مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مایکروسافت هشتمین کمپانی برتر دنیا از لحاظ ثبت پتنت؛ IBM با اقتدار در صدر!

[ad_1]

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سرویس پتنت IFI CLAIMS، شرکت مایکروسافت ۲,۳۹۸ پتنت در سال ۲۰۱۶ به ثبت رسانده است. بدین ترتیب مایکروسافت در بین کمپانی‌های با بیشترین ثبت اختراع در جایگاه هشتم قرار گرفته است که این رده نسبت به جایگاه سال گذشته مایکروسافت دو رتبه ارتقا یافته است. اگرچه مایکروسافت اخیرا استراتژی‌های تحقیقاتی خود را مورد بازنگری قرار داده، با این حال این امیدواری وجود دارد که تعداد پتنت‌های این شرکت تحت تأثیر این تغییرات قرار نخواهد گرفت.

در این بین شرکت IBM با ثبت ۸,۰۸۸ پتنت، بار دیگر توانست در صدر شرکت‌های با بیشترین پتنت ثبت شده در آمریکا قرار گیرد. این شرکت با ثبت ۲۲ پتنت در روز، توانست با اختلاف ۲,۵۰۰ ثبت اختراع نسبت به نزدیکترین رقیب خود یعنی شرکت سامسونگ، در صدر قرار گیرد. همچنین IBM اولین شرکتی است که توانسته در یک سال بیش از ۸,۰۰۰ پتنت به ثبت برساند.

لیست ده کمپانی برتر ۲۰۱۶ از نظر تعداد پتنت‌های ثبت شده

لیست ده کمپانی برتر ۲۰۱۶ از نظر تعداد پتنت‌های ثبت شده


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مایکروسافت هشتمین کمپانی برتر دنیا از لحاظ ثبت پتنت؛ با اقتدار در صدر مایکروسافت هشتمین کمپانی برتر دنیا از لحاظ ثبت پتنت؛ با اقتدار در صدر



لینک منبع :مایکروسافت هشتمین کمپانی برتر دنیا از لحاظ ثبت پتنت؛ IBM با اقتدار در صدر!

مایکروسافت هشتمین کمپانی برتر دنیا از لحاظ ثبت پتنت؛ IBM با ... itresan.com/.../مایکروسافت-هشتمین-کمپانی-برتر-دنیا.../.html‏ - ذخیره شده مایکروسافت هشتمین کمپانی برتر دنیا از لحاظ ثبت پتنت؛ IBM با اقتدار در صدر! ... بدین ترتیب مایکروسافت در بین کمپانی‌های با بیشترین ثبت اختراع در جایگاه هشتم ... در این بین شرکت IBM با ثبت ۸,۰۸۸ پتنت، بار دیگر توانست در صدر ... مایکروسافت هشتمین کمپانی برتر دنیا از لحاظ ثبت پتنت؛ IBM با ... chionline.ir/مایکروسافت-هشتمین-کمپانی-برتر-دنیا-از/‏ - ذخیره شده 12 ژانویه 2017 ... مایکروسافت هشتمین کمپانی برتر دنیا از لحاظ ثبت پتنت؛ IBM با اقتدار در صدر! جهت مشاهده مطلب باید روی دکمه پایین کلیک کنید. مشاهده مطلب ... اقتدار | بلاگ آی تی blogit.ir/tags/اقتدار/‏ - ذخیره شده مایکروسافت هشتمین کمپانی برتر دنیا از لحاظ ثبت پتنت؛ IBM با اقتدار در صدر! ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ ۰ 9 بازدید. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سرویس پتنت IFI CLAIMS، ... پتنت - خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه | شرکت نت www.netwebco.ir/category/پتنت/‏ - ذخیره شده مایکروسافت هشتمین کمپانی برتر دنیا از لحاظ ثبت پتنت؛ IBM با اقتدار در صدر! ... در این بین شرکت IBM با ثبت ۸,۰۸۸ پتنت، بار دیگر توانست در صدر ... اخبار فناوری-آخرین و جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات و ... khabar5.com/category/اخبار-فناوری/Page52‏ اوپو با پشت سر گذاشتن اپل، پرفروش ترین برند گوشی در چین شد ... مایکروسافت هشتمین کمپانی برتر دنیا از لحاظ ثبت پتنت؛ IBM با اقتدار در صدر! 18 روز قبل. پتنت عجیب اینتل برای یک لپ‌ تاپ — وبلاگ - اطلاعات و ارتباطات آیسل i-sel.ir/blog/پتنت-عجیب-اینتل-برای-یک-لپ‌-تاپ/‏ - ذخیره شده 17 مارس 2017 ... ... گذاشتن بر روی ویندوز ۱۰ موبایل کمی عجیب بنظر می‌رسد. ... مایکروسافت هشتمین کمپانی برتر دنیا از لحاظ ثبت پتنت؛ IBM با اقتدار در صدر! فردا سینماهای کل کشور تعطیل است - رکنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31224892‏ 9 ژانویه 2017 ... مایکروسافت هشتمین کمپانی برتر دنیا از لحاظ ثبت پتنت؛ IBM با اقتدار در صدر! . .. در این بین شرکت IBM با ثبت 8,088 پتنت، بار دیگر ... استفاده از چندین رسانه اجتماعی، احتمال افسردگی را افزایش می‌دهد! https://www.tanikal.com/استفاده-چندین-رسانه-اجتماعی،-احتمال-ا/‏ 11 ژانویه 2017 ... اگر چه با استفاده از این مطالعه نمی‌توانیم به طور دقیق بگوییم که افراد ... هشتمین کمپانی برتر دنیا از لحاظ ثبت پتنت؛ IBM با اقتدار در صدر! منتظر معرفی مایکروسافت سرفیس پرو ۵ با نمایشگر ۴K در فصل بهار ... newslist.ir/news/sci.../ای.../منتظر-معرفی-مایکروسافت-سرفیس-پرو-۵-با‏ 1 ژانویه 2017 ... منتظر معرفی مایکروسافت سرفیس پرو ۵ با نمایشگر ۴K در فصل بهار ... مایکروسافت هشتمین کمپانی برتر دنیا از لحاظ ثبت پتنت؛ IBM با اقتدار ... مایکروسافت پتنت دیگری برای سرفیس فون ثبت کرد - شاپ یار ... shopyar24.ir/.../مایکروسافت-پتنت-دیگری-برای-سرفیس-فون-ث/‏ - ذخیره شده 10) شایعه: مایکروسافت پتنت جدیدی را برای سرفیس فون به ثبت رساند ..... مایکروسافت هشتمین کمپانی برتر دنیا از لحاظ ثبت پتنت؛ IBM با اقتدار در ... به نظر می‌رسد ... در این بین شرکت IBM با ثبت ۸,۰۸۸ پتنت، بار دیگر توانست در صدر .