مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شارژر DK60 سونی از ماه فوریه عرضه خواهد شد

[ad_1]

کاربرانی که هم‌اکنون آخرین پرچم‌داران سونی را در دست دارند، به زودی می‌توانند یک اکسسوری کاربردی را تجربه کنند. این کمپانی به تازگی اعلام کرده است که تا چند روز دیگر داک شارژر USB نوع C خود را عرضه خواهد کرد.

سونی DK60، داک شارژر USB نوع C است که هم‌زمان با معرفی دو اسمارت‌فون اکسپریا XZ و اکسپریا X کامپکت رونمایی شد، با این حال این شارژر هنوز هم برای همه کاربران در دسترس نیست. آخرین اخبار نشان می‌دهد که این شارژر از ماه فوریه و با قیمت 50 دلار عرضه خواهد شد.

اگر با تکنولوژی USB نوع C آشنا نیستید، باید بدانید این نوع اتصال یک فناوری نسبتا جدید محسوب می‌شود که توسط اسمارت‌فون‌ها و کامپیوترهای مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. USB نوع C به نسبت USB نوع B سرعت انتقال داده بیشتری دارد. هم‌چنین ابعاد آن به نسبت نسل پیشین کوچک‌تر و به صورت دوطرفه قابل استفاده است.

به عنوان یک اکسسوری رسمی ساخت سونی، DK60 با چند آداپتور مختلف ارایه می‌شود تا برای طیف گسترده‌تری از هندست‌های سونی قابل استفاده باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

شارژر سونی از ماه فوریه عرضه خواهد شد شارژر سونی از ماه فوریه عرضه خواهد شد



لینک منبع :شارژر DK60 سونی از ماه فوریه عرضه خواهد شد

شارژر DK60 سونی از ماه فوریه عرضه خواهد شد - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../شارژر-dk60-سونی-از-ماه-فوریه-عرضه-خواهد-شد/.html‏ - ذخیره شده سونی DK60، داک شارژر USB نوع C است که هم‌زمان با معرفی دو اسمارت‌فون اکسپریا ... آخرین اخبار نشان می‌دهد که این شارژر از ماه فوریه و با قیمت 50 دلار عرضه خواهد شد. شارژر DK60 سونی از ماه فوریه عرضه خواهد شد – راهنمای خرید kharidmag kharidmag.ir/2869/شارژر-dk60-سونی-ماه-فوریه-عرضه-خواهد/‏ 11 ژانویه 2017 ... آخرین اخبار نشان می‌دهد که این شارژر از ماه فوریه و با قیمت ۵۰ دلار عرضه خواهد شد. اگر با تکنولوژی USB نوع C آشنا نیستید، باید بدانید این نوع ... شارژر DK60 سونی از ماه فوریه عرضه خواهد شد - دیجیتال سلام hi01.ir/شارژر-dk60-سونی-از-ماه-فوریه-عرضه-خواهد-شد/‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... شارژر DK60 سونی از ماه فوریه عرضه خواهد شد. کاربرانی که هم‌اکنون آخرین پرچم‌داران سونی را در دست دارند، به زودی می‌توانند یک اکسسوری کاربردی را . شارژر DK60 سونی از ماه فوریه عرضه خواهد شد aseman12.rzb.h5h.ir/post576576.html‏ - ذخیره شده کاربرانی که هم‌اکنون آخرین پرچم‌داران سونی را در دست دارند، به زودی می‌توانند یک اکسسوری کاربردی را تجربه کنند. این کمپانی به تازگی اعلام کرده است که تا چند روز ... شارژر DK60 سونی از ماه فوریه عرضه خواهد شد - ای تی رسان www.mahpoo.com/extpost/akhbar/.../news20170110101902985191.html‏ 10 ژانویه 2017 ... کاربرانی که هم‌اکنون آخرین پرچم‌داران سونی را در دست دارند، به زودی می‌توانند یک اکسسوری کاربردی را تجربه کنند. این کمپانی به تازگی اعلام کرده ... شارژر DK60 سونی از ماه فوریه عرضه خواهد شد - مجله تفریحی نیوزس newzes.ir/news/149371‏ سونی DK60، داک شارژر USB نوع C است که هم‌زمان با معرفی دو اسمارت‌فون اکسپریا ... آخرین اخبار نشان می‌دهد که این شارژر از ماه فوریه و با قیمت 50 دلار عرضه خواهد شد. شارژر DK60 سونی از ماه فوریه عرضه خواهد شد - مجله تفریحی نیوزس newzes.ir/search/?...شارژر%20DK60%20سونی%20از%20ماه%20فوریه%20عرضه%20خواهد%20...‏ سونی DK60، داک شارژر USB نوع C است که هم‌زمان با معرفی دو اسمارت‌فون اکسپریا ... آخرین اخبار نشان می‌دهد که این شارژر از ماه فوریه و با قیمت 50 دلار عرضه خواهد شد. شارژر DK۶۰ سونی از ماه فوریه عرضه خواهد شد : کاربرانی که ... | پارسی پو parsipoo.ir/news/.../شارژر-dk۶۰-سونی-از-ماه-فوریه-عرضه-خواهد/‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... شارژر DK60 سونی از ماه فوریه عرضه خواهد شد. کاربرانی که هم اکنون آخرین پرچم داران سونی را در دست دارند، به زودی می توانند یک اکسسوری کاربردی را ... شارژر DK60 سونی از ماه فوریه عرضه خواهد شد - مطالب اینترنتی aseman12.rzb.3tad.xyz/post479757.html‏ شارژر DK60 سونی از ماه فوریه عرضه خواهد شد. کاربرانی که هم‌اکنون آخرین پرچم‌داران سونی را در دست دارند، به زودی می‌توانند یک اکسسوری کاربردی را تجربه کنند. سونی از ماه آینده، داک شارژر DK60 را با پورت USB نوع C برای گوشی ... sonyzeynali.com/?p=7163‏ - ذخیره شده داک شارژر DK60 اولین داک سونی است که در آن از پورت USB نوع C استفاده شده است. ... اسمارت فون های سونی که از این نوع پورت USB استفاده میکنند کاربرد خواهد داشت. ... بدست آمده قرار است از ماه آینده میلادی، یعنی ماه فوریه این داک در اروپا عرضه شود.