مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استخدام بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آمازون

[ad_1]

 

کد مطلب: 434662

استخدام بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آمازون

بخش دانش و فناوری الف،24 دی95

فروشگاه اینترنتی آمازون با سرمایه گذاری در تحویل سریع‌تر کالا و جذب خریداران بیشتر، بیش از ۱۰۰ هزار شغل در آمریکا از طراحی نرم افزار گرفته تا کار در انبار ایجاد می کند.

تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۹

 ایسنا، بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان در بیانیه ای اعلام کرد در ۱۸ ماه آینده، نیروی کار تمام وقت خود در آمریکا را بیش از ۵۰ درصد افزایش می دهد و به بیش از ۲۸۰ هزار نفر می‌رساند.

آمازون هزینه سنگینی بر روی انبارهای جدید خود صرف می کند تا بتواند کالاهای بیشتری را نزدیک مشتریانش انبار کرده و سفارشها را سریع‌تر و ارزان‌تر تحویل دهد. استخدامهای جدید که از فلوریدا تا تگزاس و کالیفرنیا انجام می گیرند، در عملی شدن وعده آمازون برای تحویل دو روزه کالا به اعضای کلوب خرید ویژه آمازون کلیدی خواهند بود.

بر اساس گزارش رویترز، آمازون درباره اینکه بیشترین میزان استخدام در کدام ایالت خواهد بود، توضیح نداده است.

دونالد ترامپ، رییس جمهور منتخب آمریکا اشتغالزایی در این کشور را اساس برنامه اقتصادی خود قرار داده است. هفته گذشته فورد موتور بدنبال انتقاد شدید ترامپ، از تصمیم برای ساخت یک کارخانه ۱.۶ میلیارد دلاری در مکزیک منصرف شد و اعلام کرد ۷۰۰ شغل در میشیگان ایجاد می کند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+آمازون

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

موتور جستجوی قطره دوسوم زمستان در آلودگی هوا گذشت همشهری آنلاین جدیدترین موج آلودگی هوا از ابتدای عصر ایران زمستان رویایی در روسیه عکس عاشقانه ترین مقاصد دنیا به انتخاب نشنال جئوگرافیک عکس پارسی نیوزپایگاه بزرگ و پیشرفته خبری تابناک از شب گذشته و در پی انتشار خبر فوت آیت الله مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …شهردار دیروز و دبیر کلِ تکنوکراتِ امروز حزب کارگزاران در حالی می گوید که از حمایت حزب وردپرس فارسیدر نهایت سادگی میزبان مناسب پیدا کنید که با پشتیبانی خوب از وردپرس نگرانی نداشته باشیدپول نیوز ساعت ها با لایه ای از طلای عیار و یا رادیوم پوشش داده شده اند و به خوبی با هر پارچه ی دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیمدانلود رایگان فیلم سینمایی ابد و یک روز با کیفیت عالی دانلود فیلم ابد و یک روز با لینک تک شات اخبار داغ فناوریاینترنت استقبال درصدی از طرح احراز هویت کانال های تلگرامی در هفته اول رضا تقی پور شرایط‌ثبت‌نام‌درآزمون‌استخدام‌آموزش‌وپرورشبه گزارش مهر، شرایط عمومی و اختصاصی، تاریخ و نحوه ثبت نام، مواد امتحانی و زمان توزیع عجیب ترین زوج های دنیا در سال گذشته تصاویرپرنسس دایانا پس از سال ها زندگی ناموفق با پرنس چارلز بالاخره در روز اوت سال از او عصر ایران زمستان رویایی در روسیه عکس عاشقانه ترین مقاصد دنیا به انتخاب نشنال جئوگرافیک عکس خط پول نیوز ساعت ها با لایه ای از طلای عیار و یا رادیوم پوشش داده شده اند و به خوبی با هر پارچه ی لباسی شرایط‌ثبت‌نام‌درآزمون‌استخدام‌آموزش‌وپرورش به گزارش مهر، شرایط عمومی و اختصاصی، تاریخ و نحوه ثبت نام، مواد امتحانی و زمان توزیع کارت بازیگر زن ایرانی در ستایش از رییس‌جمهور آمریکاعکس شبنم مقدمی در آخرین پست اینستاگرامی خود از آبراهام لینکلن شانزدهمین رییس‌جمهور تاریخ یاهو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد یاهو فلیکر یکی از معروفترین سایت‌های اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که در سال ۲۰۰۴ ایجاد شد و در مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی شهردار دیروز و دبیر کلِ تکنوکراتِ امروز حزب کارگزاران در حالی می گوید که از حمایت حزب و هم



لینک منبع :استخدام بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آمازون

استخدام بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آمازون - ایسنا www.isna.ir/news/.../استخدام-بیش-از-۱۰۰-هزار-نفر-در-آمازون‏ - ذخیره شده 13 ژانویه 2017 ... فروشگاه اینترنتی آمازون با سرمایه گذاری در تحویل سریع‌تر کالا و جذب خریداران بیشتر، بیش از ۱۰۰ هزار شغل در آمریکا از طراحی نرم افزار گرفته ... استخدام بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آمازون - اخبار لوازم خانگی lkiran.com/fa/news/1/5800/استخدام-بیش-از-۱۰۰-هزار-نفر-در-آمازون‏ 13 ژانویه 2017 ... فروشگاه اینترنتی آمازون با سرمایه گذاری در تحویل سریع‌تر کالا و جذب خریداران بیشتر، بیش از ۱۰۰ هزار شغل در آمریکا از طراحی نرم افزار گرفته ... استخدام بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آمازون - میهن صنعت mihansanat.com/fa/news/.../استخدام-بیش-از-۱۰۰-هزار-نفر-در-آمازون‏ - ذخیره شده 13 ژانویه 2017 ... فروشگاه اینترنتی آمازون با سرمایه گذاری در تحویل سریع‌تر کالا و جذب خریداران بیشتر، بیش از ۱۰۰ هزار شغل در آمریکا از طراحی نرم افزار گرفته ... استخدام بیش از ۱۰۰ هزار نفر دیگر در آمازون! - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../استخدام-بیش-از-۱۰۰-هزار-نفر-دیگر/.../6177862/‏ 11 ژانویه 2017 ... فروشگاه اینترنتی آمازون با سرمایه گذاری در تحویل سریع تر کالا و جذب خریداران بیشتر، بیش از ۱۰۰ هزار شغل در آمریکا از طراحی نرم افزار گرفته ... استخدام بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آمازون | ایسنا vista.ir/net/1601574‏ 13 ژانویه 2017 ... فروشگاه اینترنتی آمازون با سرمایه گذاری در تحویل سریع‌تر کالا و جذب خریداران بیشتر، بیش از ۱۰۰ هزار شغل در آمریکا از طراحی نرم افزار گرفته ... خبر فوری-استخدام بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آمازون www.khabarfoori.com/detail/.../استخدام-بیش-از-۱۰۰-هزار-نفر-در-آمازون‏ استخدام بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آمازون. 29. 13:50 - 24 دی 1395. 0. ایسنا /. فروشگاه اینترنتی آمازون با سرمایه گذاری در تحویل سریع‌تر کالا و جذب خریداران بیشتر، ... خبر فوری-استخدام بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آمازون - خبر فردا www.khabarfarda.com/detail/.../استخدام-بیش-از-۱۰۰-هزار-نفر-در-آمازون‏ 27 ژانویه 2017 ... فروشگاه اینترنتی آمازون با سرمایه گذاری در تحویل سریع‌تر کالا و جذب خریداران بیشتر، بیش از ۱۰۰ هزار شغل در آمریکا از طراحی نرم افزار گرفته ... آمازون برای ۱۰۰هزار نفر شغل ایجاد کرد - نگام https://negaam.news/1395/10/25/291142/‏ - ذخیره شده 14 ژانویه 2017 ... آمازون برای ۱۰۰هزار نفر شغل ایجاد کرد ... تحویل سریع‌تر کالا و جذب خریداران بیشتر، بیش از ۱۰۰ هزار شغل در آمریکا از ... بر اساس گزارش رویترز، آمازون درباره اینکه بیشترین میزان استخدام در کدام ایالت خواهد بود، توضیح نداده است. استخدام بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آمازون | تعمیرات همراه https://tamirathamrah.com/.../استخدام-بیش-از-۱۰۰-هزار-نفر-در-آمازون/‏ - ذخیره شده 13 ژانویه 2017 ... استخدام بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آمازون. بخش دانش و فناوری الف،۲۴ دی۹۵. فروشگاه اینترنتی آمازون با سرمایه گذاری در تحویل سریع‌تر کالا و جذب ... آمازون امسال هم مثل سال گذشته 100 هزار نیرو استخدام می‌کند - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../آمازون-امسال-هم-سال-گذشته-100-هزار-نیرو-اس/‏ - ذخیره شده 4 فوریه 2017 ... شرکت آمازون در ماه ژانویه اعلام کرد قصد دارد در ۱۸ ماه آینده ۱۰۰ هزار نیرو را به ... هزار و ۸۰۰ نفر در پایان سال ۲۰۱۵ به رقم ۳۴۱ هزار و ۴۰۰ نفر در پایان سال ...