مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم

[ad_1]

وب‌سایت آشپزباشی: ساندویچ ران مرغ یک ساندویچ خوشمزه است که سالاد کلم طعم آن را بهتر می کند. می توانید این غذا را در خانه، خیلی خیلی بهتر از بیرون درست کنید.

 

مواد لازم

  • ران مرغ  ۴ شیشه
  • لیمو ترش ۱ عدد
  • فلفل چیلی قرمز ۱ عدد
  • سیر ۲ حبه
  • نمک به میزان لازم
  • فلفل سیاه به میزان لازم
  • نان همبرگر ۴ عدد
  • هویج ۲ عدد
  • کلم سفید ۱ عدد کوچک
  • پیاز ۱ عدد کوچک
  • ماست ۲ قاشق غذاخوری
  • سس خردل ۱ قاشق غذاخوری
  • منداب ۱ مشت

 

 ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم

 

 طرز تهیه

1. فر را با حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. ران های مرغ را با رنده ی پوست و آب لیمو، فلفل چیلی، سیر و نمک و فلفل سیاه ترکیب کنید. روی آن ها را بپوشانید و برای ۳۰ دقیقه کنار بگذارید تا مزه دار شوند.

 

2. در این میان سالاد کلم را تهیه کنید. هویج، کلم و پیاز خرد شده را در کاسه ای بریزید. ماست و سس خردل را به آن ها اضافه کنید. به آن ها کمی نمک و فلفل سیاه بزنید و خوب با هم ترکیب کنید.


3. ران های مرغ را در سینی فر بگذارید (پوست آن ها رو به بالا باشد) و برای ۳۰ دقیقه تا زمانی که مغز پخت و طلایی شوند، در فر بپزید.


4. آن ها را از فر خارج کرده و کنار بگذارید تا کمی خنک شوند. سپس استخوان های ران ها را از آن ها خارج کنید.


5. تکه های نان را از وسط نصف کنید و آن ها را تست کنید. مقداری سالاد کلم، یک ران مرغ و تعدادی برگ منداب بین ۲ برش نان قرار دهید و میل کنید.

نکاتی در رابطه با تهیه ی ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم:

1.  فلفل چیلی را از وسط نصف کنید، دانه های آن را جدا کنید و سپس آن را نازک برش دهید.


2.  سیر را پوست بگیرید و با لبه ی چاقو له کنید.

 
3.  هویج ها را پوست بگیرید و سپس آن ها را با پوست کن به شکل ورقه های نازک طولی برش دهید.


4.  کلم سفید را ۴ قسمت کنید و بعد آن را نازک خلالی کنید.


5.  پیاز را پوست بگیرید و نازک خلالی کنید.


6. ران های مرغ باید به مدت ۳۰ دقیقه مزه دار شوند. 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه مرغ سوخاری خوشمزه طرز تهیه تاس کباب بوقلمون و سبزیجات طرز تهیه مرغ سرخ شده با لیمو عمانی طرز تهیه مرغ ساندویچ هات داگ طرز تهیه ساندویچ سوسیس و …طرز تهیه ساندویچ سوسیس و ماکارونی ماکارونی ها فرمی را داخل آب در حال جوشیدن بریزید و طرز تهیه زرشک پلو با مرغ راز خوشمزه‌تر شدن آنطرز تهیه زرشک پلو با مرغ آرام پزساده و خوشمزهطرز تهیه نوع خورش با کنگر طرز تهیه خورش مرغ با سس مخصوص پرتال آموزشی تخصصی ســـرآشپـــزسرآشپز،آشپزی،خورشت،چلو،دسر،سالاد،مارمالاد،ترشی،آبگوشت،سوپ،ماکارونی،کیک،دلمه جوجه برشته ماستی سرآشپز۲ دیدگاه • ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱۱۰ قظ سلام میشه لطفا طرز تهیه جوجه چینی رو هم رولت مرغ طرز تهیه رولت مرغ پر شده با کلم بروکلی و پنیر آکا طرز تهیه جوجه کباب ماستی به همراه کدو سبز مخصوص ماه رمضان مارینه کباب برای ران و کتف و بال ساندویچ هات داگ طرز تهیه ساندویچ سوسیس و ماکارونی آکا طرز تهیه ساندویچ سوسیس و ماکارونی ماکارونی ها فرمی را داخل آب در حال جوشیدن بریزید و طرز تهیه زرشک پلو با مرغ راز خوشمزه‌تر شدن آن طرز تهیه زرشک پلو با مرغ آرام پزساده و خوشمزه طرز تهیه نوع خورش با کنگر طرز تهیه خورش مرغ با سس مخصوص جوجه برشته ماستی سرآشپز ۲ دیدگاه » • ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱۱۰ قظ سلام میشه لطفا طرز تهیه جوجه چینی رو هم بگید



لینک منبع :طرز تهیه ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم

طرز تهیه ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../طرز-تهیه-ساندویچ-ران-مرغ-با-سالاد-کلم‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... ساندویچ ران مرغ یک ساندویچ خوشمزه است که سالاد کلم طعم آن را بهتر می کند. می توانید این غذا را در خانه، خیلی خیلی بهتر از بیرون درست کنید. تصاویر برای طرز تهیه ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم طرز تهیه ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../طرز-تهیه-ساندویچ-ران-مرغ-با-سالاد-کلم.html‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... طرز تهیه ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم را در ادامه ببینید : طرز تهیه ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم | ماه ایران irmoon.com/طرز-تهیه-ساندویچ-ران-مرغ-با-سالاد-کلم/‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2017 ... طرز تهیه ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم . ساندویچ ران مرغ یک ساندویچ خوشمزه است که سالاد کلم طعم آن را بهتر می کند. می توانید این غذا را در خانه، ... طرز تهیه ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم • نوآورد www.noavard.co/طرز-تهیه-ساندویچ-مرغ‏ - ذخیره شده 16 مارس 2017 ... ساندویچ ران مرغ یک ساندویچ خوشمزه است که سالاد کلم طعم آن را بهتر می کند. در مقاله «طرز تهیه ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم» روش تهیه این ساندویچ ... طرز تهیه ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم – مجله گردشگری دانندگی www.danandegi.com/?p=2399‏ 10 ژانویه 2017 ... ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم. طرز تهیه. ۱٫ فر را با حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. ران های مرغ را با رنده ی پوست و آب لیمو، فلفل چیلی، سیر و ... نویدک | طرز تهیه ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم navidak.ir/cooking/sandwich-recipe-chicken-with-coleslaw/‏ - ذخیره شده ساندویچ ران مرغ یک ساندویچ خوشمزه است که سالاد کلم مزه آن را بهتر می کند. می توانید این غذا را در خانه، خیلی خیلی بهتر از بیرون درست کنید. ساندویچ ران مرغ. هرلحظه، طرز تهیه ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم - اخبار ایران harlahze.com/اخبار-خواندنی/طرز-تهیه-ساندویچ-ران-مرغ-با-سالاد-کلم‏ طرز تهیه ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم. برترین ها. 1 فر را با حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد گرم کنید ران های مرغ را با رنده ی پوست و آب لیمو، فلفل چیلی، سیر و نمک و ... طرز تهیه ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم |دنیز فان - بخش سلامت دنیز فان denizfun.ir/طرز-تهیه-ساندویچ-ران-مرغ-با-سالاد-کلم-د/‏ 10 ژانویه 2017 ... وب‌سایت آشپزباشی: ساندویچ ران مرغ یک ساندویچ خوشمزه است که سالاد کلم طعم ... ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم. طرز تهیه. ۱٫ فر را با حرارت ۲۰۰ درجه ... بالاترین: طرز تهیه ساندویچ ران مرغ با سالاد کلم https://www.balatarin.com/permlink/2017/1/10/4398920‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... ساندویچ ران مرغ یک ساندویچ خوشمزه است که سالاد کلم طعم آن را بهتر می کند. می توانید این غذا را در خانه، خیلی خیلی بهتر از بیرون درست کنید.