مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نوکیا 6 از استانداردهای نظامی برخوردار است

[ad_1]

طبق پستی که در صفحه رسمی ویبوی نوکیا قرار گرفته است، محصول جدید این کمپانی، نوکیا 6، از استانداردهای نظامی بهره می‌برد.

نوکیا در گذشته یکی از برترین سازندگان تلفن‌های هوشمند بود و حال کمپانی اچ‌‌ام‌دی گلوبال قصد دارد بار دیگر برند نوکیا را به اوج برساند. در هر صورت اگر از کاربران قدیمی محصولات نوکیا باشید، از این موضوع آگاه هستید که تلفن‌های ساخته‌شده توسط نوکیا از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بودند و به داشتن مقاومت بسیار در برابر ضربات شهرت داشتند.

روز یک‌شنبه از تلفن هوشمند نوکیا 6 رونمایی شد تا شاهد بازگشت این برند محبوب به عرصه گوشی‌های هوشمند باشیم. نوکیا 6 تلفن هوشمندی است که از سخت‌افزار میان‌رده و  سیستم‌عامل اندروید نوقا بهره می‌برد؛ اما آنچه باعث جلب توجه به این محصول می‌شود، کیفیت ساخت آن است.

پس از معرفی نوکیا 6، در صفحه رسمی ویبوی نوکیا اعلام شد این محصول میان‌رده از کیفیت ساختی بهره می‌برد که در آن استانداردهای نظامی رعایت شده است. با این حساب می‌توان انتظار داشت که دستگاه جدید نوکیا نه‌تنها در برابر ضربات مقاومت بالایی داشته باشد بلکه از آسیب‌های ناشی از گرما، رطوبت، سرما و نفوذ آب نیز در امان باشد.

همان‌طور که در ابتدا به این موضوع اشاره کردیم، مقاومت بالا از ویژگی‌های محصولات نوکیا به شمار می‌رفت که اچ‌ام‌دی گلوبال نیز از این موضوع آگاه است و با در نظر گرفتن خصوصیات محصولات قبلی نوکیا، تلفن هوشمند نوکیا 6 را طراحی و تولید کرده است.

نوکیا 6 قرار است اواخر ماه ژانویه با قیمتی معادل ۲۴۵ دلار به بازار عرضه شود که البته کمی گران به نظر می‌رسد؛ اما با در نظر گرفتن امکانات و ویژگی‌های این محصول، قیمت منطقی‌تر به نظر می‌رسد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …دانلود نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری دانلود پول نیوز هیچ یک از ما نمی‌دانیم چاره این هوای سنگین باران نیست اما هر بار باز آرزوی یک روز این گوشی را هرگز از بازار نخرید به روز رسانی این گوشی را هرگز از بازار نخرید به روز رسانی تیر ۱۴ام ۱۳۹۳ پیمان گل‌کار ۱۲۰ مقایسه آیفون و آیفون اس؛ آیفون دیگر از آب …مقایسهآیفونوآیفوناسدر این مقاله مقایسه آیفون و آیفون اس، دو نسل فعلی و گذشته گوشی‌های هوشمند اپل معرفی عکاسان برجستهبا پنجاه و پنج سال سابقه حرفه ای از عکاسان قدیمی و مشهور چهره نگاری ایران است او در مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اولین قدم این است که بتوانید مهارت های خود را بشناسید با تهیه فهرست مهارت ها، شما می چگونگی پرواز و بلند شدن هواپیماشاید از خود بپرسید که برخاست در یک هواپیما شاید از اهمیت بسیاری برخوردار باشد، اما باندهای فرکانسی در شبکه های رادیویی و تلویزیونی …در زیر بخشی از کاربردهای این امواج با ذکر محدوده فرکانسی آمده است رادیوهای از بررسی گلکسی اس اج سامسونگ زومیتگلکسی اس اج پرچمدار امسال سامسونگ با لبه‌های خمیده است طراحی خاص این گوشی آن را از بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا …یکی از پر طرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده یا میان قیمت‌های این دسته پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه موبایل فورزا موتور اسپورت یک بازی ویدئویی در سبک رانندگی و مسابقه ای است که توسط شرکت پول نیوز این کارشناس اقتصادی معتقد است هدفمندی یارانه ها در مدتی که اجرا شد نتوانست به اهداف تعیین این گوشی را هرگز از بازار نخرید به روز رسانی این گوشی را هرگز از بازار نخرید به روز رسانی تیر ۱۴ام ۱۳۹۳ پیمان گل‌کار ۱۲۰ دیدگاه ها مقایسه آیفون و آیفون اس؛ آیفون دیگر از آب نمی‌ترسد مقایسهآیفونو در این مقاله مقایسه آیفون و آیفون اس، دو نسل فعلی و گذشته گوشی‌های هوشمند اپل را باندهای فرکانسی در شبکه های رادیویی و تلویزیونی محقق خانم در زیر بخشی از کاربردهای این امواج با ذکر محدوده فرکانسی آمده است رادیوهای از کیلو هرتز معرفی عکاسان برجسته با پنجاه و پنج سال سابقه حرفه ای از عکاسان قدیمی و مشهور چهره نگاری ایران است او در سال در مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی تقویت سازمان های حمایتی نظیر بیمه و بهزیستی عقیم سازی و جلوگیری فوری از تشدید مشکلات بررسی گلکسی اس اج سامسونگ زومیت گلکسی اس اج پرچمدار امسال سامسونگ با لبه‌های خمیده است طراحی خاص این گوشی آن را از تمام چگونگی پرواز و بلند شدن هواپیما شاید از خود بپرسید که برخاست در یک هواپیما شاید از اهمیت بسیاری برخوردار باشد، اما پرواز با بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا ۱ میلیون و یکی از پر طرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده یا میان قیمت‌های این دسته از



لینک منبع :نوکیا 6 از استانداردهای نظامی برخوردار است

نوکیا 6 از استانداردهای نظامی برخوردار است - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/9/150902/nokia-6-military-grade/‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... طبق پستی که در صفحه رسمی ویبوی نوکیا قرار گرفته است محصول جدید این کمپانی که نوکیا 6 نام دارد از استانداردهای نظامی بهره می‌برد. نوکیا 6 از استانداردهای نظامی برخوردار است - تکنومون technomon.com/.../نوکیا-6-از-استانداردهای-نظامی-برخوردار-است‏ - ذخیره شده رتبه: ۳ - ۱ رأی 10 ژانویه 2017 ... طبق پستی که در صفحه رسمی ویبوی نوکیا قرار گرفته است محصول جدید این کمپانی که نوکیا 6 نام دارد از استانداردهای نظامی بهره می‌برد. - Btitr - نوکیا 6 از استانداردهای نظامی برخوردار است www.btitr.com/.../نوکیا-6-از-استانداردهای-نظامی-برخوردار-است‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... طبق پستی که در صفحه رسمی ویبوی نوکیا قرار گرفته است، محصول جدید این کمپانی، نوکیا 6، از استانداردهای نظامی بهره می برد. نوکیا ۶ از استانداردهای نظامی برخوردار است - khabarooz khabarooz.com/post/131842‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... نوکیا ۶ از استانداردهای نظامی برخوردار است. طبق پستی که در صفحه رسمی ویبوی نوکیا قرار گرفته است، محصول جدید این کمپانی، نوکیا 6، از ... نوکیا 6 از استانداردهای نظامی برخوردار است — وبلاگ - اطلاعات و ... - خـانه i-sel.ir/blog/نوکیا-6-از-استانداردهای-نظامی-برخوردار/‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... نوکیا ۶ از استانداردهای نظامی برخوردار است. طبق پستی که در صفحه رسمی ویبوی نوکیا قرار گرفته است، محصول جدید این کمپانی، نوکیا ۶ ، از . نوکیا ۶ از استانداردهای نظامی برخوردار است - دیجیتال سلام hi01.ir/نوکیا-۶-از-استانداردهای-نظامی-برخوردا/‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... نوکیا ۶ از استانداردهای نظامی برخوردار است. سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲. نوکیا 6 از استانداردهای نظامی برخوردار است. طبق پستی که در صفحه ... نوکیا 6 از استانداردهای نظامی برخوردار است | رادمان داده پردازی radmandp.com/نوکیا-6-از-استانداردهای-نظامی-برخوردار/‏ 10 ژانویه 2017 ... طبق پستی که در صفحه رسمی ویبوی نوکیا قرار گرفته است، محصول جدید این کمپانی، نوکیا 6، از استانداردهای نظامی بهره می‌برد. نوکیا 6 از استانداردهای نظامی برخوردار است | زومیت vista.ir/news/.../نوکیا-6-از-استانداردهای-نظامی-برخوردار-است‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... طبق پستی که در صفحه رسمی ویبوی نوکیا قرار گرفته است، محصول جدید این کمپانی، نوکیا 6، از استانداردهای نظامی بهره می‌برد. تبلیغات. نوکیا 6 از استانداردهای نظامی برخوردار است | هاست ویندوز | هاست ... iranwebsazan.org/tag/نوکیا-6-از-استانداردهای-نظامی-برخوردار/‏ مرسدس‌بنز مدل‌های SUV متعددی برای عرضه در چنته دارد که مدل می‌باخ آن، در صدر این لیست جای گرفته است. پس از سال‌ها گمانه‌زنی، دیتر زتچه، مدیرعامل مرسدس‌بنز در ... نوکیا 6 از استانداردهای نظامی برخوردار است بایگانی - طراح سایتطراح ... web-idea.ir/طراح-سایت/.../نوکیا-6-از-استانداردهای-نظامی-برخوردار‏ - ذخیره شده اپل و کوالکام، دو شرکت پیشرو در زمینه‌ی پردازنده‌‌های موبایل به شمار می‌روند. پردازنده‌های کوالکام در بسیاری از دستگاه‌های موبایل به کار گرفته می‌شوند و پردازنده‌های اپل ...