مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

افزایش سرعت گجت‌های اندرویدی با تغییر در تنظیمات انیمیشن!

[ad_1]

اگر دستگاه اندرویدی شما کمی تنبل شده‌ است، راه‌هایی وجود دارد که آن را به سرعت قبلی برگردانید. اول، شما باید با پاک‌کردن فایل‌های بیهوده که نیازی به آن‌ها ندارید، شروع کنید. دوم، بسیار خوب است اگر یک برنامه ریبوت روزانه یا حداقل چند روز یک بار داشته‌ باشید. و سوم، خب، اکنون برای افزایش سرعت اندروید آن چه کنیم؟

یکی از فواید داشتن اندروید، آزادی بالا در شخصی‌سازی آن است. به این معنا که شما می‌توانید روش کار بعضی از ویژگی‌های اساسی اندروید را تغییر دهید. برای مثال، با فعال‌کردن حالت توسعه‌ دهنده، کلی تنظیمات برای دستکاری شما، در دسترس قرار می‌گیرد. یکی از این ویژگی‌ها، طول مدت انیمیشن‌هاست که سیستم گسترده‌ای دارد. با کاهش یا حذف این ویژگی، شما می‌توانید سرعت بالاتری از اندروید را تجربه کنید. با ما باشید:

 

گزینه‌های توسعه‌دهنده را برروی دستگاه خود پیدا کنید.

گزینه‌های توسعه‌دهنده را برروی دستگاه خود پیدا کنید.

مرحله 1: گزینه‌های حالت توسعه‌دهنده را فعال کنید

از منوی تنظیمات، گزینه‌های توسعه‌دهنده را فعال کنید. اگر این گزینه‌ها را در منوی تنظیمات نمی‌بینید، به قسمت درباره تلفن بروید و برروی بیلد نامبر، آنقدر ضربه بزنید تا پیامی ظاهر شود حاکی از فعال‌ شدن حالت توسعه‌ دهنده!

افزایش سرعت اندروید با انجام تنظیمات انیمیشن

تنظیمات انیمیشن را از بین گزینه‌های توسعه‌دهنده پیدا کنید

مرحله 2: خاموش‌کردن یا کاهش‌دادن انیمیشن‌ها

به پایین اسکرول کنید تا به گزینه‌های Window animation scale و Transition animation scale و Animator duration scale برسید.

افزایش سرعت اندروید با انجام تنظیمات انیمیشن

انیمیشن‌ها را خاموش کنید

مرحله 3: دستگاه خود را ریستارت کنید

شما می‌توانید بجای فورس کلوز‌ کردن لانچر خود، از اپ برای ریستارت گوشی استفاده کنید. با این‌حال، از آن‌جا که ممکن است هر تولیدکننده نامی متفاوت برای پکیج لانچر خود گذاشته‌ باشد، آسان‌تر است که خود اندروید را ریستارت کنید.

سعی‌کنید بین اپ‌های خود چرخ بزنید و تفاوت هندل‌ کردن آن‌ها را توسط دستگاه خود، ببینید. این تنظیم حتی برای دستگاه‌های جدید هم کار می‌کند و موجب افزایش سرعت اندروید آن‌ها می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود رایگان نرم افزارضد ویروس شید با تلفیق دو موتور ، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش ، محیطی ساده و آموزش ساخت برنامه های ویندوز بدون نیاز به برنامه …آموزش ساخت برنامه های ویندوز بدون نیاز به برنامه نویسی در گذشته برای ساخت برنامه ۲۰ ترفند جالب گلکسی اس ۷ و اس۷ اج سامسونگ که …۲۰ترفناگر این روزها به دنبال اخبار مربوط به دو پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ …در نهایت در این بخش لنز بیرون زده دوربین اصلی گوشی شاید نظر شما را به خود جلب کند دانلود بازی فوتبال …دانلود بازی اندروید سری جدید بازی فوتبال فیفا برای اندروید با گرافیک بررسی وب کم کنفرانس لاجیتک بررسی …لاجیتک یکی از شرکت هایی است که آن را با لوازم جانبی باکیفیتش برای انواع گجت های دانلود فصل اول بازی برترین هافصل اول و بسیار مهیج بازی کم نظیر مردگان متحرک این بار با اجرای بسیار ساده و بدون ارور آپدیت اندروید مارشمالو برای گوشی گلکسی عرضه …آپدیتگوشیگلکسیدر حالی که این روزها اخبار اندروید فضای مجازی را پر کرده؛ اما شمار زیادی از کاربران دانلود نرم افزار مدیریت میز کار دسکتاپاگر زمان کار با کامپیوتر مجبور هستید که تعداد زیادی از برنامه ها و پوشه ها را باز کنید دانلود رایگان نرم افزار در این مطلب از وبسایت میهن دانلود نرم افزار را برای دانلود آموزش ساخت برنامه های ویندوز بدون نیاز به برنامه نویسی آموزش ساخت برنامه های ویندوز بدون نیاز به برنامه نویسی در گذشته برای ساخت برنامه های ۲۰ ترفند جالب گلکسی اس ۷ و اس۷ اج سامسونگ که شاید نمی دانستید ۲۰ترفن اگر این روزها به دنبال اخبار مربوط به دو پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ کُره‌ایِ رعنا قامت گوشی هوشمند گلکسی سامسونگ باریک‌ترین تلفن هوشمند این شرکت تا به امروز به حساب دانلود بازی فوتبال فیفا دانلود بازی اندروید سری جدید بازی فوتبال فیفا برای اندروید با گرافیک خیره کننده بررسی وب کم کنفرانس لاجیتک بررسی تخصصی محصول لاجیتک یکی از شرکت هایی است که آن را با لوازم جانبی باکیفیتش برای انواع گجت های الکترونیکی دانلود فصل اول بازی مردگان برترین ها فصل اول و بسیار مهیج بازی کم نظیر مردگان متحرک این بار با اجرای بسیار ساده و بدون ارور و بدون آپدیت اندروید مارشمالو برای گوشی گلکسی عرضه شد گجت نیوز آپدیتگوشیگلکسی در حالی که این روزها اخبار اندروید فضای مجازی را پر کرده؛ اما شمار زیادی از کاربران منتظر دانلود نرم افزار مدیریت میز کار دسکتاپ اگر زمان کار با کامپیوتر مجبور هستید که تعداد زیادی از برنامه ها و پوشه ها را باز کنید و از



لینک منبع :افزایش سرعت گجت‌های اندرویدی با تغییر در تنظیمات انیمیشن!

افزایش سرعت گجت‌های اندرویدی با تغییر در تنظیمات انیمیشن! itresan.com/.../افزایش-سرعت-گجت‌های-اندرویدی-با-تغییر/.html‏ - ذخیره شده این تنظیم حتی برای دستگاه‌های جدید هم کار می‌کند و موجب افزایش سرعت اندروید آن‌ها می‌شود. روش افزایش سرعت گجت های اندرویدی | Eaged eaged.ir/?p=2561‏ - ذخیره شده 27 فوریه 2017 ... افزایش سرعت گجت‌های اندرویدی با تغییر در تنظیمات انیمیشن! 〰〰〰〰〰〰〰〰 〰〰〰〰 یکی از فواید داشتن اندروید، آزادی بالا در شخصی‌سازی آن ... افزایش سرعت گجت‌های اندرویدی با تغییر در تنظیمات انیمیشن! - دمادم https://damadam.ir/.../افزایش-سرعت-گجت‌های-اندرویدی-با-تغییر-در-تنظیمات-انیمیشن/1978205‏ - ذخیره شده اگر دستگاه اندرویدی شما کمی تنبل شده‌ است، راه‌هایی وجود دارد که آن را به سرعت قبلی برگردانید. اول، شما باید با پاک‌کردن فایل‌های بیهوده که ... افزایش سرعت گجت‌های اندرویدی با تغییر در تنظیمات انیمیشن! | IR24 ... ir24.news/اخبار-فناوری/افزایش-سرعت-گجت‌های-اندرویدی-با-تغییر/‏ 11 ژانویه 2017 ... اگر دستگاه اندرویدی شما کمی تنبل شده‌ است، راه‌هایی وجود دارد که آن را به سرعت قبلی برگردانید. اول، شما باید با پاک‌کردن فایل‌های بیهوده که نیازی ... 13 روش افزایش سرعت اندروید : با این ترفندها سوار بر اسب اندروید ... anzalweb.ir/1395/10/02/ترفندهای-افزایش-سرعت-اندروید/‏ - ذخیره شده 22 دسامبر 2016 ... تغییر در تنظیمات انیمیشن برای حل مشکل کند شدن اندروید ... با کاهش یا حذف این ویژگی می توانید به افزایش سرعت گوشی اندروید خود کمک کنید. افزایش سرعت گجت‌های اندرویدی با تغییر در تنظیمات انیمیشن! - آشپزی pix.parik.ir/news/150332‏ - ذخیره شده اگر دستگاه اندرویدی شما کمی تنبل شده‌ است، راه‌هایی وجود دارد که آن را به سرعت قبلی برگردانید. اول، شما باید با پاک‌کردن فایل‌های بیهوده که نیازی به آن‌ها ندارید، شروع ... بالا بردن سرعت اندروید با تغییر تنظیمات Animation - سینکیت www.syncit.ir/.../بالا-بردن-سرعت-اندروید-با-تغییر-تنظیم/‏ - ذخیره شده 15 فوریه 2016 ... در اینجا با چند گام ساده می‌توانید سرعت دستگاه خود را افزایش دهید.با آموزش بالا بردن سرعت اندروید با تغییر تنظیمات Animation با ما همراه باشید. افزایش سرعت گجت های اندرویدی با تغییر در تنظیمات انیمیشن ... parsipoo.ir/news/.../افزایش-سرعت-گجت-های-اندرویدی-با-تغییر-در/‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2017 ... اگر دستگاه اندرویدی شما کمی تنبل شده است، راه هایی وجود دارد که آن را به سرعت قبلی برگردانید. اول، شما باید با پاک کردن فایل های بیهوده که نیازی ... افزایش سرعت گجت های اندرویدی با تغییر در تنظیمات انیمیشن! - تی ... tnews.ir/news/a1c459345214.html‏ 14 مارس 2016 ... اگر دستگاه اندرویدی شما کمی تنبل شده است، راه هایی وجود دارد که آن را به سرعت قبلی برگردانید. اول، شما باید با پاک کردن فایل های بیهوده که نیازی ... افزایش سرعت گجت‌های اندرویدی با تغییر در تنظیمات انیمیشن ionet.ir/post/76605‏ - ذخیره شده قابلیت تماس صوتی تلگرام رسما برای کاربران ایرانی فعال شد; » با قاب چشمی Mask احساسات خود را به دنیای واقعیت مجازی بیاورید; » برنامه Skype هم اکنون برای ...