مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آب برنج را دور نریزید!

[ad_1]
آب برنج را دور نریزید!

خبرگزاری آریا - روزنامه آرمان امروز: گاهی بهترین درمان برخی از ناخوشی‌ها، ساده‌ترین چیزهایی است که اتفاقا به جای استفاده کردن دور ریخته می‌شوند. یکی از همین مواد درمانی که خیلی از ما قدرش را نمی‌دانیم آبی است که برنج در آن جوشیده است و ما آن را آبکش کرده و دور می‌ریزیم. باید بدانید که این آب برخلاف تصور ما خوش طعم بوده و حتی برای رفع مشکلات گوارشی مفید است. در ادامه چند خاصیت مهم آب برنج را عنوان می‌کنیم.

خواص آب برنج

سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی

آبی که برنج در آن جوشیده و پخته است را دور نریزید. همین آب حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی فوق العاده ای است و استفاده از آن یکی از روش‌های درمانی ساده و کم هزینه برای مقابله با برخی از مشکلات روزمره است. فقط کافی است این آب را در ظرف شیشه‌ای ریخته و مقداری دارچین به آن اضافه کنید. در این صورت یک نوشیدنی خوش طعم خواهید داشت. تنها ایرادی که به آب برنج وارد می‌شود عاری بودن آن از کلسیم است. بدون شک می‌توانید کلسیم را در سبزیجات و میوه‌های خشک و لبنیات پیدا کنید.

جلوگیری از پیری زودهنگام

باید بگوییم که آب برنج حاوی میزان زیادی «اینوزیتول» است. اینوزیتول از خانواده ویتامین B است و خواص متعددی دارد. این عنصر مغذی به رشد سلول‌ها کمک می‌کند. در نتیجه پیری را از وجودتان دور می‌سازد. علاوه بر این اینوزیتول باعث افزایش جریان خون در رگ‌ها می‌شود. توجه داشته باشید که با مصرف آب برنج پوست صورتتان باطراوت‌تر و محکم‌تر شده و خاصیت ارتجاعی آن بیشتر می‌شود.

منبع خوب انرژی

آب برنج بسیار انرژی زا است. این نوشیدنی برای بازیافتن انرژی در مواقعی که مریض شده‌اید و یا اشتهای خود را از دست داده اید بسیار موثر است. برای این منظور لازم است که روزانه دو لیوان از این نوشیدنی را بنوشید تا مواد مغذی زیادی دریافت کنید و کم کم جان بگیرید. مصرف این نوشیدنی به‌خصوص برای سالمندان و کودکان توصیه می‌شود. توجه داشته باشید که پزشکان آب برنج را برای خانم‌های شیرده نیز توصیه می‌کنند چون باعث تحریک ترشح شیر مادر می‌شود.

دوست دستگاه گوارش

آب برنج به هضم غذا کمک می‌کند. به این ترتیب که به عملکرد خوب روده‌ها کمک کرده، از فلور آن محافظت و از نفخ جلوگیری می‌کند. این نوشیدنی همچنین برای مقابله با اسهال و تامین دوباره آب بدن موثر است. نتایج پژوهشی که در سال 1995 در مجله علمی The Lancet به چاپ رسیده است نشان می‌دهد که برنج و به‌ویژه آب برنج برای درمان اسهال موثر است. برای این کار لازم است که سی گرم برنج را به مدت حدود 30 دقیقه در آب بجوشانید. سپس آن را آبکش کرده و میل کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل حتما به پزشک مراجعه کنید.

دوست پوست شما

آب برنج حاوی «اسید پاراآمینوبنزوئیک» است و این عنصر مفید در تمام محصولات آرایشی بهداشتی محافظتی نور خورشید وجود دارد. این اسید آنتی اکسیدانی قوی است که خواص ضدالتهابی دارد و پوست را از التهاب دور می‌سازد. توصیه می‌کنیم علاوه بر نوشیدن آب برنج از آن به عنوان ماسک روی پوستتان نیز استفاده کنید.

خواص دیگر آب برنج

تنظیم کننده دمای بدن، تاثیر آن در مقابله با سرطان، درمان و پیشگیری از یبوست، پیشگیری از ورم معده، برای داشتن موهای سالم و درخشان، تقویت کننده بدن، برای تنگ کردن منافذ باز پوست.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بانک اطلاعات داروهای گیاهی وگیاهان دارویی ایرطبکلیات گیاه شناسی برنج گیاهی است یکسله که ارتفاع آن تا متر میرسد ودر مناطق گرم و پرورش و تولید گل های اپارتمانی وفضای باز نکات …نکات کلیدی برای پرورش گیاهان آپارتمانی تکنیک‌های نگهداری از گیاهان گلدانی و پاسیویی طب قرآنی درمان گیاهیعرفان روانشناسی توصیه …اصلی ترین آیه در مورد غذا می گوید دقت کنید و بنگرید چه میخورید یعنی با توجه به طبع که بهترین راه و وسیله تمیز کردن سرامیک خونه چیه؟ …نکات ریزخانه داری می توانید عسل را در ظرفی که در آن محکم بسته می شود بریزید، به صورتی سیب بهترین روش دم کردن چای وانواع دمنوشچای یک نوشیدنی است که با دم کردن برگها،جوانه ها یا شاخه های فرآوری شده بوته چای گونه بهداشت مواد غذایی سایت پزشکان بدون مرزبهداشت مواد غذایی اگرچه نگهداری مواد غذایی یک دانش روز است و روش ‌های علمی‌ متعددی آشپزی،نکات آشپزی،دانستنیهای آشپزیبا این کار همسرتان را شگفت زده کنید مخصوص همه خانم ها زیباتر شوید خانه ایی شیک و پرورش و نگهداری ماهی های آکواریومیپرورش و نگهداری ماهی های آکواریومی اطلاعات مفید در مورد ماهیان زینتی آب شیرین و آب انواع ماسکهای گیاهی پوست مو آرشیو پاک کننده بدن هر دو ساعت یکبار یک فنجان آب گرم باضافه آب لیمو بنوشید این کار باعث می نکاتی در مورد آداب و معاشرت اجتماعیمسئولان در بخش های گوناگون، نوآوری، خلاقیت و ابتکار در روشها را وظیفه خود بدانند بانک اطلاعات داروهای گیاهی وگیاهان دارویی ایرطب کلیات گیاه شناسی برنج گیاهی است یکسله که ارتفاع آن تا متر میرسد ودر مناطق گرم و مرطوب و طب قرآنی درمان گیاهیعرفان روانشناسی توصیه های دکتر خدادادی اصلی ترین آیه در مورد غذا می گوید دقت کنید و بنگرید چه میخورید یعنی با توجه به طبع که ارثی بهترین راه و وسیله تمیز کردن سرامیک خونه چیه؟ صفحه نکات ریزخانه داری می توانید عسل را در ظرفی که در آن محکم بسته می شود بریزید، به صورتی که آب پرورش و تولید گل های اپارتمانی وفضای باز نکات کلیدی برای نکات کلیدی برای پرورش گیاهان آپارتمانی تکنیک‌های نگهداری از گیاهان گلدانی و پاسیویی بسیار سیب بهترین روش دم کردن چای وانواع دمنوش چای یک نوشیدنی است که با دم کردن برگها،جوانه ها یا شاخه های فرآوری شده بوته چای گونه پرورش و نگهداری ماهی های آکواریومی پرورش و نگهداری ماهی های آکواریومی اطلاعات مفید در مورد ماهیان زینتی آب شیرین و آب شور و آشپزی،نکات آشپزی،دانستنیهای آشپزی با این کار همسرتان را شگفت زده کنید مخصوص همه خانم ها زیباتر شوید خانه ایی شیک و لوکس بهداشت مواد غذایی سایت پزشکان بدون مرز بهداشت مواد غذایی اگرچه نگهداری مواد غذایی یک دانش روز است و روش ‌های علمی‌ متعددی برای نکاتی در مورد آداب و معاشرت اجتماعی نکاتی از رفتار و مهارت های اجتماعی پیاده روی وقتی در خیابان راه می روید باید ادب و نزاکت انواع ماسکهای گیاهی پوست مو آرشیو پاک کننده بدن هر دو ساعت یکبار یک فنجان آب گرم باضافه آب لیمو بنوشید این کار باعث می شود که چگونه فیلتر را دور بزنیم چگوته جن را دور کنیم



لینک منبع :آب برنج را دور نریزید!

خانم‌های محترم؛ آب برنج را دور نریزید - جام جم jamejamonline.ir/sara/.../خانم‌های-محترم؛-آب-برنج-را-دور-نریزید‏ - ذخیره شده 1 فوریه 2015 ... آبی که برنج در آن جوشیده و پخته است را دور نریزید. همین آب حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی فوق‌العاده‌ای است و استفاده از آن یکی از روش‌های درمانی ساده و کم ... آب برنج را دور نریزید! www.eghtesadnews.com/بخش.../160008-آب-برنج-را-دور-نریزید‏ - ذخیره شده 31 ژانویه 2017 ... آب برنج را دور نریزید! گاهی بهترین درمان برخی از ناخوشی‌ها، ساده‌ترین چیزهایی است که اتفاقا به جای استفاده کردن دور ریخته می‌شوند. یکی از همین ... آب برنج|آب برنج را دور نریزید - نمناک namnak.com/آب-برنج.p29597‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۶ - ۵۶ نقد آب برنج و آب برنج برای پوست و آب برنج برای گیاه و آب برنج برای صورت و آب برنج برای مو و آب برنج برای پوست صورت و آب برنج را دور نریزید. "آب برنج" را دور نریزید! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5506445/آب-برنج-را-دور-نریزید‏ - ذخیره شده 19 فوریه 2016 ... برنج یکی از پرمصرف‌ترین مواد غذایی در بسیاری از کشورها از جمله ایران است. آب برنج خواص درمانی بسیار زیادی دارد که ما به راحتی آن را دور می‌ریزیم! آب برنج را دور نریزید! - عصر خبر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148578192046510‏ - ذخیره شده 30 ژانویه 2017 ... گاهی بهترین درمان برخی از ناخوشی‌ها، ساده‌ترین چیزهایی است که اتفاقا به جای استفاده کردن دور ریخته می‌شوند. یکی از همین مواد درمانی که خیلی از ما ... خبرگزاری آریا - آب برنج را دور نریزید! www.aryanews.com/News/120170112084406662/آب-برنج-را-دور-نریزید‏ 12 ژانویه 2017 ... آبی که برنج در آن جوشیده و پخته است را دور نریزید. همین آب حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی فوق العاده ای است و استفاده از آن یکی از روش‌های درمانی ساده و کم ... آب برنج را دور نریزید! - انتخاب | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/34399172‏ 2 مارس 2017 ... آب برنج را دور نریزید! آب برنج حاوی اسید پاراآمینوبنزوئیک است و این عنصر مفید در تمام محصولات آرایشی بهداشتی محافظتی نور خورشید وجود دارد. آب برنج را هرگز دور نریزید - مینو club.minoogroup.com/.../آب-برنج-را-هرگز-دور-نریزید-TP5338-PI8182/‏ - ذخیره شده 31 ا کتبر 2016 ... آب برنج را هرگز دور نریزید همه ما احساس خوب در پوست و موی خود را دوست داشته و به زیبایی اهمیت می دهیم. و برای حفظ زیبایی پوست و. آب برنج را دور نریزید! - ایرانیان انگلستان iranianuk.com/20121103234144050/آب-برنج-را-دور-نریزید‏ - ذخیره شده 6 مارس 2016 ... آب برنج خواص درمانی بسیار زیادی دارد که ما به راحتی آن را دور می‌ریزیم! آب برنج را دور نریزید! - کیهان kayhan.ir/fa/news/60224/آب-برنج-را-دور-نریزید‏ 9 نوامبر 2015 ... آب برنج خلاف تصور ما نه‌تنها خوش‌طعم است، بلکه حتی خواص آن رفع‌کننده برخی مشکلات از جمله مشکلات گوارشی است.