مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را بشناسید

[ad_1]

ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را بشناسید

ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را بشناسید 

به شما ورزشکاران گیاه خوار مشهوری را معرفی می کنیم که با خوردن گیاه توانسته اند بدنی سالم و قدرتمند را پرورش دهند. با وجود این که مصرف گوشت در سراسر دنیا در حال‌ افزایش است، تعداد زیادی از ورزشکاران قدرتی که در جهان رکورددار هستند، گیاه خوارند.

 

چهار فرد قدرتمند در جهان که گیاه خوار هستند عبارتند از:

 

۱. هولدابی . ویگ:
این ورزشکار زن ۳۰ ساله پاورلیفتینگ اهل ایسلند است. ماه نوامبر گذشته ویگ رکورد اسکات با وزنه ۲۰۵ کیلوگرمی را به ثبت رساند. او رکورد زنان این کشور را ۸۴ کیلوگرم ارتقا داد. او همچنین رکورد پرس روی نیمکت ۱۲۰ کیلوگرم را در کشور ایسلند دارد.

 

ویگ در مصاحبه‌ای اعلام کرد که گیاه خوار است و دلیل این کار را سلامت خود و اهمیت دادن به محیط زیست داشت. وعده‌های غذایی او شامل ۲۰ تا ۳۰ درصد پروتئین، ۱۵ تا ۲۰ درصد چربی و ۵۵ تا ۶۰ درصد کربوهیدرات است.

 

۲. ایلیا ایلین:
ایلین دو بار مدال طلای المپیک کسب کرده است. او در سال ۲۰۰۸ در یک ضرب ۱۸۰ کیلوگرم و در سال ۲۰۱۲ در یک ضرب ۱۸۵ کیلوگرم را بالای سر برد. او همچنین در مسابقات قهرمانی جهان چهار بار در وزن ۹۴ کیلوگرم و یک بار در وزن ۱۰۵ کیلوگرم قهرمان شده است.

 

او بعد از المپیک لندن ۲۰۱۲ کاملا مصرف گوشت را کنار گذاشت. او در این باره گفت‌: از زمانی که گیاه خوار شده ام حس بهتری دارم. برایم ساده نیست که گوش را هضم کنم. بدن من انرژی زیادی صرف هضم کردن گوشت می‌کند. بنابراین ترجیح می‌دهم که پروتئین را از مواد دیگری کسب کنم.

 

۳. پاتریک بابومیان :
بابومیان که اصلیت ایرانی دارد یکی از قوی‌ترین مردان آلمان است. او می‌تواند هالتر ۳۰۰ کیلوگرمی را از زمین بلند کند. او ۱۵۰ کیلوگرم را بالای سر می‌برد.بابومیان درباره گیاه خواری می‌گوید یک روز قصد کردم اگر یک پرنده را ببینم که پاهایش شکسته باشد باید کاری کنم و به آن پرنده کمک کنم. در ‌عین ‌حال من به رستوران می‌روم و مرغ می خورم. این دو به نظرم متناقض بود و منعی نداشت.

 

۴. کندریک فاریس:
فاریس ورزشکار وزنه‌برداری المپیکی آمریکا است. او در مسابقات ریو شرکت کرده بود. فاریس رکورد وزنه ۹۴ کیلوگرم مردان آمریکا را دارد.او در یک ضرب ۱۶۸ کیلوگرم و در دو ضرب ۲۰۰۹ کیلوگرم را بالا سر برده است.

 

فاریس از سال ۲۰۱۴ و بعد از به دنیا آمدن پسرش خوردن گوشت حیوانات را قطع کرد. او در این باره می‌گوید او دومین فرزند من بود و من با خودم فکر کردم که باید یک چیز به فرزندم یاد هم و می خواستم برای او الگو باشم.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

قویترین مرد آلمان یک گیاهخوار آبادانی عکس و …خفن ترین اس ام اس ها با موضوع قلیون سوپر هدفون سونی را بشناسید این ترفندهای فرزندی که پس از گذشت چندین سال هنوز از مادر شیر …فرزندی که پس از گذشت چندین سال هنوز از مادر شیر می خورد به طور قطع شیر مادر بهترین نوع پرنده‌ای زیبا و عجیب در آفریقا تصاویرپرنده‌ای زیبا و عجیب در آفریقا تصاویر در جنوب شرقی آفریفا پرنده بسیار زیبا و بی نگهداری وپرورش مرغ مینا مرغ مینا پرنده ای کوچک زیبا و دلنشین است که قابلیت بسیار خوبی برای تقلید صدا دارد و بازیگر زن ایرانی در ستایش از رییس‌جمهور آمریکاعکسشبنم مقدمی در آخرین پست اینستاگرامی خود از آبراهام لینکلن شانزدهمین رییس‌جمهور دانلود چند آهنگ ماندگار و قدیمی مازندرانیسلام دنبال یه ترانه ی قدیمی ام که فقط بخشی از متن اونو میدونم، چند ساله دنبالش میگردم خون آکا بابونه برای کنترل قند خون مفید است آیا می دانید گیاه ریواس باعث تصفیه خون می شود؟دندان درد و راههای درمان کی روش بیانیه دادتبلیغات برانکو خودش را می سوزاند کریمیبرگزاری اردو با بازیکن دکتر دقاق زادهمتخصص طب فیزیکی وتوانبخشی …مفصل قسمتی از بدن است که دو استخوان را به هم وصل می‌کند عملکرد مفصل عبارت است از حرکت قویترین مرد آلمان یک گیاهخوار آبادانی عکس و مصاحبه خفن ترین اس ام اس ها با موضوع قلیون سوپر هدفون سونی را بشناسید این ترفندهای آرایشی فرزندی که پس از گذشت چندین سال هنوز از مادر شیر می خورد فرزندی که پس از گذشت چندین سال هنوز از مادر شیر می خورد به طور قطع شیر مادر بهترین نوع تغذیه پرنده‌ای زیبا و عجیب در آفریقا تصاویر پرنده‌ای زیبا و عجیب در آفریقا تصاویر در جنوب شرقی آفریفا پرنده بسیار زیبا و بی‌همتایی نگهداری وپرورش مرغ مینا مرغ مینا پرنده ای کوچک زیبا و دلنشین است که قابلیت بسیار خوبی برای تقلید صدا دارد و این بازیگر زن ایرانی در ستایش از رییس‌جمهور آمریکاعکس ولی جالبه به صورت رسمی تا سال قبل در آمریکا برده داری وجود داشته البته هم اکنون نیز به دانلود چند آهنگ ماندگار و قدیمی مازندرانی سلام دنبال یه ترانه ی قدیمی ام که فقط بخشی از متن اونو میدونم، چند ساله دنبالش میگردم پیداش خون آکا بابونه برای کنترل قند خون مفید است آیا می دانید گیاه ریواس باعث تصفیه خون می شود؟ دندان درد و راههای درمان کی روش بیانیه دادتبلیغات برانکو خودش را می سوزاند کریمیبرگزاری اردو با بازیکن توهین به دکتر دقاق زادهمتخصص طب فیزیکی وتوانبخشی بیماری های استخوان مفصل قسمتی از بدن است که دو استخوان را به هم وصل می‌کند عملکرد مفصل عبارت است از حرکت دادن



لینک منبع :ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را بشناسید

ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را بشناسید - پارس ناز www.parsnaz.com/ورزشکاران-گیاه-خوار-معروف-جهان-را-بشنا.html‏ - ذخیره شده ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را بشناسید ،برترین ورزشکاران گیاه خوار دنیا،افراد گیاه خوار و ورزش کردن،افراد با رژیم گباه خواری و ورزشکار. تصاویر برای ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را بشناسید ajam4 www.ajam4.persianblog.ir/‏ - ذخیره شده ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را بشناسید. به شما ورزشکاران گیاه خوار مشهوری را معرفی می کنیم که با خوردن گیاه توانسته اند بدنی سالم و قدرتمند را پرورش دهند. 5 تن از بهترین و معروف ترین بدنسازان گیاهخوار! (ترجمه) - پرشین پت persianpet.org/forum/thread116884.html‏ - ذخیره شده - مشابه هستند بسیاری از ورزشکاران معروف که با یک رژیم گیاهی موفق به کسب عناوین ... در اینجا میتوانید 5 تا از بدنسازان بزرگ گیاهخوار را بشناسید: ... بیلی در سال 2009 عنوان آقای بدنساز طبیعی جهان را تنها پس از چند سال بدنسازی و 10 ... بشناسید – برگه 2 – پورتال گلستان golestanstate.ir/tag/بشناسید/page/2/‏ ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را بشناسید. به شما ورزشکاران گیاه خوار مشهوری را معرفی می کنیم که با خوردن گیاه توانسته اند بدنی سالم و قدرتمند را پرورش دهند. شغل‌های انتخاباتی را بشناسید | جستجو wesria.net/search/شغل‌های-انتخاباتی-را-بشناسید‏ - ذخیره شده ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را بشناسید. ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را بشناسید ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را بشناسید ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را ... ایمن‌ترین خودروهای ۲۰۱۷ جهان را بشناسید | جستجو wesria.net/search/ایمن‌ترین-خودروهای-۲۰۱۷-جهان-را-بشناسید‏ - ذخیره شده ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را بشناسید. ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را بشناسید ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را بشناسید ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را ... پارکر خرد کن گیاهی انگلستان - SKY www.miningprice.online/ir2/8727/about.html‏ - ذخیره شده کربن سنگ زنی گیاه احداث کارخانه بازیافت مس سنگ معدن منیزیت گیاه کارخانه .... 12 ژانویه 2017 , ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را بشناسید , برایم ساده نیست که ... گیاه‌خواری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/گیاه‌خواری‏ - ذخیره شده - مشابه امروزه در همهٔ کشورهای جهان گیاه‌خواران وجود دارند و در بعضی کشورها همانند هند، ... نیمه گیاه‌خوار (Semi-Vegetarian): گیاه‌خوارانی که گوشت قرمز مصرف نمی‌کنند اما از گوشت ... پاچه خوار الة - جستجو - وسریا wesria.com/search/پاچه+خوار+الة‏ - ذخیره شده ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را بشناسید ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را بشناسید ورزشکاران گیاه خوار معروف جهان را بشناسید به شما ورزشکاران گیاه خوار ...