مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خطر استفاده از محصولات تراریخته

[ad_1]

به گزارش شفاف، داریوش فرهود در گفت‌وگویی در خصوص زمان مناسب برای انجام سونوگرافی بارداری گفت: مهم‌ترین زمان‌ برای انجام سونوگرافی سه ماهه اول بارداری، هفته پانزدهم، آخر هفته هجدهم و هفته بیست و دوم بارداری است.

وی افزود: باید دانست انجام سونوگرافی در هفته هجدهم بسیار حائز اهمیت است، به دلیل این که فقط تا هفته نوزدهم بارداری در صورت وجود بیماری خاص در نوزاد می‌توان سقط جنین انجام داد و بعد از گذشت هفته نوزدهم بارداری، قانون و شرع اجازه سقط جنین را به پزشک و خانواده نمی‌دهد.

عضو پیوسته و دائمی فرهنگستان علوم پزشکی ایران در خصوص خطرات سونوگرافی گفت: در سونوگرافی برعکس رادیولوژی، اشعه‌‌ای به بدن مادر منتقل نمی‌شود و تشخیص توسط امواج صوتی صورت می‌گیرد که به همین دلیل خطر جدی برای نوزاد و مادر ایجاد نمی‌شود، اما لازم است از سالم بودن دستگاه‌ها و استاندارد بودن آنها اطمینان خاطر داشته باشیم. چون دستگاه‌های معیوب و غیراستاندارد احتمال بروز کم‌شنوایی را در کودک افزایش می‌دهد.

وی در خصوص استفاده از محصولات تراریخته توضیح داد: استفاده از هرگونه کود و مواد شیمیایی و دستکاری‌های ژنتیکی که به دلیل افزایش کیفیت بر روی محصولاتی مانند میوه‌ها و سبزیجات انجام می‌شود به نوع خود مضر است و می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌هایی مثل سرطان را افزایش دهد.

این متخصص ژنتیک اظهار کرد: تمام دستکاری‌های ژنتیکی می‌تواند منجر به تولید محصولی مضر و سرطان‌زا شود و جالب است بدانیم در سایر کشورها محصولات ارگانیک با قیمت بیشتری نسبت به محصولات تراریخته به فروش می‌رسد که متاسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی به جامعه، این موضوع در کشور ما برعکس است.

وی در پایان توصیه کرد: استفاده از هرگونه رنگ و عطر در چای و سایر مواد غذایی درصد ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد، لذا توصیه می‌شود تا جایی که ممکن است مردم از مصرف محصولات تراریخته خودداری کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

محصولات تراریخته عامل شیوع بسیاری از بیماری ها از …محصولاتتراریختهمسئله محصولات تراریخته و واردات و کشت و توسعه ی این محصولات بایستی با یک علامت سوال ابزار های جاســـــــوسی ابزار های جاســـــــوسی خطر سرقت و جاسوسی از شما وبلاگ تحلیی و خبری برای اگاهی عموم علت و درمان جوش های ایجاد شده بعد از بند انداختن …پرسش و پاسخپرسش خانمهایی که بعد از بند انداختن صورتشان جوش میزند چه باید بکنند؟ پاسخ تعریف ژنتیک و مهندسی ژنتیک خبرگزاری پردیسعلم ژنتیک یکی از شاخه‌های علوم زیستی است بوسیله قوانین و مفاهیم موجود در این علم می آخرین نظرات طب شیعهپایگاه اطلاع رسانی طب شیعه از بین خبرها رواتنیکس آلمانی بخوریم یا عرق خارشتر؟درمان بیماری برص با استفاده از واکسن – …درمانبیماریبرصبابرای دست و پا هم واکسن درست شد این خبر در تاریخ ۰۸خردادماه۹۲ به نقل از منبع ذکر شده، در مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام …مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری اخبار اقتصادی ایران اکونومیستتمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق پایگاه خبری ایران اکونومیست می باشد و استفاده شرایط فروش اقساطی محصولات پارس خودرو – …فروشاقساطیمحصولاتپارسکلیه شرایط فروش جاری انواع محصولات تولیدی شرکت پارس خودرو ویژه آذر ماه ۱۳۹۵ به صورت راسخون یار همیشه همراه صفحه اصلیاز دیر باز تولید کنندگان محصولات کشاورزی سعی در بهینه کردن محصولات با روش های مختلف محصولات تراریخته عامل شیوع بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان محصولات مسئله محصولات تراریخته و واردات و کشت و توسعه ی این محصولات بایستی با یک علامت سوال بزرگ ابزار های جاســـــــوسی ابزار های جاســـــــوسی خطر سرقت و جاسوسی از شما وبلاگ تحلیی و خبری برای اگاهی عموم مردم تعریف ژنتیک و مهندسی ژنتیک خبرگزاری پردیس علم ژنتیک یکی از شاخه‌های علوم زیستی است بوسیله قوانین و مفاهیم موجود در این علم می علت و درمان جوش های ایجاد شده بعد از بند انداختن صورت مرجع پرسش و پاسخ سلام مادر منم همین مشگل رو داشتن … بعد از کلی تحقیق و دکتر رفتن متوجه شدن که کبد شون مشگل درمان بیماری برص با استفاده از واکسن – جدیدترین اخبار درمانبیماریبرصبا برای دست و پا هم واکسن درست شد این خبر در تاریخ ۰۸خردادماه۹۲ به نقل از منبع ذکر شده، در پرتال شرایط فروش اقساطی محصولات پارس خودرو – جدیدترین اخبار ایران و فروشاقساطیمحصولات فروش فوری تمامی محصولات پارس خودرو بە صورت اقساطی این خبر در تاریخ ۱۳م اسفند ۱۳۹۱ بە نقل از مهمترین علت پیدایش بیماری های قلبی، قلب، سکته قلبی، حمله قلبی افزایش وام ۱۰ میلیونی مسکن به معنای افزایش قیمت ساخت نیستمتقاضیان از فرصت استفاده و آورده ممنوعات عمومی مرجع طب سنتی ایرانی اسلامی سایت حکیم دکتر اسلایدر صفحه اول در پاسخ بسیاری از سوالات مندرج در بخش پرسش و پاسخ و یا مطالب سایت، داشتن تغذیه سالم و رعایت همه چیز در باره سرطان، علائم سرطان، درمان سرطان، سرطان ریه گیاهانی با خطر ایجاد سرطان سینه پاک کننده طبیعی نیکوتین و کاهش ابتلا به سرطان اثر ضد سرطانی مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام پروپوزال سمینار مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری، گروه خطر استفاده از تردمیل



لینک منبع :خطر استفاده از محصولات تراریخته

خطر استفاده از محصولات تراریخته - مواد غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../خطر-استفاده-از-محصولات-تراریخته‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... عضو پیوسته و دائمی فرهنگستان علوم پزشکی ایران در خصوص خطرات ... وی در خصوص استفاده از محصولات تراریخته توضیح داد: استفاده از هرگونه ... مزایا و مضرات محصولات تراریخته چیست؟ - افکار نیوز www.afkarnews.ir/...محصولات-تراریخته.../526673-مزایا-مضرات-محصولات-تراریخته-چیست‏ - ذخیره شده 25 ژوئن 2016 ... این روزها بحث واردات و تولید محصولات کشاورزی تراریخته در کشور ... این کار هستند و در مقابل برخی دیگر مخالف این محصولات بوده و استفاده از آن را ... خطر استفاده از محصولات تراریخته - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950924000504‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... وی در خصوص استفاده از محصولات تراریخته توضیح داد: استفاده از هرگونه ... خود مضر است و می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌هایی مثل سرطان را افزایش دهد. گیاهان تراریخته - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/گیاهان_تراریخته‏ - ذخیره شده - مشابه مضرات محصولات تراریخته[ویرایش] ... طعم غیر متداول: به دلیل تغییر در ساختار این محصولات، ... سلاح بیولوژیک: بسیاری از کشورها از این محصولات به عنوان سلاح بیولوژیک علیه دشمنان خود استفاده می‌کنند. خطرات استفاده از محصولات تراریخته | مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/tag/خطرات-استفاده-از-محصولات-تراریخته/‏ - ذخیره شده محصولات GMO را در ایران محصولات تراریخته می نامند این محصولات به سبب دستکاری ژنتیکی که به سبب بازده بیشتر شده اند. اما با گذشت زمان مشخص شد که این ... محصولات کشاورزی تراریخته؛ فواید و عوارض - خبرگزاری صدا و سیما www.iribnews.ir/.../محصولات-کشاورزی-تراریخته-فواید-و-عوارض‏ - ذخیره شده رئیس انجمن عملی ایمنی زیستی: محصولات تراریخته مضر نیست؛ ستاد توسعه زیست ... استفاده از سموم خطرناک تر بهتر است از سمومی استفاده شود که خطر کمتری دارد. محصولات تراریخته عامل شیوع بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان/ تلاش ... www.rajanews.com/.../محصولات-تراریخته-عامل-شیوع-بسیاری-از-بیماری-ها-از-جمله-سرطان-تلاش-عده-ای-برای-توسعه-ی‏ - ذخیره شده 18 جولای 2016 ... مسئله محصولات تراریخته و واردات و کشت و توسعه ی این محصولات ... و تا زمانی که بی خطر بودن این محصولات بطور قطع به نتیجه نرسیده است نباید اجازه ... استفاده از علف‌کش‌ها در گیاهان تراریخته مقاوم به علف‌کش، باکتری‌های خاک را از ... خطرات استفاده از محصولات تراریخته | انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ... isacc.ir/tag/خطرات-استفاده-از-محصولات-تراریخته/‏ - ذخیره شده برچسب‌هاGMO, محصولات GMO, خطرات استفاده از محصولات تراریخته, اصلاح ژنتیک, محصولات تراریخه, مضرات محصولات تراریخته ... محصولات تراریخته: فواید و مضرات titre1.ir/fa/news/90432/محصولات-تراریخته-فواید-و-مضرات‏ - ذخیره شده 28 فوریه 2016 ... محصولات تراریخته در حقیقت مواد غذایی هستند که از لحاظ ژنتیکی ... از این محصولات به عنوان سلاح بیولوژیک برعلیه دشمنان خود استفاده می کنند. وقتی مضرات محصولات ترا ریخته در پشت نقاب ها پنهان می شوند - راه دانا www.dana.ir/.../وقتی-مضرات-محصولات-ترا-ریخته-در-پشت-نقاب-ها-پنهان-می-شوند‏ - ذخیره شده 5 ژوئن 2016 ... چرا باید محصولات تراریخته از کشورهای اروپایی که کشت و تولید این ... که برای تهیه روغن مورد استفاده قرار می گیرند و یا برنج های ترا ریخته ای که ...