مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درخواست برای حذف لینکدین از فروشگاه‌های آنلاین

[ad_1]

کاربران گوشی‌های هوشمند در روسیه دیگر نمی‌توانند برنامه لینکداین را روی آیفون یا دستگاه‌های اندروید دانلود کنند.

به گزارش صبحانه، درخواست برای حذف لینکدین از اپل و فروشگاه‌های آنلاین گوگل توسط مقامات روسی، پس از رای دادگاه مبنی بر انتقال سرورهای خدمات اینترنتی به داخل روسیه و لزوم ذخیره اطلاعات شهروندان در مرزهای کشور اتفاق می‌افتد.
درخواست برای حذف لینکدین از فروشگاه‌های آنلاین
به گزارش نیویورک‌تایمز، این کار اپل و گوگل را در یک موقعیت دشوار قرار می‌دهد. این شرکت‌ها حامیان سیاست‌های اینترنت آزاد هستند، اما در حال حاضر از آن‌ها خواسته شده عامل مسدود کردن سرویس‌های اینترنتی برای دولت روسیه باشند.

حذف اپلیکیشن‌ها از گوگل‌پلی و اپ‌استور به معنای قطع دسترسی به محتوا نیست، اما نشانه‌ای است مبنی بر اینکه کشورها می‌توانند غول‌های فناوری را مجبور به حذف برنامه‌ها کنند. مسدود کردن مستقیم وب‌سایت‌ها توسط چین، روسیه، ترکیه و کشورهای دیگر سال‌هاست از طریق ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت دولتی انجام می‌شود، اما اعمال فشار بر فروشگاه‌های آنلاین پدیده‌ای تازه است.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آرشیو اخبار بانکی مرجع کاربردی بانک و اقتصاد ایران پنجشنبه ، دی ، بانکی دات آی آر معاون وزیر فتوشاپ آنلاین شرکت طراحی سایت سنادیتاوب سایت کاربردی عوامل شکست تجاری فروشگاه های اینترنتی چه عواملی کاربران سایت را آزار می دهد؟تک شات اخبار داغ فناوریخودرو انویدیا از پلتفرم هوش مصنوعی برای رانندگی خودکار رونمایی کرد مدیر عامل اولدوز توریسم، تور باکو ، تور سرعین ، ستاره صنعت …تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشدشرکت طراحی سایت طراحی سایت طراحی وب سایت …شرکت سنادیتا با طراحی و پیاده سازی بیش از وب سایت آنلاین و بهینه سازی وب سایتهای نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل …اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها فتوشاپ آنلاین شرکت طراحی سایت سنادیتا وب سایت کاربردی شما در این وب سایت می توانید به راحتی از بیشتر امکانات یک نرم افزار فتوشاپ به صورت آنلاین اولدوز توریسم، تور باکو ، تور سرعین ، ستاره صنعت گردشگری تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشد نحوه دیدن سورس کدهای شرکت طراحی سایت سنادیتا … آموزش نحوه دیدن سورس کدهای اچتمل اگر میخواهید که سورس کدهای اچتمل صفحات وب را ببینید کافی آرشیو اخبار بانکی مرجع کاربردی بانک و اقتصاد ایران پنجشنبه ، دی ، بانکی دات آی آر معاون وزیر آموزش و نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل نوکیا اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها تک شات اخبار داغ فناوری خودرو انویدیا از پلتفرم هوش مصنوعی برای رانندگی خودکار رونمایی کرد مدیر عامل انویدیا



لینک منبع :درخواست برای حذف لینکدین از فروشگاه‌های آنلاین

درخواست برای حذف لینکدین از فروشگاه‌های آنلاین - ایسنا www.isna.ir/.../درخواست-برای-حذف-لینکدین-از-فروشگاه-های-آنلاین‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... به گزارش ایسنا به نقل از نیویورک‌تایمز، درخواست برای حذف لینکدین از اپل و فروشگاه‌های آنلاین گوگل توسط مقامات روسی، پس از رای دادگاه مبنی بر ... درخواست برای حذف لینکدین از فروشگاه‌های آنلاین | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../169627-درخواست-برای-حذف-لینکدین-از-فروشگاه-های-آنلاین‏ 9 ژانویه 2017 ... به گزارش نیویورک‌تایمز، درخواست برای حذف لینکدین از اپل و فروشگاه‌های آنلاین گوگل توسط مقامات روسی، پس از رای دادگاه مبنی بر انتقال سرورهای ... درخواست برای حذف لینکدین از فروشگاه‌های آنلاین - کمونه kamooneh.com/fa/.../درخواست-برای-حذف-لینکدین-از-فروشگاه‌های-آنلاین‏ 10 ژانویه 2017 ... کاربران گوشی‌های هوشمند در روسیه دیگر نمی‌توانند برنامه لینکداین را روی آیفون یا دستگاه‌های اندروید دانلود کنند. درخواست برای حذف لینکدین از فروشگاه های آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/6d8477678851.html‏ 9 ژانویه 2017 ... به گزارش ایسنا به نقل از نیویورک تایمز، درخواست برای حذف لینکدین از اپل و فروشگاه های آنلاین گوگل توسط مقامات روسی، پس از رای دادگاه مبنی ... درخواست برای حذف لینکدین از فروشگاه‌های آنلاین - خبرگزاری بینا news.bina.ir/درخواست-برای-حذف-لینکدین-از-فروشگاه‌/‏ 9 ژانویه 2017 ... به گزارش بینا به نقل از ایسنا به نقل از نیویورک‌تایمز، درخواست برای حذف لینکدین از اپل و فروشگاه‌های آنلاین گوگل توسط مقامات روسی، پس از رای ... درخواست برای حذف لینکدین از فروشگاه‌های آنلاین - کمونه | دمادم https://damadam.ir/.../درخواست-برای-حذف-لینکدین-از-فروشگاه‌های-آنلاین/7087680‏ - ذخیره شده به گزارش نیویورک تایمز، درخواست برای حذف لینکدین از اپل و فروشگاه های آنلاین گوگل توسط مقامات روسی، پس از رای دادگاه مبنی بر انتقال سرورهای خدمات اینترنتی ... تریبون - درخواست برای حذف لینکدین از فروشگاه های آنلاین 3bune.ir/post/Ox8i7GPdBb‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... مجله اینترنتی omond (Kamooneh.com) : به گزارش ایران ، درخواست حذف رایگان نرم افزار کاربران از فروشگاه اپل آنلاین گوگل با مقامات روسی پس ... درخواست روسیه برای حذف لینکدین از فروشگاه های آنلاین | کاربران - قطره www.ghatreh.com/.../درخواست-روسیه-برای-حذف-لینکدین-فروشگاه-های-آنلاین‏ 9 ژانویه 2017 ... به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیتنا به نقل از نیویورک تایمز، درخواست برای حذف لینکدین از اپل و فروشگاه های آنلاین گوگل توسط مقامات روسی، ... درخواست برای حذف لینکدین از فروشگاه‌های آنلاین ionet.ir/post/145231‏ - ذخیره شده IONET.IR. جدیدترینها. » کاربران اپل به زودی به مرورگر امن Chrome مجهز می شوند; » سرد و قدرتمند؛ کارت گرافیک EVGA GTX 1080 Ti FTW3; » نکته‌ای شگفت‌انگیز ... درخواست برای حذف لینکدین از فروشگاه‌های آنلاین - کار و کارگر www.karvakaregar.ir/.../درخواست-برای-حذف-لینکدین-از-فروشگاه‌ه/‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... کاربران گوشی‌های هوشمند در روسیه دیگر نمی‌توانند برنامه لینکداین را روی آیفون یا دستگاه‌های اندروید دانلود کنند. منبع. مطلب درخواست برای حذف ...