مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مهمترین دلایل ناباروری در زنان

[ad_1]
به گزارش بلاغ، انسداد لوله‌های رحمی دومین علت شایع ناباروری در زنان است، سن، مدت ازدواج و سابقه فامیلی از جمله ریسک فاکتورهای ناباروری در زنان است. همچنین استفاده خودسرانه از برخی داروهای آنتی بیوتیک، درمان‌های جراحی مربوط به بسته یا باز شدن لوله‌ها و هرگونه جراحی بر روی شکم به ویژه اگر نزدیک به دستگاه تناسلی باشد، امکان ناباروری را افزایش می‌دهد.

روش آی – یو – آی (IUI) از روش‌های درمان ناباروری با علت مردانه، دهانه رحمی، ایمونولوژیک یا علت نامشخص عنوان میشود . این روش کاربرد گسترده‌ای در ناباروری دارد و در ۳۰ درصد موارد امکان باروری با این روش میسر می‌شود.

هرچه سن خانم‌ها به مرز ۳۰ سالگی پیش می‌رود، امکان تخمک‌گذاری در آنها با شانس کمتری روبرو است، در سنین ۳۵ سالگی امکان باروری کم و تا ۴۰ سالگی معمولا شانس باروری بسیار کم‌تر می‌شود. همچنین زنانی که به صورت مکرر سقط جنین یا حاملگی موفقی نداشته‌اند جزو ناباروران قرار می‌گیرند.

هیچ روشی به صورت صددرصد میزان ناباروری در آینده یک فرد را مشخص نمی‌کند، در ۷۵ درصد قاعدگی‌های منظم، موارد تخمک گذاری‌ با موفقیت انجام می‌شود. اما برای اطمینان می‌توان از طریق روش‌های آزمایشگاهی از سلامت تخمک‌گذاری آگاه شد .

بهترین زمان باروری سنین ۲۴ تا ۲۶ سالگی عنوان میشود . اگر علت ناباروری اختلال در تخمک‌گذاری باشد، می‌توان از طریق قرص‌های تحریک کننده تخمک‌گذاری، آمپول‌های تحریکی، همچنین روش‌های آی – یو – آی (IUI) و روش IVF که توانسته روشی موفق در باروری زنان و مردان ناباور باشد، استفاده کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

به این دلایل از زعفران در دوران بارداری استفاده نکنیدلکه بینی در دوران بارداری چه دلایل مهمی دارد؟ لکه بینی خونریزی خفیف از واژن استروش های درمان ناباروری خبرگزاری پردیس آیین ها و مراسم ماه محرم در تهران در استانهای مختلف کشورمان هر داروهای درمان ناباروری خبرگزاری پردیسداروهای زیادی برای درمان ناباروری بکار می روند که باعث افزایش تعداد تخمک ها، آزاد فواید رابطه جنسی در دوران بارداری را می دانیدلکه بینی در دوران بارداری چه دلایل مهمی دارد؟ مقاربت منقطع چه عوارضی دارد؟ شکلات و انجمن زنان موفق وسخت کوش آی وی افی نوین …امار مامانایی که در تاپیک قبلی مامان شدند الههاولینمشکل شکل ظاهر اسپرم چای سبز برای زنان حامله ممنوع آکاتوصیه متخصصین برای خانم های باردار عدم مصرف چای سبز در این دوران است و به دلیل کافئین انجمن زنان موفق و سخت کوش آی وی افی صفحه آیویاف چیست؟ و فرق آن با سایر روشهای کمک باروری از قبیل میکرو اینجکشن، زیفت و گیفت پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …دانشمندان در دانشگاه بیرمنگام در حال توسعه کپسول‌های هوشمندی هستند که در بدن…غذاهای مضر برای زنان باردار کودک آکاروایت صادقی از آخرین وضعیت پرونده‌اش در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان ستاد غرضی در روش های افزایش شیر مادران شیردهحکیم میرزا علی همدانی در کتاب ‏احیاءالاطفال ‏مظفری‏ اعتقاد دارد این که بعضی می به این دلایل از زعفران در دوران بارداری استفاده نکنید لکه بینی در دوران بارداری چه دلایل مهمی دارد؟ لکه بینی خونریزی خفیف از واژن است روش های درمان ناباروری خبرگزاری پردیس آیین ها و مراسم ماه محرم در تهران در استانهای مختلف کشورمان هر سال شاهد داروهای درمان ناباروری خبرگزاری پردیس داروهای زیادی برای درمان ناباروری بکار می روند که باعث افزایش تعداد تخمک ها، آزاد سازی تخمک انجمن زنان موفق وسخت کوش آی وی افی نوین صفحه امار مامانایی که در تاپیک قبلی مامان شدند الههاولینمشکل شکل ظاهر اسپرم سال انجمن زنان موفق و سخت کوش آی وی افی صفحه آیویاف چیست؟ و فرق آن با سایر روشهای کمک باروری از قبیل میکرو اینجکشن، زیفت و گیفت چیست؟ فواید رابطه جنسی در دوران بارداری را می دانید رابطه جنسی ، فواید رابطه جنسی در دوران بارداری ، رابطه جنسی در دوران بارداری ، خطرناک بودن چای سبز برای زنان حامله ممنوع آکا توصیه متخصصین برای خانم های باردار عدم مصرف چای سبز در این دوران است و به دلیل کافئین بالای پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای روش های افزایش شیر مادران شیرده حکیم میرزا علی همدانی در کتاب ‏احیاءالاطفال ‏مظفری‏ اعتقاد دارد این که بعضی می گویند دلایل ناباروری در زنان



لینک منبع :مهمترین دلایل ناباروری در زنان

علل ناباروری - پژوهشگاه رویان - Royan Institute www.royaninstitute.org/cmsfa/index.php?option=com...‏ - ذخیره شده به طور کلی 30% علل ناباروری زن ها مربوط به اختلال در لوله های رحمی است . ... مشکلات مربوط به دستگاه ایمنی بدن و عوامل ایمونولوژیک نقش مهمی در ایجاد ناباروری دارند. مهم ترین علت ناباروری در زنان - نیک صالحی www.niksalehi.com/public/152418.html‏ - ذخیره شده این بیماری ها مهم ترین علت قابل پیشگیری ناباروری به خصوص در زنان هستند. سه دهه قبل، شایع ترین بیماری آمیزشی، «سوزاک» بود، دو دهه قبل «عفونت با کلامیدیا» و ... مهم‌ترین علت نازایی در زنان چیست؟ - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/.../مهم‌ترین-علت-نازایی-در-زنان-چیست‏ - ذخیره شده - مشابه 1 ا کتبر 2014 ... یک جراح و متخصص زنان و فلوشیب نازایی، ضمن تشریح عوارض سندرمی شایع میان زنان، گفت: اختلال در روند تخمک گذاری یکی از مهم‌ترین علل نازایی ... همه راه‌های درمان نازایی - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/.../all1-infertility-treatment.html‏ - ذخیره شده - مشابه یکی از مهم‌ترین نکاتی که موفقیت روند درمان را بیشتر می​کند، رعایت فاصله درمان ​هاست. .... یکی از شایع​ترین دلایل ناباروری نقص تخمک​گذاری در زنان است. 6 علت مهم ناباروری خانمها و آقایان/ بررسی مهمترین دلایل نازایی! - نی نی نما nininama.com/fa/news73325.aspx‏ - ذخیره شده 20 ژوئن 2016 ... علل ناباروری در خانم ها بارداری دیرهنگام باروری یک مسئله ی بیولوژیکی است و ما با سن هورمون ها مواجه هستیم. بهترین سن برای بارداری در خانم ها حدود ... مهمترین دلایل ناباروری زنان/ پولیپ جزو اختلالات شایع رحمی است!/ رحم ... nininama.com/fa/news74522.aspx‏ - ذخیره شده 12 ژانویه 2017 ... چگونه عارضه ناباروری به وجود می آید و مهمترین دلایل ایجاد آن چه عاملی است و مهمترین و رایج ترین اختلالات رحمی در بین بانوان که منجر به نازاشدن آن ها ... مهمترین دلایل ناباروری زنان - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/390065/مهمترین-دلایل-ناباروری-زنان‏ - ذخیره شده 20 آگوست 2016 ... مشاور معاون بهداشت وزارت بهداشت اظهار کرد: عدم تحرکات لازم در بدن و استفاده از مواد غذایی ناسالم می تواند یکی از مهم ترین دلایل عدم باروری در زنان ... مهمترین علل نازایی در زنان/ شیوع بالای تنبلی تخمدان - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../مهمترین-علل-نازایی-در-زنان-شیوع-بالای-تنبلی-تخمدان‏ - ذخیره شده - مشابه 22 سپتامبر 2014 ... عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن سینا گفت: اختلال در روند تخمک گذاری یکی از مهمترین علل نازایی در زنان به شمار می رود که یکی از ... ۶ دلیل نازایی در زنان - جام جم jamejamonline.ir/sara/.../۶-دلیل-نازایی-در-زنان‏ - ذخیره شده 10 ا کتبر 2013 ... ... اسپرم‌ها به قسمت‌های بالا‌تر و محافظت آن‌ها از محیط اسیدی واژن نقش مهمی دارد. ... ۲ اختلالات در لوله‌های رحمی که حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد از علل نازایی در زنان است. ... ۳ـ اختلال در ذخیره تخمدانی که در واقع به دلیل مشکلات ژنتیک، اشعه و برخی ... ناباروری در زنان، مهمترین علل - نی نی بان niniban.com/fa/news/102927/ناباروری-در-زنان-مهمترین-علل‏ - ذخیره شده 13 جولای 2016 ... برخی از پزشکان زنان و زایمان تجربه بیشتری در درمان های ناباروری دارند. ... منظم بودن سیکل قاعدگی: این علامت یکی از مهم ترین نکات مورد بررسی در ...