مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد

[ad_1]

این شرکت که از ابتدای سال 2016، تولید گوشی‌هایش را بسیار محدود کرده بود، با نزدیک شدن به ماه‌های آخر سال لومیا را در فروشگاه‌هایش هم محدود کرد تا پایان دوران این سری از تلفن‌همراه قابل پیش‌بینی باشد.

اگر سری به فروشگاه آنلاین مایکروسافت بزنید تمام مدل‌های لومیا غیرقابل فروش اعلام شده و تنها چند مدل تلفن همراه ویندوزی از شرکت‌های دیگر - ایسر، اچ‌پی‌ و دو مدل از تلفن‌های هوشمند BLU - برای فروش قرار دارد.

البته هنوز مشخص نیست پایان عصر لومیا به معنای پایان دوران حضور مایکروسافت در بازار تلفن همراه است یا خیر، چراکه از مدت‌ها پیش گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد عرضه تلفن‌های همراه ویندوزی با نام سرفیس‌فون به گوش رسیده است.

ضمیمه کلیک جام‌جم


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تست هوش و معما و سرگرمی معما های سختروزی یه قاضی به محکوم میگه که تو رو به شرطی آزاد میکنم که بتونی این کارو انجام بدیتک شات اخبار داغ فناوریتک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها تست هوش و معما و سرگرمی معما های سخت روزی یه قاضی به محکوم میگه که تو رو به شرطی آزاد میکنم که بتونی این کارو انجام بدی تک شات اخبار داغ فناوری تک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها تجربه نزدیک به مرگ جملات زیباراجع به مرگ دانلود رمان محکوم به مرگ به مرگ ناگهانی گویند سلفی های منجر به مرگ والپیپر راجع به مرگ مجازات تهدید به مرگ تجربیات نزدیک به مرگ



لینک منبع :لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد

لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../لومیا-مایکروسافت-به-مرگ-محکوم-شد‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... پایان سال 2016 برای مایکروسافت تنها پایان یک سال نبود، چراکه سرانجام این شرکت رویای پوشالی وارد شدن به بازار تلفن همراه را کنار گذاشت تا در ... لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد www.sarpoosh.com/digital-news/.../mobile-tablet951001026.html‏ 10 ژانویه 2017 ... لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد. اخبار دیجیتال,خبرهای دیجیتال,موبایل و تبلت, شرکت مایکروسافت. پایان سال ۲۰۱۶ برای مایکروسافت تنها ... Btitr - لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد www.btitr.com/5E56575C58/لومیا-مایکروسافت-به-مرگ-محکوم-شد‏ 10 ژانویه 2017 ... اگر سری به فروشگاه آنلاین مایکروسافت بزنید تمام مدل های لومیا غیرقابل فروش اعلام شده و تنها چند مدل تلفن همراه ویندوزی از شرکت های دیگر - ایسر، ... تصاویر برای لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد - ببینک | دانلود فیلم و ویدیو https://www.bebinak.com/mag/news/45896‏ این شرکت که از ابتدای سال 2016، تولید گوشی‌هایش را بسیار محدود کرده بود، با نزدیک شدن به ماه‌های آخر سال لومیا را در فروشگاه‌هایش هم محدود کرد تا پایان دوران این ... جام‌جم آنلاین - لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/news/17350144/لومیا-مایکروسافت-به-مرگ-محکوم-شد‏ 10 ژانویه 2017 ... لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد. پایان سال 2016 برای مایکروسافت تنها پایان یک سال نبود، چراکه سرانجام این شرکت رویای پوشالی وارد شدن به ... نوکیا به چه درد مایکروسافت می‌خورد؟ - BBC Persian www.bbc.com/persian/business/.../130905_l30_bt_nokia_microsoft‏ - ذخیره شده 5 سپتامبر 2013 ... شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که بخش موبایل شرکت نوکیا را به بهای ۵.۴ ... گوشی‌های هوشمند سری "لومیا" که به "ویندوز فون" شرکت مایکروسافت مجهزند، با ... نمونه‌اش غرامت یک میلیاردی که پارسال سامسونگ به پرداختش محکوم شد. ... تندرو هندو سروزیر ایالت اوتار پرادش در هند شد · 5 درگذشتگان ۹۵: پس مرگ؛ چیز ... همکاری اپل با کارل زایس برای ساخت عینک واقعیت افزوده - جام جم آنلاین 188.75.89.4/.../همکاری-اپل-با-کارل-زایس-برای-ساخت-عینک-واقعیت-افزوده 11 ژانویه 2017 ... اما به گفته اسکابل، عینک اپل احتمالاً در سال میلادی جاری عرضه می شود. همان طور که اشاره ... 1395 09:30. تصویر لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد ... رای مجلس ونزوئلا به برکناری مادورو - جام جم آنلاین 188.75.89.4/online/.../رای-مجلس-ونزوئلا-به-برکناری-مادورو‏ 10 ژانویه 2017 ... به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، مجلس ونزوئلا که اکثریت آن را مخالفان دولت تشکیل می دهند رای به .... لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد. دانلود کلیک شماره 598 – ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم - فرا بوک farabooks.com/1196/کلیک-شماره-598.html‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... عناوین ضمیمه روزنامه جام جم کلیک شماره 598: دریچه‌ای به ساحل خلیج فارس قصه تلخ قاچاق در بازار «آی تی» ... لومیا مایکروسافت به مرگ محکوم شد.