مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

منتظر گوشی لمسی تاشو با تکنولوژی جدید باشید

[ad_1]

شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند و تبلت از جمله سامسونگ و ال جی در سال ۲۰۱۷ میلادی برای اولین بار قصد رونمایی از گوشی لمسی تاشو را دارند.

این روزها بازار رقابت بین اسمارت‌فون‌ها به شدت داغ است. هر کدام از سازنده‌های گوشی‌های هوشمند در طراحی‌های جدید خود به دنبال رونمایی از ویژگی جدیدی در دستگاه‌های هوشمند خود هستند که تا قبل از آن وجود نداشته است. ویژگی جدیدی که این بار برای ورود گوشی‌های لمسی در سال ۲۰۱۷ در نظر گرفته شده است انعطاف‌پذیر بودن آن‌هاست. بنابراین باید در آینده‌ای نه چندان دور منتظر ورود گوشی لمسی تاشو به این عرصه باشید.
گوشی لمسی تاشو - اسمارت فون - جدیدیترین گوشی تلفن همراه

پس از اپل با 6S آیفون جدید با عرضه فن‌آوری‌های جدید صفحه نمایش لمسی 3D، همه چشم انتظار سامسونگ هستند که با معرفی یک تکنولوزی جدید خریداران را مجذوب خود کند. سامسونگ با صفحه نمایش منحنی دو کهکشان S6 طرفداران بسیار زیادی داشته است اما این بار سامسونگ در نظر دارد با صفحه نمایش گوشی لمسی تاشو خود همه را مجذوب خود کند. شرکت سامسونگ از ماه اوت 2016 در حال کار بر روی تلفن همراه جدیدی است که پس از باز شدن به یک تبلت 7 اینچی تبدیل می‌شود و گفته می‌شود در سه ماهه سوم سال 2017 بیش از 100 هزار دستگاه از آن را به بازار ارائه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کره هرالد، سامسونگ با توجه به مسائل بازاریابی و سوددهی، هنوز بطور 100 درصد از ارائه گوشی لمسی تاشو به بازار در سال 2017 مطمئن نیست. پس از فاجعه آتش‌سوزی‌های گوشی‌های تلفن همراه گلکسی نوت 7، این شرکت در مورد محصولات جدید خود با وسواس بیشتری عمل می‌کند.

همچنین گفته می‌شود که شرکت ال‌جی نیز قصد دارد در سه ماهه چهارم سال 2017 حدود 100 هزار گوشی جدید با صفحه نمایش لمسی تاشو به بازار معرفی کند. این شرکت از شانس بهتری در این نوع فناوری برخوردار است زیرا از دو تا سه سال قبل بر روی این فناوری‌های تاشو کار کرده است.

تبلت هوشمند - گوشی لمسی هوشمند - گوشی لمسی تاشو

ال‌جی همچنین می‌تواند به جای تولید محصولات خود، از تجربیاتش برای توسعه دستگاه‌های جدید برای مشتریانی مانند هوآووی یا اپل استفاده کند. در هر صورت، به نظر می‌رسد که به زودی می‌توان تلفن‌های همراه با نمایشگر تاشو را که تاکنون فقط در حد شایعه و گمان بودند، از نزدیک مشاهده کرد.

گوشی لمسی تاشو می‌تواند یک نقطه فروش بزرگ باشد، اما هنوز به طور کامل مشخص نیست که چه ویژگی‌های منحصر به فردی در این گوشی جدید جای گرفته است.

منبع: آفتاب نیوز


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تک شات اخبار داغ فناوریگجت با و آشنا شوید؛ اسپیکر و پرینتر قابل حمل جدید سامسونگ سامسونگ به نوآوری و تکنولوژی،اختراعات جدیدتکنولوژی جدیدتکنولوژی روزگرافیک کامپیوتراخبار اختراعاتکامپیوتر اینترنت اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …امروز اولین اطلاعات از گوشی نوکیا به بیرون درز کرد در شایعات گفته شده که این تلفن تلویزیون ال ای دی منحنی سامسونگ …قابلیت صفحه نمایش منحنی یک تکنولوژی جدید است برای تماشای تصاویری کاملاً فراگیر کاروفناوری کَلالهپرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با الف شاسی بلند جدید ایران خودرو عکسگروه صنعتی ایران خودرو محصول اچ۳۰ کراس اوور با ویژگی‌های مورد نظر و خواست مشتری دانگ فنگ اچ سی کراس ایران خودرو قیمت و …بازارگروه صنعتی ایران خودرو محصول اچ ۳۰ کراس اوور با ویژگی های مورد نظر و خواست مشتری نوآوری و تکنولوژی،اختراعات جدید تکنولوژی جدیدتکنولوژی روزگرافیک کامپیوتراخبار اختراعاتکامپیوتر اینترنتاختراعات اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی امروز اولین اطلاعات از گوشی نوکیا به بیرون درز کرد در شایعات گفته شده که این تلفن همراه تک شات اخبار داغ فناوری گجت با و آشنا شوید؛ اسپیکر و پرینتر قابل حمل جدید سامسونگ سامسونگ به تازگی دو تلویزیون ال ای دی منحنی سامسونگ قابلیت صفحه نمایش منحنی یک تکنولوژی جدید است برای تماشای تصاویری کاملاً فراگیر الف شاسی بلند جدید ایران خودرو عکس گروه صنعتی ایران خودرو محصول اچ۳۰ کراس اوور با ویژگی‌های مورد نظر و خواست مشتری ایرانی را کاروفناوری کَلاله پرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با حوصله و دقت دانگ فنگ اچ سی کراس ایران خودرو قیمت و مشخصات فنی بازار گروه صنعتی ایران خودرو محصول اچ ۳۰ کراس اوور با ویژگی های مورد نظر و خواست مشتری ایرانی را



لینک منبع :منتظر گوشی لمسی تاشو با تکنولوژی جدید باشید

تصاویر برای منتظر گوشی لمسی تاشو با تکنولوژی جدید باشید منتظر گوشی لمسی تاشو با تکنولوژی جدید باشید - مجله اینترنتی ... setare.com/.../news/.../منتظر-گوشی-لمسی-تاشو-با-تکنولوژی-جدید-باشید‏ - ذخیره شده 13 ژانویه 2017 ... منتظر گوشی لمسی تاشو با تکنولوژی جدید باشید. شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند و تبلت از جمله سامسونگ و ال جی در سال ۲۰۱۷ میلادی برای اولین ... قبلی منتظر گوشی لمسی تاشو با تکنولوژی جدید باشید 30si.ir/منتظر-گوشی-لمسی-تاشو-با-تکنولوژی-جدید-ب/‏ - ذخیره شده همچنین گفته می‌شود که شرکت ال‌جی نیز قصد دارد در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ حدود ۱۰۰ هزار گوشی جدید با صفحه نمایش لمسی تاشو به بازار معرفی کند. این شرکت از شانس ... منتظر گوشی لمسی تاشو با تکنولوژی جدید باشید - ستاره | دمادم https://damadam.ir/news/منتظر-گوشی-لمسی-تاشو-با-تکنولوژی-جدید-باشید/7228699‏ - ذخیره شده منتظر گوشی لمسی تاشو با تکنولوژی جدید باشید. شرکت های سازنده گوشی های هوشمند و تبلت از جمله سامسونگ و ال جی در سال ۲۰۱۷ میلادی برای اولین بار قصد رونمایی ... منتظر گوشی لمسی تاشو با تکنولوژی جدید باشید - مجله اینترنتی ... tnews.ir/news/c0f677946239.html‏ 13 ژانویه 2017 ... شرکت های سازنده گوشی های هوشمند و تبلت از جمله سامسونگ و ال جی در سال ۲۰۱۷ میلادی برای اولین بار قصد رونمایی از گوشی لمسی تاشو را دارند. منتظر گوشی لمسی تاشو با تکنولوژی جدید باشید - نود فان news.90fun.ir/news/.../منتظر-گوشی-لمسی-تاشو-با-تکنولوژی-جدید-باشید‏ - ذخیره شده 25 مارس 2017 ... شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند و تبلت از جمله سامسونگ و ال جی در سال ۲۰۱۷ میلادی برای اولین بار قصد رونمایی از گوشی لمسی تاشو را دارند. منتظر گوشی لمسی تاشو با تکنولوژی جدید باشید - مجله تفریحی و ... news.90fun.ir/search/?...منتظر%20گوشی%20لمسی%20تاشو%20با%20تکنولوژی%20ج...‏ - ذخیره شده وبسایت تفریحی و سرگرمی نود فان حاوی جدید ترین مطالب از بزرگترین سایت ها می باشد. ... نتایج جستجو برای منتظر گوشی لمسی تاشو با تکنولوژی جدید باشید. منتظر گوشی لمسی تاشو با تکنولوژی جدید باشید | شرکت های سازنده www.ghatreh.com/news/.../منتظر-گوشی-لمسی-تاشو-تکنولوژی-جدید-باشید‏ 13 ژانویه 2017 ... منتظر گوشی لمسی تاشو با تکنولوژی جدید باشید. شرکت های سازنده گوشی های هوشمند و تبلت از جمله سامسونگ و ال جی در سال 2017 میلادی برای ... امسال منتظر گوشی های تاشو ال جی و سامسونگ باشید! | طبق تازه - قطره www.ghatreh.com/news/.../امسال-منتظر-گوشی-های-تاشو-سامسونگ-باشید‏ 13 ژانویه 2017 ... منتظر گوشی لمسی تاشو با تکنولوژی جدید باشید ... بنابراین ال جی تنها به دنبال عرضه گوشی های مجهز به نمایشگر تاشو نیست و قصد دارد که در این ... منتظر گوشی لمسی تاشو با تکنولوژی جدید باشید - آذربایجان نیوز azarbaijan-news.ir/search/?...منتظر%20گوشی%20لمسی%20تاشو%20با%20تکنولوژی%20ج...‏ - ذخیره شده بنابراین باید در آینده‌ای نه چندان دور منتظر ورود گوشی لمسی تاشو به این عرصه باشید. پس از اپل با 6S آیفون جدید با عرضه فن‌آوری‌های جدید صفحه نمایش لمسی 3D، همه ...