مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

محاسبه زمان زایمان با ماشین حساب زایمان (محاسبه تاریخ زایمان)

[ad_1]

زمان زایمان معمولا مطابق آخرین پریود محاسبه می‌شود ولی تعیین زمان زایمان با این روش دقیق نیست.برای اینکار از ماشین حساب زایمان استفاده کنید.

محاسبه زمان زایمان - تخمین زمان زایمان -  تقویم بارداری

ممکن است زمان زیمان تان را بر اساس زمان دقیق آخرین پریودتان تعیین کرده باشید یا اینکه پزشک‌تان با استفاده از تصاویر سونوگرافی و اندازه‌ی رحم، زمان زایمان را تخمین زده باشد. در هر دو صورت احتمال آنکه تولد فرزندتان دقیقا در همان روز اتفاق بیافتد بسیار پایین است. باور اینکه روز زایمان کاملا دقیق است تنها یک باور امیدوار کننده برای ماست.

در واقعیت بیشتر خانم‌ها فرزندشان را در فاصله‌ی بین هفته‌ی 37 تا 42 بارداری در سلامت و بدون مشکل به دنیا میآورند. تنها 5 درصد خانم‌های باردار دقیقا در موعد تعیین شده اقدام به وضع حمل میکنند.

طریقه محاسبه زمان زایمان

شما و پزشک‌تان با اضافه کردن 280 روز یا 40 هفته به تاریخ دقیق آخرین پریود ماهانه‌تان اقدام به محاسبه‌ تاریخ زایمان کرده‌اید. اما این تخمین بر این اساس است که شما پریودهای ماهانه‌ی دقیق 28 روزه داشته باشید در حالیکه در واقعیت این بازه میتواند بین 23 تا 32 روزه باشد و یا به قدری متنوع باشد که اصلا زحمت دنبال کردن آن را به خود ندهید.

به طور کلی اگر چرخه‌ی پریودی طولانیتری داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که فرزندتان را بعد از تاریخ تعیین شده به دنیا بیاورید، اما هرگز نمیتوان با قاطعیت از قبل در این مورد نظر داد.

حدس آموزشی برای تخمین زمان زایمان

پس چطور میتوانیم بفهمیم که جنین کی به دنیا میآید؟ در واقع تا روز اصلی از این تاریخ اطلاع نخواهید داشت. تا آن زمان میتوانید حدس آموزشی بزنید. به عنوان مثال اگر این اولین بارداریتان است و مادرتان زودتر از موعد مقرر فرزندش را به دنیا آورده است احتمال آنکه شما نیز قبل از تاریخ تعیین شده فرزندتان را به دنیا بیاورید زیاد است. خانم‌های زیر 30 سال معمولا دوره بارداری طولانی‌تری دارند. فرزندان دختر معمولا زودتر از نوزادان پسر به دنیا میآیند. محبوب‌ترین روز تولد در امریکا دوشنبه است.

اگر بارداری شما بیش از 41 هفته ادامه پیدا کند احتمالا پزشک شما تست‌های بدون استرس را برای شما انجام میدهد. البته برخی پزشکان در صورتی که مادر و فرزند مشکلی نداشته باشند انجام این تست را از هفته‌ی 42 انجام می دهند.


ماشین حساب زایمان


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ماشین حساب زایمان دانشنامه فرزندابزار و محاسبه‌گرهازمان زایمان برآورد شده توسط این ماشین حساب معادل تاریخی است که در آن احتمال محاسبه زمان زایمان براساس سونوگرافی دانشنامه …ابزار و محاسبه‌گرهابرای محاسبه تاریخ تقریبی زایمان با استفاده از تاریخ اولین روز از آخرین قاعدگی و عصر ایران امام جمعه تهران دعوای رسانه‌ای مسئولان به مصلحت نظام نیستقوه قضاییه با سرعت و دقت دلایل زایمان زودرس پرتال پارسه گرددلایلزایمانزودرسزایمان زودرس از مشکلات رایجی است که هر زوجی ممکن است با آن مواجه شوند؛ با دلایل آن و کاروفناوری کَلالهپرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با دانلود فیلم سریال مستند عکس های جدید مدل …دانلود فیلم سریال مستند با کیفیت و عکس های جدید چهره ها مدل لباس آرایش راز زایمان، شیرین ترین سختی دنیاوبلاگ زایمان، شیرین ترین سختی دنیا سلام مامانای فداکار میخوام خاطره زایمانم رو بانک سینا بانک سینا چند سال قدمت دارد؟ مجوز فعالیت بانک سینا در تاریخ رسما به امضای رئیس شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات ایران خودرو – …شرایطفروشنقدیواقساطیشرایط فروش اقساطی پژو ۲۰۶ صندوقدار لیزینگ ایران خودرو با مشارکت شرکت لیزینگ خبرگزاری اقتصاد ایراناولین تصویر لو رفته از اکسپریا جدید شفاف سازی، راهکار برون رفت از وضعیت نابسامان ماشین حساب زایمان دانشنامه فرزند ابزار و محاسبه‌گرها زمان زایمان برآورد شده توسط این ماشین حساب معادل تاریخی است که در آن احتمال دارد زایمان محاسبه زمان زایمان براساس سونوگرافی دانشنامه فرزند ابزار و محاسبه‌گرها زمان زایمان برآورد شده توسط این ماشین حساب معادل تاریخی است که در آن احتمال دارد زایمان دلایل زایمان زودرس پرتال پارسه گرد دلایلزایمان زایمان زودرس از مشکلات رایجی است که هر زوجی ممکن است با آن مواجه شوند؛ با دلایل آن و نحوه زایمان، شیرین ترین سختی دنیا وبلاگ زایمان، شیرین ترین سختی دنیا سلام مامانای فداکار میخوام خاطره زایمانم رو واستون کاروفناوری کَلاله پرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با حوصله و دقت باب سوم مالیات بردرآمدفصل چهارم مالیات بردرآمد مشاغلمواد بابسوممالیات مدیر سایت پاسخ در تاریخ آبان ۴ام ۱۳۹۱ ۸۱۲ قظ باسلام و احترام چنانچه با هماهنگی با واحد بانک سینا بانک سینا چند سال قدمت دارد؟ مجوز فعالیت بانک سینا در تاریخ رسما به امضای رئیس کل بانک شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات ایران خودرو – جدیدترین اخبار شرایطفروشنقدیو شرایط فروش اقساطی پژو ۲۰۶ صندوقدار لیزینگ ایران خودرو با مشارکت شرکت لیزینگ ایرانیان محاسبه زمان باروری پورتال پارسه گرد محاسبهزمانبارو با استفاده از ابزار محاسبه باروری پارسه‌گرد، محتمل‌ترین زمان برای باردار شدنتان را پیدا دنیا دنیا آرامش با بیمه پارسیان درباره بیمه پارسیان دفتر نمایندگی تماس با بیمه پارسیان دفتر نمایندگی چرا بیمه پارسیان را



لینک منبع :محاسبه زمان زایمان با ماشین حساب زایمان (محاسبه تاریخ زایمان)

ماشین حساب زایمان - دانشنامه فرزند farzand.net/due-date-calculator‏ - ذخیره شده - مشابه ماشین حساب زایمان با استفاده از روش‌های گوناگونی تاریخ تقریبی زایمان را محاسبه ... همچنین این ابزار می‌تواند براساس تاریخ لقاح، زمان زایمان را محاسبه نماید که در ... تاریخ زایمان خود را با این فرمول محاسبه کنید | نی نی یاری niniyari.com/تاریخ-زایمان-خود-را-با-این-فرمول-محاسبه/‏ - ذخیره شده - مشابه 13 سپتامبر 2015 ... برای محاسبه زمان زایمان باید تاریخ آخرین قاعدگی را داشت. ما به عنوان کارشناس ماما و بهداشت باروری به همه دختر خانم های در سنین ازدواج و یا خانم های جوان ... محاسبه زمان بارداری و تاریخ زایمان www.himama.ir/...زایمان/محاسبه-زمان-بارداری-و-تاریخ-زایمان.html‏ - ذخیره شده - مشابه محاسبه تقریبی زمان بارداری و زایمان - تقویم و محاسبه زمان تخمک گذاری - محاسبه زمان تخمک گذاری - زمان تخمک گذاری - محاسبه گر زمان تقریبی تولد و هفته بارداری. فرمول محاسبه تاریخ دقیق زایمان - عصر پیشرفت www.asrpishraft.com/index.../فرمول-محاسبه-تاریخ-دقیق-زایمان‏ - ذخیره شده - مشابه 24 نوامبر 2015 ... جهت محاسبه زمان زایمان باید تاریخ آخرین قاعدگی را به یاد داشته باشید. ... با این حال باز هم این تعیین تاریخ زایمان تقریبی و نسبی است حتی در ... محاسبه آنلاین زمان تقریبی زایمان - محشر دات کام mahshar.com/.../duedate.html?محاسبه%20آنلاین%20زمان%20تقریبی%20زایمان‏ - مشابه محاسبه زمان زایمان با ماشین حساب زایمان (محاسبه تاریخ زایمان) setare.com/.../محاسبه-زمان-زایمان-با-ماشین-حساب-زایمان-محاسبه-تاریخ-زایمان‏ - ذخیره شده 12 ژانویه 2017 ... زمان زایمان معمولا مطابق آخرین پریود محاسبه می‌شود ولی تعیین زمان زایمان با این روش دقیق نیست.برای اینکار از ماشین حساب زایمان استفاده کنید. برچسب ها - محاسبه زمان زایمان - نی نی بان niniban.com/fa/tag/1/محاسبه%20زمان%20زایمان‏ - ذخیره شده - مشابه به ماشین حساب زایمان دانشنامه فرزند مراجعه نمایید محاسبه تاریخ... زایمان یک شمارش احتمالی ... زایمان قابل تعیین است با توجه به اینکه زمان عادت... کد: ۱۰۷۶۷۲ تاریخ ... محاسبه زمان زایمان - نی نی بان niniban.com/fa/news/50943/محاسبه-زمان-زایمان‏ - ذخیره شده 13 سپتامبر 2014 ... برای محاسبه این روش ما از قانون Naegele استفاده می کنیم، با توجه به دقت ... طبیعی تاریخ ارائه شده برای زمان زایمان دارای احتمال قابل قبولی است. محاسبه سن بارداری، چند ماهه هستم؟ - نی نی بان niniban.com/fa/news/52558/محاسبه-سن-بارداری-چند-ماهه-هستم‏ - ذخیره شده - مشابه 19 سپتامبر 2016 ... ماما سایت: محاسبه سن بارداری از نظر علمی ، بر اساس هفته و تریمستر ... اما اصولا در علم زنان و مامایی از روز اول پریود حساب میکنن و به همین دلیل ... کمتر از " هفته " ست و ما اصلا با سیستم "ماه چندم بارداری" کاری نداریم. ... برای زایمان طبیعی :معمولا از 38 هفته منتظر درد های زایمان طبیعی ... محاسبه تاریخ بارداری و زایمان. زمان دقیق زایمان clinic.ninisite.com/Pages/News-255.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه چگونه می توان زمان دقیق زایمان را تعیین کرد؟ ... جهت رفع این مشکل، متخصصان زایمان ، تاریخ تولدرا 280 روز یا 40 هفته پس از اولین روز آخرین قاعدگی محاسبه می کنند. در زنانی ... با اندازه گیری این قسمتها، سن دقیق جنین و طول دوره بارداری امکان پذیرخواهد بود. ... براساس سونو ان تی حساب کنین ،فک کنم اون دقیق ترین سونو سه ماه اول باشه ...