مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه می توانم جهانی شوم؟

[ad_1]

وب‌سایت شنبه: هر کسب‌ و کاری که فعالیت خود را شروع می‌کند، هر چقدر هم که کوچک و محدود باشد، مطمئنا اهداف بلند پروازانه زیادی را پیش روی خود داشته و به دنبال تثبیت و بالا‌بردن نام تجاری خود است‌ اما این اهداف در صورتی امکان تحقق خواهند یافت که مطابق با راهکارهایی مناسب و کاربردی پیاده شوند و تنها به‌صورت جملاتی پرطمطراق و زیبا ‌روی کاغذ باقی نمانند.

 

برای رسیدن به این منظور نیز باید راهکارها و استراتژی‌های متناسب و کارآمدی را به اجرا درآورد تا بتوان از موقعیت یک کسب‌و‌کار کوچک، به جایگاه یک برند معروف دست یافت. در همین راستا نیز در این گزارش به معرفی چند راهکار عمده خواهیم پرداخت که کسب‌وکارهای کوچک را برای ورود به  به بازارهای بزرگ جهانی آماده خواهند کرد.

 

 می‌توانم جهانی شوم؟

وعده‌های خود را تنها ارائه ندهید، بلکه به آنها حیات ببخشید

اگرچه طراحی و ارائه شعارهای خلاقانه برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی بسیار ضروری است، اما اگر این شعارها در حد یک وعده باقی مانده و تحقق نیابند، به مرور زمان تأثیرگذاری خود را از دست خواهند داد. ناگفته پیداست که تمام شعارهای تبلیغاتی که با توجه به روحیات مخاطبان و نیازهای آنها انتخاب شده باشند، در همان وهله اول، مخاطبان را به سوی خود جلب خواهند کرد، اما اگر این شعارها تحقق نیابند، به وعده‌هایی دروغین تبدیل خواهند شد که به مرور زمان، عدم اعتماد مشتریان را به همراه خواهند داشت، بنابراین یکی از مهم‌ترین راهکارهایی که برای ماندگاری و رشد یک نام تجاری بسیار اهمیت دارد، تحقق وعده‌های آن است، چراکه جلب اعتماد مخاطبان است که می‌تواند یک کسب‌‌وکار کوچک را به مرور زمان به یک برند ماندگار تبدیل کند.

گذر از بازارهای محلی به بازارهای جهانی

اگر رؤیای جهانی‌شدن را در سر دارید، نباید کسب‌و‌کار خود را در همان سطح محلی نگه بدارید، اما عجله‌کردن در این راه نیز به ضرر شما تمام خواهد شد، زیرا برای پا گذاشتن به عرصه بازارهای بزرگ‌تر و یافتن مخاطبان جهانی، در درجه اول باید در بازار محلی خود تثبیت شوید، بعد از این مرحله است که باید به دنبال یافتن استراتژی‌های تازه‌تر باشید. به این معنا که راهکارهایی که جوابگوی مخاطبان محلی شما بود، دیگر کفاف حضور در بازارهای جهانی را نخواهد داد و شما باید به دنبال شناختن مخاطبان جهانی خود باشید که فرهنگ‌هایی مختلف دارند و در نتیجه باید روش‌های تبلیغاتی متفاوتی را در پیش بگیرید.

 

در همین راستا باید اذعان کرد که ترجمه شعارهای تبلیغاتی در این مرحله کارساز نخواهد بود، بلکه مخاطبان جدید، علایق و خصوصیات جدیدی دارند و شما نیز مطابق با آنها باید به طراحی و ارائه برنامه‌های جدید بازاریابی خود بپردازید.

متخصصان بازاریابی را فراموش نکنید

گسترش یک نام تجاری در سطح بین‌المللی کار چندان راحتی نخواهد بود و نیاز به تخصص و مهارت‌هایی ویژه دارد، در همین راستا باید گفت بعد از حضور در بازارهای جهانی، ضروری‌ترین راهکار، استخدام تیم‌های بازاریابی موفق و کمک‌گرفتن از آژانس‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی است؛ چراکه در این مرحله، کسب‌وکار شما نیاز به گسترش و شناخته‌شدن از سوی مخاطبان جهانی دارد و بنابراین داشتن یک تیم متخصص که تجربه زیادی در این کار دارد، می‌تواند کمک زیادی به روند رشد نام تجاری شما داشته باشد؛ ضمن اینکه فضای دیجیتال و گسترش رسانه‌های اجتماعی نیز به عنوان ابزاری قدرتمند در دست شما خواهند بود تا با کمک راهکارهایی که تیم متخصص انتخابی شما ارائه می‌دهند، حضوری بهینه‌تر و کارآمدتر در سطح جهانی داشته باشید.

لحن خاص کمپین‌های تبلیغاتی خود را بیابید

اگر با کمی دقت به برندهای مشهور جهان و فعالیت‌های تبلیغاتی آنها نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که تمام آن فعالیت‌های بازاریابی، در عین اینکه متفاوت از هم بوده و تکراری نیستند، لحن خاصی را در شعارها، تصاویر، ویدئوها و دیگر راهکارهای بازاریابی خود دارند که به صورتی غیرمستقیم ذهن مخاطب را با آن نام تجاری مرتبط می‌کنند؛ بنابراین برای جهانی‌شدن یک برند، یافتن آن لحن خاص ضروری محسوب می‌شود و رسیدن به این لحن نیز در گرو حرکت درست و همه‌جانبه فعالیت‌های بازاریابی آن است؛ به این معنا که اگر یک کسب‌وکار کوچک در فضای محلی خود به‌درستی تثبیت شود و بعدها نیز بتواند با کمک گرفتن از تیم‌های متخصص، جایگاه خود را در سطح جهانی بیابد، خواه‌نا‌خواه، لحن و صدای خاص خود را پیدا خواهد کرد و مخاطبان جهانی می‌توانند صدای آن را در بین دیگر برندهای رقیب به خوبی تشخیص بدهند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روزنامه خبرورزشیآیا به توافقی که در غیاب آنها شده پایبند می مانند؟ پشت پرده تشکیل ستاد عبور از بحران نوشته های خواندنی فرحناز جمعه ‏ ‏ یکی بود یکی نبود، هزارپایی بود که خیلی خوب می رقصیدقصه پر غصه بحرین چرا و چگونه از ایران جدا شد؟ …بحرین در همه تاریخ پر فراز و نشیب خود هیچگاه تابعیت و سلطه عربستان را نپذیرفته است روزه گرفتن افراد دیابتی در ماه رمضان آیا من با …روزه گرفتن افراد دیابتی در ماه رمضان آیا من با داشتن دیابت می توانم روزه بگیرم ؟پایگاه خبری تحلیلی کاپ اخبار فوتبالآخرین اخبار فوتبال و به روز ترین خبر های ورزشی را از سایت کاپ دنبال کنید جدیدترین خبر فارسی العربیةالف مطهری ظلم را نگویم خفه می‌شوم آملی لاریجانی …مطهری ظلم را نگویم خفه می‌شوم آملی لاریجانی زیاد تحمل نقد نداردتکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، …کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز چگونه با دیگران رابطه خوبی داشته باشیم؟ شهر …متاسفانه با بهترین دوستانم نمی‌توانم به خوبی ارتباط برقرار کنم گاهی درباره من چگونه ویزای توریستی کانادا را دریافت کنیمچگونه ویزای توریستی کانادا را دریافت کنیم آیا شما دوستی دارید که می خواهید به کانادا روزه گرفتن افراد دیابتی در ماه رمضان آیا من با داشتن دیابت روزه گرفتن افراد دیابتی در ماه رمضان آیا من با داشتن دیابت می توانم روزه بگیرم ؟ قصه پر غصه بحرین چرا و چگونه از ایران جدا شد؟ خلیج فارس چگونه با دیگران رابطه خوبی داشته باشیم؟ شهر سوال متاسفانه با بهترین دوستانم نمی‌توانم به خوبی ارتباط برقرار کنم گاهی درباره من چیزهایی فکر الف مطهری ظلم را نگویم خفه می‌شوم آملی لاریجانی زیاد تحمل مطهری ظلم را نگویم خفه می‌شوم آملی لاریجانی زیاد تحمل نقد ندارد مهارت های حرفه ای معلم موضوع اقدام پژوهی چگونه مشکلات مقدمه نظر به اینکه درس املاء و به عبارت دیگر خواندن و نوشتن پایه ی کسب علم می باشد و دانش چگونه ویزای توریستی کانادا را دریافت کنیم چگونه ویزای توریستی کانادا را دریافت کنیم آیا شما دوستی دارید که می خواهید به کانادا دعوتش روزنامه خبرورزشی آیا به توافقی که در غیاب آنها شده پایبند می مانند؟ پشت پرده تشکیل ستاد عبور از بحران به چطور درست حامله شوم و از آن با خبر شوم تخمک گذاری چیست؟ تخمک گذاری به زمانی گفته می شود که یک تخمک یا در برخی موارد نادر بطور طبیعی حرفهای یک روح تا کنون از ارواح زیادی در مورد چگونگی مرگ و حیات پس از ان سوالات بسیاری شده که درصد زیادی از چگونه می توانم از خداوند متعال قدردانی کنم



لینک منبع :چگونه می توانم جهانی شوم؟

چگونه می توانم جهانی شوم؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/458217/چگونه-می-توانم-جهانی-شوم‏ - ذخیره شده 12 ژانویه 2017 ... چگونه می توانم جهانی شوم؟ هر کسب‌ و کاری که فعالیت خود را شروع می‌کند، هر چقدر هم که کوچک و محدود باشد، مطمئنا اهداف بلند پروازانه زیادی را پیش روی ... چگونه می توانم جهانی شوم - آفتاب www.aftabir.com/articles/.../چگونه-می-توانم-جهانی-شوم‏ - ذخیره شده 14 ژانویه 2017 ... هر کسب و کاری که فعالیت خود را شروع می کند, هر چقدر هم که کوچک و محدود باشد, مطمئنا اهداف بلند پروازانه زیادی را پیش روی خود داشته و به دنبال ... چگونه می توانم جهانی شوم؟ www.24khabar.com/news/899721/چگونه-می-توانم-جهانی-شوم/‏ 12 ژانویه 2017 ... چگونه می توانم جهانی شوم؟ هر کسب‌ و کاری که فعالیت خود را شروع می‌کند، هر چقدر هم که کوچک و محدود باشد، مطمئنا اهداف بلند پروازانه زیادی را پیش روی ... چگونه می توانم جهانی شوم؟ - راه فردا www.rahefarda.com/success/354665‏ هر کسب‌ و کاری که فعالیت خود را شروع می‌کند، هر چقدر هم که کوچک و محدود باشد، مطمئنا اهداف بلند پروازانه زیادی را پیش روی خود داشته و به دنبال تثبیت و بالا‌بردن نام ... آرشیو چگونه می توانم جهانی شوم - اکولینک www.ecolink.ir/tag/چگونه-می-توانم-جهانی-شوم/‏ - ذخیره شده سواچ چگونه سالی ۱۴ میلیون ساعت فروخت؟ وقت اقدام کارآفرینانه رسیده است! شجاعت برای موفقیت ضروری است · ۴ درس کارآفرینی توسط آری گلد · حفظ آرامش تحت ... چطور می توانم یک طراح خودرو شوم؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5823261/چطور-می-توانم-یک-طراح-خودرو-شوم‏ - ذخیره شده 18 ا کتبر 2016 ... او در جواب این سوال که پس یک طراح جوان چگونه می ‌تواند سری بین سرها در ... ‌شود، بیش از حدی که انتظار است می تواند بر صنعت جهانی تاثیر بگذارد. دیوید بلین:چطور نفسم را برای 17 دقیقه نگه داشتم | TED Talk ... ► 20:19https://www.ted.com/talks/david_blaine_how_i_held_my_breath_for_17_min/transcript?language=fa 19 ژانویه 2010 - 20 دقیقه 1:41 کار بعدی من این بود که می خواستم ببینم تا چه مدت می توانم بدون نفس ..... من رکورد جهانی را داشتم و می خواستم مطمئن شوم که این رکورد ... چگونه می توانم جهانی شوم؟ newzes.ir/search/?q=چگونه%20می%20توانم%20جهانی%20شوم؟&page=164‏ به گزارش خبرنگار تئاتر و سینما خبرگزاری فارس، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار دقایقی پیش هفدهم بهمن ماه با حضور علاقمندان در فرهنگسرای بهمن ... آر اس اس - BBCPersian.com www.bbc.com/persian/institutional/rss.shtml‏ - ذخیره شده - مشابه سرویس جهانی بی بی سی اکنون دسترسی خودکار به اخبار را برای بیشتر وب سایت های ... چگونه می توانم مشترک دریافت اخبار سایت بی بی سی از طریق آر اس اس شوم؟ چگونه می توانم با دخترم صمیمی شوم؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../چگونه-می-توانم-با-دخترم-صمیمی-شوم‏ - ذخیره شده چگونه می توانم با دخترم صمیمی شوم؟ والدین برای اینکه با دخترشان، دوست باشند، باید در ساعت هایی از روز با او بازی کنند و به عنوان یک دوست خوب، در کنارش باشند ...