مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جولان آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در 3 استان

[ad_1]

طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان‌های مازندران، گیلان و اردبیل در سامانه اطلاع‌رسانی سازمان دامپزشکی کشور گزارش شده است.

به گزارش مشرق، بعدازظهر امروز با حضور مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور، معاونان وی و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از سامانه جامع اطلاع‌رسانی سازمان دامپزشکی رونمایی شد که یکی از مزایای این سامانه گزارش در لحظه کانون بیماری‌های دامی در نقاط مختلف کشو است طبق گزارشی که از نحوه عملکرد این سامانه در این جلسه با حضور خبرنگاران ارائه شد 4 کانون بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان طی 24 ساعت گذشته در استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل گزارش شده است و بنابر اطلاعات ارائه شده در جلسه موج آنفلوانزای پرندگان از شمال کشور به تدریج در حال ورود می‌باشد.
 
طی یک ماه اخیر با سردتر شدن هوا و مهاجرت پرندگان از کشورهای اروپایی و شمال سیبری مواردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در نقاط مختلف کشور مشاهده شده که سازمان دامپزشکی بلافاصله وارد عمل شده و طیور مشکوک به بیماری در مرغداری‌ها را امحا کرده است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سلام دلفان اخبار شهرستان دلفان نخستین سایت …ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته‌های اسم ‌و رسم‌دار آرزوی جوان ایرانی است؛ اما اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی سخنگوی وزارت خارجه در صورت دریافت دعوت‌نامه برای حج سال آینده، از سوی مسئولان ذی سلام دلفان اخبار شهرستان دلفان نخستین سایت خبری تحلیلی در ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته‌های اسم ‌و رسم‌دار آرزوی جوان ایرانی است؛ اما تحصیلات اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان سخنگوی وزارت خارجه در صورت دریافت دعوت‌نامه برای حج سال آینده، از سوی مسئولان ذی‌ربط



لینک منبع :جولان آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در 3 استان

جولان آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در 3 استان - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../جولان-آنفلوانزای-فوق-حاد-پرندگان-در-3-استان‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2017 ... طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان‌های مازندران، گیلان و اردبیل در سامانه اطلاع‌رسانی سازمان دامپزشکی کشور گزارش شده ... جولان آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در 3 استان - سوک sook.ir/fa/news/198308/جولان-آنفلوانزای-فوق-حاد-پرندگان-در-3-استان‏ 11 ژانویه 2017 ... طی یک ماه اخیر با سردتر شدن هوا و مهاجرت پرندگان از کشورهای اروپایی و شمال سیبری مواردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در نقاط مختلف کشور مشاهده ... مشاهده ۴ مورد آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در ۳ استان ... - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13951022000957‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2017 ... ۴ مورد آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در ۲۴ ساعت گذشته در استان‌های مازندران، گیلان و اردبیل در سامانه اطلاع‌رسانی سازمان دامپزشکی کشور گزارش شده ... جولان آنفولانزای فوق حاد پرندگان در یازده استان کشور www.iribnews.ir/.../جولان-آنفولانزای-فوق-حاد-پرندگان-در-یازده-استان-کشور‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2017 ... رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: 11 استان کشور درگیر آنفولانزای فوق حاد پرندگان هستند. جولان آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در 3 استان - تی نیوز tnews.ir/news/532477828284.html‏ 11 ژانویه 2017 ... طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان های مازندران، گیلان و اردبیل در سامانه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی کشور گزارش شده ... جولان آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در 3 استان - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../جولان-آنفلوانزای-فوق-حاد-پرندگان-در-3-استان/‏ - ذخیره شده جولان آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در 3 استان. بعدازظهر امروز با حضور مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور، معاونان وی و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ... جولان آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در 3 استان کشور/ شکار پرندگان ... www.tikfeed.ir/page-9863.html‏ به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، حضور مهدی خلج رییس این سازمان و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از سامانه جامع اطلاع‌رسانی سازمان ... جولان آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در ۳ استان کشور/ شکار پرندگان ... raby.ir/جولان-آنفلوانزای-فوق-حاد-پرندگان-در-3-اس/‏ 13 ژانویه 2017 ... به گزارش پایگاه خبری ربیع، و به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، حضور مهدی خلج رییس این سازمان و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از ... جولان آنفولانزای فوق حاد پرندگان در3 استان | آنفولانزادی - قطره www.ghatreh.com/news/.../جولان-آنفولانزای-فوق-حاد-پرندگان-در3-استان‏ 11 ژانویه 2017 ... آنفولانزادی فوق حاد پرندگان در استان های گیلان،مازندران و اردبیل گزارش شده است. - به گزارش ... مشاهده آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در 3 استان · 5 + 1 شیوع آنفلوآنزای فوق‌ حاد پرندگان - پارس نیوز www.parsnews.com/.../410952-شیوع-آنفلوآنزای-فوق-حاد-پرندگان‏ - ذخیره شده 29 نوامبر 2016 ... ... آنفلوآنزای فوق‌ حاد پرندگان در ۴ واحد تولیدکننده تخم مرغ در استان تهران ... امسال از روسیه براساس پرواز پرندگان مهاجر و دالان هوایی به جنوب شرقی ... به گفته خلج، تا شعاع 3 کیلومتری این مرغداری‌ها را در حال نمونه‌گیری و پایش هستیم.