مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان را متوقف کنید

[ad_1]
تین‌نیوز| مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران خواستار توقف فوری هرگونه عملیات عمرانی در حریم پایگاه جهانی کاخ گلستان شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رجبعلی خسروآبادی با اشاره به ارسال نامه‌ای به شهردار منطقه 12 با بیان این مطلب نوشت: «تصمیم‌گیری در خصوص تنها اثر ثبت‌شده جهانی در استان تهران منوط به اعلام نظر معاونت میراث فرهنگی کشور و اداره کل پایگاه‌های جهانی است و استان تهران بر اساس ضوابط از ادامه فعالیت عمرانی در حریم کاخ گلستان تا اعلام تصمیم نهایی جلوگیری خواهد کرد.»

وی افزود: «مسوولان شهرداری منطقه 12 قطعا بعد از توقف ساخت‌وسازهای پروژه سرای دلگشا در منطقه بازار به حساسیت‌هایی که برای حریم کاخ جهانی گلستان در نظر گرفته شده، واقف هستند و شرایط کنونی برای توقف عملیات عمرانی در منطقه گلوبندک را اجرا خواهند کرد.»

به گفته خسروآبادی، پرسنل یگان حفاظت میراث فرهنگی استان تهران به‌صورت مستمر بر توقف فعالیت‌های عمرانی تا ابلاغ تصمیم جدید نظارت خواهند داشت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نکاتی درباره مضرات مصرف فست‌فودمعاون بهداشت و طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گفت مصرف بیش از حد فست‌فودها سلفی جنجالی در پوستر یک فیلمجنجالیدرپوستریکفیلم۲۴ آنلاین نوشت پوستر فیلم پارادایس با حضور دو روحانی و یک زن بی‌حجاب به کارگردانی جدیدترین خبرهای استان همدان خبر فارسیاین کار بزرگ را انجام نمی دادند امروز ما باید در کرمانشاه و همدان با داعش می جنگیدیمفرارو خبر فارسیسال گذشته در تماسی از سوی یک شهروند با پلیس ، اعلام شد مردی پس از یک نزاع خیابانی در صاحب نیوز پایگاه خبری، تحلیلی استان اصفهانپایگاه خبری تحلیلی استان اصفهان امام‌جمعه اصفهان در پیامی به مناسبت درگذشت آیت نکاتی درباره مضرات مصرف فست‌فود معاون بهداشت و طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گفت مصرف بیش از حد فست‌فودها عوارض سلفی جنجالی در پوستر یک فیلم درپوستریکفیلم هیات دولت سه شنبه را تعطیل اعلام کرد رهبر انقلاب ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت جدیدترین خبرهای استان همدان خبر فارسی این کار بزرگ را انجام نمی دادند امروز ما باید در کرمانشاه و همدان با داعش می جنگیدیم صاحب نیوز پایگاه خبری، تحلیلی استان اصفهان پایگاه خبری تحلیلی استان اصفهان امام‌جمعه اصفهان در پیامی به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی فرارو خبر فارسی سال گذشته در تماسی از سوی یک شهروند با پلیس ، اعلام شد مردی پس از یک نزاع خیابانی در قرچک



لینک منبع :عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان را متوقف کنید

تصاویر برای عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان را متوقف کنید عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان را متوقف کنید - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1086940‏ 15 ژانویه 2017 ... مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران خواستار توقف فوری هرگونه عملیات عمرانی در حریم پایگاه جهانی کاخ گلستان شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ... فعالیت‌ عمرانى در حریم کاخ‌ گلستان را متوقف کنید | خبرگزاری ایلنا www.ilna.ir/.../448205-فعالیت-عمران-در-حریم-کاخ-گلستان-را-متوقف-کنید‏ - ذخیره شده 15 ژانویه 2017 ... فعالیت‌ عمرانى در حریم کاخ‌ گلستان را متوقف کنید ... انجام عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان مستقر شدند و فعالیت‌های عمرانی در این منطقه متوقف‌ ... شهرداری عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان را متوقف کند www.mizanonline.ir/.../شهرداری-عملیات-عمرانی-در-حریم-کاخ-گلستان-را-متوقف-کند‏ - ذخیره شده 14 ژانویه 2017 ... مدیرکل میراث‌فرهنگی استان تهران با ارسال نامه‌ای به شهردار منطقه 12 خواستار توقف فوری هرگونه عملیات عمرانی در حریم پایگاه جهانی کاخ گلستان شد. عصر ساختمان - درخواست برای توقف عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان www.asresakhteman.com/.../درخواست-برای-توقف-عملیات-عمرانی-در-حریم-کاخ-گلستان‏ - ذخیره شده 14 ژانویه 2017 ... درخواست برای توقف عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان ... فعالیت‌ عمرانى در حریم کاخ‌ گلستان را متوقف کنید · کاخ گلستان از فرونشست‌ جان سالم ... عصر ساختمان - عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان متوقف است www.asresakhteman.com/.../عملیات-عمرانی-در-حریم-کاخ-گلستان-متوقف-است‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2017 ... عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان متوقف است ... های جهان راه و ساختمان، جدیدترین قیمت ها و بازار ساختمان ایران اینستاگرام ساختمان را دنبال کنید. عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان را متوقف کنید iruniha.xyz/search/?...عملیات+عمرانی...حریم+کاخ+گلستان...متوقف+کنید‏ - ذخیره شده عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان را متوقف کنید. کاربر گرامی، شما وارد صفحه جستجو سایت شده اید و این صفحه با توجه به جستجو شما ایجاد شده و به معنای وجود مطلب ... عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان را متوقف کنید - آشپزی pix.parik.ir/news/158919‏ - ذخیره شده مدیرکل میراث فرهنگی استان #تهران خواستار توقف فوری هرگونه عملیات عمرانی در حریم پایگاه جهانی #کاخ #گلستان شد. \n به گزارش خبرگزاری تسنیم، رجبعلی ... عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان را متوقف کنید - SPI News | موتور ... spinews.ir/tourism/23846-عملیات-عمرانی-در-حریم-کاخ-گلستان-را.html‏ 15 ژانویه 2017 ... مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران خواستار توقف فوری هرگونه عملیات عمرانی در حریم پایگاه جهانی کاخ گلستان شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ... نامه رئیس سازمان میراث‌فرهنگی به شهردار تهران براى توقف ... - کلمه www.kaleme.com/1395/10/26/klm-257687/‏ - ذخیره شده 15 ژانویه 2017 ... دقیق‌تر نگاه کنید؛ کارگران زن بر سر چهارراه‌ها منتظر کار شرافتمندانه ... حریم کاخ گلستان تا زمان تدوین پیوست میراثی پروژه متوقف‌ شده است . ... به شهردار تهران و توقف فعالیت‌های عمرانی در حریم کاخ گلستان خبر داد. ... عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان مستقر شدند و فعالیت‌های عمرانی در این منطقه متوقف‌ شده است.